Mah Nishmah Darkmond?quote:Op woensdag 20 november 2013 23:51 schreef darkmond het volgende:
[..]
Loop je leeg ofzo
HA-Ha-ha![]()
Tevens :
ik zei "whats up". uit libanon? Nicequote:Op donderdag 21 november 2013 00:00 schreef darkmond het volgende:
[..]
Sorry vriend...Ik spreek Arabisch, Libanees dialect. Wat je zegt begrijp ik nu niet
En Skillsy dan?quote:Op donderdag 21 november 2013 08:45 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Oh, is dit de moslimslowchat geworden?
IPA, je mag gaan.
Ja en ik dan?quote:Op donderdag 21 november 2013 08:45 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Oh, is dit de moslimslowchat geworden?
IPA, je mag gaan.
Return to Croatia.quote:
"Je bent de zwakste schakel. Tot ziens!''quote:Op donderdag 21 november 2013 17:05 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Jij mag ook gaan, doei.
Ziet Islam Yeshu (a) als een profeet?quote:Op donderdag 21 november 2013 16:45 schreef IPA35 het volgende:
En inmiddels is dit deel 6 maar is er maar weinig gepraat over Islamitische stromingen.
In feite ben ik een van de weinigen die een wezenlijke bijdrage heb geleverd![]()
.
Wie? Jesus?quote:
niet alleen als profeet, ook als boodschapper en de messias tegelijk.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:18 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Ziet Islam Yeshu (a) als een profeet?
zwaar islam for dummies gehalte die door mening moslim als duh wordt benaderd.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:45 schreef IPA35 het volgende:
En inmiddels is dit deel 6 maar is er maar weinig gepraat over Islamitische stromingen.
In feite ben ik een van de weinigen die een wezenlijke bijdrage heb geleverd![]()
.
Wazz met jou?quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
zwaar islam for dummies gehalte die door mening moslim als duh wordt benaderd.
Zoals ik al zei, Islam for dummies.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:27 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Wazz met jou?
Vraag De_Coulance, vraag Baklava dan...
Binnen alle strommingen in de Islam? Wat is de Messiach -concept binnen de Islam? In het Hebreeuws is het woord Messiach afkomstig van Moshech wat (er) uit trekken betekent. Dus de Messiach is geen persoon.quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
niet alleen als profeet, ook als boodschapper en de messias tegelijk.
Je lijkt jezelf te willen bewijzen ofzo?quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:33 schreef IPA35 het volgende:
Wil je dat ik dieper ga?
Zeg maar wat.
Die tekst was voor Whiskers...
Jup, Iesa is door Allah in de Koran uitgeroepen als Messias, dus het is niet echt een matter of debate tussen de verschillende stromingen. Een van de gangbare vertalingen voor 'Mesih' zoals hij in het Arabisch wordt genoemd is 'Vegen' het wegwuiven van de corruptie die binnen de gemeenschappen was gekomen als het ware.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:58 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Binnen alle strommingen in de Islam? Wat is de Messiach -concept binnen de Islam? In het Hebreeuws is het woord Messiach afkomstig van Moshech wat (er) uit trekken betekent. Dus de Messiach is geen persoon.
De Koran verzen, hoe worden die gelezen? Letterlijk? 'ongelovigen' hoe wordt dit geinterperteerd? In de Torah wordt ook gesproken over doden van ongelovigen, maar (ik denk) dat hiermee iemands eigenschappen wordt bedoeld. Israel is geen land, maar iemand die zijn eigen egoisme heeft gecorrigeerd. Israël , Yashar Le El = verlangen naar de Schepper. Dit heeft niks met afkomst te maken.
maar ga offtopic. Bedankt voor je informatie voor een dummie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |