Ik had zijn interview in de krant gelezen met foto van hem en zijn collega's erbij, dus wist zowiezo al dat hij dat niet isquote:Op woensdag 20 november 2013 20:19 schreef Godshand het volgende:
[..]Die foto op de Spitsnieuwssite erbij
Trouwens, je gelooft die Geheim verhalen uit de VrouwMagazine toch niet?Allemaal uit de duim gezogen, en zo sappig mogelijk om de verkoopcijfers een beetje hoog te houden. Of ben jij lid van het PR-team van hen?
Maar homo's zijn vaak sowieso al open-minded.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:54 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Een ex van mij is een gigolo.... Persoonlijk geen erge moeite mee.
En de buurvrouw.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik zou het niet kunnen. Mijn vent, mag alleen ik mee seksen
Waardoor ben je van gedachten veranderd?quote:Op zondag 25 mei 2014 18:42 schreef MarkvdBeer het volgende:
Mijn vriendin is een prostituee, en ondanks dat ik hiervoor gedacht zou hebben dat ik hier vreselijk veel moeite en jaloezie hierdoor zou krijgen, moet ik eerlijk zeggen dat het helemaal niet uitmaakt.
Teveel mensen zien het als iets intiem, omdat ze al snel seks verwarren met liefde, maar die twee liggen heel erg veel bij elkaar vandaan.
Projecteer je fantasieën nou niet op anderen!quote:
Omdat de realiteit heel anders is dan wat de meeste mensen denken. Zo was dat ook voor mij.quote:Op maandag 26 mei 2014 08:20 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Waardoor ben je van gedachten veranderd?
voor mij zou het perfect kunnen. Ik denk dat je je eerder zorgen maakt over wat andere mensen zeggen, dan om wat je zelf voeltquote:Op woensdag 13 november 2013 23:52 schreef BMWyouknow het volgende:
Zouden jullie een relatie willen/kunnen hebben met een (ex)-prostituee of gigolo? Ik zou het absoluut niet willen. Alleen al die gedachte! Maar hoe denken jullie hierover, en zouden jullie hier geen probleem van maken, waarom dan niet?
En toch doet het genoeg met je om er een topic over te openen.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:52 schreef BMWyouknow het volgende:
Zouden jullie een relatie willen/kunnen hebben met een (ex)-prostituee of gigolo? Ik zou het absoluut niet willen. Alleen al die gedachte! Maar hoe denken jullie hierover, en zouden jullie hier geen probleem van maken, waarom dan niet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |