Wel op huwelijkse voorwaardenquote:
Ooh kut, ik zie nu pas de 2dezelfde quotesquote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik gebruik het regelmatig. Waarin? in alles waarin het me lekker lijkt
Dank, dat klinkt idd gewoon als een goede 'investering', zo'n flesjequote:Op vrijdag 15 november 2013 19:08 schreef Oognip het volgende:
[..]
Lekker
Ik gooi het door de sla en sommige soepen. Het is wel een heel eigen smaak en lijkt totaal niet op ketjap of chilisaus. Ik zou het gewoon kopen
Weet je, het lastige is, dat als je eenmaal in een negatieve spiraal zit, je er niet makkelijk uit komt. Ongeacht of je het wel of niet in de gaten hebt. Professionele hulp kan daar bij helpen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:17 schreef Greys het volgende:
Ik zou idd ook zeggen professionele hulp.
Heeft ie het zelf wel in de gaten dat hij het altijd/zo vaak doet, dat negatieve?
Sterkte iig Knoflook!
Ja, zou ik inderdaad gewoon aanschaffen!quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:19 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dank, dat klinkt idd gewoon als een goede 'investering', zo'n flesje
Niet iets dat je daarna nooit meer gebruikt dus.
Vindt jij het heet als in pittig? dat heb ik totaal niet.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, zou ik inderdaad gewoon aanschaffen!
Ik wel, maar ik ben een mietje.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vindt jij het heet als in pittig? dat heb ik totaal niet.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:19 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dank, dat klinkt idd gewoon als een goede 'investering', zo'n flesje
Niet iets dat je daarna nooit meer gebruikt dus.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vindt jij het heet als in pittig? dat heb ik totaal niet.
Ik smeer altijd wat sambal en tijm op mijn varkenshaasje... mijn smoelwerk stond echt net in de hens, want een hele theelepel is echt teveelquote:
Nee, lijkt er helemaal niet opquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:24 schreef Greys het volgende:
Lijkt het dan op sojasaus ofzo, een beetje?
Nou ik ga het wel gewoon kopen van de week en dan ga ik aan jullie vragen daarna waar je het allemaal in kwakt
Sjongejonge, zit ik na een week weer even te lezen hier, begint het weer gewoon precies hetzelfdequote:
omghkvvjwjnmkntbbff!!!!!!!!!!!! DUSHIIIII!quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:27 schreef Greys het volgende:
OMG OMG OMG qwea die link op FB!Dank je!
Even hier ook delen
http://eerlijkereten.nl/gezonde-snack-superfood-bounty-balletjes/
quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde toen ik het las hoordan zijn we samen kleuters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |