TS slaat zijn vriendin.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:25 schreef JenHermes het volgende:
vriendin in tranen omdat ze bang was dat ik woedend zou worden
O oké. Nou dat maakt dan wel het verschil zeg. Nog een keer voor jou dan. Als je startpoint en endpoints gaat berekenen. Vervolgens een loopje maakt. Dit sync met de rest van de muziek. Er daarna een effect overheen gooit. Dan is dat geen draaien. Het apparaat doet het voor je. Heel origineel. Not!quote:Op donderdag 14 november 2013 13:17 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Waarom is het overbodig dan? Volgens mij is dit o.a een functie van een DJ om dit op een zo origineel mogelijke manier te doen. Je eigen stijl proberen te ontwikkelen
Eum, normale hardcore vind ik ook pillenzooimuziek, net als die diphouse van jou.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:19 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Waarom klik je dan? Aan de naam te zien had je toch wel kunnen verwachten dat ze geen hardcore draaien?!
Produceren en draaien zijn twee totaal verschillende dingen ja, daar zeg ik ook niks over.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:10 schreef Barachem het volgende:
Neemt niet weg dat het dan nog steeds maar gemix is in plaats van doordacht componeren en zelf een track te verzinnen.
fixedquote:Op donderdag 14 november 2013 11:48 schreef BaasBanaan het volgende:
Als je playsyncknop het nog doet, is er niks aan de hand?
Speedy Jquote:Op donderdag 14 november 2013 12:43 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Deze mannen doen alles live. Alle effecten die je hoort, alle loops worden live ingemixt. Het enige waar hun de software voor gebruiken is volgens mij het waveplatform om te kijken wanneer er een break of wathever komt
Lollereinzquote:
Studentes die tot 5 uur 's ochtends helemaal los gaan op die bagger omdat het hip isquote:Op donderdag 14 november 2013 11:30 schreef VMSDKR het volgende:
Deephouse is de aids onder de muziek.
quote:Op donderdag 14 november 2013 11:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom? Een DJ drukt toch gewoon op play en gaat met zijn handen omhoog staan?.
Dit is een hint: Doe wat nuttigs met je leven.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:25 schreef JenHermes het volgende:
Gisteravond housewarming gehad omdat mijn vriendin en ik onlangs samen wonen in een redelijk groot vrijstaand huis. Omdat ik zelf DJ ben(in een club in Breda. Stijl: Deephouse/Techhouse) besloot ik zelf iedereen van het muzikale genot te voorzien. Terwijl het feest in alle hevigheid losbarstte, draaide ik en dat maakte de sfeer uitbundig. Ook bij mijn vriendin die ineens achter de DJ booth bij me kwam staan en me heel de tijd in me nek kuste. Terwijl ze dit deed, zag ik niet dat ze haar glas wijn op mijn DJ gear had gezet en op het moment dat ze weer haar glas wijn wilde pakken, greep ze mis(omdat aangeschoten) en stootte ze dus het glas om waarvan de inhoud dus op mijn gear kwam.
Ik heb het gelijk geprobeerd op te deppen met een vochtige doek, vriendin in tranen omdat ze bang was dat ik woedend zou worden maar de schade is gelukkig beperkt gebleven.
Klacht: Vriendin die glas wijn op mijn DJ gear zet
Boiler Room edities hebben vaak goeie sets ertussen zitten, echter plaatsvervangende schaamte om al die kneuzerige hipsters altijd op de achtergrond te zien.quote:
Dit is een tip: Verander je naamquote:Op donderdag 14 november 2013 23:04 schreef marcooooow het volgende:
[..]
Dit is een hint: Doe wat nuttigs met je leven.
Zegt degeen die pillenmuziek draait.quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:56 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Dit is een tip: Verander je naam
Pillenmuziek? Is dat weer een nieuwe trend der woordspellingen onder de autisten van FOK?quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:24 schreef Barachem het volgende:
[..]
Zegt degeen die pillenmuziek draait.
Geweldig zo'n onwetende n00b op Fok.quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:57 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Pillenmuziek? Is dat weer een nieuwe trend der woordspellingen onder de autisten van FOK?
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |