quote:Woensdag
Waites 10-6 Webster
O'Shea 10-7 Hamilton
Thornton 10-8 King
Whitlock 9-10 Hankey
Donderdag
Wade - Nicholson
R. Huybrechts - K. Huybrechts
Taylor - Gando
Van Gerwen - Lewis
Vrijdag
O'Shea - Thornton
Waites - Whitlock/Hankey
Zaterdag
R/K Huybrechts - Lewis/VanGerwen
Taylor/Anderson - Wade/Nicholson
Zondagmiddag
Winnaars vrijdag tegen elkaar
Winnaars zaterdag tegen elkaar
Zondagavond
Finale
Format
Group Matches - Best of nine legs
Second Round - Best of 19 legs
Quarter-Finals - Best of 31 legs
Semi-Finals - Best of 31 legs
Final - Best of 31 legs
Hoe speelde Webster?quote:Op woensdag 13 november 2013 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, nu de OP goed aangepast. Wie nu nog stomme vragen stelt, dan word ik echt gek.
Ingerlandquote:Op woensdag 13 november 2013 23:00 schreef PowerLoungen het volgende:
Een publiek dat juicht voor King..
Hoort hij het niet door zijn oorpluggenquote:Op woensdag 13 november 2013 23:00 schreef PowerLoungen het volgende:
Een publiek dat juicht voor King..
Ze hebben 'm wel eens voor de grap Burger King genoemd, om te testen.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoort hij het niet door zijn oorpluggen
quote:Op woensdag 13 november 2013 23:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ze hebben 'm wel eens voor de grap Burger King genoemd, om te testen.
10-4 Whitlockquote:Op woensdag 13 november 2013 23:05 schreef hafcfan het volgende:
Mooie pot. Had ik niet verwacht. Hopen dat Ted het ook kan, maar ben bang dat die dik klop krijgt.
Ted zie ik ook niet winnen, of het moet hem lukken om Whitlock zo erg te irriteren dat hij als een patatje gooit.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:05 schreef hafcfan het volgende:
Mooie pot. Had ik niet verwacht. Hopen dat Ted het ook kan, maar ben bang dat die dik klop krijgt.
quote:Op woensdag 13 november 2013 23:05 schreef RemcoW23 het volgende:
Kijken of Hankey tegen Whitlock ook gaat trollen
En de vleermuisjesquote:Op woensdag 13 november 2013 23:12 schreef hafcfan het volgende:
Jammer dat de cape er niet meer bij is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |