De stad is bruisenderquote:Op woensdag 27 november 2013 11:38 schreef Rabieluh het volgende:
Dus dit topic is net zo bruisend als de stad zelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 november 2013 13:28 schreef AMangold het volgende:
Zo net een broodje gehaald en opgegeten uit dat eethuis hier in de straat (waar vorige week nog iemand reclame voor maakte hier op het forum xD)
Nu gaan werkenJa bij WouterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuk
Ik heb intussen een grafhekel aan sumo.quote:
vertel.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:42 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ik heb intussen een grafhekel aan sumo.
Als ik iets niet op heb gegeten moet een serveerster niet komen zeuren dat ik dan een meerprijs moet betalenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door ikbeneenkiwi op 27-11-2013 19:20:04 ][b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 19:10 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Als ik iets niet op heb gegeten moet een serveerster niet komen zeuren dat ik dan een meerprijs moet betalen. De inkoop- en productiekosten zijn niet afhankelijk van of ik het opvreet of niet, en de verkoopprijs hoort dat ook niet te zijn
. Een gerecht kost X euro, dan betaal ik X euro. Een niet-opgegeten-huilie-boete
. Er zijn genoeg andere restaurants die hun kiwi's wel prima behandelen
, en daar zien ze me dan ook terugkomen (wat ze uiteindelijk ook meer oplevert).
Dat staat op de menukaart. Dat je dan moet betalen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Ja. Ik vind het volstrekt belachelijk om je klanten zoiets op te leggen (en ik zou het mijn eigen klanten in ieder geval niet aandoen), dus laat ik sumo links liggen en geef ik met veel plezier mijn geld elders uit.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat staat op de menukaart. Dat je dan moet betalen.
quote:
uhm ik ben even niet mee,quote:Op woensdag 27 november 2013 20:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat staat op de menukaart. Dat je dan moet betalen.
Extra poen voor alles wat je laat liggen en niet opvreet.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:23 schreef AMangold het volgende:
[..]
uhm ik ben even niet mee,
moet je een boete betalen als je je bord niet leeg eet ?
Ik ook, afgelopen week van 25 naar 19 werknemers gegaan.. en bedankt nieuwe eigenaar...quote:Op woensdag 27 november 2013 20:25 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik ben gelukkig met mijn huidige baan mensen, ik ben zo gelukkig.
in 1 week tijd? bij ons hadden we er 30 en nu nog 24, na een maand.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:28 schreef Ritchie het volgende:
Nouja, ik snap het aan de ene kant ook wel.
Niet dat je iets besteld om maar te bestellen.
Er zijn idioten die dat zo doen natuurlijk.
Ik vond het echt wel voor herhaling vatbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |