quote:Op donderdag 14 november 2013 10:56 schreef µ het volgende:
[..]
Doet mij altijd aan It's Always Sunny in Philedelphia denken.
Mijn aan Family Guy:quote:Op donderdag 14 november 2013 10:56 schreef µ het volgende:
Doet mij altijd aan It's Always Sunny in Philedelphia denken.
Bij die trompet moest ik wel hard lachenquote:
Dan moet ik altijd denken aanquote:
Blijft een mooi filmpje. Daar is vast wel een stukje rekenen aan te pas gekomenquote:Op donderdag 14 november 2013 18:10 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dan moet ik altijd denken aan
''So I heard you liked Cranes''
Mag ik hopen van wel ja.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:43 schreef Rickario het volgende:
[..]
Blijft een mooi filmpje. Daar is vast wel een stukje rekenen aan te pas gekomen
"Vaak Bu'j Te Bange"quote:Op donderdag 14 november 2013 18:43 schreef Rickario het volgende:
[..]
Blijft een mooi filmpje. Daar is vast wel een stukje rekenen aan te pas gekomen
Leuk voor de toets met het berekenen van momentenquote:Op donderdag 14 november 2013 18:10 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dan moet ik altijd denken aan
''So I heard you liked Cranes''
Tuut Chipsquote:
Parksjtad kneus alert!quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:16 schreef nattermann het volgende:
[..]
Tuut Chips![]()
Maar die kutsjengen in dat 2e filmpje![]()
!
quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:32 schreef picodealion het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is van de makers van Kud. Misschien moet je de humor eerst een beetje begrijpen. Persoonlijk vind ik het erg komisch.quote:
Haha ja als je een paar boerendorpen samen met de oersaaie stad Sittard een 'bazenregio' wil noemen ga je gang.. verklaart ook je jaloezie richting Maastrichtenarenquote:Op vrijdag 15 november 2013 18:48 schreef nattermann het volgende:
[..]
Westelijke Mijnstreek, bazenregio.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:43 schreef falling_away het volgende:
[..]
Haha ja als je een paar boerendorpen samen met de oersaaie stad Sittard een 'bazenregio' wil noemen ga je gang.. verklaart ook je jaloezie richting Maastrichtenaren
quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:43 schreef falling_away het volgende:
[..]
Haha ja als je een paar boerendorpen samen met de oersaaie stad Sittard een 'bazenregio' wil noemen ga je gang.. verklaart ook je jaloezie richting Maastrichtenaren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door nattermann op 15-11-2013 22:43:04 ]Tics van je petten.
quote:
Waar herken ik die stemmen vanquote:
quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:17 schreef BillsGate het volgende:
[..]
Post dan deze ook
[ afbeelding ]
vast live want hij is nog niet boven.quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Deze is wel knap gedaan, vraag me hoeveel af hoeveel werk dat is.
Bij 47 seconden kijkt hij 2x naar links. Dus de gifloop is niet zuiver.quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Deze is wel knap gedaan, vraag me hoeveel af hoeveel werk dat is.
Heb je secondes zitten tellen?quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:25 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Bij 47 seconden kijkt hij 2x naar links. Dus de gifloop is niet zuiver.
quote:
Ik ben benieuwd in wat voor tank die rijdt.quote:
Wat een droplulquote:
Ik denk dat die diplul iets á la hummer rijdquote:Op zondag 17 november 2013 08:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd in wat voor tank die rijdt.
lijkt wel heel smalquote:Op zondag 17 november 2013 10:49 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Ik denk dat die diplul iets á la hummer rijd
Het is volgens mij gewoon een fiets met een plastic kap ervoorquote:Op zondag 17 november 2013 08:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als dat zo isquote:Op zondag 17 november 2013 13:14 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Het is volgens mij gewoon een fiets met een plastic kap ervooren alles versneld afspelen
Toevallig heb ik het antwoord:quote:Op zondag 17 november 2013 08:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hoe kom je daaraan?quote:Op zondag 17 november 2013 14:29 schreef Maringo het volgende:
[..]
Toevallig heb ik het antwoord:
Die op 0:24 van rechts komt. In het andere filmpje is dat op 0:45
quote:Op zondag 17 november 2013 14:29 schreef Maringo het volgende:
[..]
Toevallig heb ik het antwoord:
Die op 0:24 van rechts komt. In het andere filmpje is dat op 0:45
quote:
quote:Op zondag 17 november 2013 22:12 schreef Yoda87 het volgende:
Toen je dacht dat het niet flauwer kon.
Fata morgana, vet gedaanquote:
Vetquote: