Verhuizen was geen optie?quote:Op maandag 18 november 2013 23:07 schreef AMangold het volgende:
Ik zou blij zijn als ze klaar zijn hier in de straat.. niet fijn om 's ochtends wakker te worden van die herrie..
Gelukkig zijn ze klaar (zover ik weet) met de riolering..
Dan wist je dat er enige werkzaamheden aan het station uitgevoerd wordenquote:Op maandag 18 november 2013 23:46 schreef AMangold het volgende:
ik woon hier pas en voor de rest is het wel leuk wonen hier
Nee hoor, Breda is tof, ik gun het iedereen.quote:Op maandag 18 november 2013 23:47 schreef AMangold het volgende:
Maare kiwi, wil je me weeral weg hebben uit breda ?![]()
Hoe heb je dat in wodansnaam niet gezienquote:Op maandag 18 november 2013 23:51 schreef AMangold het volgende:
haha, wist ik niet, werd mij niet vertelt toen ik kwam kijken voor de kamer (A)
(ik wist niet eens dat ik zowat tegen het station woonde haha..)
Maar zoals ik zei vind het verder wel fijn wonen, hoop alleen dat ze in de straat niet veel meer moeten doen :$ (aangezien ik aan de voorkant op de bg woon)
quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:08 schreef AMangold het volgende:
Door via de andere kant dan het station de straat in te reiden en ook weer uit te reiden (A) :$
Ik ben blij dat je zo positief bentquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:15 schreef AMangold het volgende:
Ik woon in de speelhuislaan dus dan heb ik daar geen last van denk ik ?
Ah, ik dacht uit je posts te begrijpen dat je juist aan de andere kant woondequote:Op dinsdag 19 november 2013 00:15 schreef AMangold het volgende:
Ik woon in de speelhuislaan dus dan heb ik daar geen last van denk ik ?
Die fietsroute zal over een tijd ook nog wel op de schop gaan i.v.m. de bouw van de nieuwe busroute, zie http://www.viabreda.nl/ni(...)nseweg-delpratsingelquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:33 schreef AMangold het volgende:
ik fiets altijd via de terheijdensestraat
Was jij aan het graven?quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:28 schreef alpeko het volgende:
Foutje bij graafwerkzaamheden aan de Charles Petitweg... de hele straat zonder stroom.
Toch een voordeel, lekker naar huisquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:13 schreef alpeko het volgende:
[..]
Nee ik zat daar op kantoor. Zitten vooral bedrijven daar. Nu thuis aan het werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |