Ach ja, kwam van een 'hack'-site (hacken als in tweaken e.d., niet hacken zoals NSA).quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:30 schreef shiznuts het volgende:
Some project. Waarom niet alleen de displays gebruiken (van 2e hands kapotte tablets, lekker cheap) en centraal aansturen?Nu zijn het echt allemaal losse functionele tablets. Waarschijnlijk zijn ze ook te fel als het donker wordt. En power usage? Wel geinig verder hoor.
maar die staat niet links onderquote:Op zondag 17 november 2013 00:23 schreef shiznuts het volgende:
Er is een reden dat die ene beer zo kijkt hè...
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 november 2013 00:25 schreef Downstar het volgende:
[..]
maar die staat niet links onder
TED![]()
Had aangenomen dat 'ie ze op een rijtje had geplakt en dacht dat ze alledrie naast elkaar zouden komen te staan.quote:Die linker of in het midden is nog best leuk.
quote:Op zondag 17 november 2013 00:26 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[..]
Had aangenomen dat 'ie ze op een rijtje had geplakt en dacht dat ze alledrie naast elkaar zouden komen te staan.
quote:Niet voor mezelf natuurlijk, en daarom die hier rechts ook maar niet doen.
Hoewel die linksonder ook vrij high kijkt
Ja, dat zeg ik. Als ze alledrie naast elkaar hadden gestaan, dan was die met Ted die linksonder.quote:
quote:Op zondag 17 november 2013 00:31 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik. Als ze alledrie naast elkaar hadden gestaan, dan was die met Ted die linksonder.
Kan inderdaad zo naast je fuck me silly IIquote:Op zondag 17 november 2013 00:28 schreef monkeybrain het volgende:
Levensgrote neukbeer! Heerlijk voor in de koude winter
Silly putty! Met de noises ook hoop ik.quote:Op zondag 17 november 2013 00:33 schreef Downstar het volgende:
[..]
[..]
Kan inderdaad zo naast je fuck me silly II
Kijk ff in de OP...quote:Op zondag 17 november 2013 16:46 schreef Snorrenbaard het volgende:
Welke site was met die goedkope kleren?
quote:SPOILER: Meer webshops...
[..]
› Clothing
VANCL • Vesst • Wholesale-dress • Wholesale7 • SammyDress
Heb je daar een linkje van? Bij voorbaat dankquote:Op zondag 17 november 2013 16:31 schreef badschaap het volgende:
oja paar dagen terug dit klokje bij banggood besteld
[ afbeelding ]
Al gezocht?quote:Op maandag 18 november 2013 19:45 schreef elinx het volgende:
Bestaat er ook zoiets andersom, dus een microsim to sim adapter?
Zoals er bv ook adapters zijn voor microSD geheugenkaartjes zijn.
Ik moet nl tijdelijk even mijn micro kaartje in een andere telefoon stoppen, maar daar kan alleen een gewone simkaart in.
ik zou je aanraden even een zoekopdracht in te vullen op dezelfde site als die ik linkte..quote:Op maandag 18 november 2013 19:45 schreef elinx het volgende:
Bestaat er ook zoiets andersom, dus een microsim to sim adapter?
Zoals er bv ook adapters zijn voor microSD geheugenkaartjes zijn.
Ik moet nl tijdelijk even mijn micro kaartje in een andere telefoon stoppen, maar daar kan alleen een gewone simkaart in.
Nee? daar zijn wij toch voor?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Zeikerds, weet je hoeveel een grote pop aan verzendkosten kostquote:Op maandag 18 november 2013 20:26 schreef Goddelijker het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)op_wekt_woede__.html
Goede reclame.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |