Pakkjes van meer dan een kilo worden veel vaker gepakt, maarja zelf wetenquote:Op zondag 24 november 2013 17:07 schreef Riot- het volgende:
[..]
Wellicht. Echter met 3 pakketjes loop je ook weer 3x zo vaak het risico gepakt te worden
Dan sturen ze je een bericht en moet je een factuur opsturen. Maar ook dan zijn ze niet helemaal gekquote:Ik zal er nog even over nadenken. Daarnaast denk ik niet dat de douane zo bekend is met de prijzen van chinees spul.
quote:Hij die een geschrift dat bestemd is om tot bewijs van enig feit te dienen, valselijk opmaakt of vervalst, met het oogmerk om het als echt en onvervalst te gebruiken of door anderen te doen gebruiken, wordt als schuldig aan valsheid in geschrift gestraft, met gevangenisstraf van ten hoogste zes jaren of geldboete van de vijfde categorie.
5e categorie ¤ 78.000
Heb afgelopen week twee telefoons binnengekregen zonder gedoe. Gewone gratis verzending met (soort van) tracking via Deutsche Post gegaan. Ze zijn 6 en 10 dagen onderweg geweest btw.quote:Op zondag 24 november 2013 17:07 schreef Riot- het volgende:
[..]
Wellicht. Echter met 3 pakketjes loop je ook weer 3x zo vaak het risico gepakt te worden
Ik zal er nog even over nadenken. Daarnaast denk ik niet dat de douane zo bekend is met de prijzen van chinees spul.
Jij trouwens niet iets van coupons over voor AliExpress?
Shiznuts duwt zelfs een bejaarde vrouw weg om als eerste in de rij te staan bij de supermarkt.quote:Op zondag 24 november 2013 20:03 schreef flankert het volgende:
Hehehehe.... Tja, toch was het écht Downstar die me tipte middels deze review. :-)
Maar Shiznuts en Downstar zijn natuurlijk beide bazen die altijd met tips, advies en hulp klaar staan...
quote:Op zondag 24 november 2013 21:30 schreef monkeybrain het volgende:
Shiznuts duwt zelfs een bejaarde vrouw weg om als eerste in de rij te staan bij de supermarkt.
Downstar is Keizer zaklamp en Shiz de oordoppen Sensei, zo is het en niet anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Hier nog twee die na 49 en 64 niet binnen zijn dus verheug je nog nergens opquote:Op zondag 24 november 2013 22:18 schreef mschol het volgende:
ik hoop dat komende week m'n BIC bestelling binnenkomt, die is maandag 3 weken onderweg..
Tja, dan moet je ze wellicht prikkelen met de juiste woorden (case paypal). Of via een andere weg contacten (evt ticket systeem, mail etc, etc).quote:Op zondag 24 november 2013 22:33 schreef badschaap het volgende:
hmm heb nog steeds niks van focalprice gehoord
BIC bestelling zonder opgaaf van reden gerefund, zal dus wel terug gekomen zijn bij hunquote:Op zondag 24 november 2013 22:40 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hier nog twee die na 49 en 64 niet binnen zijn dus verheug je nog nergens op.
[..]
Tja, dan moet je ze wellicht prikkelen met de juiste woorden (case paypal). Of via een andere weg contacten (evt ticket systeem, mail etc, etc).
Bij die van 64 dagen heb ik het geld terug maar ik moest vanaf nu vooral bij iedere bestelling tracking gaan nemenquote:Op zondag 24 november 2013 22:57 schreef tokko1 het volgende:
[..]
BIC bestelling zonder opgaaf van reden gerefund, zal dus wel terug gekomen zijn bij hun
Na 2 weekjes ongeveer..
ik heb ook geen grote verwachtingen hoor..., maar gezien het feit er niks bijzonders (accu's of dure electronica) inzit verwacht ik eerlijk gezegd niet dattie terug gestuurd wordtquote:Op zondag 24 november 2013 22:40 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hier nog twee die na 49 en 64 niet binnen zijn dus verheug je nog nergens op.
[..]
Tja, dan moet je ze wellicht prikkelen met de juiste woorden (case paypal). Of via een andere weg contacten (evt ticket systeem, mail etc, etc).
Zover ik heb begrepen zijn er hele batches post terug gestuurd onafhankelijk wat er in zat (als ze batterijen vonden waarschijnlijk).quote:Op zondag 24 november 2013 23:04 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb ook geen grote verwachtingen hoor..., maar gezien het feit er niks bijzonders (accu's of dure electronica) inzit verwacht ik eerlijk gezegd niet dattie terug gestuurd wordt
achja, dan merk ik het wel... het waren wat opladers (die docks), een tangetje (hier alleen heel korte versie van te vinden die 3x duurder is), en nog iets van kleding ofzo.. (niet voor mij, maar kon het qua prijs prima meebestellen)quote:Op zondag 24 november 2013 23:05 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zover ik heb begrepen zijn er hele batches post terug gestuurd onafhankelijk wat er in zat (als ze batterijen vonden waarschijnlijk).
FIETSLAMPJES, jezus kut chinese customsquote:Dear Buyer,
Sorry to bother you, we are sorry to tell you that recently the security in customs has been very strict with parcels containing batteries, liquid shadows, or other dangerous items.
Your parcel was returned back to us because it did not successfully pass customs.
We are sorry about this because you have already waited a while for your order.
We will refund you right now, please check your account in 48 hours.
We have changed our shipping system, so you can now make a new order for the items you need.
Sorry again for all the trouble and inconvenience this has caused you.
Hope to work with you in the near future,
With regards,
July
quote:
quote:
20 november.quote:Hello,
2 weeks ago I've ordered a phone (Model#:sku49255) with you guys and the order information on the website still lists it as "processing". I'd like to have and idea of how soon I can expect to have it or at least how much longer it will take before it will be coming my way. As for the phone cover I've also ordered the order information on the website lists it as "on-hold" I'm not sure how to interpret that. Any clarification you might be able to offer is welcome.
Sincerely,
[Naam]
Straks nog maar weer een nieuw e-mailtje versturen en me op de forums wagen.quote:Dear ,
thanks for the email
we are sorry for the trouble it caused ,and we will send sku52202 together with the order 100678925 .
after shipping , we will send you the tracking number
regards
May
Geen dank, ik(en shiz natuurlijk ook.. zal hem vergeten joh, dan heb ik de grootste trammelantquote:Op zondag 24 november 2013 20:03 schreef flankert het volgende:
Hehehehe.... Tja, toch was het écht Downstar die me tipte middels deze review. :-)
Maar Shiznuts en Downstar zijn natuurlijk beide bazen die altijd met tips, advies en hulp klaar staan...
Potverredomme, paar uurtjes niet actief en zo zie je maar weer;quote:Op zondag 24 november 2013 21:30 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Shiznuts duwt zelfs een bejaarde vrouw weg om als eerste in de rij te staan bij de supermarkt.
Downstar is Keizer zaklamp en Shiz de oordoppen Sensei, zo is het en niet anders
's All good, man!quote:Op maandag 25 november 2013 00:52 schreef Downstar het volgende:
[..]
Geen dank, ik(en shiz natuurlijk ook.. zal hem vergeten joh, dan heb ik de grootste trammelant) hebben niet gelogen he? leuk ding toch
?
[..]
Potverredomme, paar uurtjes niet actief en zo zie je maar weer;
opeens gepromoveerd naar Keizer zaklamp, mijn avond kan niet meer stuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Ik heb bij bic nog 9 dollar aan coins en een 8% discount coupon, kortom, dan kan ik een gratis mesje bestellen.quote:Op maandag 25 november 2013 09:35 schreef RobertNL het volgende:
Dan bestel je bij de toko waar Tokko zijn mesjes besteld
Dan haal je die messen in NL en haal je voor die 9$ coins een andere gadgetquote:Op maandag 25 november 2013 09:38 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik heb bij bic nog 9 dollar aan coins en een 8% discount coupon, kortom, dan kan ik een gratis mesje bestellen.
mensen kopen? creatieve manier om van overbevolking af te komenquote:Op maandag 25 november 2013 09:39 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dan haal je die messen in NL en haal je voor die 9$ coins een andere gadget
mensen in NL zijn helemaal niet zo gek veel duurder dan in china xD
aanbiedingen zat de laatste tijd..
Zijn daar die advertenties niet voor die ik constant naast dit topic zie?quote:Op maandag 25 november 2013 10:03 schreef mschol het volgende:
[..]
mensen kopen? creatieve manier om van overbevolking af te komen
Geen idee of aurabuy nu wel ceramische messen verstuurd, vorige zijn gewoon prima aangekomen tough...quote:Op maandag 25 november 2013 09:35 schreef RobertNL het volgende:
Dan bestel je bij de toko waar Tokko zijn mesjes besteld
Ochja, vergis ik me even..quote:Op maandag 25 november 2013 10:03 schreef mschol het volgende:
[..]
mensen kopen? creatieve manier om van overbevolking af te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |