quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:02 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Hmm. Interessant. Is bij MyMemory.co.uk, Zavvi en The Hut ook zo meen ik.
*ughm* You're welcome hoor.quote:Op zondag 24 november 2013 09:49 schreef flankert het volgende:
Gisteren mijn C8 XM-L2 U3 binnengekregen (dank voor de tip Downstar!)
Besteld bij Aliexpress (linkje) en met 21 dagen in huis.
Wat een bak licht! Meteen nog een paar voor vrienden moeten bestellen. Ben benieuwd of er ook een 'zoomable' versie van dit lichtmonster zal komen.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:19 schreef shiznuts het volgende:
![]()
• http://www.aliexpress.com(...)T-LED/932570585.html
Beste zaklamp die ik momenteel heb zou ik zeggen. Voelt goed aan en zelfs wat feller dan de SkyRay (met 3x XM-L T6 BIN). Net ff wat feller ook dan de voorgaande XM-L2 U2 en in vergelijking daarmee heeft de U3 ook een wat blauwere cast. De U2 is wat geler. Aanrader in ieder geval dus de XM-L2 U3. AliExpress zaklamp is bedrukt met CREE XM-L2 U3 en HWA WYS UltraFire C8 logo, de U2-versie was blanco bedrukt, maar zelfde behuizing verder.
Schroefdraad bij deze zaklampen gaat wel een beetje 'droog' dus smeren is een goed idee. Laatst bij BIC deze twee potjes op de kop getikt, een tip!
• http://www.buyincoins.com(...)e-product-30127.html
• http://www.buyincoins.com(...)se-product-6158.html
Meer toffe zaklamp info:
• Mijn eerdere post over flashlights: GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
• CREE Wiki: http://flashlightwiki.com/Cree
En de welbekende fora natuurlijk:
• http://budgetlightforum.com/forum/flashlights/18650
• http://www.candlepowerfor(...)p?45-LED-Flashlights
3 chinese telefoonsquote:
Ja er zijn twee categorieën van coupons. AliExpress coupons en Seller coupons.quote:Op zondag 24 november 2013 15:30 schreef shiznuts het volgende:
Het is geen single store, hè? AliExpress dat is een handelsplaats waar je verschillende verkopers tegenkomen. Dan heb je af en toe kortingdeals, maar dat werkt alleen bij verkopers die daaraan meedoen. Standaard korting bij shops kun je trouwens opmerken in het vakje waar ook de prijs staat:
[ afbeelding ]
Trouwens, als je graag belast wilt worden door de vrienden van de douane, moet je vooral drie tegelijk gaan kopen en als een enkel pakketje laten versturen...
Wellicht. Echter met 3 pakketjes loop je ook weer 3x zo vaak het risico gepakt te wordenquote:Op zondag 24 november 2013 16:59 schreef shiznuts het volgende:
Nou ja, je moet je eigen strategie natuurlijk zelf bepalen, maar een groot zwaar pakketje valt eerder op dan drie zelfde adres andere pakketjes naar mijn ervaring.
zelf ook wel eens 5 dingen in een doos laten verzenden met dhl. 3 paar schoenen 2 boxen .quote:Op zondag 24 november 2013 16:29 schreef Riot- het volgende:
[..]
Ja er zijn twee categorieën van coupons. AliExpress coupons en Seller coupons.
AliExpress biedt normaliter de meest aantrekkelijke coupons aan ($10 off of $100/$20 off of $200 etc.)
De verkoper heeft aangeboden om alles bij elkaar te gooien of apart te verzenden via singapore post.
Ze zegt dat singapore post bijna 99% van de keren er doorheen komt. Maar 3 aparte pakketjes naar hetzelfde adres vraagt toch om problemen?
Mja, als het groot en zwaar is, dan gaat er bij hun wel sneller een belletje rinkelen. Halen ze 'em desnoods ff door een scanner of maken het open en dan 'ah, drie mobieltjes, juist ja, 20 USD, denk het ook...'.quote:Op zondag 24 november 2013 17:07 schreef Riot- het volgende:
[..]
Wellicht. Echter met 3 pakketjes loop je ook weer 3x zo vaak het risico gepakt te worden
Ik zal er nog even over nadenken. Daarnaast denk ik niet dat de douane zo bekend is met de prijzen van chinees spul.
Ik ken vijf sites die je iets over coupons kunnen vertellen.quote:Jij trouwens niet iets van coupons over voor AliExpress?
Pakkjes van meer dan een kilo worden veel vaker gepakt, maarja zelf wetenquote:Op zondag 24 november 2013 17:07 schreef Riot- het volgende:
[..]
Wellicht. Echter met 3 pakketjes loop je ook weer 3x zo vaak het risico gepakt te worden
Dan sturen ze je een bericht en moet je een factuur opsturen. Maar ook dan zijn ze niet helemaal gekquote:Ik zal er nog even over nadenken. Daarnaast denk ik niet dat de douane zo bekend is met de prijzen van chinees spul.
quote:Hij die een geschrift dat bestemd is om tot bewijs van enig feit te dienen, valselijk opmaakt of vervalst, met het oogmerk om het als echt en onvervalst te gebruiken of door anderen te doen gebruiken, wordt als schuldig aan valsheid in geschrift gestraft, met gevangenisstraf van ten hoogste zes jaren of geldboete van de vijfde categorie.
5e categorie ¤ 78.000
Heb afgelopen week twee telefoons binnengekregen zonder gedoe. Gewone gratis verzending met (soort van) tracking via Deutsche Post gegaan. Ze zijn 6 en 10 dagen onderweg geweest btw.quote:Op zondag 24 november 2013 17:07 schreef Riot- het volgende:
[..]
Ik zal er nog even over nadenken. Daarnaast denk ik niet dat de douane zo bekend is met de prijzen van chinees spul.
Jij trouwens niet iets van coupons over voor AliExpress?
Shiznuts duwt zelfs een bejaarde vrouw weg om als eerste in de rij te staan bij de supermarkt.quote:Op zondag 24 november 2013 20:03 schreef flankert het volgende:
Hehehehe.... Tja, toch was het écht Downstar die me tipte middels deze review. :-)
Maar Shiznuts en Downstar zijn natuurlijk beide bazen die altijd met tips, advies en hulp klaar staan...
quote:Op zondag 24 november 2013 21:30 schreef monkeybrain het volgende:
Shiznuts duwt zelfs een bejaarde vrouw weg om als eerste in de rij te staan bij de supermarkt.
Downstar is Keizer zaklamp en Shiz de oordoppen Sensei, zo is het en niet anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Hier nog twee die na 49 en 64 niet binnen zijn dus verheug je nog nergens opquote:Op zondag 24 november 2013 22:18 schreef mschol het volgende:
ik hoop dat komende week m'n BIC bestelling binnenkomt, die is maandag 3 weken onderweg..
Tja, dan moet je ze wellicht prikkelen met de juiste woorden (case paypal). Of via een andere weg contacten (evt ticket systeem, mail etc, etc).quote:Op zondag 24 november 2013 22:33 schreef badschaap het volgende:
hmm heb nog steeds niks van focalprice gehoord
BIC bestelling zonder opgaaf van reden gerefund, zal dus wel terug gekomen zijn bij hunquote:Op zondag 24 november 2013 22:40 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hier nog twee die na 49 en 64 niet binnen zijn dus verheug je nog nergens op.
[..]
Tja, dan moet je ze wellicht prikkelen met de juiste woorden (case paypal). Of via een andere weg contacten (evt ticket systeem, mail etc, etc).
Bij die van 64 dagen heb ik het geld terug maar ik moest vanaf nu vooral bij iedere bestelling tracking gaan nemenquote:Op zondag 24 november 2013 22:57 schreef tokko1 het volgende:
[..]
BIC bestelling zonder opgaaf van reden gerefund, zal dus wel terug gekomen zijn bij hun
Na 2 weekjes ongeveer..
ik heb ook geen grote verwachtingen hoor..., maar gezien het feit er niks bijzonders (accu's of dure electronica) inzit verwacht ik eerlijk gezegd niet dattie terug gestuurd wordtquote:Op zondag 24 november 2013 22:40 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hier nog twee die na 49 en 64 niet binnen zijn dus verheug je nog nergens op.
[..]
Tja, dan moet je ze wellicht prikkelen met de juiste woorden (case paypal). Of via een andere weg contacten (evt ticket systeem, mail etc, etc).
Zover ik heb begrepen zijn er hele batches post terug gestuurd onafhankelijk wat er in zat (als ze batterijen vonden waarschijnlijk).quote:Op zondag 24 november 2013 23:04 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb ook geen grote verwachtingen hoor..., maar gezien het feit er niks bijzonders (accu's of dure electronica) inzit verwacht ik eerlijk gezegd niet dattie terug gestuurd wordt
achja, dan merk ik het wel... het waren wat opladers (die docks), een tangetje (hier alleen heel korte versie van te vinden die 3x duurder is), en nog iets van kleding ofzo.. (niet voor mij, maar kon het qua prijs prima meebestellen)quote:Op zondag 24 november 2013 23:05 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zover ik heb begrepen zijn er hele batches post terug gestuurd onafhankelijk wat er in zat (als ze batterijen vonden waarschijnlijk).
FIETSLAMPJES, jezus kut chinese customsquote:Dear Buyer,
Sorry to bother you, we are sorry to tell you that recently the security in customs has been very strict with parcels containing batteries, liquid shadows, or other dangerous items.
Your parcel was returned back to us because it did not successfully pass customs.
We are sorry about this because you have already waited a while for your order.
We will refund you right now, please check your account in 48 hours.
We have changed our shipping system, so you can now make a new order for the items you need.
Sorry again for all the trouble and inconvenience this has caused you.
Hope to work with you in the near future,
With regards,
July
quote:
quote:
20 november.quote:Hello,
2 weeks ago I've ordered a phone (Model#:sku49255) with you guys and the order information on the website still lists it as "processing". I'd like to have and idea of how soon I can expect to have it or at least how much longer it will take before it will be coming my way. As for the phone cover I've also ordered the order information on the website lists it as "on-hold" I'm not sure how to interpret that. Any clarification you might be able to offer is welcome.
Sincerely,
[Naam]
Straks nog maar weer een nieuw e-mailtje versturen en me op de forums wagen.quote:Dear ,
thanks for the email
we are sorry for the trouble it caused ,and we will send sku52202 together with the order 100678925 .
after shipping , we will send you the tracking number
regards
May
Geen dank, ik(en shiz natuurlijk ook.. zal hem vergeten joh, dan heb ik de grootste trammelantquote:Op zondag 24 november 2013 20:03 schreef flankert het volgende:
Hehehehe.... Tja, toch was het écht Downstar die me tipte middels deze review. :-)
Maar Shiznuts en Downstar zijn natuurlijk beide bazen die altijd met tips, advies en hulp klaar staan...
Potverredomme, paar uurtjes niet actief en zo zie je maar weer;quote:Op zondag 24 november 2013 21:30 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Shiznuts duwt zelfs een bejaarde vrouw weg om als eerste in de rij te staan bij de supermarkt.
Downstar is Keizer zaklamp en Shiz de oordoppen Sensei, zo is het en niet anders
's All good, man!quote:Op maandag 25 november 2013 00:52 schreef Downstar het volgende:
[..]
Geen dank, ik(en shiz natuurlijk ook.. zal hem vergeten joh, dan heb ik de grootste trammelant) hebben niet gelogen he? leuk ding toch
?
[..]
Potverredomme, paar uurtjes niet actief en zo zie je maar weer;
opeens gepromoveerd naar Keizer zaklamp, mijn avond kan niet meer stuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Ik heb bij bic nog 9 dollar aan coins en een 8% discount coupon, kortom, dan kan ik een gratis mesje bestellen.quote:Op maandag 25 november 2013 09:35 schreef RobertNL het volgende:
Dan bestel je bij de toko waar Tokko zijn mesjes besteld
Dan haal je die messen in NL en haal je voor die 9$ coins een andere gadgetquote:Op maandag 25 november 2013 09:38 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik heb bij bic nog 9 dollar aan coins en een 8% discount coupon, kortom, dan kan ik een gratis mesje bestellen.
mensen kopen? creatieve manier om van overbevolking af te komenquote:Op maandag 25 november 2013 09:39 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dan haal je die messen in NL en haal je voor die 9$ coins een andere gadget
mensen in NL zijn helemaal niet zo gek veel duurder dan in china xD
aanbiedingen zat de laatste tijd..
Zijn daar die advertenties niet voor die ik constant naast dit topic zie?quote:Op maandag 25 november 2013 10:03 schreef mschol het volgende:
[..]
mensen kopen? creatieve manier om van overbevolking af te komen
Geen idee of aurabuy nu wel ceramische messen verstuurd, vorige zijn gewoon prima aangekomen tough...quote:Op maandag 25 november 2013 09:35 schreef RobertNL het volgende:
Dan bestel je bij de toko waar Tokko zijn mesjes besteld
Ochja, vergis ik me even..quote:Op maandag 25 november 2013 10:03 schreef mschol het volgende:
[..]
mensen kopen? creatieve manier om van overbevolking af te komen
Thanks voor de link, even besteld. Ook deze voor 5.80 dollar http://www.aurabuy.com/6-(...)ife-black-30247.htmlquote:Op maandag 25 november 2013 11:35 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Geen idee of aurabuy nu wel ceramische messen verstuurd, vorige zijn gewoon prima aangekomen tough...
Zag dat ze daar nu ook mooie black friday deals hebben
Black friday deals Aurabuy
En dit messensetje kan je bijvoorbeeld kopen:
[ link | afbeelding ]
Volgens mij is dat wel een redelijk merk, tenmisnte als ej er na gogoled krijg je prima resultaten..
Ze verkopen ze bij DX bijvoorbeeld ook, maar dan 7 dollar duurder.
Keramisch schilmesje had laatst 1,99 gekost bij de Lidl hier.quote:Op maandag 25 november 2013 11:35 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Geen idee of aurabuy nu wel ceramische messen verstuurd, vorige zijn gewoon prima aangekomen tough...
Zag dat ze daar nu ook mooie black friday deals hebben
Black friday deals Aurabuy
En dit messensetje kan je bijvoorbeeld kopen:
[ link | afbeelding ]
Volgens mij is dat wel een redelijk merk, tenmisnte als ej er na gogoled krijg je prima resultaten..
Ze verkopen ze bij DX bijvoorbeeld ook, maar dan 7 dollar duurder.
Gister bij blokker en action gekeken en die hadden niks helaas.quote:Op maandag 25 november 2013 12:20 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Keramisch schilmesje had laatst 1,99 gekost bij de Lidl hier.Je hoeft die zooi helemaal niet uit China te halen. Bij Lidl en Hofer (ALDI) dus hebben ze om de paar weken weer keramische shizzle in de schappen liggen. Kan me ook voorstellen dat Xenos, Action, Marskramer en Blokker er vol mee liggen.
Euro p/cm ofzo.
precies zoal ik zei inderdaad.. Bij aldi/lidl hebben ze vaak aanbiedingen van setjes voor niet al te veel geld..quote:Op maandag 25 november 2013 12:20 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Keramisch schilmesje had laatst 1,99 gekost bij de Lidl hier.Je hoeft die zooi helemaal niet uit China te halen. Bij Lidl en Hofer (ALDI) dus hebben ze om de paar weken weer keramische shizzle in de schappen liggen. Kan me ook voorstellen dat Xenos, Action, Marskramer en Blokker er vol mee liggen.
Euro p/inch ofzo.
Ik zag laatst bij de Action ook gewoon keramische messen liggen. Heb er zelf van de Aldi, kwam er wel achter dat ik veel eerder scherpe messen had moeten kopen :p Maar aan de andere kant ook weer oppassen met die dingen, kan je volgens mij zo een vinger kosten.quote:Op maandag 25 november 2013 12:22 schreef rene90 het volgende:
[..]
Gister bij blokker en action gekeken en die hadden niks helaas.
Uit de OP:quote:Op maandag 25 november 2013 18:23 schreef tharonny het volgende:
Ik heb 22 oktober bij BIC een case besteld voor mn iocean. Ik heb nog 10 dagen tot de claim datum. Wanneer zal ik BIC een mailtje sturen dat ik nog niks ontvangen heb? Wil ook niet te snel gaan mailen, want het is niet abnormaal dat zoiets 4+ weken duurt, maar wil de claim ook niet laten verlopen eigenlijk..
quote:In de regel kun je de volgende timeline hanteren:
PayPal-afschrijving -> bestelling verzonden -> 2 weken -> 3 weken: lief navragen bij webshop -> 4 weken: dringend navragen -> 5 weken: oplossing aanvragen/ultimatum stellen -> dag 44: claim aanmaken bij PayPal.
Leuk ding, leuk ding? Ik wil meer!quote:Op maandag 25 november 2013 00:52 schreef Downstar het volgende:
Geen dank, ik(en shiz natuurlijk ook.. ... ) hebben niet gelogen he? leuk ding toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |