abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 november 2013 @ 20:36:15 #126
327191 RobertNL
For your gear.
pi_133461258
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:06 schreef marcel-o het volgende:
mja.. iig bericht is verstuurd.

maar je opent heel makkelijk zonder dat je t wil een geschil :')
heb k nu ook _O-
zal ie leuk vinden hahaha
zeer irritant. De eerste keer had ik vooraf gevraagd om een traceer code bij een product, kon wel gratis speciaal voor mij :P
Twee dagen na dat hij verzonden was dus gevraagd open ik ineens een case :').

Tegenwoordig doe ik alle vragen maar in overig zodat ik met de case kan wachten tot 1 van de laatste dagen...
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_133470108
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 19:49 schreef marcel-o het volgende:
hmm.
toch eens een cliche vraag stellen.
heb een track code.
als ik die invul zie ik dit:
* Departure outward office of exchange
* location 10010200
* date 20131022 1015

is 17-10 besteld :')
houdt in, vandaag pas in vertrek?

nu ik de order weer open klik staat er dat ie niet naar NL stuurt.
dat was eerst wel, anders had ik t niet gedaan.

maar s n bericht sturen
en het chengelse antwoord opwachten :P
Hmmmm ook al een maand dus bij de douane hier?
lijkt er toch sterk op dat er wat problemen zijn daar ofzo..

Pakketje van mij & henk3412 ligt dus ook al meer dan een maand bij de douane..
en moet dus nog verwerkt worden volgens postnl.. :{

lijkt allemaal uit de zelfde periode te komen..
pi_133470301
Vandaag mijn 2de 1ct zaklampje ontvangen, en dat binnen een week!
pi_133474135

Brainwavz S1
Goed gelaagd, heldere mids/highs, met een overheersende bass. De bass is nogal blubberig, rond, uitgesmeerd. Kweenie, vind het niet zo heel lekker, heb liever een wat directere bass met een impactvolle 'kick'. Zou 'em niet gebruiken als allrounder, pop/rock is dan mweh. Voor sommige electro dance/house en R&B rap nog niet zo slecht misschien, maar w.m.b. ben je beter bediend met de Delta's eigenlijk. Of die Visang die ik een paar dagen geleden voorbij liet komen; zijn ook erg fijntjes. :Y

Lofree MT-200 Keyboard/touchpad - Kweenie, hij is aan het laden. :)
Ziet er wel très chique uit. Zo licht als een veertje, verraste me wel dat het zo weinig woog.

- Ah, wel handig van me om de nanoUSB-dongle in de verpakking verstopt te laten. :P Dit is trouwens getypt op de MT-200, werkt best aardig en (luide) haptic feedback.

[ Bericht 6% gewijzigd door shiz op 21-11-2013 08:22:25 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 21 november 2013 @ 11:42:25 #130
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_133478707
Van de BIC facebook page:

BuyinCoins.com
6%OFF for All Site
Coupon Code: XJVENEXU
Valid until: Nov.26th, 2013(GMT+8)
http://www.buyincoins.com/lp/2013-big-discount.html

Verwacht nog infrarood temperatuur meter van BIC en aantal setjes fietslampjes ... altijd handig :)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_133478903
Heuh, nog meer schpul. :D

Mooi'n lichies man! Netjes voor op de nieuwe MTB. Cradle is ook wel chill, alleen zonder cover wel een beetje wankeldebankel. En een werkende favo cheapo watch (Curren 8012) weer v/d partij. :Y)

Oh en een notification over de accu's in parcels en logistieke diensten van PW (incl coupon):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_133480539
6% discount all site (7 dagen lang), BIC:
XJVENEXU
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_133480650
Ook al heb ik mijn geld terug: ik blijf het vreemd vinden dat ik 4 individuele pakjes mis. Eentje van eind augustus, dus bijna 3 maanden. Daarna 2 ebay bestellingen van begin oktober en dat 1ct lampje van Tmart van september. Zullen deze allemaal zijn teruggestuurd zonder melding van de webshop ofzo? Waar moeten ze anders zijn?
  donderdag 21 november 2013 @ 12:56:18 #134
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_133480748
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:51 schreef rene90 het volgende:
6% discount all site (7 dagen lang), BIC:
XJVENEXU
Check 2 post boven je... :) reeds gepost.

quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:53 schreef Deezertje het volgende:
Ook al heb ik mijn geld terug: ik blijf het vreemd vinden dat ik 4 individuele pakjes mis. Eentje van eind augustus, dus bijna 3 maanden. Daarna 2 ebay bestellingen van begin oktober en dat 1ct lampje van Tmart van september. Zullen deze allemaal zijn teruggestuurd zonder melding van de webshop ofzo? Waar moeten ze anders zijn?
PostNL opbellen, en er even melding van maken.
Duidelijk vermelden dat ze geen tracking hadden en dat je het geld ook terug hebt maar dat ze er van af weten. Als er meer van dat soort meldingen binnenkomen blijkt dat de pakketjesman niet helemaal zuiver is ;)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_133480983
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 11:10 schreef RobertNL het volgende:
[ link | afbeelding ]

58 dagen *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pakketje is zoals het nu lijkt opnieuw verzonden. eerst via HK post gegaan waarna hij herlabeld is naar Swiss post bulk/economy mail.

Ah; ook nog een refund van BIC van het pakketje wat 54 dagen onderweg is (naar coins, maar daar had ik ook mee betaald).

die had ik ook, mistte wel een schroef voorop (hij bleef bungelen, opgelost met zelf een moertje erop te doen). Verder wel een goed ding
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 21 november 2013 @ 13:18:03 #136
327191 RobertNL
For your gear.
pi_133481287
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 13:06 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

die had ik ook, mistte wel een schroef voorop (hij bleef bungelen, opgelost met zelf een moertje erop te doen). Verder wel een goed ding
Een goed ding :N?
Een novatek gs1000 heb je meer plezier van :)
quote:
16s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:56 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Check 2 post boven je... :) reeds gepost.

[..]

PostNL opbellen, en er even melding van maken.
Duidelijk vermelden dat ze geen tracking hadden en dat je het geld ook terug hebt maar dat ze er van af weten. Als er meer van dat soort meldingen binnenkomen blijkt dat de pakketjesman niet helemaal zuiver is ;)
Probleem zit 90% zeker gewoon in China door de delay zijn er enorm veel teruggestuurd (wat niet altijd goed ging) en ook een deel vernietigd. Kan best zo zijn dat het over x tijd nog komt binnenvallen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_133481303
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:53 schreef Deezertje het volgende:
Hier net zo, maar dan twee pakketten van twee afzonderlijke verkopers.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_133483011
quote:
14s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:49 schreef shiznuts het volgende:
Heuh, nog meer schpul. :D

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Mooi'n lichies man! Netjes voor op de nieuwe MTB. Cradle is ook wel chill, alleen zonder cover wel een beetje wankeldebankel. En een werkende favo cheapo watch (Curren 8012) weer v/d partij. :Y)

Oh en een notification over de accu's in parcels en logistieke diensten van PW (incl coupon):

Linkje van de lichtjes?
pi_133483492
Zonet belde de buurvrouw om mij te vertellen dat ze een pakketje in ontvangst had genomen..
pakketbezorger gooit niet eens meer een briefje in de bus..xD

Ik had niet echt wat verwacht meer, afgezien van het pakket dat dus een maand nu bij de douane ligt..
maargoed die was nog niet te tracken dus kon het in feite niet zijn..

Pakket zojuist opgehaald en het voelde op zich best zwaar.. snel opengemaakt natuurlijk..
(altijd leuk als jeniet meer weet wat er ik zit :P)

zit er godverdomme een dashcam in die ik op 18-09 heb besteld in die sale van Lightinthebox
ik heb geloof ik al meer dan een maand me geld terug.. xD

zo zie je maar weer dat het waardeloos is bij het hele verzendingsgebeuren..
pakketten blijven zo meer dan 2 maand weg, zoals bij dit pakket
en ik ben er dus nog steeds een paar 'kwijt'.. :'(
  donderdag 21 november 2013 @ 14:38:12 #140
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_133483523
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 14:22 schreef zerokil het volgende:

[..]

Linkje van de lichtjes?
http://www.buyincoins.com/item/2176.html

Maar, ze zijn nu blijkbaar low in supply want de prijs is letterlijk 2 keer zo hoog als 2 weken geleden. ;)
Volgens mij betaalde ik $1.89 oid.
pi_133483627
Gewetensvraag: betalen jullie alsnog netjes als het pakje na al die tijd alsnog binnenkomt?

En een ander vraagje: heb ergens in deze reeks volgens mij vluchtig eens iets gelezen over 'mijn pakket' waar je een overzicht kunt krijgen van alle pakjes die bij jou worden/zijn afgeleverd. Bij mij werkt dit in ieder geval niet, aangezien er maar één bezorgd pakje in staat. Dit terwijl er op dit moment drie pakjes onderweg zijn (met 3S code) en er tientallen afgeleverd zijn de afgelopen maanden. Werkt dit bij iemand van jullie wél goed?
pi_133483709
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 14:41 schreef flankert het volgende:
Gewetensvraag: betalen jullie alsnog netjes als het pakje na al die tijd alsnog binnenkomt?

En een ander vraagje: heb ergens in deze reeks volgens mij vluchtig eens iets gelezen over 'mijn pakket' waar je een overzicht kunt krijgen van alle pakjes die bij jou worden/zijn afgeleverd. Bij mij werkt dit in ieder geval niet, aangezien er maar één bezorgd pakje in staat. Dit terwijl er op dit moment drie pakjes onderweg zijn (met 3S code) en er tientallen afgeleverd zijn de afgelopen maanden. Werkt dit bij iemand van jullie wél goed?
Werkt hier ook niet naar behoren. Moet altijd handmatig die codes invoeren :')
pi_133483846
quote:

Ik betaal mijn pakketjes gewoon wanneer het binnen komt in acceptabele tijd(week 6 a 7 max ofzo) of soms stuur je nog een gedeelte van het geld.. gewoon ff berichtje sturen naar de persoon zelf en kijken wat je kan regelen ;)

mocht ihet pakket houden van LITB en kreeg ik dus een 5$ coupon ofzo voor de overlast :P

Dat mijnpakket heb ik zojuist ook even aangemaakt/nagekeken, maar dat werkt zeker niet optimaal..
op welke basis wordt er een pakketje aan je gelinkt? adres?
En wat als ik iemand anders adres er bij in vul dan? krijg ik dan te zien hoeveel pakketten een ander in huis krijgt xD?..

[ Bericht 7% gewijzigd door Downstar op 21-11-2013 14:55:51 ]
pi_133483913
quote:

hoe betaal je achteraf bij de chinezen?
pi_133484073
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 14:49 schreef mschol het volgende:

[..]

hoe betaal je achteraf bij de chinezen?
Even netjes berichtje sturen dat je het pakket dus toch heb ontvangen,
en dat je bereid bent het geld(of een gedeelte daarvan) terug te sturen en naar welk adres dit mogelijk is.. meestal dus gewoon het paypal adres waarop je de eerste order plaatste
pi_133484248
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 14:54 schreef Downstar het volgende:

[..]

Even netjes berichtje sturen dat je het pakket dus toch heb ontvangen,
en dat je bereid bent het geld(of een gedeelte daarvan) terug te sturen en naar welk adres dit mogelijk is.. meestal dus gewoon het paypal adres waarop je de eerste order plaatste
ah, niet echt achteraf betalen dus, meer corrigeren van eerdere terugboeking.. :P
  donderdag 21 november 2013 @ 15:01:38 #147
357105 Boppos
Lekker bezich
pi_133484289
Laatst ging het hier over LED lampen uit china. Ik heb er al best een paar gekocht en er liggen er dus ook inmiddels al weer een hoop in een doos niks te doen. Sommige geven heel raar licht. Variërend van te wit tot te fel / te donker. Ook waren er lampen bij waar sommige kleuren in huis er heel gek bij uitzagen. Uiteindelijk waren de warm witte lampjes van huimin de lampjes met de hoogste WAF.
en dan vooral die met die doorzichtige bolletjes...
pi_133484476
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 15:00 schreef mschol het volgende:

[..]

ah, niet echt achteraf betalen dus, meer corrigeren van eerdere terugboeking.. :P
Dat is toch achteraf (weer) betalen of zie ik het verkeerd xD
  donderdag 21 november 2013 @ 15:26:34 #149
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_133484945
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 15:08 schreef Downstar het volgende:

[..]

Dat is toch achteraf (weer) betalen of zie ik het verkeerd xD
Ja en wel netjes, zo gaan de chinezen niet failliet... nja als er eentje failliet gaat springt een random andere wel in dat gat. Maar toch, :7 gaat om 't idee. Doe het hier ook altijd O-)
pi_133486116
quote:
16s.gif Op donderdag 21 november 2013 15:26 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Ja en wel netjes, zo gaan de chinezen niet failliet... nja als er eentje failliet gaat springt een random andere wel in dat gat. Maar toch, :7 gaat om 't idee. Doe het hier ook altijd O-)
^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')