Ik zal de volgende keer dat een van haar buren vertelt over die keer dat er een vogel in een wolkje veren veranderde, hen er even op wijzen dat het volgens 99.999 uitgesloten is dat het beestje vrolijk aan het rondfladderen was.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:34 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat maakt voor een vogel die er op volle kruissnelheid tegenaan komt niet uit. En als het beestje vrolijk aan het rondvladderen is dan komt hij echt niet in de wieken van zo'n molen terecht.
Uitgesloten niet maar de kans is niet erg groot.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer dat een van haar buren vertelt over die keer dat er een vogel in een wolkje veren veranderde, hen er even op wijzen dat het volgens 99.999 uitgesloten is dat het beestje vrolijk aan het rondfladderen was.
Kunnen we de schuld in de schoenen van Brussel schuiven?quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Heb bij zowel tablet als telefoon android en apple. Apple wint twee keer overduidelijk
Multiple sclerose?quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:42 schreef Paper_Tiger het volgende:
Over 5 jaar heeft iedereen weer gewoon MS.
Meneer heeft even duidelijk de insteek van mijn posts gemist en loopt weer wat te trollen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Uitgesloten niet maar de kans is niet erg groot.
[ afbeelding ]
Maar goed ik snap dat daadwerkelijk onderzoek naar de zaak eng is en dubieuze domrechtse blogjes napraten aantrekkelijker.
Dat geleuter over dode vogeltjes door windmolens is vooral getroll lijkt mequote:Op vrijdag 15 november 2013 14:44 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Meneer heeft even duidelijk de insteek van mijn posts gemist en loopt weer wat te trollen.
Dat mag altijd.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:43 schreef waht het volgende:
[..]
Kunnen we de schuld in de schoenen van Brussel schuiven?
Windows zorgt voor veel slachtoffers, zoveel is duidelijk.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar goed ik snap dat daadwerkelijk onderzoek naar de zaak eng is en dubieuze domrechtse blogjes napraten aantrekkelijker.
Fijn dat je mijn vermoedens even bevestigt. Dat was namelijk totaal mijn punt niet.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat geleuter over dode vogeltjes door windmolens is vooral getroll lijkt me.
Maar kijk hier ook eens, niet geheel ongekleurd wellicht maar een stuk beter onderbouwd dan wat je ook zal kunnen vinden in de domrechtse hoek op dit onderwerp.
Was het de term domrechts?quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:46 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Fijn dat je mijn vermoedens even bevestigt. Dat was namelijk totaal mijn punt niet.
Tijd voor een ramenbelasting: http://en.wikipedia.org/wiki/Window_taxquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je probeerde een keer of drie een punt te maken over vogelsterfte door windmolens. Dat punt bleek niet meer te zijn dan het nalullen van in de domrechtse hoek populaire nonsens, daar wijs ik je op en dan ben je spontaan ongesteld, prima hoorquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:46 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Fijn dat je mijn vermoedens even bevestigt. Dat was namelijk totaal mijn punt niet.
Ja Hitler.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:48 schreef Paper_Tiger het volgende:
Is er eigenlijk zoiets als slimlinks?
Fijn dat Brussel onze levens blijft verrijken.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Tijd voor een ramenbelasting: http://en.wikipedia.org/wiki/Window_tax
Geen dank.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:49 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Fijn dat Brussel onze levens blijft verrijken.
Hopelijk niet zeg. Met hun monopolie op de PC-markt.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:42 schreef Paper_Tiger het volgende:
Over 5 jaar heeft iedereen weer gewoon MS.
Iedereen behalve een marginaal groepje zogenaamde libertariėrs is toch links volgens jou? Die groep zal gemiddeld genomen aanzienlijk snuggerder zijn dan de groep libertariėrs.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:48 schreef Paper_Tiger het volgende:
Is er eigenlijk zoiets als slimlinks?
Roemer, die had je moeten weten.quote:
Heb je ook cijfers die dat onderbouwen of zit je maar weer eens wat te roepen?quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Iedereen behalve een marginaal groepje zogenaamde libertariėrs is toch links volgens jou? Die groep zal gemiddeld genomen aanzienlijk snuggerder zijn dan de groep libertariėrs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |