Wat moet je ook zeggen? Ik zou het ook niet wetenquote:Op zaterdag 16 november 2013 10:23 schreef Ole het volgende:
Nou. gordon was er dus gister. Was even peukje doen en keek hem recht in zijn gezicht. Bek vol tanden
Was vrijdag, te druk, en hij was snel weg. Heb hem ook weleens doordeweeks gezien
. Toen heeft hij nog gezellig een liedje gezongen.
Dat is ook waar, lijkt me heel vervelend al iedereen gedag komt zeggenquote:Op zaterdag 16 november 2013 11:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoeft ook niks te zeggendie kerel is daar ook maar voor zijn plezier.
Moet hij jou kennen dan dat hij iets moet zeggen?quote:Op zaterdag 16 november 2013 10:23 schreef Ole het volgende:
Nou. gordon was er dus gister. Was even peukje doen en keek hem recht in zijn gezicht. Bek vol tanden
Was vrijdag, te druk, en hij was snel weg. Heb hem ook weleens doordeweeks gezien
. Toen heeft hij nog gezellig een liedje gezongen.
Ole stond zelf met een bek vol tanden, zo lees ik het.quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Moet hij jou kennen dan dat hij iets moet zeggen?
Moet er niet aan denkenquote:Op zaterdag 16 november 2013 11:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is ook waar, lijkt me heel vervelend al iedereen gedag komt zeggen
Hier ben ik het wel mee eensquote:Op donderdag 14 november 2013 21:20 schreef vencodark het volgende:
Als ik Bonnie was, zou ik mij zo lelijk voelen naast Paay.
Doe ik ook nooit hoor. En zou ook niet weten wat ik dan moet zeggen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 11:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoeft ook niks te zeggendie kerel is daar ook maar voor zijn plezier.
Maar dat zijn totaal geen leeftijdsgenoten.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:22 schreef Amarantha het volgende:
Maar Fajah is 100x knapper dan Paay
Daarom zette ik het ook in een apart berichtjequote:Op zondag 17 november 2013 13:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar dat zijn totaal geen leeftijdsgenoten.
quote:
Daar kakken de kippen niet.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat hebben ze niet in Blaricum, zulke speciale eieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |