quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SnowiejowiejowOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:De bekkenstoot
Wij masturberen met de bekkenstoot
Jezelf helpen zonder je hand te keren
Voordeel is het hoeft niet bloot
Masturberen kan je leren van deze heren.
Schurend met mijn bekken op de matras
Help ik mijzelf helemaal in mijn sas
Soms mijn matras, soms met een kruik
Niets is te gek maar altijd op mijn buik.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
We stonden daar gewoon en ineens. "Plof!"quote:
Die hadden we ook op school. Lag er weer 1 met dr snufferd tegen de kluisjes aan.quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
We stonden daar gewoon en ineens. "Plof!"
Iedereen kijken van: "Ok? Wat is dit?"
Als ik iets niet wilde eten forceerden mijn ouders het gewoon.quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:03 schreef Amarantha het volgende:
Toch lijkt het met als ouder echt vreselijk om te zien hoe je kind zich uithongert en beetje voor beetje een wandelende skelet wordt terwijl je er niks aan kan doen
Gewoon niet tegenin gaan en reversed psychology toepassen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:03 schreef Amarantha het volgende:
Toch lijkt het met als ouder echt vreselijk om te zien hoe je kind zich uithongert en beetje voor beetje een wandelende skelet wordt terwijl je er niks aan kan doen
Dat vond ik ook altijd zo gaar aan die meiden op school toen. Lunch was een pakje droge crackers en wat water.quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die hadden we ook op school. Lag er weer 1 met dr snufferd tegen de kluisjes aan.![]()
Water en een broodje kaas voorhouden en willen ze dat niet vreten.
Denk dat je daar wel mee uit moet kijken bij mensen die al bang zijn voor eten.quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als ik iets niet wilde eten forceerden mijn ouders het gewoon.
Ik kende een meid die vrat alleen kauwgom. Broodjes uit een bakje waren vies.quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat vond ik ook altijd zo gaar aan die meiden op school toen. Lunch was een pakje droge crackers en wat water.
Ik was als kind wel bang voor veel soorten eten, maar ja 'je hebt je bord maar leeg te eten'.quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk dat je daar wel mee uit moet kijken bij mensen die al bang zijn voor eten.
Sommige mensen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik kende een meid die vrat alleen kauwgom. Broodjes uit een bakje waren vies.![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:08 schreef Id_do_her het volgende:
Oh shit, doet me denken aan een collega die altijd McDonald's liep af te zeiken. Kwam ik eens iemand ophalen op de parkeerplaats daar. Wie zat er naast me een Big Mac Menu weg te kauwen? Jawel hoor.![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:08 schreef Id_do_her het volgende:
Oh shit, doet me denken aan een collega die altijd McDonald's liep af te zeiken. Kwam ik eens iemand ophalen op de parkeerplaats daar. Wie zat er naast me een Big Mac Menu weg te kauwen? Jawel hoor.![]()
Godver.quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:08 schreef Id_do_her het volgende:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
Godver.![]()
Sommige mensen zijn echt te sneu. Geef dan gewoon toe dat je het wel lekker vindt.![]()
Ook wel gehad als jonge pubertjes met bier drinken, was 1 maat bij en hij vond het bier nog niet zo lekker smaken. Vroeg je of ie een biertje wilde en het antwoord was altijd 'ja' om het even later tussen zijn benen op de vloer te gieten.![]()
Maar eten, ho maar.quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:15 schreef Amarantha het volgende:
Bah die kut Leontien draagt echt alleen maar bontElke jas die ze aandoet heeft een dikke bontrand of een jas van alleen bont. Kut hoer
Gelukkig is ze gaan inzien dat ze volstrekt achterlijk bezig was.quote:
Wat we eerder al zeiden.. Die-hard wielrennen en weinig eten eist op een gegeven moment wel zijn tol. Als je dan nog wilt blijven leven zou je wel moeten gaan etenquote:Op vrijdag 15 november 2013 02:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gelukkig is ze gaan inzien dat ze volstrekt achterlijk bezig was.
Sowieso als je topsport beoefent moet je ook de nodige brandstoffen erin gooien anders werkt het niet.quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat we eerder al zeiden.. Die-hard wielrennen en weinig eten eist op een gegeven moment wel zijn tol. Als je dan nog wilt blijven leven zou je wel moeten gaan eten
Leontien heeft anders aardig lang volgehoudenquote:Op vrijdag 15 november 2013 02:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sowieso als je topsport beoefent moet je ook de nodige brandstoffen erin gooien anders werkt het niet.
Terwijl haar lichaam steeds bleef roepen waar ze nu in godsnaam mee bezig was, denk ik.quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Leontien heeft anders aardig lang volgehouden
Moet wel. Dat ze het 8 jaar vol heeft gehouden.. Moet je wel een onwijs sterk lichaam hebben als je dat red en zoveel nog kan sportenquote:Op vrijdag 15 november 2013 02:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Terwijl haar lichaam steeds bleef roepen waar ze nu in godsnaam mee bezig was, denk ik.
Ik denk dat het eerder aan de mentaliteit heeft gelegen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet wel. Dat ze het 8 jaar vol heeft gehouden.. Moet je wel een onwijs sterk lichaam hebben als je dat red en zoveel nog kan sporten
En adrenalinequote:Op vrijdag 15 november 2013 02:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder aan de mentaliteit heeft gelegen.
Tjah, je moet iets om dat gratenpakket warm te houden.quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:15 schreef Amarantha het volgende:
Bah die kut Leontien draagt echt alleen maar bontElke jas die ze aandoet heeft een dikke bontrand of een jas van alleen bont. Kut hoer
Leontien heeft inmiddels een normaal gewicht hoorquote:Op vrijdag 15 november 2013 02:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tjah, je moet iets om dat gratenpakket warm te houden.![]()
Dan is zo'n zeehondje natuurlijk een prima optie, door zijn dikke vetlaag. Kan je wel gaan lopen braken op zo'n mens maar ze is wel één van de weinige die haar zeehondenbontje optimaal gebruikt en het uiteindelijk niet zielig is.
Nou ja, in sommige regio's in de wereld kun je zowat niet zonder anders vriezen allerlei randartikelen van je lichaam af.quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tjah, je moet iets om dat gratenpakket warm te houden.![]()
Dan is zo'n zeehondje natuurlijk een prima optie, door zijn dikke vetlaag. Kan je wel gaan lopen braken op zo'n mens maar ze is wel één van de weinige die haar zeehondenbontje optimaal gebruikt en het uiteindelijk niet zielig is.
Dan is Leontien wel een makkelijke in dat opzicht.quote:
Had ze vast ook voordat ze aan haar Auschwitz-dieet begon.quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Leontien heeft inmiddels een normaal gewicht hoor
Misschien heeft ze 'm al heel lang. Stel dat ze 'm al langer heeft dan de gemiddelde levensverwachting van betreffende zeehondje door zijn natuurlijke vijanden, dan is het alleen maar goed wat ze doet en heeft seaberd het indirecte eeuwige leven.quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Leontien heeft inmiddels een normaal gewicht hoor
Sowieso maar de meeste anorexia patiënten. Meeste hebben gewoon een mooi gezond gewichtquote:Op vrijdag 15 november 2013 02:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Had ze vast ook voordat ze aan haar Auschwitz-dieet begon.
Geen idee. Dat zag ik ook in America's Next Top Model, dat een normale vrouw als 'zwijn' werd weggezet.quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sowieso maar de meeste anorexia patiënten. Meeste hebben gewoon een mooie gezonde gewichtWaar de meeste meiden al jaloers op zouden zijn en dan nog moet het eraf.. Why
Ik vond het al zo stil overalquote:Op vrijdag 15 november 2013 02:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Altijd. Dit is mijn 2de woonkamer
Ja in het modellenwereldje is het helemaal erg. Zag laatst nog een foto waarbij stond 'plus size model' en ik denk echt what? Dat was gewoon een vrouw die 65 kilo woog ofzo.. En dat is dan plus sizequote:Op vrijdag 15 november 2013 02:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Geen idee. Dat zag ik ook in America's Next Top Model, dat een normale vrouw als 'zwijn' werd weggezet.
Maar ja, dat ik dat programma heb gekeken toen is eigenlijk vreemder te noemen.
Oehoehoehoeh.quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:26 schreef Sardu het volgende:
Misschien heeft ze 'm al heel lang. Stel dat ze 'm al langer heeft dan de gemiddelde levensverwachting van betreffende zeehondje door zijn natuurlijke vijanden, dan is het alleen maar goed wat ze doet en heeft seaberd het indirecte eeuwige leven.
Dat bedoel ik. Ik zie dat hier op het forum ook wel terug. Dat iemand met normaal gewicht als 'een vet varken' gezien wordt. Hou toch op zeg.quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja in het modellenwereldje is het helemaal erg. Zag laatst nog een foto waarbij stond 'plus size model' en ik denk echt what? Dat was gewoon een vrouw die 65 kilo woog ofzo.. En dat is dan plus size
Zeker, zag laatst nog een zeehond lopen met een vikingbaard, zijn ook geen lieverdjes tegenover Zweden hoor die zeehondjes.quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oehoehoehoeh.
Maar ja, zeehonden kunnen er ook wat van.
Moet je eens zien wat ze met pinguïns doen. Ik keek eens een documentaire over zeehonden.quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zeker, zag laatst nog een zeehond lopen met een vikingbaard, zijn ook geen lieverdjes tegenover Zweden hoor die zeehondjes.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ik zie dat hier op het forum ook wel terug. Dat iemand met normaal gewicht als 'een vet varken' gezien wordt. Hou toch op zeg.
En dat is dan nog extra hilarisch in de Nederlandse versie waar die poef met dat gezicht erin met die blonde krullen vrouwen dik gaat noemen.quote:
En maar tegen greenpeace janken over die bontjes.quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Moet je eens zien wat ze met pinguïns doen. Ik keek eens een documentaire over zeehonden.
Begon zo'n zeehond na een handvol kills ineens: "Are you not entertained?!" te roepen.
Maar dat is wat ik ook wel een beetje wil zeggen. Gaan ze bij de Inuit protesteren tegen het gebruik van bont. Die mensen moeten zowat wel anders vriezen ze kapot.quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
En maar tegen greenpeace janken over die bontjes.![]()
Stelletje pinguin verkrachtende hypocrieten dat ze er rond lopen.
Ergste vond ik nog wel dat pingu moest wijken voor seaberd op kindernet
quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar dat is wat ik ook wel een beetje wil zeggen. Gaan ze bij de Inuit protesteren tegen het gebruik van bont. Die mensen moeten zowat wel anders vriezen ze kapot.![]()
Pingu is inderdaad een harde baas, evenals Seabert. Maar dat was net in die periode dat er veel tekenfilms waren met een boodschap over het milieu.
Dat is waarschijnlijk wel het bekendste voorbeeld.quote:
Ok.quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:38 schreef Channie83 het volgende:
Ik zou dood gaan van ellende,honger alles als ik zou moeten leven als een dunne spriet op hakken
Ik werd laatst eens wakker en dronk wat 7-up. Die druk op mijn borst, shit.quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:42 schreef Sardu het volgende:
Fack... Opeens achterlijke steek bij mijn linker long.
Hele dag wel een beetje last van, maar nu haalde ie wel flink uit. Gauw wat roken om de pijn te stillen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik werd laatst eens wakker en dronk wat 7-up. Die druk op mijn borst, shit.Leek wel op een hartaanval.
Dit was niet echt normaal. Echt harde druk dat ik ging denken dat er iets niet klopte.quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hele dag wel een beetje last van, maar nu haalde ie wel flink uit. Gauw wat roken om de pijn te stillen.
Had een collega bij een bijbaantje van me.quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:42 schreef Sardu het volgende:
Fack... Opeens achterlijke steek bij mijn linker long.
Komt toch door de bubbles in 7-up? Wel eens met cola gehad.quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dit was niet echt normaal. Echt harde druk dat ik ging denken dat er iets niet klopte.
Ik denk het, ging echt niet goed en zoquote:Op vrijdag 15 november 2013 02:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Komt toch door de bubbles in 7-up? Wel eens met cola gehad.
Wat ik nu heb, weet ik niet. Zolang ze me maar op zijn minst ergens in de sloot dumpen als ik dood ga, dan ben ik niemand tot last.
Whehehe, mijn broertje dacht altijd dat zodra je bier dronk, je hersencellen langzaam afstierven.quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Had een collega bij een bijbaantje van me.
*neemt trek van sigaret*
"Oeh.. Pijn aan mijn longen."
Ik zie er tegenwoordig dan ook anders uit dan toen. (Vroegah, toen FOK! nog FOK! was...)quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik had me oerbeer anders voorgesteld
Nee, want hersencellen sterven pas af van alcohol als je verslaafd bent en ineens stopt.quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
Whehehe, mijn broertje dacht altijd dat zodra je bier dronk, je hersencellen langzaam afstierven.![]()
Ergens klopt het wel een beetje, maar niet op de manier die hij dacht.
Toen het nog een beetje dat wilde westen was.quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:51 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik zie er tegenwoordig dan ook anders uit dan toen. (Vroegah, toen FOK! nog FOK! was...)
Want de aandacht ligt een keer niet op jou?quote:
Nog even geduld dus.quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:52 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik heb mezelf 2 nachten goed vermaakt
Nu donder ik bijna in slaap
Toen je nog gewoon nog de tetten van je scharreltje kon posten zonder een ban te krijgen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Toen het nog een beetje dat wilde westen was.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:51 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik zie er tegenwoordig dan ook anders uit dan toen. (Vroegah, toen FOK! nog FOK! was...)
Dat is slechts één van de dingen waarom het hier in vroeger tijden veel leuker was.quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:53 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Toen je nog gewoon nog de tetten van je scharreltje kon posten zonder een ban te krijgen.
Nee hoor lieffie.Als ik aandacht wil doe ik dat bij mijn vriendenquote:Op vrijdag 15 november 2013 02:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
Want de aandacht ligt een keer niet op jou?
Het is donderdag, half studerend FOK! is aan het stappen, de helft zonder geld loopt op tinder matches te zoeken.
Dat heb je met FOK!, soms is het leuk, en soms is er echt niks aan.quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:54 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Nee hoor lieffie.Als ik aandacht wil doe ik dat bij mijn vrienden
Andere 2 dagen waren gewoon leuker
Maar goed kan niet altijd feest zijn
Geen probleem hoor,Ga zo wel een filmpie kijken en slapenquote:Op vrijdag 15 november 2013 02:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat heb je met FOK!, soms is het leuk, en soms is er echt niks aan.
Tjah, de ene keer dat ik ga kakken hoef ik bijna niet af te vegen, soms is het na een halve rol nog niet over. Het is maar net uit welke richting de wind waait.quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:54 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Nee hoor lieffie.Als ik aandacht wil doe ik dat bij mijn vrienden
Andere 2 dagen waren gewoon leuker
Maar goed kan niet altijd feest zijn
Welke film?quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:56 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Geen probleem hoor,Ga zo wel een filmpie kijken en slapen
Sardu, master of the screaming virgins.quote:
Klinkt wel alsof je de meest maagdelijke onder de maagden bent.quote:
Zie edit.quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Klinkt wel alsof je de meest maagdelijke onder de maagden bent.
Mja moeders mooiste ben ik nou ook weer niet dus dit is al een compliment opzich.quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:54 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Ik vond je vroeger knapper.
Het zal afhankelijk zijn van het niveau op FOK!
As told by Id_do_her.quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is slechts één van de dingen waarom het hier in vroeger tijden veel leuker was.
[ afbeelding ]
Dus je kan het hardste gillen?quote:
Je zou 'm moeten kijken om op waarde te kunnen schatten.quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dus je kan het hardste gillen?Het is weer zo'n avond.
Dan moet jij The Good, The Bad and the IDH eens kijken.quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je zou 'm moeten kijken om op waarde te kunnen schatten.
Maar die moeten ze nog maken.quote:Op vrijdag 15 november 2013 03:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan moet jij The Good, The Bad and the IDH eens kijken.
Als dat al griezelen is.quote:Op vrijdag 15 november 2013 03:04 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik ga een beetje griezelen met mezelf en ga Carrie kijken
Hetzelfde als het tepelverbod, dat was juist een kenmerk van FOK!quote:Op vrijdag 15 november 2013 03:04 schreef Oerbeer het volgende:
Heel vroegah kon je nog een natte poes posten in ONZ, en dan kreeg je daar een note voor i.p.v een ban. True story.
Ik kan mijn buurvrouw die aan obesitas lijdt hier posten en nog zal ze warm ontvangen worden.quote:Op vrijdag 15 november 2013 03:05 schreef Oerbeer het volgende:
En toen kwam KPD omdat Google. Voor allen die niet zo'n goed figuur hadden om toch wat credits te krijgen. True story.
Nee, en je hebt de titel verkeerd.quote:Op vrijdag 15 november 2013 03:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Evenals Sardu and the Screaming Virgins.
Genoeg die d'r wel even hosselen. No probs.quote:Op vrijdag 15 november 2013 03:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik kan mijn buurvrouw die aan obesitas lijdt hier posten en nog zal ze warm ontvangen worden.
Ja hey, ik ben hier de producer. Kom nou toch.quote:Op vrijdag 15 november 2013 03:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee, en je hebt de titel verkeerd.
"Sardu, master of the screaming virgins" was een alternatieve titel voor "the incredible torture show" wat weer een alternatieve titel is voor "bloodsucking freaks"
Die eerste 2 werden gebanned omdat ze niet door de rating kwamen, nadat de regisseur alsnog de film met gebande scenes opstuurde met de 3e titel werd ie vertoont in de bios.
Spijtig dat ik die periode op andere fora heb besteed.quote:Op vrijdag 15 november 2013 03:05 schreef Oerbeer het volgende:
En toen kwam KPD omdat Google. Voor allen die niet zo'n goed figuur hadden om toch wat credits te krijgen. True story.
Oh ja, dat zeker. Altijd dat gevraag wanneer ik haar eens op 'de foks' ga posten.quote:Op vrijdag 15 november 2013 03:08 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Genoeg die d'r wel even hosselen. No probs.
Dat is pas pure horror.quote:Op vrijdag 15 november 2013 03:08 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik vind zulke films tegeak! saw 3D toen in de Bios gezien..Paar keer dat brilleke afgedaan
Jezus meid, het is wat.quote:Op vrijdag 15 november 2013 03:08 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik vind zulke films tegeak! saw 3D toen in de Bios gezien..Paar keer dat brilleke afgedaan
Welke dan precies? Ik merkte juist dat het op andere fora altijd 'ons kent ons' was.quote:Op vrijdag 15 november 2013 03:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Spijtig dat ik die periode op andere fora heb besteed.![]()
Dan mag je je feiten nog wel voor elkaar hebben.quote:Op vrijdag 15 november 2013 03:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja hey, ik ben hier de producer. Kom nou toch.
Daar zit het hem.quote:Op vrijdag 15 november 2013 03:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dan mag je je feiten nog wel voor elkaar hebben.
Dat was het ook wel. Meets kwamen vaker voor en altijd een gezellige boel.quote:Op vrijdag 15 november 2013 03:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Welke dan precies? Ik merkte juist dat het op andere fora altijd 'ons kent ons' was.
Zou ik niet weten. Ik heb weleens meets geprobeerd met mensen van dit forum maar ik heb dat toch wel weer sterk afgeleerd.quote:Op vrijdag 15 november 2013 03:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat was het ook wel. Meets kwamen vaker voor en altijd een gezellige boel.
Je hebt dik veel gemist man. Dik veel. Het weegt gewoon erg zwaar aan wat je allemaal gemist hebt. Jwt.quote:Op vrijdag 15 november 2013 03:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Spijtig dat ik die periode op andere fora heb besteed.![]()
Mja aandacht hè. Dat verpest het ook weer. Neem controle dan.quote:Op vrijdag 15 november 2013 03:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh ja, dat zeker. Altijd dat gevraag wanneer ik haar eens op 'de foks' ga posten.
Houdoe.quote:Op vrijdag 15 november 2013 03:13 schreef Channie83 het volgende:
Nou Houdoe ik ga tostis maken op zijn Channies en dan Annie kijken
Slaaaaaaaaap lekker voor straks
Ze mocht willen dat ik eens de controle nam.quote:Op vrijdag 15 november 2013 03:13 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Mja aandacht hè. Dat verpest het ook weer. Neem controle dan.
Anniequote:Op vrijdag 15 november 2013 03:13 schreef Channie83 het volgende:
Nou Houdoe ik ga tostis maken op zijn Channies en dan Annie kijken
Slaaaaaaaaap lekker voor straks
Mooi. Ik zie de fotoshoot wel verschijnen in KPD.quote:Op vrijdag 15 november 2013 03:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze mocht willen dat ik eens de controle nam.
Hier is niemand te vertrouwen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 03:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zou ik niet weten. Ik heb weleens meets geprobeerd met mensen van dit forum maar ik heb dat toch wel weer sterk afgeleerd.
Je begrijpt het niet helemaal.quote:Op vrijdag 15 november 2013 03:15 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Mooi. Ik zie de fotoshoot wel verschijnen in KPD.
hahaahahaha ga stuk hierzo....Hoe kom ik nou weer bij dat rooie kindquote:
Dat heb ik na jaren ook geleerd. Zijn veelal psychopaten.quote:
Zal meegenieten als ik eindelijk toegang krijg.quote:Op vrijdag 15 november 2013 03:15 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Mooi. Ik zie de fotoshoot wel verschijnen in KPD.
Nee, 'ze mocht willen' slaat niet op het feit dat het kwaad al geschied is.quote:
Met name dat volk wat zo'n roze balkje heeft. Wat een gespuis is dat.quote:Op vrijdag 15 november 2013 03:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat heb ik na jaren ook geleerd. Zijn veelal psychopaten.
Jij bent 17 ofzo?quote:Op vrijdag 15 november 2013 03:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zal meegenieten als ik eindelijk toegang krijg.
Al het volk, eerder.quote:Op vrijdag 15 november 2013 03:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Met name dat volk wat zo'n roze balkje heeft. Wat een gespuis is dat.![]()
Ja, maar dat kan toch nog komen?quote:Op vrijdag 15 november 2013 03:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, 'ze mocht willen' slaat niet op het feit dat het kwaad al geschied is.
Nee, nooit aan toegekomen. Moest van Mur maar eens een poging doen.quote:
Valt niks boeiends te zien eigenlijk daar.quote:Op vrijdag 15 november 2013 03:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee, nooit aan toegekomen. Moest van Mur maar eens een poging doen.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 03:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik bespeur wat hoop in je post?
Dit wel. Het is er vrij rustig en je mist er eigenlijk niks aan.quote:Op vrijdag 15 november 2013 03:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Valt niks boeiends te zien eigenlijk daar.
Daar komen we misschien ooit nog wel achter. Sowieso word ik wel geil van privileges.quote:Op vrijdag 15 november 2013 03:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Valt niks boeiends te zien eigenlijk daar.
24/7-festijn van slechte smaak daar.quote:Op vrijdag 15 november 2013 03:19 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dit wel. Het is er vrij rustig en je mist er eigenlijk niks aan.
Dat zal ook het enige zijn waar je geil van zal worden in dat subforum.quote:Op vrijdag 15 november 2013 03:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Daar komen we misschien ooit nog wel achter. Sowieso word ik wel geil van privileges.
Jep. Dat ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 15 november 2013 03:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
24/7-festijn van slechte smaak daar.
En dan nog zo'n schare die het helemaal prachtig vindt.quote:
Geeft niks, elke reden om te bekkenstoten is er 1.quote:Op vrijdag 15 november 2013 03:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat zal ook het enige zijn waar je geil van zal worden in dat subforum.
Dan zit je in KPD wel goed.quote:Op vrijdag 15 november 2013 03:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Geeft niks, elke reden om te bekkenstoten is er 1.
En is het cirkeltje weer rond.quote:
Het zijn eigenlijk altijd dezelfde users. Prima dat ze er zijn hoor maar je hebt er verder niet veel aan. Veel van die lui gebruiken FOK! als een soort fapmedium denk ik. Je ziet sommige van die lui nergens anders posten.quote:Op vrijdag 15 november 2013 03:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dan nog zo'n schare die het helemaal prachtig vindt.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 03:23 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Het zijn eigenlijk altijd dezelfde users. Prima dat ze er zijn hoor maar je hebt er verder niet veel aan. Veel van die lui gebruiken FOK! als een soort fapmedium denk ik. Je ziet sommige van die lui nergens anders posten.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 03:23 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Het zijn eigenlijk altijd dezelfde users. Prima dat ze er zijn hoor maar je hebt er verder niet veel aan. Veel van die lui gebruiken FOK! als een soort fapmedium denk ik. Je ziet sommige van die lui nergens anders posten.
Dat klopt echt helemaal.quote:Op vrijdag 15 november 2013 03:23 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
De geiten in Borculo.quote:
Ja dat snap ik nog wel. Pussy scorenquote:Op vrijdag 15 november 2013 03:24 schreef Id_do_her het volgende:
Ik vind het zo triest dat er een paar users zijn die alleen maar complimenten geven op matige foto's.
Ja heb ik wel eens gekeken, en nu?quote:Op vrijdag 15 november 2013 03:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De geiten in Borculo.
KPD natuurlijk. Shit.
Ergens heb ik het gevoel dat er bar weinig gescoord wordt.quote:Op vrijdag 15 november 2013 03:26 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja dat snap ik nog wel. Pussy scoren
Nee, laat verder maar. Dit loopt op niks uit.quote:Op vrijdag 15 november 2013 03:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja heb ik wel eens gekeken, en nu?Moet me iets opvallen?
Ja dat vrees ik ook een beetje. Achja, je kunt altijd nog fappen toch?quote:Op vrijdag 15 november 2013 03:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ergens heb ik het gevoel dat er bar weinig gescoord wordt.
Nee zeg haha. Ik las even terug, iets met slechte smaak enz? Ja daar geef ik je wel gelijk inquote:Op vrijdag 15 november 2013 03:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, laat verder maar. Dit loopt op niks uit.
Vraag dat maar aan de KPD-crew.quote:Op vrijdag 15 november 2013 03:28 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja dat vrees ik ook een beetje. Achja, je kunt altijd nog fappen toch?
Het stelt inderdaad niet zoveel voor.quote:Op vrijdag 15 november 2013 03:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee zeg haha. Ik las even terug, iets met slechte smaak enz? Ja daar geef ik je wel gelijk inHet stelt niet zoveel voor of het is niet mijn ding
Nou, in tegendeel. Ik sliep vorige week vanaf donderdag tot zondagochtend niet maar daarna heb ik grotendeels de dagen in bed hangend doorgebracht. Toen was liggen in mijn bedje en slapen echt zo heerlijkquote:
quote:
06. 241 Sarduquote:Op vrijdag 15 november 2013 03:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]Had ik niet verwacht maar komt ook door vannacht natuurlijk
Wel buiten top 5. Geluisterd naar mijn moeder.quote:Op vrijdag 15 november 2013 04:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HahaJij was vandaag ook actief, ik niet echt
Verstandigquote:Op vrijdag 15 november 2013 04:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wel buiten top 5. Geluisterd naar mijn moeder.
haai !quote:
heb niks morgen weer.quote:
Je ken ook een party meepakken waar ik heen gaquote:Op vrijdag 15 november 2013 04:54 schreef smitjew het volgende:
[..]
heb niks morgen weer.
keertje avondje junken ?
is cool , maar ik zit hier in het oosten.quote:Op vrijdag 15 november 2013 04:55 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Je ken ook een party meepakken waar ik heen ga
Ik vraag mij serieus af en toe af hoe veel mensen die ik niet persoonlijk ontmoet heb weten op een feest of op straat wie ik ben op FOK!quote:Op vrijdag 15 november 2013 05:25 schreef moemoe het volgende:
[..]
True, jij bent ontzettend herkenbaar.
Met lang haar vond ik je een ontzettend herkenbaar gezicht hebbenquote:Op vrijdag 15 november 2013 05:35 schreef badtripbob het volgende:
Ik vraag mij serieus af en toe af hoe veel mensen die ik niet persoonlijk ontmoet heb weten op een feest of op straat wie ik ben op FOK!
Nog nooit aangesproken van "Hey jij bent toch badtripbob op FOK! of niet dan?" o.i.d. maar vraag mij af of dat toch gebeurd
Ben jij weleens herkend en daarop aangesproken van FOK! door iemand op straat/in de trein of zo? En tijdens een FOK!meet/onderweg erheen iemand die vraagt of jij niet moemoe bent terwijl jullie beiden naar die meet gaan telt niet
Ik heb nu achter ook nog wel lang haarquote:Op vrijdag 15 november 2013 05:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
Met lang haar vond ik je een ontzettend herkenbaar gezicht hebben.
Ik denk het niet... Zou ook kunnen dat het wel zo is en dat ik het vergeten ben.
Stoerquote:Op vrijdag 15 november 2013 06:04 schreef badtripbob het volgende:
Ik heb nu achter ook nog wel lang haar
En als het iets langer is dan wil ik daar dreads in
Hoorde jij niet laatst ook koeien?quote:
Ja,quote:Op vrijdag 15 november 2013 07:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
Stoer. Pics tegen die tijd?
[..]
Hoorde jij niet laatst ook koeien?
Waar woon je? Als je het wil delen hoorquote:Op vrijdag 15 november 2013 07:51 schreef Snowbells het volgende:
Ja,, Slapen met 300 boeren om je heen is niet te doen.
En de gemeente zit weer te kloten en bomen te ontleden
quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:20 schreef Murdera het volgende:
kut, misschien had ik gisteren de bestelling even af moeten ronden, nu kan ik het natuurlijk niet meer vanavond laten bezorgen.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:27 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Slappe snuivert.![]()
Ik moest pissen, maar ben nog zo moe dat ik de deur open deed, blokkeerde met mijn voet en er tegenaan liep met mijn hoofd.![]()
Nu maar weer slapen.
Zei toch dat je nachtmerries zou krijgen.quote:
Lach maar, das wel een bult.quote:
Das net zoiets als vergeten om een vol aangepast stuk code op te slaan tussendoor en dat je dan denkt dat je het wel hebt gedaan of dat dat eventjes nog wel kan zonder save... En dan een crash of nog veel erger, gewoon de computer afsluiten en dan de waarschuwing of bestanden moeten worden opgeslagen in de wind slaan...quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:20 schreef Murdera het volgende:
kut, misschien had ik gisteren de bestelling even af moeten ronden, nu kan ik het natuurlijk niet meer vanavond laten bezorgen.
In mijn geval betekent het dat ik langs de gall en gall moet.quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:44 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Das net zoiets als vergeten om een vol aangepast stuk code op te slaan tussendoor en dat je dan denkt dat je het wel hebt gedaan of dat dat eventjes nog wel kan zonder save... En dan een crash of nog veel erger, gewoon de computer afsluiten en dan de waarschuwing of bestanden moeten worden opgeslagen in de wind slaan...
Alhoewel, in jouw situatie is het enkel wat langer wachten... In mijn situatie is het gelijk een stuk werk dat je kwijt bent...
Maar punt is dat het kut is als je te laat beseft dat je iets had moeten doen en dat het nu te laat is om daar iets aan te kunnen doen of om dan uitstel nodig te hebben.
Hoezo niet zo veel? Hoeveel drank moet je inslaan dan?quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
In mijn geval betekent het dat ik langs de gall en gall moet.![]()
is opzich wel te doen, maar dan kan ik niet zo veel meenemen.
had 12 flessen op mn lijstje staan.quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:55 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Hoezo niet zo veel? Hoeveel drank moet je inslaan dan?
En hoezo gaat dat dan nu niet en met de bestelling wel?quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
had 12 flessen op mn lijstje staan.
flinke doos danquote:Op vrijdag 15 november 2013 09:58 schreef badtripbob het volgende:
[..]
En hoezo gaat dat dan nu niet en met de bestelling wel?
12 flessen kan je toch best in 1 doos bij de gall & gall ophalen?
quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
flinke doos dan![]()
wat voor soort dozen hebben ze bij jouw gall en gall? hier hebben ze alleen dunne plastic tasjes.
Dit dus. En anders een bananendoos o.i.d van de supermarkt gebruiken om 12 literflessen sterke drank in te zetten. Dat past makkelijkquote:Op vrijdag 15 november 2013 10:08 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
12 flesjes in een doos.
Godverquote:Op vrijdag 15 november 2013 10:08 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
12 flesjes in een doos.
Dat risico wil ik niet nemen op de fiets.quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:10 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Dit dus. En anders een bananendoos o.i.d van de supermarkt gebruiken om 12 literflessen sterke drank in te zetten. Dat past makkelijk
Ik zou ook niet daten met breezersletjes.quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:58 schreef Sardu het volgende:
Godver, ik heb echt 'n bult.
Sorry Snöw, date gaat zo niet door.![]()
En dit natuurlijk. Ik gaat toch geen breezer bestellen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:31 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik zou ook niet daten met breezersletjes.
Goede foto wel.quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
? - Stefanhaan - Oerbeer - Mono- Bart - Silk - Patje1987 - Intronic - LompeHork
Ik ben een classy breezersletje.quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:31 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik zou ook niet daten met breezersletjes.
Mooie avond was het ookquote:
was dat die van begin dit jaar? Want daar had ik ook bij kunnen zijn als Mono me niet pas de dag erná gevraagd had waarom ik er niet wasquote:
Breezer in een glas met een parapluutje?quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ben een classy breezersletje.
Nee deze was vorig jaar.quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
was dat die van begin dit jaar? Want daar had ik ook bij kunnen zijn als Mono me niet pas de dag erná gevraagd had waarom ik er niet was
Zondequote:Op vrijdag 15 november 2013 13:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh dan had ik er sowieso niet bij kunnen zijn hihi
quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dankzij jou heb ik nou een mooie note erbij
Liefde
In een wijnglas natuurlijkquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Breezer in een glas met een parapluutje?
Parapluutje wel of zo'n prikker met sliertjes?quote:
als mannen ongesteld zouden worden.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Parapluutje wel of zo'n prikker met sliertjes?
Wow!quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
als mannen ongesteld zouden worden.
Trek je dan je Arriva mantelpakje aanquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
14.42 zag ik net![]()
Ben me ook aan het opmaken nu. Make-up, rouge, oogpotlood je kent het wel.
Seppuku een optie voor die jongen?quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:04 schreef Amarantha het volgende:
Aah.Arme schaap. A. is Woensdag al dronken van een fiets gevallen en heeft zijn schouder pijn gedaan (en flink kan arm nog amper bewegen) en nu heeft hij net een afzuigsysteem in zijn ribben gekregen die boven zijn bed hing.
[zet mannelijke keelstem op]quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Trek je dan je Arriva mantelpakje aan![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[zet mannelijke keelstem op]
OUI
[/zet mannelijke keelstem op]
whehehhehequote:Op vrijdag 15 november 2013 14:04 schreef Amarantha het volgende:
Aah.Arme schaap. A. is Woensdag al dronken van een fiets gevallen en heeft zijn schouder pijn gedaan (en flink kan arm nog amper bewegen) en nu heeft hij net een afzuigsysteem in zijn ribben gekregen die boven zijn bed hing.
Ik wil best een breezer kopen, dat is het punt niet.quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
En dit natuurlijk. Ik gaat toch geen breezer bestellen.Vodka of niks!
![]()
Maar dan nekt ze de hele straat weer onder.
Je at zo'n flesje met je pink omhoog?quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ben een classy breezersletje.
Heb ooit eens een pijpbeurt voor een flesje cola aangeboden gekregen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:31 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik wil best een breezer kopen, dat is het punt niet.
Je had niet zo'n dorst?quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Heb ooit eens een pijpbeurt voor een flesje cola aangeboden gekregen.![]()
Vriendelijk bedankt, ziek in mijn hoofd is al ziek genoeg.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:40 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga naar de hemel want ik ben heel braaf
Water op de sub en een zegeltje.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:56 schreef Amarantha het volgende:
Cola in een fles op mijn bureau wat mee gaat op de bass van hardcore
Hmm nee ga ik niet uitproberenquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Water op de sub en een zegeltje.![]()
Dan een scheutje ranja toevoegen en mind = blown.![]()
Houd je een plekkie voor me vrijquote:
jaquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
warum?
Heb je weer downies zitten uitlachen?
Eigenlijk bedoeld die gene ermee dat die vet veel van je houdtquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:06 schreef Murdera het volgende:
ONZ / jullie haten negers heh - hebben ze men topics weggehaald
quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:06 schreef Murdera het volgende:
Kijken of ik ook een passe partout kan scoren.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:06 schreef Murdera het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |