Heb het even gecheckt: 35 cent.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:52 schreef AnnaNiem het volgende:
Dat kan scherper. Bij het Kruidvat heb je er 100 voor 1, 98. Oftewel 25 stuks voor bijna 50 cent.
nee, is een van de december feestmaand productenquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh, die heb ik allebei nog niet gezien.
Die zijn niet bevroren neem ik aan, of wel?
Ok dan ga ik even kijken, ben gek op rosbiefquote:Op zaterdag 30 november 2013 05:09 schreef Dunwich het volgende:
[..]
nee, is een van de december feestmaand producten
Goede buit!quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:19 schreef xuryah het volgende:
Vandaag allemaal lekkere dingen gehaald bij de Lidlwaaronder:
Ossenhaas uit de diepvries.
Grand Veneursaus.
Pesto Rosso.
Gegrilde asperges.
Frambozen saus voor door toetje.
Witte chocolade saus met mint voor op t ijs.
En nog een hele tas vol met andere dingen :p
Ik wist niet dat ze er pink lady appels verkochten! Mmmm...
Ja ik ben daar ook heel erg benieuwd naar!quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok dan ga ik even kijken, ben gek op rosbief
[..]
Goede buit!
Die witte chocosaus met mint klinkt goddelijk!
Zit dat in zo'n decoratieflesje zeg maar?
Ik las Bessolaquote:Op zondag 1 december 2013 18:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
De bresaola uit het feestdagenassortiment is echt lekker!
Gewoon los in een schaal kwakken en verder niets?quote:Op zondag 1 december 2013 20:03 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik las Bessola![]()
En jullie moeten de aardappelkroketten proberen en dan maken in de oven, echt heel erg lekker. Vast in het assortiment
Ik gooi ze altijd op een velletje bakpapier op het bakrooster. Hoef je ze ook niet om te draaienquote:Op zondag 1 december 2013 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon los in een schaal kwakken en verder niets?![]()
Halverwege keren ofzo? En ze worden dan niet slappig? Ikaardappelkroketjes!
Dat moest ik even googlen. Maar nee, ik had het over de plakjes vlees die lijken op gedroogde carpaccio.quote:Op zondag 1 december 2013 20:03 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik las Bessola![]()
En jullie moeten de aardappelkroketten proberen en dan maken in de oven, echt heel erg lekker. Vast in het assortiment
Yep gewoon bakpapier, ovenstand 200 ofzo, na 10 minuten even keren... gewoon even kijken wanneer ze lekker gaan kleurenquote:
In de ovenquote:Op zondag 1 december 2013 21:22 schreef Greys het volgende:
Een naturelle beenham smeer ik meestal in met wat peper, ketjap en honing.
Dan aanbraden (lekker korstje!) en dan of in de pan laten garen met een beetje water er bij in de pan met wat kruidnagels in het braadvocht, of in de oven.
quote:Op zondag 1 december 2013 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat kan ik sinds kort weer, glorie glorie halleluuuujaaaaaaaaaaaa![]()
Dat is wel een plan ja. Ik zal er eens over nadenken. En kijken wie ik uitnodig, want een halve kilo beenham in m'n eentje is ook niet echt gezondquote:Op zondag 1 december 2013 21:20 schreef loecje het volgende:
Geroosterde groenten? (samen met de beenham in de oven, lekker makkelijk)
De volgende dag(en) lekker in plakken koud op je broodquote:Op zondag 1 december 2013 22:11 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Dat is wel een plan ja. Ik zal er eens over nadenken. En kijken wie ik uitnodig, want een halve kilo beenham in m'n eentje is ook niet echt gezond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |