abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 15 november 2013 @ 18:41:33 #176
163650 Greys
pi_133291631
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 november 2013 18:36 schreef Laysa het volgende:
Ik schrijf mijn boodschappen briefjes gewoon zelf....
Ik ook, van de week, maar daarna stond ik in de Lidl in mijn tas te graven omdat ik hem niet kon vinden _O- En zo maak ik het een beetje leuk voor mezelf :') :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_133291650
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 18:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ook, van de week, maar daarna stond ik in de Lidl in mijn tas te graven omdat ik hem niet kon vinden _O- En zo maak ik het een beetje leuk voor mezelf :') :@
dat is zoals de sleutel van de deur, als die onderaan in de zak zit moet je alles weer uitladen hihi
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 15 november 2013 @ 18:43:24 #178
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_133291670
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 17:59 schreef Oognip het volgende:

[..]

Uhu moet ik ook gewoon doen. Ze zitten hier tenslotte allebei op het winkelcentrum :@ maar wij doen elke dag boodschappen dus dan moet ik steeds naar 2 winkels en daar heb ik geen zin in :+
Naja, luxeproblemen :')
begin eens met niet te pinnen, een vast bedrag voor die week klaarleggen en t daarmee doen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 15 november 2013 @ 18:45:30 #179
163650 Greys
pi_133291722
In het kader van de bezuinigingen, is worcestersauce vergelijkbaar met iets? Met ketjap? Of chilisaus? Ik ken het niet en ik heb het nodig in Ingetje haar varkenshaasje-kruidenkaas recept, maar als ik het ook door iets kan vervangen dat ik al heb, scheelt dat weer :P

Of is het iets dat jullie vaak gebruiken en zo ja, in wat?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_133291756
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 18:45 schreef Greys het volgende:
In het kader van de bezuinigingen, is worcestersauce vergelijkbaar met iets? Met ketjap? Of chilisaus? Ik ken het niet en ik heb het nodig in Ingetje haar varkenshaasje-kruidenkaas recept, maar als ik het ook door iets kan vervangen dat ik al heb, scheelt dat weer :P

Het is heul heul heul heet. :P
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_133291760
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 18:18 schreef miss_dynastie het volgende:
De reden om weekboodschappen te doen is bijv. dat het minder tijd kost en je minder in de verleiding komt om overbodige zaken mee te nemen (en een op = op beleid kunt voeren). Ik kan me voorstellen dat het eerste voor jou wat minder een rol speelt knoflook (en dit bedoel ik niet respectloos, dus ik hoop niet dat het zo overkomt!), het tweede kan je ook op een andere manier ondervangen. Lijstjes maken en je eraan houden, bijvoorbeeld. Het maakt dan niets uit dat je even naar de winkel fietst voor die verse broccoli, als je dan niet ook maar dat pakje koekjes en extra pak sap meepakt (ik noem maar wat).

Mijn nadeel is dat ik, wanneer ik geen menu maak, pas over eten ga nadenken als ik trek krijg. En dan roept mijn lichaam eerder 'frituurpan' dan 'broccoli' en dat wil ik graag voorkomen...
Ik vindt jou allesbehalve respectloos, en zo komt het ook niet over en het is best wel nodig, bezuinigen én een klap voor mijn kanis :P .
Feit is dat we altijd veel externe shit hebben gehad maar financieel nooit slecht hadden, maar man brengt létterlijk de helft van zijn maandloon naar de belasting en die andere helft geef ik grotendeels uit :@ Niet aan make-up, winkelen of ueberhaupt aan mezelf maar aan eten, drinken en dus de ruin en die vele bloemetjes. Vanavond had man het erover dus voel ik me aangesproken omdat ik de boodschappen en zo doe, hij regelt de vaste lasten. Dus na wat hij vanavond zei voel ik me logisch aangesproken en wil dat anders gaan doen. Het geld gaat niet eens uit aan mij maar aan de dagelijkse dingen . Daar geef ik dus veel te veel aan uit, aan dat dagelijkse en dat moet anders.
En ja, die auto's zijn niet goedkoop maar dat is man's passie en wat ik al zei, we rijden beiden niet veel.
Hoe dan ook, Den Knoblauch moet ook aan de bak, dat wordt wennen maar ik kan dat vast , met een beetje hulp en dus ook jullie tips :Y
(en daarbij, ik moet ook echt stoppen met roken, ben een stressroker en ik zit altijd, heel mijn leven al vol met stress dus als ik ga stoppen wordt het heel erg gezellig thuis en hier met mij, of te wel: amok :@ _O- )
Waar het stinkt is het warm.
pi_133291783
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 18:20 schreef Toekito het volgende:

[..]

hihi.

Ik ga ff naar opticien :W
Je bent ook een kjuutie hč :)
  † In Memoriam † vrijdag 15 november 2013 @ 18:52:35 #183
43556 miss_dynastie
pi_133291910
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 18:47 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Ik vindt jou allesbehalve respectloos, en zo komt het ook niet over en het is best wel nodig, bezuinigen én een klap voor mijn kanis :P .
Feit is dat we altijd veel externe shit hebben gehad maar financieel nooit slecht hadden, maar man brengt létterlijk de helft van zijn maandloon naar de belasting en die andere helft geef ik grotendeels uit :@ Niet aan make-up, winkelen of ueberhaupt aan mezelf maar aan eten, drinken en dus de ruin en die vele bloemetjes. Vanavond had man het erover dus voel ik me aangesproken omdat ik de boodschappen en zo doe, hij regelt de vaste lasten. Dus na wat hij vanavond zei voel ik me logisch aangesproken en wil dat anders gaan doen. Het geld gaat niet eens uit aan mij maar aan de dagelijkse dingen . Daar geef ik dus veel te veel aan uit, aan dat dagelijkse en dat moet anders.
En ja, die auto's zijn niet goedkoop maar dat is man's passie en wat ik al zei, we rijden beiden niet veel.
Hoe dan ook, Den Knoblauch moet ook aan de bak, dat wordt wennen maar ik kan dat vast , met een beetje hulp en dus ook jullie tips :Y
(en daarbij, ik moet ook echt stoppen met roken, ben een stressroker en ik zit altijd, heel mijn leven al vol met stress dus als ik ga stoppen wordt het heel erg gezellig thuis en hier met mij, of te wel: amok :@ _O- )
Maar da's een kwestie van planning vaak, anders vliegt het er inderdaad heel rap uit (hier tenminste). En er zijn misschien dingen waar je écht niet op in wil leveren, die moet je ook definiëren. Hier is dat voor mij bijvoorbeeld coca cola light. Maar ik zet tegenwoordig véél vaker een pot thee: vind ik sowieso wel lekker, maar 't komt er vaak niet van, maar nu dwing ik mezelf gewoon. En zo geef ik vanzelf minder uit aan de cola.
  vrijdag 15 november 2013 @ 18:55:22 #184
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_133292002
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 18:47 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Je bent ook een kjuutie hč :)
nee joh. Valt mee.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_133292133
quote:

Ik gebruik het regelmatig. Waarin? in alles waarin het me lekker lijkt :D
  vrijdag 15 november 2013 @ 19:00:14 #186
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_133292160
buuuurp. Hmm, wellicht was 600gr sperziebonen ietwat teveel _O-
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_133292207
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:00 schreef Qwea het volgende:
buuuurp. Hmm, wellicht was 600gr sperziebonen ietwat teveel _O-
2 ons is toch de aanbevolen hoeveelheid?
meer kan altijd, maar 600 gr is best veel
pi_133292234
Ik zit ook in een soort van impasse, man is altijd, zo lang als ik hem ken al zo zwaar op de hand, dat merk je in de kleinste dingen, en ik heb geen leuke jeugd gehad. Samen trokken we het altijd, die shit met mijn ouders, mij n liefdeloze moeder en zo, zijn ouders met hun contra-mij dat breekt een keer. Afgelopen week zat man er qua werk even doorheen en toen brák ik. Al dat negatieve altijd, van zijn kant dat standaard, ik kan daar niet meer tegen dus heb die nacht al zitten plannen dat ik weg wil en met HHH liever alleen ben. Maar ik hou van mijn meneer en HHH ook en andersom dus dan maar beetje doortobben? Maar al dat negatieve ben ik zó ontzettend strontzat.
Ik zit dus ff beetje klem met mezelf.

[ Bericht 2% gewijzigd door knoblaucha6 op 15-11-2013 19:09:46 ]
  vrijdag 15 november 2013 @ 19:03:24 #189
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_133292269
Kno :*
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  vrijdag 15 november 2013 @ 19:05:04 #190
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_133292340
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:01 schreef Laysa het volgende:

[..]

2 ons is toch de aanbevolen hoeveelheid?
meer kan altijd, maar 600 gr is best veel
Ik eet elke aaf minimaal 400gr :P
  vrijdag 15 november 2013 @ 19:06:10 #191
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_133292383
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:02 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik zit ook in een soort van impasse, man is altijd, zo lang als ik hem ken al zo zwaar op de hand, dat merk je in de kleinste dingen, en ik heb geen leuke jeugd gehad. Samen trokken we het altijd, die shit met mijn ouders, mij n liefdeloze moeder en zo, dat breekt een keer. Afgelopen week zat man er qua werk even doorheen en toen brák ik. Al dat negatieve altijd, van zijn kant dat standaard, ik kan daar niet meer tegen dus heb die nacht al zitten plannen dat ik weg wil en met HHH liever alleen ben. Maar ik hou van mijn meneer en HHH ook en andersom dus dan maar beetje doortobben? Maar al dat negatieve ben ik zó ontzettend strontzat.
Heftig. Weet je man hiervan?
pi_133292414
quote:
Ik zit ook in een soort van impasse, man is altijd, zo lang als ik hem ken al zo zwaar op de hand, dat merk je in de kleinste dingen, en ik heb geen leuke jeugd gehad. Samen trokken we het altijd, die shit met mijn ouders, mij n liefdeloze moeder en zo, dat breekt een keer. Afgelopen week zat man er qua werk even doorheen en toen brák ik. Al dat negatieve altijd, van zijn kant dat standaard, ik kan daar niet meer tegen dus heb die nacht al zitten plannen dat ik weg wil en met HHH liever alleen ben. Maar ik hou van mijn meneer en HHH ook en andersom dus dan maar beetje doortobben? Maar al dat negatieve ben ik zó ontzettend strontzat.
Ik weet niet zo goed wat te zeggen, dus even een hele dikke knuffel vanaf mijn kant :*
pi_133292467
Ik weet ook even niets te zeggen, behalve dan dat je dit absoluut met je man moet bespreken.
pi_133292484
quote:

Lekker :9
Ik gooi het door de sla en sommige soepen. Het is wel een heel eigen smaak en lijkt totaal niet op ketjap of chilisaus. Ik zou het gewoon kopen :Y
pi_133292506
quote:
Jeetje wat heftig :{
Goede gesprekken heb je al lang geprobeerd zeker?
pi_133292595
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:06 schreef Qwea het volgende:

[..]

Heftig. Weet je man hiervan?
Ik probeer het hem duidelijk te maken maar dan wordt-ie boos (of verdrietig, moeilijk te peilen) en loopt hij weg. Het is een schát, echt maar soms weet ik het ff niet meer zo goed.
  † In Memoriam † vrijdag 15 november 2013 @ 19:14:02 #197
43556 miss_dynastie
pi_133292675
Professionele hulp, knoflook? Of staat hij daar helemaal niet voor open?
  vrijdag 15 november 2013 @ 19:14:43 #198
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_133292697
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:11 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Ik probeer het hem duidelijk te maken maar dan wordt-ie boos (of verdrietig, moeilijk te peilen) en loopt hij weg. Het is een schát, echt maar soms weet ik het ff niet meer zo goed.
Maar heb je ook echt letterlijk op deze manier aangegeven dat je er genoeg van hebt? Of probeer je het tactisch te brengen? En is een relatietherapeut / een psycholoog een optie?
  vrijdag 15 november 2013 @ 19:14:59 #199
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_133292709
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:14 schreef miss_dynastie het volgende:
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Trouwen?
  † In Memoriam † vrijdag 15 november 2013 @ 19:16:00 #200
43556 miss_dynastie
pi_133292747
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:14 schreef Qwea het volgende:

[..]

[..]

Trouwen?
Ik zeg: doen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo