Ik snap niet dat mensen er soms zo tegen ageren. Hulp accepteren is lastig, maar je kunt je dan wel ontzettend snel aanpassen, of in ieder geval inzien wat je anders kunt doen/dingen accepteren. Het is echt geen zwaktebod in mijn ogen, maar juist kracht.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry, maar dat vind ik te kort door de bocht dat het niet gaat werken.
Vaak misschien niet, of soms. Maar niet 'het gaat niet werken'. Elke mens is anders, wat voor de één goed werkt, werkt voor de ander niet en andersom.
Ik ga er niet teveel over uitweiden, maar het heeft in mijn leven de laatste tijd toch bijzonder veel op een goede manier veranderd
Nou, dat is ook freaking heet ja, maar volgens mij had ik het nu wel over worcester dinges.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Bedoel jij trouwens niet tabasco? Om een of andere reden haal ik die twee altijd door elkaar
Dat is echt niet heetquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, dat is ook freaking heet ja, maar volgens mij had ik het nu wel over worcester dinges.
Ook weer zo kort door de bocht, waar haal je vandaan dat ik er tegen ageer?quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:37 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen er soms zo tegen ageren. Hulp accepteren is lastig, maar je kunt je dan wel ontzettend snel aanpassen, of in ieder geval inzien wat je anders kunt doen/dingen accepteren. Het is echt geen zwaktebod in mijn ogen, maar juist kracht.
Die indruk had ik alquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Vaak misschien niet, of soms. Maar niet 'het gaat niet werken'. Elke mens is anders, wat voor de één goed werkt, werkt voor de ander niet en andersom.
Ik ga er niet teveel over uitweiden, maar het heeft in mijn leven de laatste tijd toch bijzonder veel op een goede manier veranderd
Ik ben alleen nog maar verkouder geworden, maar heb mezelf zoveel mogelijk proberen bezig te houden, want geen zin in negatieve spiraal deze week....Even morgen zien door te komen en dan mag ik zondag ff lekker instorten van mezelfquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:36 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ben jij weer een beetje opgeknapt trouwens? Hoorde van Yashi dat je maandag nog niet lekker was, nu wel weer een beetje?
Nou, je hoeft er altijd maar een ietsiepietsie van te gebruiken voor heel veel smaak, toch?quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:38 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat is echt niet heet
Overigens ook gewoon erg goed in soepen, gehaktballen, sauzen
We hebben het nu over een negatieve gedachtenpatroon / gedrag he? Niet over gewoon "problemen" (klinkt kutter dan ik het bedoel). Ik ben er echt serieus van overtuigd dat als je in een negatieve gedachtenpatroon / negatief gedrag zit, je daar met enkel goede gesprekken tussen partners alleen en een weekje weg niet uit komt.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Soms is het WEL genoeg, en anders ga je daarna alsnog professionele hulp zoeken toch? Het één hoeft het ander niet uit te sluiten immers.
Ik bedoelde het meer in z'n algemeen, en had wel de indruk dat je het ene liever uitsloot door eerst 'het andere te willen proberen'. Als ik dat terugvoer op dingen die ik in mijn omgeving zie, dan wordt dat vooral aanmodderen en 'ik heb toch geen hulp nodig, er mankeert tocht niets aan me' achtige taferelen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook weer zo kort door de bocht, waar haal je vandaan dat ik er tegen ageer?
Het één hoeft het ander toch niet uit te sluiten? Je kunt toch eerst het één proberen en als dat niet genoeg blijkt, alsnog professionele hulp zoeken?
Been there, than that, got the t-shirt!quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja en in beide gevallen kan het mijn inziens geen kwaad om langs een psycholoog te gaan. Want die "karaktertrek" kun je doorbreken met cognitieve gedragstherapie en dat depressieve kun je daar ook deels mee oplossen. Maar goed, je moet het wel willen. Je moet er de tijd voor willen nemen en je moet er ook achter staan. Het duurt echt wel een poos wil je dat doorbreken. En al heb je het doorbroken dan komt het alsnog terug... de kunst is dan om juist je niet te laten meesleuren.
Hahahaha ja, ik voelde me bijna bezwaard dat ik het niet zagquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:38 schreef Goodbye het volgende:
Ik moet op Fb vandaag wel smakelijk lachen om Queller die een foto van een man naar Greys postte en vond dat die op Henk leek!![]()
![]()
Hai Queller![]()
Hoe is het met je OCD?quote:
Nip, TRIO!quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Been there, than that, got the t-shirt!
Nou, Henk is een schatjepatatje hoor, maar eehhh nee. Leek niet echt.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahaha ja, ik voelde me bijna bezwaard dat ik het niet zag
Oh ik pleur het er altijd doorheen ala Jamie Oliverquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, je hoeft er altijd maar een ietsiepietsie van te gebruiken voor heel veel smaak, toch?Gebruik beiden niet vaak.
Tabasco geeft niet zo veel smaak, vooral 'veel' pit. Worcestersauce is wel veel smaakmakender, daarvan zijn een paar druppels genoegquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, je hoeft er altijd maar een ietsiepietsie van te gebruiken voor heel veel smaak, toch?Gebruik beiden niet vaak.
Hahaha, "a little bit of oiiiil"quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Oh ik pleur het er altijd doorheen ala Jamie Oliver
Nou, eigenlijk heeeeel erg goed. Merk wel dat ik heel goed op moet blijven letten want het gaat zo weer de verkeerde kant op. Maar ik voel me ontzettend vrij en gelukkigquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoe is het met je OCD?Hiero mhawwwwwwwwwwwww.
Pinch of saltquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hahaha, "a little bit of oiiiil"
*zwiept halve fles in de pan*
Jaquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hahaha, "a little bit of oiiiil"
*zwiept halve fles in de pan*
Zeg, hoe zat het nou met die duikboot?quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoe is het met je OCD?Hiero mhawwwwwwwwwwwww.
Oh nee hoor, totaal niet zo bedoeld juistquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:39 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik bedoelde het meer in z'n algemeen, en had wel de indruk dat je het ene liever uitsloot door eerst 'het andere te willen proberen'. Als ik dat terugvoer op dingen die ik in mijn omgeving zie, dan wordt dat vooral aanmodderen en 'ik heb toch geen hulp nodig, er mankeert tocht niets aan me' achtige taferelen.
Vandaar
Nice! Tof om te horenquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk heeeeel erg goed. Merk wel dat ik heel goed op moet blijven letten want het gaat zo weer de verkeerde kant op. Maar ik voel me ontzettend vrij en gelukkigZo gelukkig en vrij heb ik me nog nooit gevoeld
Hoezo gaat het bij jou mwah?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |