Uhu moet ik ook gewoon doen. Ze zitten hier tenslotte allebei op het winkelcentrumquote:Op vrijdag 15 november 2013 17:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, dat vond Greys toch ook? Lidl heeft de beste groente van alle supermarkten. En het scheelt ook nog eens behoorlijk in je portemonnee.
Wij kopen ook veel bij Aldi en Lidl (en andere goedkope supermarkten). Kwestie van proberen: bevalt een product, dan kopen we het opnieuw. Bevalt het niet, jammer. Zoeken we het ergens anders.
Goeie, want dat verschil is wel heul groot...quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als de rente voor je hypotheek lager is dan de rente die je voor je spaargeld krijgt (en die kans is groot), dan loont aflossen zeker wel
Herkenbaar, ik háát winkelen dus om nou voor een paar euro 2-3 winkels af te klapperen (en dan moet ik voor de goedkopere winkels ook net naar buurten in een naburig deel (deelgemeente) van R'dam waar ik liever niet wil zijn (of klinkt dat kákquote:Op vrijdag 15 november 2013 17:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Uhu moet ik ook gewoon doen. Ze zitten hier tenslotte allebei op het winkelcentrummaar wij doen elke dag boodschappen dus dan moet ik steeds naar 2 winkels en daar heb ik geen zin in
Naja, luxeproblemen
ik had het meer over dat je je er niet veilig voelt en mij gajes noemt.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:07 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Wat fijn dat ik van origine niet uit 010 kóm dan
Op z'n Limburgs is dat anders heulemaal geheel en niet een belediging hoor, sterker nog, pap noemde mijn lief ook altijd gajus, en die was dol op hemquote:Op vrijdag 15 november 2013 18:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik had het meer over dat je je er niet veilig voelt en mij gajes noemt.
oh in 010 wel, maar vertel.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:08 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Op z'n Limburgs is dat anders heulemaal geheel en niet een belediging hoor![]()
Maar voor verse groente red je het ook met 2x per week boodschappen doen. Bloemkool, Koolraap, enz. blijft makkelijk 4-5 dagen goed. Sperziboontjes afhankelijk van hoe ze er uit zien ook makkelijk 3 dagen. Alleen broccoli is lastig.quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:36 schreef knoblaucha6 het volgende:
Man en ik hadden het er net ook over, het geld vliegt hier weg, en echt heel hard. Ik wil dus ook stevig gaan bezuinigen, qua boodschappen zeker dus ga een stappenplan maken.
Scheelt het nou echt zo erg om voor een hele week boodschappen te halen zeker omdat je versproducten nou niet bepaald voor een week kunt inslaan?
Daar ik sinds 1,5 jaar extra gezond eet met verse groente en zo lijkt me dat nou zo'n valkuil. Dus ik kan wel een menuplan maken voor een hele week maar blijft het probleem van gezond dus vers.
Thanks, denk dat ik veel te snel bang en vies ben van wat weke groente en zo, ik wil altijd álles vers, krákend.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar voor verse groente red je het ook met 2x per week boodschappen doen. Bloemkool, Koolraap, enz. blijft makkelijk 4-5 dagen goed. Sperziboontjes afhankelijk van hoe ze er uit zien ook makkelijk 3 dagen. Alleen broccoli is lastig.
Ik snap dat wel, maar het kan echt wel. Winterpeen kan zelfs 2 weken in de koelkast. Als je dan een keer geen tijd hebt voor boodschappen kan je die pakken. Ideaal, echtquote:Op vrijdag 15 november 2013 18:14 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Thanks, denk dat ik veel te snel bang en vies ben van wat weke groente en zo, ik wil altijd álles vers, krákend.
Succesquote:Op vrijdag 15 november 2013 18:15 schreef knoblaucha6 het volgende:
Maar afijn, nu maar even koken. (en man met slechte zin dus proberen de avond beetje leuk te houden)
hihi.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:11 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Had post al aangepast dus even naar boven scrollen
ik heb speciale boodschappenlijstjesquote:Op vrijdag 15 november 2013 18:36 schreef Laysa het volgende:
Ik schrijf mijn boodschappen briefjes gewoon zelf....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |