Ik wilde je niet beledigen wat foto betreftquote:
Daar lul je je weer mooi uitquote:Op donderdag 14 november 2013 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wilde je niet beledigen wat foto betreft
Jaquote:Op donderdag 14 november 2013 19:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daar lul je je weer mooi uit
Van mij heb je geen last meer hoorquote:Op donderdag 14 november 2013 19:23 schreef chufi het volgende:
Oh shit nieuw topic .... Begint weer lekker ... Bijna weekend dames ... relax
Jammer dat je weer gaat... Tis altijd wel smeuig als je er bent ,,, Tot morgen dan maar weer..quote:Op donderdag 14 november 2013 19:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Van mij heb je geen last meer hoorik ga strakkies lekker verder kijken naar Boardwalk Empire
seizoen 2 alweer
Het is een wedstrijd soms hoe lang het duurtquote:Op donderdag 14 november 2013 19:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Van mij heb je geen last meer hoorik ga strakkies lekker verder kijken naar Boardwalk Empire
seizoen 2 alweer
relax? waarom? ik ben het terrorisme bij 40+ wel een beetje zat hoorquote:Op donderdag 14 november 2013 19:23 schreef chufi het volgende:
Oh shit nieuw topic .... Begint weer lekker ... Bijna weekend dames ... relax
Wat is oo nou weer, en is die kutkip van jou al rijpquote:
Ik vrees toch echt dat je daar niet voor geschikt bentquote:Op donderdag 14 november 2013 19:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Jammer dat je weer gaat... Tis altijd wel smeuig als je er bent ,,, Tot morgen dan maar weer..![]()
![]()
Wat staat ons dan te wachten... een sollicitante , een Poolse jonge moeder op zoek naar onderdak of een Filipijns artiestenburo, op zoek naar nieuwe talenten ...
http://forum.fok.nl/forum/90quote:Op donderdag 14 november 2013 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is oo nou weer, en is die kutkip van jou al rijp
Een kip die nog betaald moet worden.quote:
Het gaat hier vast om een nog openstaande rekening ...quote:Op donderdag 14 november 2013 22:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een kip die nog betaald moet worden.
Dat was vroeger leuk, maar is al jaren zo dood als een pier. Misschien leeft het nu kort ff iets op. Maar het zal nooit meer een echt oo forum worden.quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:10 schreef sacha het volgende:
ik heb een verblijfsvergunning voor het OO forum
Ik ook (al 9 maanden), maar ik kom er nooit.quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:10 schreef sacha het volgende:
Wat is dat?quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:10 schreef sacha het volgende:
Besloten forum, in eerste instantie voor user ID's onder de 5000, woensdag voor het eerst in zijn bestaan uitgebreid met users die aan de voorwaarden voldoen zoals omschreven in FB. Dus dat Sasquatsch al 9 maanden toegang zou hebben is gewoon quatsch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
10 jaar geregistreerd, dus als ik nu nog 8 jaar moet wachten is het helemaal zo dood als een pierquote:Op vrijdag 15 november 2013 11:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Besloten forum, in eerste instantie voor user ID's onder de 5000, woensdag voor het eerst in zijn bestaan uitgebreid met users die aan de voorwaarden voldoen zoals omschreven in FB. Dus dat Sasquatsch al 9 maanden toegang zou hebben is gewoon quatsch.
[..]
Ja en dan heb je toegang en dan.....quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:25 schreef drakin het volgende:
[..]
10 jaar geregistreerd, dus als ik nu nog 8 jaar moet wachten is het helemaal zo dood als een pier
Ja vertel, wat gebeurd er dan?quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en dan heb je toegang en dan.....
Heel weinig. Zoals ik al zei, vroeger was het wel leuk, en een beetje geheimzinnig, en werden er dingen besproken die op het 'gewone' forum niet aan bod kwamen, maar de laatste 7 tot 8 jaar is het zo dood als een pier daar. Ik denk dat er in totaal hooguit 50 posts per jaar werden gedaan. Ik denk dat de nieuwigheid voor de zojuist toegelaten users er ook heel snel weer vanaf is.quote:
Voor geheimzinnigheid zijn er wel andere fora, daar ga ik echt geen 8 jaar op wachten.quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:33 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Heel weinig. Zoals ik al zei, vroeger was het wel leuk, en een beetje geheimzinnig, en werden er dingen besproken die op het 'gewone' forum niet aan bod kwamen, maar de laatste 7 tot 8 jaar is het zo dood als een pier daar. Ik denk dat er in totaal hooguit 50 posts per jaar werden gedaan. Ik denk dat de nieuwigheid voor de zojuist toegelaten users er ook heel snel weer vanaf is.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Besloten forum, in eerste instantie voor user ID's onder de 5000, woensdag voor het eerst in zijn bestaan uitgebreid met users die aan de voorwaarden voldoen zoals omschreven in FB. Dus dat Sasquatsch al 9 maanden toegang zou hebben is gewoon quatsch.Weet ik veel dat de toegang net is verruimd. Ik ben al 9 maanden meer dan 10 jaar geregistreerd. En zoals ik al zei kom ik er nooit. Nu weet ik ook waarom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kon erg gewoon niet bij.The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
een hele langzamequote:Op vrijdag 15 november 2013 11:55 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
Oh...40+ heeft ook een SC !
ik zie het pas sinds gisteren, hoe kan dat nouquote:Op vrijdag 15 november 2013 10:12 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik ook (al 9 maanden), maar ik kom er nooit.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Besloten forum, in eerste instantie voor user ID's onder de 5000, woensdag voor het eerst in zijn bestaan uitgebreid met users die aan de voorwaarden voldoen zoals omschreven in FB. Dus dat Sasquatsch al 9 maanden toegang zou hebben is gewoon quatsch.ah! duidelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
Ja, meer slow dan chat merkte ik al. maar toch Hoezeequote:
oh...quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:05 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat was vroeger leuk, maar is al jaren zo dood als een pier. Misschien leeft het nu kort ff iets op. Maar het zal nooit meer een echt oo forum worden.
als je van een goed gesprek met jezelf houdt zit je hier goedquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:17 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ja, meer slow dan chat merkte ik al. maar toch Hoezee
Dat gaat ons hier idd goed afquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:23 schreef sacha het volgende:
[..]
als je van een goed gesprek met jezelf houdt zit je hier goed
Dat ligt er maar aan. De ene keer duurt het een week voordat er een topic gevuld is en de andere keer is het binnen een dag (of nacht).quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:17 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ja, meer slow dan chat merkte ik al. maar toch Hoezee
vooral bij volle maan gaat het snelquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:36 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan. De ene keer duurt het een week voordat er een topic gevuld is en de andere keer is het binnen een dag (of nacht).
Klinkt alsof je van plan bent veel te Fokken dit weekendquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:39 schreef sacha het volgende:
[..]
vooral bij volle maan gaat het snel
Maar het gaat hier altijd nog sneller dan dat geheime subforum, waar niemand komt en iedereen het er vandaag over heeft ....quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:36 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan. De ene keer duurt het een week voordat er een topic gevuld is en de andere keer is het binnen een dag (of nacht).
Hebben we hier een paar weerwolven dan?quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:39 schreef sacha het volgende:
[..]
vooral bij volle maan gaat het snel
Ben jij daar bang voor?quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hebben we hier een paar weerwolven dan?
als mijn hormonen opspelen, zo rond volle maan, dan mag ik graag meppenquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Klinkt alsof je van plan bent veel te Fokken dit weekend
Nee, maar die worden bij volle maan actief.quote:
zo geheim is hetquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar het gaat hier altijd nog sneller dan dat geheime subforum, waar niemand komt en iedereen het er vandaag over heeft ....
We gaan het vanzelf meemakenquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:42 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, maar die worden bij volle maan actief.
Als ik wil heb ik 3x per week weerwolvenquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:42 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, maar die worden bij volle maan actief.
Het spel?quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:43 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Als ik wil heb ik 3x per week weerwolven
Afgelopen weekend voor het eerst gespeeld.quote:
Ik zit in een toneelproductie en we blijven daarna vaak hangen met Weerwolven.quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:59 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Afgelopen weekend voor het eerst gespeeld.
Ah dat verklaart 3x per week.. Ik heb het nog nooit gespeeld, dus geen idee of ik het leuk vindquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:04 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ik zit in een toneelproductie en we blijven daarna vaak hangen met Weerwolven.
Goed voor de teambuildingEn de sangria ook
Speel je Brunhilde? (gezien je nickname)quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:04 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ik zit in een toneelproductie en we blijven daarna vaak hangen met Weerwolven.
Goed voor de teambuildingEn de sangria ook
Nee nee, niet zo'n Wagner fan. Ik speel in RENTquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Speel je Brunhilde? (gezien je nickname)
En wie speel je?quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:13 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Nee nee, niet zo'n Wagner fan. Ik speel in RENT
Blanketperson/coatsaleswoman/ensemblequote:
Bijrolletje dus, zing je wel mee? Of alleen aan het eind? Ik ken de musical verder niet ...quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:15 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Blanketperson/coatsaleswoman/ensemble
Da's wel een gebrek in je opvoedingquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Bijrolletje dus, zing je wel mee? Of alleen aan het eind? Ik ken de musical verder niet ...
Ik las het, maar ik heb niets met musicals .... Sorryquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:40 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Da's wel een gebrek in je opvoeding![]()
Rent is toch wel een van de beste musicals ooit.
Dit is wel het populairste nummer uit de musical
Snap ik tochquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik las het, maar ik heb niets met musicals .... Sorry
quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:46 schreef sasquatsch het volgende:
Ik ken genoeg musicals. Ben er ook regelmatig naar eentje toe gegaan, maar deze kende ik ook nog niet.
Nou dat stangen is niet geluktquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:57 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Snap ik tochIeder zijn ding hoor, Chufi
![]()
Ik was je maar een beetje aan het stangen...
Weekend!!
Probeer je PP wakker te makenquote:
Van deze muziek slaap je juist lekker doorquote:
Tu?quote:
Hmmmm, weinig opvallend, en een beetje gezapig. Het valt wel op dat ie rechtsdragend is.quote:
Zeker wel, met Jim de Groot (jep, de zoon van) en diverse amateurproduktiesquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:18 schreef chufi het volgende:
Is ie ooit in Nederland geweest? Dat verklaart misschien waarom MM hem nooit gezien heeft..
Ik vraag me altijd af hoe je op dat toneel kan staan zonder in de lach te schieten van bepaalde gezichten in de zaal of je tegenspelersquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:13 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Nee nee, niet zo'n Wagner fan. Ik speel in RENT
quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:18 schreef ElizabethR het volgende:
Het valt wel op dat ie rechtsdragend is.
Denk dat je door belichting sowieso al weinig van de zaal ziet, dus ik denk dat het wel meevaltquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:19 schreef Speedball het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe je op dat toneel kan staan zonder in de lach te schieten van bepaalde gezichten in de zaal of je tegenspelers
Daar snap ik soms ook niets van, zal wel vakmanschap zijn denk ik zo. In ieder geval zou mij dit niet lukken.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:19 schreef Speedball het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe je op dat toneel kan staan zonder in de lach te schieten van bepaalde gezichten in de zaal of je tegenspelers
Het is een doorgecomponeerde musical (bijna geen praten) dus jazeker, ik zing mee en ik sta ongeveer de helft van de tijd op het podium. Ik zal niet meer gaan ranten over RENT niet kennen, dat hebben anderen al gedaanquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Bijrolletje dus, zing je wel mee? Of alleen aan het eind? Ik ken de musical verder niet ...
Medespelers is een kwestie van trainen, het is niet de eerste keer dat je de tekst/persoon ziet en hoort. Publiek 'negeren' vergt wat meer discipline en ik wil het mijne niet uitdagen, maar over het algemeen helpt het dat zij in het donker zitten en jij tegen het licht in moet kijken.quote:
Op vrijdag 15 november 2013 16:19 schreef Speedball het volgende:
En dit zeg je op de parkeerplaats van je werk?quote:
Sommige Fokkersquote:Op vrijdag 15 november 2013 18:08 schreef drakin het volgende:
[..]
En dit zeg je op de parkeerplaats van je werk?
Ja Chufi?quote:
Nee, vlak voordat ik mijn computer afsloot.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:08 schreef drakin het volgende:
[..]
En dit zeg je op de parkeerplaats van je werk?
owquote:
Zit nu te bedenken hoe ik dr weer blij kan maken .....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit nu te bedenken hoe ik dr weer blij kan maken .....Denk er maar goed over, het is wel vrijdag heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Weekendje Amsterdam? All-in.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Denk er maar goed over, het is wel vrijdag he
Ik ben geen Hollander ... Ik woon alleen hier en taxis bestaan nog toch?quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze heeft het niet zo op met Hollanders en jij hebt geen auto...
Je moet wel een keuze maken he? Dus wat wordt het, een knuffelkoe of een vurige draak?quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:38 schreef chufi het volgende:
Anders misschien een abo op een biologische knuffelkoe of zo
Ok dus dan wordt het december voor een vurige draakquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Je moet wel een keuze maken he? Dus wat wordt het, een knuffelkoe of een vurige draak?
Enne je hebt er 2 weken voor omdat ik eerst al plannen heb in Arnhem, Maastricht en Amersfoort en Leeuwarden de eerstvolgende weekenden, ook dit weekend.
Alleen de 1e, de week daarna zit ook alweer volquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dus dan wordt het december voor een vurige draak
OK, 30 nov - 1 dec Amsterdam? Of 7-8 ?quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Alleen de 1e, de week daarna zit ook alweer vol
O meteen beide dagen? Je laat er geen gras over groeienquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:11 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, 30 nov - 1 dec Amsterdam? Of 7-8 ?
Was meer om de aanduiding van het weekend, OK zaterdag of zondag.. Maar een andere dag mag ook hoorquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:20 schreef drakin het volgende:
[..]
O meteen beide dagen? Je laat er geen gras over groeien
Ik doe meestal maar 1 dagje A'dam aan, zeker nu het een half uur reizen scheelt. Maar ik bedoelde het weekend van 30 nov.-1 dec. De week daarna zit ik in Alphen a/d Rijn
Bedenk net dat ik waarschijnlijk de zaterdag zelf niet kan ... ivm verjaardagfeestjequote:Op vrijdag 15 november 2013 20:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Was meer om de aanduiding van het weekend, OK zaterdag of zondag.. Maar een andere dag mag ook hoor
DM me maar
Ik welquote:
Ik denk zondag 1 december.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Je trekt alleen een enge bek, maar goed wanneer kom jij weer eens in de stad?
een enge bek?quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Je trekt alleen een enge bek, maar goed wanneer kom jij weer eens in de stad?
Een verklaring dat je achter dames aanzit? Dit was toch oorspronkelijk het Chufi hossel topic?quote:
Oorspronkelijk niet volgens mij, want ik was er niet bij vanaf het begin.. Maar leuke dames zijn altijd welkom ... Maar het afgelopen jaar heb ik heel wat lopen hosselen hierquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Een verklaring dat je achter dames aanzit? Dit was toch oorspronkelijk het Chufi hossel topic?
Ja dat weet ik, ik volg dit topic al langer, en nog niks is eruit gekomen voor je?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Oorspronkelijk niet volgens mij, want ik was er niet bij vanaf het begin.. Maar leuke dames zijn altijd welkom ... Maar het afgelopen jaar heb ik heel wat lopen hosselen hier
Zoveel beschikbaar materiaal (het liefst uit de omgeving) komt hier nou ook weer niet ...quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, ik volg dit topic al langer, en nog niks is eruit gekomen voor je?
veel plezier me Pi, echt een uitjequote:Op vrijdag 15 november 2013 21:07 schreef ElizabethR het volgende:
Zo, weer heerlijk gegeten, gestoomde zalmfilet op een huissalade, en een (veel te groot) stuk huisgemaakte banoffie pie![]()
En nu zit ik vol en ga ik Life of Pi kijken. Maar eerst effe de open haard aandoen.
materiaal?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoveel beschikbaar materiaal (het liefst uit de omgeving) komt hier nou ook weer niet ...![]()
Maar goed, niet getreurd ... We gaan gewoon verder...
Materiaal zelfs.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoveel beschikbaar materiaal (het liefst uit de omgeving) komt hier nou ook weer niet ...![]()
sjoefquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
met zeepquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Straks voor het slapen gaan ga ik mn mond spoelen
Wat een wanhoop spreekt hieruit. Laat het gaan, en dan komt er vanzelf 'beschikbaar materiaalquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:
gewoon bij mijn naamquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:30 schreef chufi het volgende:
Hoe zouden jullie dames, zelf het liefst worden benoemd hier op dit forum? Ieder is hier in een ander gedaante ... Dat valt toch nooit in 1 woord te verwoorden...
Ik ga jou vanaf nu in ieder geval testchuferonnetje noemen. Of Chufanderthaler, daar ben ik nog niet helemaal uit.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:30 schreef chufi het volgende:
Hoe zouden jullie dames, zelf het liefst worden benoemd hier op dit forum? Ieder is hier in een ander gedaante ... Dat valt toch nooit in 1 woord te verwoorden...
Tactisch ook om in deze naar het advies van een man te luisteren.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja tactisch wel een goede zet ... OK doen we
Jullie vrouwen onder elkaar ... Daar hebben we geen woorden voor, maar bitchy zijn jullie allemaal wel een beetjequote:Op vrijdag 15 november 2013 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tactisch ook om in deze naar het advies van een man te luisteren.
Still out there. Maar spending loads of quality time with hubby.quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:19 schreef chufi het volgende:
Maar ok alle lovely ladies al naar bed ... or still out there ?
Zou je niet zeggen als je bedenkt hoeveel mensen via FOK aan elkaar zijn blijven plakkenquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:34 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wat een wanhoop spreekt hieruit. Laat het gaan, en dan komt er vanzelf 'beschikbaar materiaal' op je pad. Ga gewoon bij een vereniging, of club, of zoiets, en je zult het zien. Er is ook in jouw omgeving voldoende 'beschikbaar materiaal
'
Maar achter je computer, op een internetsite, is die kans een stuk minder groot, dat wel.
All Single lovely ladies ...... or else get a second life.....quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:19 schreef chufi het volgende:
Maar ok alle lovely ladies al naar bed ... or still out there ?
Ja, zeker wel 80. Op een ledenbestand van ...... 400.000quote:Op zaterdag 16 november 2013 02:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zou je niet zeggen als je bedenkt hoeveel mensen via FOK aan elkaar zijn blijven plakken![]()
Stelletjes zat, met kinderen en al.
En alvast een gelukkig Nieuwjaarquote:Op zaterdag 16 november 2013 08:57 schreef MadMaster het volgende:
Vrolijke Sinterklaasweken allemaal!
Dat is dus al voor wie zoekt geen hoopvol percentage, maar er wastoch ook zelfs een wikipagina gewijd aan fokstelletjes? Al klopt die nu vast niet meer.quote:Op zaterdag 16 november 2013 03:14 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja, zeker wel 80. Op een ledenbestand van ...... 400.000
Genoeg stellen op fok. Maar lang niet allemaal hebben ze elkaar op fok leren kennen en hebben fokbabies.
Volgens mij zijn het er veel meerquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is dus al voor wie zoekt geen hoopvol percentage, maar er wastoch ook zelfs een wikipagina gewijd aan fokstelletjes? Al klopt die nu vast niet meer.
Ja wat?quote:
Middagquote:Op zaterdag 16 november 2013 15:11 schreef Iwanius het volgende:
Middag allemaal.Lekker weer om de open haard aan te zetten (nee,geen gas)en van het knetterend hout te genieten en de ontstane warmte. Nog mensen die vanmorgen een boswandeling o.i.d. hebben gemaakt?
zeker maar woon dan ook aan t bosquote:Op zaterdag 16 november 2013 15:11 schreef Iwanius het volgende:
Middag allemaal.Lekker weer om de open haard aan te zetten (nee,geen gas)en van het knetterend hout te genieten en de ontstane warmte. Nog mensen die vanmorgen een boswandeling o.i.d. hebben gemaakt?
Voor wat?quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:05 schreef sacha het volgende:
vroeger, toen alles beter was, moest je eerst Danny toestemming vragen
En dat heb je gekregen?quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:24 schreef sacha het volgende:
[..]
of je verkering mocht met een bepaalde user
Weet ik, die goede bedoeling en dat vind ik ook lief van je, dank je Fannquote:Op zaterdag 16 november 2013 18:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja nu niks, ik bedoelde het goed, maar la maar zitten
Ik wil trouwen met jouw UIquote:Op zaterdag 16 november 2013 16:24 schreef sacha het volgende:
[..]
of je verkering mocht met een bepaalde user
quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Er was een keer een topic of FOK en daar stond in dat er in elk geval al 300 FOK baby's waren
Nog net niet het land uitgezet ... Vandaar dat je op een eiland leeft ...quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:54 schreef sacha het volgende:
[..]
jah joh, ik ben een Fok slet pur sang, 279 stuks geneukt, 7 koters geworpen
nee, das de echte wereld, dit is een virtuele, leer dat nou eensquote:Op zaterdag 16 november 2013 18:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog net niet het land uitgezet ... Vandaar dat je op een eiland leeft ...
Ohh je wilt graag neuken maar je doet het nietquote:Op zaterdag 16 november 2013 18:58 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, das de echte wereld, dit is een virtuele, leer dat nou eens
ben je weer met jezelf in gesprek?quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ohh je wilt graag neuken maar je doet het niet
Nee dan zit ik niet te FoKkenquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:05 schreef sacha het volgende:
[..]
ben je weer met jezelf in gesprek?
Ik kijk stoere mannensport (rugby), drink een wit wijntje en ik Fokquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:16 schreef sacha het volgende:
[..]
ik lees de krant online en fok tussendoor
quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ohh je wilt graag neuken maar je doet het niet
In Helmond is dat normaal. Volgend jaar een strooiverbod.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:23 schreef Speedball het volgende:
Paar vrouwen op den vuist bij de optocht in Helmond ......... mot toch nie gekker worden
Waren ze elkaar zwart aan het maken? Typisch vrouwelijke eigenschapquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:23 schreef Speedball het volgende:
Paar vrouwen op den vuist bij de optocht in Helmond ......... mot toch nie gekker worden
Ik denk eerder gratis pepernoten.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Waren ze elkaar zwart aan het maken? Typisch frouwelijke eigenschap
Wij hebben minder scherpe nagels en korter of geen haar ...quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:26 schreef Speedball het volgende:
Vrouwen kunnen niet zo goed met vrouwen als dat mannen met mannen kunnen opschieten geloof ik
welke putdeksels?quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Trouwens ? Wat heb je met die putdeksels gedaan?
Nee écht, ik heb het nog aan Remlof gevraagd van die baby'squote:Op zaterdag 16 november 2013 18:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]Echt niet!!
En die FOK! pagina was niet gewijd aan FOK stelletjes, maar aan fokkers die elkaar geneukt hebben. Daar hoef je echt geen stel voor te zijn. MissX had geloof ik de meeste fokkers gehad.
Remlof is ook slechts een ITer, die weten ook niet allesquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee écht, ik heb het nog aan Remlof gevraagd van die baby'sof Remlof zat uit zijn nek
te lullen
owquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:29 schreef chufi het volgende:
[..]
http://www.at5.nl/artikel(...)le-putdekseldiefstal
Lult die ooit niet uit zijn nek?quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
of Remlof zat uit zijn nek
te lullen
Weet ik niet zo goed ken ik hem nietquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Lult die ooit niet uit zijn nek?
Jarenlang mod van ONZ, wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Weet ik niet zo goed ken ik hem niet
quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Weet ik niet zo goed ken ik hem niet
Ja, ik volg dat niet zo, zeker onzin niet, maar hij is of was toch ook mof van POL?quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jarenlang mod van ONZ, wat denk je zelf?
Daar slachten ze 'm.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
maar hij is of was toch ook mof van POL?
Dat doet ie wel vaker. Ik zou niet weten waar er 300 echte FOK babies vandaan zouden moeten komen, dus kinderen geboren uit een relatie tussen mensen die elkaar via FOK hebben leren kennen. Er zullen er inmiddels wel een stuk of wat zijn, maar 300?quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee écht, ik heb het nog aan Remlof gevraagd van die baby'sof Remlof zat uit zijn nek
te lullen
quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat doet ie wel vaker. Ik zou niet weten waar er 300 echte FOK babies vandaan zouden moeten komen, dus kinderen geboren uit een relatie tussen mensen die elkaar via FOK hebben leren kennen. Er zullen er inmiddels wel een stuk of wat zijn, maar 300?
Hier wordt nog melding gemaakt van de allereerste FOK!baby (bij de F uiteraard)
TTK / Het Officiële FOK!woordenboek
Dat is 12 jaar geleden het zou zo maar waar kunnen zijnquote:Fok!baby baby geboren uit 2 personen die elkaar via FOK! hebben leren kennen, eerste fokbaby is geboren op 29 september 2001
mof?quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, ik volg dat niet zo, zeker onzin niet, maar hij is of was toch ook mof van POL?
typfoutjequote:
Dat heb ik nou nooitquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
typfoutjemaar hij wordt ook wel eens Relmof genoemd of dat is een kloon van hem,
weet ik veel![]()
ging niet expres
Het varken moet eerst nog wegquote:
Hopen dat je hem snapt ...quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De mijne ook, ik ga de hele nacht zitten posten...
Haar snapt.quote:
Ja al dat gedoe over zwarte piet, terwijl we niet eens weten of het een mannetje of vrouwtje is ;....quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Haar snapt.
Heb vandaag een hoop vrouwelijke Pieternellen gezien en ik wacht in spanning af of die ook pakjes bezorgen...
Nou, dat onderscheid is best wel te zien tussen Pieten en Pieternellen...quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja al dat gedoe over zwarte piet, terwijl we niet eens weten of het een mannetje of vrouwtje is ;....
Succes
Denk je dat ik dat ook niet zie... Maar er wordt alleen over Piet gesproken in de hele discussie...quote:Op zondag 17 november 2013 00:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou, dat onderscheid is best wel te zien tussen Pieten en Pieternellen...
Ja, het ondergeschoven kindje in deze hele discussiequote:Op zondag 17 november 2013 00:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
Volgend jaar de mishandeling van het paard maar eens aan de kaak stellen.
ik ook al nietquote:
Youtube staat vol met filmpjes ervan.quote:Op zondag 17 november 2013 02:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja, het ondergeschoven kindje in deze hele discussie
Ja dat krijg je met al die beunhazen.quote:
mm klopt niet wat ik zeg als ik de jaartallen zie, was 6 toen bram zijn intrede deedquote:Op zondag 17 november 2013 15:41 schreef Speedball het volgende:
[..]
bram was mijn sintde andere was ik nog nog niet geboren, te jong of geloofde er niet meer in
Ze lijken minder streng omdat wij steeds milder worden..quote:Op zondag 17 november 2013 15:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ze gaan steeds minder streng kijken valt me op.
Neuh, de 1e heeft echt een strenge blik, de 2e kijkt al wat milder en de 3e is net een clown.quote:Op zondag 17 november 2013 15:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze lijken minder streng omdat wij steeds milder worden..
Uit mijn jeugd kan ik voornamelijk slecht verklede hulpsinterklazen herinneren.quote:Op zondag 17 november 2013 15:56 schreef sasquatsch het volgende:
Ik kan me die voor Bram niet eens meer herinneren. Terwijl dat toch de Sinterklaas is uit mijn jeugd.
Volgens mij was het toen ook niet zo uitgebreid op TV met allerlei programma's er om heen en zo...quote:Op zondag 17 november 2013 15:56 schreef sasquatsch het volgende:
Ik kan me die voor Bram niet eens meer herinneren. Terwijl dat toch de Sinterklaas is uit mijn jeugd.
Scheelt weer een paar jaar schijnheilig doenquote:Op zondag 17 november 2013 16:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb toen mijn dochter lastige vragen ging stellen over die Sinterklaas maar gelijk de waarheid verteld.
Die was al aardig vroeg bijdehand en ze was 4 of zo.![]()
2 jaar later kocht ze op een BBQ een veulen van vriend van me.quote:Op zondag 17 november 2013 16:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Scheelt weer een paar jaar schijnheilig doen
Dus die merry klust nog wat bij in de decembermaanden van dr AOWquote:Op zondag 17 november 2013 16:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat veulen is nu inmiddels bejaarde merrie.
Wit met paar vlekken, ideaal voor Sinterklaas, niet te hoog.
Ideaal daarvoor en ook met kleine kinderen en gehandicapten.quote:Op zondag 17 november 2013 16:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus die merry klust nog wat bij in de decembermaanden van dr AOW
Waarom kocht ze dat veulentje?quote:Op zondag 17 november 2013 16:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
2 jaar later kocht ze op een BBQ een veulen van vriend van me.
Gespaard van d'r verjaardaggeld en ik deed de andere helft erbij.
Dat was het begin.
Dat veulen kwam uit een aardig goede moeder en vriend had er geen plek voor.quote:Op zondag 17 november 2013 17:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waarom kocht ze dat veulentje?Was het veulentje anders op de BBQ beland?
ow...quote:Op zondag 17 november 2013 17:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat veulen kwam uit een aardig goede moeder en vriend had er geen plek voor.
Die fokte paarden midden in de stad.![]()
In zijn tuin ofzo?quote:Op zondag 17 november 2013 17:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die fokte paarden midden in de stad.![]()
Nee daar gingen de braadhaantjes op, gekocht als 1 dags kuiken en daarna goed vet geworden in open ren.quote:Op zondag 17 november 2013 17:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow...ik dacht dat ze hem had gekocht omdat ie anders op de BBQ zou komen
ja maar, waar fokte hij die paarden dan? midden in de stad?quote:Op zondag 17 november 2013 17:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee daar gingen de braadhaantjes op, gekocht als 1 dags kuiken en daarna goed vet geworden in open ren.
Achter het station een oud fraterhuis gekraakt met flink weiland ernaast.quote:
Ah...... ik dacht effe op de parkeerplaats ofzoquote:Op zondag 17 november 2013 17:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Achter het station een oud fraterhuis gekraakt met flink weiland ernaast.
Nee joh, vroegah kon je nog hele terreinen kraken.quote:Op zondag 17 november 2013 17:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah...... ik dacht effe op de parkeerplaats ofzo
Ik heb ook in een antikraakpand gewoond, alleen wist ik het niet en betaalde ieder maandquote:Op zondag 17 november 2013 17:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee joh, vroegah kon je nog hele terreinen kraken.
200 gulden is toch netjes wanneer er stroom en gas bijzit?quote:Op zondag 17 november 2013 17:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb ook in een antikraakpand gewoond, alleen wist ik het niet en betaalde ieder maand
netjes 200 gulden huurmoest ik afgegeven bij ''de lampenwinkel'' om de hoek en dan kreeg ik
een geschreven kwitantie, ben ik nog ingetrapt ook met mijn stomme kop
Zat er niet bijquote:Op zondag 17 november 2013 17:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
200 gulden is toch netjes wanneer er stroom en gas bijzit?
In die kraakpanden was dat altijd een gedoe.
Maar je betaald niks toch?quote:Op zondag 17 november 2013 17:27 schreef sasquatsch het volgende:
Ik woon nu ook antikraak in een pand dat op de nominatie staat om gesloopt te worden.
Mijn wooncarriere is wel redelijk bijzonder.quote:
Jawel. Dat is niet gratis. Kost alleen veel minder dan een normale huurwoning.quote:Op zondag 17 november 2013 17:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar je betaald niks toch?
Tegenwoordig is niets meer gratis Fann.quote:Op zondag 17 november 2013 17:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar je betaald niks toch?
Wij eerst op een zolderkamer, midden in de winter, zonder verwarming en een koud water kraantjequote:Op zondag 17 november 2013 17:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn wooncarriere is wel redelijk bijzonder.
Eerst op een kamer, toen kwam ik mijn huidige vrouw tegen en huurde ik iets te duur appartement.
Werk kwijt, woonruimte kwijt toen maar gaan kraken, eerst oude garage zonder stroom en gas, daarna een herenhuis maar ook zonder, toen winkelpand wat uiteindelijk daarna gehuurd is.
Coffeeshop begonnen daar en na 2 jaar verkocht toen ik vader werd.
ow... mij werd later verteld dat ik helemaal niks had hoeven te betalen, maar goed maakt nu niks meerquote:Op zondag 17 november 2013 17:29 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Jawel. Dat is niet gratis. Kost alleen veel minder dan een normale huurwoning.
alleen ademhalen nog geloof ikquote:Op zondag 17 november 2013 17:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tegenwoordig is niets meer gratis Fann.
Die zijn ook vast gratisquote:Op zondag 17 november 2013 17:37 schreef chufi het volgende:
Ik geef nog wel eens een kus weg, maar daar houdt het ook zo'n beetje bij op
dinerchequequote:Op zondag 17 november 2013 17:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Morgen gratis uit eten van mijn gewonnen eetbon of hoe zoiets ook heet
Nee, je mocht zelf een restaurant uitzoeken, tenminste een restaurant die meedoet aan die zooiquote:Op zondag 17 november 2013 17:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel heb je te besteden? Of is het een deal bij een van te voren bepaald restaurant..
En je hebt je keuze al gemaakt? Wat gaat het worden ?quote:Op zondag 17 november 2013 17:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, je mocht zelf een restaurant uitzoeken, tenminste een restaurant die meedoet aan die zooi![]()
75 eurootjes
Ja, ga ik hier niet zeggenquote:Op zondag 17 november 2013 17:44 schreef chufi het volgende:
[..]
En je hebt je keuze al gemaakt? Wat gaat het worden ?
OK een veggie restaurant?quote:Op zondag 17 november 2013 17:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, ga ik hier niet zeggenvertel ik een andere keer wel
Veel plezier alvast voor morgen... Ik heb ook nog 2 x 50 euro dinercheques liggen ....quote:Op zondag 17 november 2013 17:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee... we gaan gebakken tong etenheb ik al in járen niet gegeten....
Ik begin er niet overquote:Op zondag 17 november 2013 17:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ga ik vast commentaar op krijgen
Ik dacht dat je vorige keer zei 500 euro aan chequesquote:Op zondag 17 november 2013 17:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Veel plezier alvast voor morgen... Ik heb ook nog 2 x 50 euro dinercheques liggen ....
Nee geen typo, ik heb ooit 10 x 50 E cheques gekregen omdat ik iemand aan een baan had geholpen via een buro...quote:Op zondag 17 november 2013 17:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik dacht dat je vorige keer zei 500 euro aan chequeswas zeker een typfoutje
Da's een leuk kadootjequote:Op zondag 17 november 2013 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee geen typo, ik heb ooit 10 x 50 E cheques gekregen omdat ik iemand aan een baan had geholpen via een buro...
Nu nog 2 cheques over
Nou ja leuke meenemer.. Maar lag wat gecompliceerder.. Ik zou 500 E krijgen , dus ik had een tablet besteld en dacht dan krijg ik dat geld wel... Bleek dat niet zo te werken...quote:Op zondag 17 november 2013 17:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Da's een leuk kadootje
quote:Op zondag 17 november 2013 17:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou ja leuke meenemer.. Maar lag wat gecompliceerder.. Ik zou 500 E krijgen , dus ik had een tablet besteld en dacht dan krijg ik dat geld wel... Bleek dat niet zo te werken...uiteindelijk die 10 cheques dan maar ontvangen..
Heb er een aantal dames van mee uit eten kunnen nemenquote:Op zondag 17 november 2013 17:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]nou jah... gegeven paard enzo ...
Daarom... dus niet klagenquote:Op zondag 17 november 2013 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb er een aantal dames van mee uit eten kunnen nemen
Uiteindelijk is het OK ... Nog 100 te besteden ... Voordeel is wel dat ze geldig blijven tot in de eeuwigheid...quote:Op zondag 17 november 2013 17:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daarom... dus niet klagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |