Tip: neem er niet te veel voor… Toen ik er was waren de porties gewoon eten ook al enorm, dus dan hou je al bijna geen plaats meer over voor de (ook al enorme stukken) cheesecake.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:27 schreef La_Tramposa het volgende:
Vanavond uit eten bij de Cheesecake Factory, dat wordt een uitdaging. Ik houuuuu van cheesecake
Ja, misschien alleen een voorgerecht en een toetje. Voorgerechten zijn toch vaak het lekkerst!quote:Op donderdag 14 november 2013 15:58 schreef Mini. het volgende:
[..]
Tip: neem er niet te veel voor… Toen ik er was waren de porties gewoon eten ook al enorm, dus dan hou je al bijna geen plaats meer over voor de (ook al enorme stukken) cheesecake.
Is dat niet gewoon het veel etentjes/sociale dingen --> gewicht neemt toe. Want ik word meestal niet zo blij als mijn gewicht toeneemtquote:Op donderdag 14 november 2013 16:02 schreef loveli het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)gewichtstoename.html
Of laat je gewoon gaan
Tja, verschilt per persoon. Je kan ook juist lekker veel comfy op de bank gaan eten als je stress hebtquote:Op donderdag 14 november 2013 16:14 schreef loveli het volgende:
Als ik liefdesverdriet heb val ik af, stress kan ook een factor zijn.
Wij hebben twee dagen gedaan met een punt taart voor één persoon.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:08 schreef _aurum_ het volgende:
Omg, de cheesecake factory
ik heb weleens zo'n homp als ontbijt gehad.
Ja, da's ook een goeie idd, het zo druk hebben dat je geen tijd voor eten hebt!quote:Op donderdag 14 november 2013 17:45 schreef the85mc het volgende:
Bij mij is het meer als ik het druk heb, dan eet ik vaak het minst crap. Als ik het rustig heb verveel ik me en ga ik etenSlechte gewoonte eigenlijk. Gelukkig verveel ik me de laatste tijd nooit dus eet ik vrij netjes..
Haha DaD je hebt voor de rest nog wel gegeten mag ik hopen?
Maar dat kan ook betekenen, een reep kopen ipv een salade makenquote:Op donderdag 14 november 2013 17:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, da's ook een goeie idd, het zo druk hebben dat je geen tijd voor eten hebt!
Haha, dat is wel een ander uiterste. Ik eet als ik het druk heb bijna geen tussendoortjes meer, dus geen koekjes enzo, maar nog wel goede maaltijden. Stilzitten is bij mij de mother of evilquote:Op donderdag 14 november 2013 17:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, da's ook een goeie idd, het zo druk hebben dat je geen tijd voor eten hebt!
Gaat best aardig.. Maar nog geen serieuze relatie.quote:
Stond daar goed te vloeken in de sportschool, hinkend op een voet. Het kwam er harder uit dan de bedoeling vanwege oordoppen.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Net een spontaan dagje vrij genomen van het werk... dan heb ik nog 20 snipperdagen over dit jaar .
Damn Muf , auwwwwwwww
Heb 100 gram chocolade op, 1 snicker (ja daar kon ik zo goed van af blijven0) en veel zoute stokjes, bah
Thnx! De dumbbell op de teen of ...?quote:Op woensdag 13 november 2013 22:33 schreef An24 het volgende:
Wow mufasa, wat een resultaat![]()
Uniekje toch, het gaat niet zo goed he? Je zit je helemaal vol te vreten. Met groenten en fruit niet erg, maar je slaat nu wel door naar de verkeerde kant. Blijf je wel voor jezelf zorgen?
In ieder geval al aardig wat bezichtigingen gehad.quote:Op donderdag 14 november 2013 08:37 schreef Goodbye het volgende:
Auwww, 34 kg is ook niet een klein dumbbelltje en dat kan al zo'n pijn doen weet ik uit ervaring.![]()
En nee, op geen enkel vlak nog een goed bod ontvangen, helaas. Maar het is allemaal wel in beweging en daar ben ik al heel blij mee.
Euhm... een dumbbell op zijn kant neerleggen, welke niet een platte kant heeft. Er een paar keer voorbij lopen en hij zwenkt om... zo op mijn grote teen. Was het handig? Nee, hield inderdaad geen rekening met zwaartekracht.quote:Op donderdag 14 november 2013 10:11 schreef V1z0R het volgende:
hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen, Muf?!
Meer dat je sowieso zulke gewichten tiltquote:Op donderdag 14 november 2013 19:07 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Stond daar goed te vloeken in de sportschool, hinkend op een voet. Het kwam er harder uit dan de bedoeling vanwege oordoppen.![]()
Heb je de laatste tijd vaker cravings naar zoet en zout?
[..]
Thnx! De dumbbell op de teen of ...?
[..]
In ieder geval al aardig wat bezichtigingen gehad.
[..]
Euhm... een dumbbell op zijn kant neerleggen, welke niet een platte kant heeft. Er een paar keer voorbij lopen en hij zwenkt om... zo op mijn grote teen. Was het handig? Nee, hield inderdaad geen rekening met zwaartekracht.
Best leuk jaquote:Op donderdag 14 november 2013 18:08 schreef uniekhoorn het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1378500
Ouchquote:Op donderdag 14 november 2013 19:07 schreef Mufasa208 het volgende:
Euhm... een dumbbell op zijn kant neerleggen, welke niet een platte kant heeft. Er een paar keer voorbij lopen en hij zwenkt om... zo op mijn grote teen. Was het handig? Nee, hield inderdaad geen rekening met zwaartekracht.
Ja t gaat lekkerquote:Op donderdag 14 november 2013 21:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Tof DE, doe je goed!
Cheesecake factory klinkt wel erg fout, haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Nee, doel voor nu is bmi <25, buikomvang <80 cm en vetpercentage <30. Dat was bij de meting vorige maand namelijk allemaal nog te hoog. Maar daarvoor wil ik geen extreme dingen doen, ik blijf gewoon mijn ritme zoals ik het nu heb aanhouden. Gezond eten, mn uitstapjes plannen en 2-3x in de week goed sporten.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:45 schreef uniekhoorn het volgende:
OjaBig bang!
Wat wordt nu je doel? Stabiliseren?
quote:Op donderdag 14 november 2013 21:48 schreef La_Tramposa het volgende:
Vies verhaal*boks* Al heb ik alleen maar een heeeeel opgezette buik van de keelsnoepjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stomme zoetstoffen
quote:Op donderdag 14 november 2013 21:53 schreef uniekhoorn het volgende:
An... Succes, je kan het! Dikke kus
quote:Op donderdag 14 november 2013 21:48 schreef La_Tramposa het volgende:
Vies verhaalIk heb dat altijd van dingen met maltitol, populair in suikervrije drop. Brrr. Ok en van wel meer dingen, maar dit is de apartste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Ja, dit zijn ook suikervrije keelpastilles. Zal eens kijken wat er in zit.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:27 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd van dingen met maltitol, populair in suikervrije drop. Brrr. Ok en van wel meer dingen, maar dit is de apartste.
Qua beweging kan je het inderdaad vergelijken met een high bar squat. Het probleem is dat je de stabiliteit wel weg haalt die je normaal nodig hebt bij een squat. Zal dus meer gewicht kunnen weg drukken, maar moet er wel bij zeggen dat de meeste mensen niet diep genoeg gaan op zowel de squat als de leg press om er het volle profijt uit te halen.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:19 schreef the85mc het volgende:
Leg press is soort van vergelijkbaar met squat toch? Ik doe nu alles 3*10reps ,als ik bij de laatste set nog over heb doe ik tot net iets voor failure. De keer daarna weer zwaarder. Merk nog redelijk veel progressie al is dat nu niet eens echt mijn doel. Wat ik me afvraag: soms is de laatste set echt te zwaar, dan haal ik bijvoorbeeld 7 reps ipv 10. Nu stop ik dan bij failure of is het beter om dan te droppen en toch 10 reps te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |