quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SnowiejowiejowOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:De bekkenstoot
Wij masturberen met de bekkenstoot
Jezelf helpen zonder je hand te keren
Voordeel is het hoeft niet bloot
Masturberen kan je leren van deze heren.
Schurend met mijn bekken op de matras
Help ik mijzelf helemaal in mijn sas
Soms mijn matras, soms met een kruik
Niets is te gek maar altijd op mijn buik.
Samonella kopkaasquote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 22:26 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Met Chocolade/vanille cake......zelf gemaakt![]()
![]()
Kreeg een stijve van deze post.quote:
Mate!quote:
Dat gaat godverdomme een bloedgeile huwelijksnacht worden.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:25 schreef Murdera het volgende: [..] ik zal t maar vertellen dan, jllie gaan allebij vreemd met mij
Spoot de onderkant van mijn kat onder door deze post.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Begon te lekken bij het lezen van deze post.
Srry, ik mijzelf ook.quote:
Film het en post die shit onlinequote:Op woensdag 13 november 2013 22:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat gaat godverdomme een bloedgeile huwelijksnacht worden.![]()
Zie mezelf al de huwelijkssuite uitvaren met een matras vol cum en pussyjuice als vlot, een vlag in de pener van Mur als mast en snöwie motorboaten voor extra power.![]()
![]()
![]()
Yarrrr!
Mijn hond drijft nu van de bank afquote:Op woensdag 13 november 2013 22:29 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Spoot de onderkant van mijn kat onder door deze post.
Mijn kat is eens gekomen op mijn handquote:Op woensdag 13 november 2013 22:29 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Spoot de onderkant van mijn kat onder door deze post.
Leen Sardu's vlot.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mijn hond drijft nu van de bank af
Grote poes heb je voor een 16jarigequote:Op woensdag 13 november 2013 22:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mijn hond drijft nu van de bank af
God ver dommequote:Op woensdag 13 november 2013 22:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat gaat godverdomme een bloedgeile huwelijksnacht worden.![]()
Zie mezelf al de huwelijkssuite uitvaren met een matras vol cum en pussyjuice als vlot, een vlag in de pener van Mur als mast en snöwie motorboaten voor extra power.![]()
![]()
![]()
Yarrrr!
Veel lichaamsvochtquote:Op woensdag 13 november 2013 22:31 schreef Viro het volgende:
[..]
Grote poes heb je voor een 16jarige
Die is voor de prive archieven en de saaie 2e paasdag.quote:
Tssk, niet eens delen met je mede-bekkenstotersquote:Op woensdag 13 november 2013 22:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die is voor de prive archieven en de saaie 2e paasdag.
Zoveel emoties in 1 keer door je kleine lichaampje, beter dan klaarkomen dit. Told you I was a pro.quote:
Welk topic?quote:
--> KPDquote:Op woensdag 13 november 2013 22:33 schreef Channie83 het volgende:
Wie vroeg er nou aan mij om baby/kinder fotos
De OP.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:33 schreef Channie83 het volgende:
Clubje van gisternachtquote:Op woensdag 13 november 2013 22:33 schreef Channie83 het volgende:
Niemand.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:33 schreef Channie83 het volgende:
Ga wegquote:Op woensdag 13 november 2013 22:33 schreef Channie83 het volgende:
Je mag gewoon langskomen op 2e paasdag en meedoen aan de jaarlijkse bekkenstootmarathon.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:33 schreef Viro het volgende:
[..]
Tssk, niet eens delen met je mede-bekkenstoters
Ik kan natuurlijk ook je postgeschiedenis checken.quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 22:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je mag gewoon langskomen op 2e paasdag en meedoen aan de jaarlijkse bekkenstootmarathon.
Die zijn zeker de moeite waard, fobo niet meer nodig.quote:
Jij hebt regelmatig wel van die momentjes dat er een sliertje kwijl van je onderlip naar je trui loopt, of niet?quote:Op woensdag 13 november 2013 22:35 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Jawelllllllllll mijn beste internet vriendin!!
quote:Op woensdag 13 november 2013 22:35 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Jawelllllllllll mijn beste internet vriendin!!
quote:Op woensdag 13 november 2013 22:37 schreef Amarantha het volgende:
Ik moest even huilenDit ging over vegetarische bitterballen (op een FB pagina), reageert er iemand met:
'Gefopt worden we ook want de bitterballen bevatten sporen van kikkererwten, niks vegetarisch dus!'
Ik moest even huilenDit ging over vegetarische bitterballen (op een FB pagina), reageert er iemand met:
'Gefopt worden we ook want de bitterballen bevatten sporen van kikkererwten, niks vegetarisch dus!'
Sarcasme ,en aanpassen aan dit soort Emo figurenquote:Op woensdag 13 november 2013 22:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Jij hebt regelmatig wel van die momentjes dat er een sliertje kwijl van je onderlip naar je trui loopt, of niet?
Vegetarische bitterballenquote:Op woensdag 13 november 2013 22:37 schreef Amarantha het volgende:
Ook een optiequote:Op woensdag 13 november 2013 22:35 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk ook je postgeschiedenis checken.
quote:
Ik hoop zo dat het een grap was maar de rest van haar reactie leek ook serieus dus volgens mij meende ze het ook nogquote:
Pics van sliert kwijl in je decollettéquote:Op woensdag 13 november 2013 22:38 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Sarcasme ,en aanpassen aan dit soort Emo figuren
heb trouwens geen trui aan
Thanksquote:Op woensdag 13 november 2013 22:39 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Verdeurie meid, da's niet verkeerd
Of niet danquote:Op woensdag 13 november 2013 22:38 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
De kikkers die ik al heb lopen vangen om kikkererwten te krijgen voor mijn falafel.
Als jij een foto van je lul post....Deal?quote:Op woensdag 13 november 2013 22:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Pics van sliert kwijl in je decolletté
Zulke figuren horen thuis op hyvesquote:Op woensdag 13 november 2013 22:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop zo dat het een grap was maar de rest van haar reactie leek ook serieus dus volgens mij meende ze het ook nog
Dit.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:40 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Als jij een foto van je lul post....Deal?
Post eens 1 foto waar een lul charmant op staat.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:40 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Als jij een foto van je lul post....Deal?
Wij moeten ergens om lachenquote:Op woensdag 13 november 2013 22:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zulke mensen horen niet te leven. Tering
I see what you did therequote:Op woensdag 13 november 2013 22:41 schreef Sardu het volgende:
[..]
Post eens 1 foto waar een lul charmant op staat.
Een selfiequote:Op woensdag 13 november 2013 22:41 schreef Sardu het volgende:
[..]
Post eens 1 foto waar een lul charmant op staat.
Die foto van 6 mei is niet meer te zien.quote:
quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 22:41 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Serieus?
Geniet je ook van het leven en de kleine dingetjes??
Have funquote:Op woensdag 13 november 2013 22:43 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Die foto van 6 mei is niet meer te zien.
Maar mooie borsten. Niet te lomp, leuke tepeltjes. Dat wordt zekersteweten fappen.
Ik moet echt matrassen in een soort van ringmap hebben op dit soort avonden.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:43 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Die foto van 6 mei is niet meer te zien.
Maar mooie borsten. Niet te lomp, leuke tepeltjes. Dat wordt zekersteweten fappen.
Komt niet vaak voor dat je een eendaagse jood bentquote:Op woensdag 13 november 2013 22:43 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Komt die jodenkrul zo weer voorbij.![]()
Omdat jij mijn internet vriendinnetje ben......,quote:
Zijn jullie nu BFF's?quote:Op woensdag 13 november 2013 22:45 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Omdat jij mijn internet vriendinnetje ben......,
(stoned,vleugje sarcasme,maar ook spontaanheid)
Ik begin een beetje bang te worden.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:45 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Spontaanheidquote:Op woensdag 13 november 2013 22:45 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Nee, ik kijk toe van de zijlijnquote:Op woensdag 13 november 2013 22:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik begin een beetje bang te worden.
Help.. Iemand?
Fuck no, you're on your own with this one.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Help.. Iemand?
quote:
quote:
Godsamme wat heb ik aan jullie?quote:Op woensdag 13 november 2013 22:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
Fuck no, you're on your own with this one.
Niet veelquote:Op woensdag 13 november 2013 22:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
[..]
Godsamme wat heb ik aan jullie?
True, true. Nu nog kpd toegang kopen voor mijn goud. Scheelt me een tripje enske.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Komt niet vaak voor dat je een eendaagse jood bent
Hell ja....ze blijft maar aandacht vragen.......quote:
Niet zo aanstellen! je vraagt er zelf omquote:Op woensdag 13 november 2013 22:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Help.. Iemand?
Aandachtquote:Op woensdag 13 november 2013 22:48 schreef Channie83 het volgende:
Hell ja....ze blijft maar aandacht vragen.......
Druk met bekkenstoten, wou dat ik je kon assisteren.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
[..]
Godsamme wat heb ik aan jullie?
Live is toch altijd beterquote:Op woensdag 13 november 2013 22:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
True, true. Nu nog kpd toegang kopen voor mijn goud. Scheelt me een tripje enske.
You had me at L.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Live is toch altijd beter
Ondergekwakte jewgoldquote:Op woensdag 13 november 2013 22:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
True, true. Nu nog kpd toegang kopen voor mijn goud. Scheelt me een tripje enske.
Dit dusquote:Op woensdag 13 november 2013 22:48 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Hell ja....ze blijft maar aandacht vragen.......
[..]
Niet zo aanstellen! je vraagt er zelf om
Welke smaak?quote:Op woensdag 13 november 2013 22:49 schreef Amarantha het volgende:
Nieuwe chips bij de AH. Meegenomen, ben benieuwd of het te vreten is. Vermoed van niet
quote:Op woensdag 13 november 2013 22:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Welke smaak?
En als je geblowd hebt, smaakt alles!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in de smaken Red Hot Chili en Honey Roast Ham. Die laatste leek me ook lekker, twijfelde maar die probeer ik een andere keer wel uit
Your beauty never ever scared me.
Aanstellertjequote:Op woensdag 13 november 2013 22:48 schreef Amarantha het volgende:
Maar liever van iemand anders. Sorry
quote:Op woensdag 13 november 2013 22:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]Die lijkt mij echt lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in de smaken Red Hot Chili en Honey Roast Ham. Die laatste leek me ook lekker, twijfelde maar die probeer ik een andere keer wel uit![]()
Ken je de Zoutjes van de AH? Ook Sour Cream & Onion
Succes is a door that always slams.
|| justdiggit.org ||
Ik krijg nou eenmaal liever aandacht van leuke mensen, sorryquote:
Mee eens.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Live is toch altijd beter
Oh snapquote:Op woensdag 13 november 2013 22:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik krijg nou eenmaal liever aandacht van leuke mensen, sorry
Fris en fruitigquote:Op woensdag 13 november 2013 22:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb ik al los sinds ik ging douchen vanavavond
Niet te lang laten liggen, wordt 'ie niet lekkerder opquote:Op woensdag 13 november 2013 22:51 schreef Studeur het volgende:
[..]
misschien restje van mn joint oproken zo weet nog nie
quote:Op woensdag 13 november 2013 22:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]Chips op een negerinnenkont.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in de smaken Red Hot Chili en Honey Roast Ham. Die laatste leek me ook lekker, twijfelde maar die probeer ik een andere keer wel uit![]()
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Ik ga hem straks uitproberenquote:Op woensdag 13 november 2013 22:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die lijkt mij echt lekker![]()
Ken je de Zoutjes van de AH? Ook Sour Cream & Onion
Ga nog zes dagen door.quote:
Proberenquote:Op woensdag 13 november 2013 22:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga hem straks uitproberenDe zoutjes ken ik niet
Vas wilt je BFF wel zijn Channiequote:Op woensdag 13 november 2013 22:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
He Channie welke opleiding heb jij gedaan?
quote:
quote:
Hadden ze dat ding maar niet op een negerinnekont moeten laten lijken.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je het nou serieus over mijn fleeceplaid?!
Threewayquote:Op woensdag 13 november 2013 22:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vas wilt je BFF wel zijn Channie
Bakkes Amaquote:Op woensdag 13 november 2013 22:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vas wilt je BFF wel zijn Channie
Ik had laatst ribbelchips van de Jumbo in deze smaak maar die vond ik niet zo eigenlijkquote:Op woensdag 13 november 2013 22:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
ProberenZijn echt goed. Als je van Sour Cream & Onion houd that is
Je weet mijn naam anders wel paar keer in te toetsenquote:Op woensdag 13 november 2013 22:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik krijg nou eenmaal liever aandacht van leuke mensen, sorry
Hmm.. ik ben wel benieuwd wat je van de zoutjes vindquote:Op woensdag 13 november 2013 22:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik had laatst ribbelchips van de Jumbo in deze smaak maar die vond ik niet zo eigenlijk
Tijgerprint, negerinnenkont. Ahaquote:Op woensdag 13 november 2013 22:54 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hadden ze dat ding maar niet op een negerinnekont moeten laten lijken.
7/u? Jeetje, Waar werk je en hoe oud ben je?quote:Op woensdag 13 november 2013 22:55 schreef Studeur het volgende:
Wil me inschrijven bij uitzendbureau maar ik zie zo'n minimumloonbaantje toch echt totaal niet zitten
Verdien nu 7/u maar ze hebben me nog maar 3 weken nodig
Ik was gewoon nieuwsgierig waarom je ineens zo stil wasquote:Op woensdag 13 november 2013 22:55 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Je weet mijn naam anders wel paar keer in te toetsen
Gelukkig vind ik je ook een zeikerig emo kindje die weinig aandacht krijgt van de buitenwereld en dan hier als een zure augurkje voor de laptop ofiets dergelijks zit te mokken.want je blijft maar mijn aandacht vragen.....zure augurkje van me...kusje op je je voorhoofdje
2 in dit topic waar ik van weet.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:55 schreef Ugjerke het volgende:
Godverdomme, zie ik dit nou goed?
Een tukker?
Ik zal van de week eens kijken of ik ze kan vindenquote:Op woensdag 13 november 2013 22:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hmm.. ik ben wel benieuwd wat je van de zoutjes vind
Wie nog meer?quote:
TGND en ik.quote:
Bij de chips. Richting de pinda's enzoquote:Op woensdag 13 november 2013 22:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zal van de week eens kijken of ik ze kan vinden
And Proudquote:Op woensdag 13 november 2013 22:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
TGND en ik.
Oh en smitjew een beetje.
quote:Op woensdag 13 november 2013 22:57 schreef Ugjerke het volgende:
Ik denk dat ik ook maar eens een piemel in KPD ga posten.
Middelbare school Havo,Spw papieren en jij?quote:Op woensdag 13 november 2013 22:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
He Channie welke opleiding heb jij gedaan?
Dat is klote, mja beter iets dan niets he. Ik ben al een tijdje opzoek maar kom nergens aan de bakquote:Op woensdag 13 november 2013 22:55 schreef Studeur het volgende:
Wil me inschrijven bij uitzendbureau maar ik zie zo'n minimumloonbaantje toch echt totaal niet zitten
Verdien nu 7/u maar ze hebben me nog maar 3 weken nodig
Als ik jullie twee in dezelfde kamer krijg als mij, moeten jullie echt jullie mond houden.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
TGND en ik.
Oh en smitjew een beetje.
quote:Op woensdag 13 november 2013 22:58 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Als ik jullie twee in dezelfde kamer krijg als mij, moeten jullie echt jullie mond houden.
Rood onderbroekje, alles!quote:
Waarom gebruik jij steeds verkleinwoorden?quote:Op woensdag 13 november 2013 22:55 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Gelukkig vind ik je ook een zeikerig emo kindje die weinig aandacht krijgt van de buitenwereld en dan hier als een zure augurkje voor de laptop ofiets dergelijks zit te mokken.want je blijft maar mijn aandacht vragen.....zure augurkje van me...kusje op je je voorhoofdje
Ik meen het, ik heb niet genoeg reservebroeken om daarmee om te gaan.quote:
Ohquote:Op woensdag 13 november 2013 22:58 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Als ik jullie twee in dezelfde kamer krijg als mij, moeten jullie echt jullie mond houden.
Mooi accent hequote:Op woensdag 13 november 2013 22:58 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik meen het, ik heb niet genoeg reservebroeken om daarmee om te gaan.
Omdat ze 30 isquote:Op woensdag 13 november 2013 22:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom gebruik jij steeds verkleinwoorden?
Cus she's an old fart.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is een van je ouders geboren in Twente?quote:Op woensdag 13 november 2013 22:59 schreef Mano_ het volgende:
Ik heb familie in Enschede, telt dat ook?
Ik heb een onverklaarbare voorliefde voor dat accent. Misschien omdat jullie alles inslikken.quote:
Waar kan je die zien eigenlijk?quote:Op woensdag 13 november 2013 22:59 schreef Amarantha het volgende:
Er zullen wel weer genoeg stoners in de dagcijfers terecht komen denk ik
Ik sta er vaker in dan ik wil.. Eigenlijkquote:Op woensdag 13 november 2013 22:59 schreef Amarantha het volgende:
Er zullen wel weer genoeg stoners in de dagcijfers terecht komen denk ik
quote:
Whuuuu wot?quote:
Als je sherlockt zie je vanzelf of je erin staat. In de GC iig.quote:
Vink grappigquote:Op woensdag 13 november 2013 22:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 november 2013 23:00 schreef Ugjerke het volgende:
[..]![]()
Toch nog net een tikje mooier dan het Kampers, en dat geef ik niet gauw toe.
Neequote:Op woensdag 13 november 2013 23:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is een van je ouders geboren in Twente?
quote:Op woensdag 13 november 2013 23:00 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik heb een onverklaarbare voorliefde voor dat accent. Misschien omdat jullie alles inslikken.
Jouw bevindingenquote:Op woensdag 13 november 2013 23:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
Whuuuu wot?
Ik heb nooit gelijk. Behalve van snöwie die is het altijd met me eens.
Ík herken hetquote:Op woensdag 13 november 2013 23:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik sta er vaker in dan ik wil.. Eigenlijk
AH, ben 19. Krijg nu dit loon omdat mn contract onder de 12 uur per week is. Is all-in loon dus krijg vakantiegeld en toeslagen per uur uitbetaald. Als ik een contract zou krijgen voor meer dan 12u/week zou mn loon 5,50 zijn maar dat willen ze dus niet. Dus komende 3 weken wel lekker verdienen.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
7/u? Jeetje, Waar werk je en hoe oud ben je?
Wil dat ook gaan doen, samen met een maat die een auto met aanhanger heeft willen we tuinen leeg gaan halen/bomen kappen en afvoeren.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat is klote, mja beter iets dan niets he. Ik ben al een tijdje opzoek maar kom nergens aan de bakDaarom klus ik zwart bij.
Oke. Nouja, wel mooi loontje.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:02 schreef Studeur het volgende:
[..]
AH, ben 19. Krijg nu dit loon omdat mn contract onder de 12 uur per week is. Is all-in loon dus krijg vakantiegeld en toeslagen per uur uitbetaald. Als ik een contract zou krijgen voor meer dan 12u/week zou mn loon 5,50 zijn maar dat willen ze dus niet. Dus komende 3 weken wel lekker verdienen.
oke ga nu maar wegquote:Op woensdag 13 november 2013 22:55 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Je bent jaloers he,jij jonger en een zure augurk mentaliteit en ik fris en fruitig als 30erquote:
Gewoon doen, alle extra's zijn mooi meegenomen.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:03 schreef Studeur het volgende:
[..]
Wil dat ook gaan doen, samen met een maat die een auto met aanhanger heeft willen we tuinen leeg gaan halen/bomen kappen en afvoeren.
Dat klopt, alsnog zou je mij bespringen als een wilde tijger.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij nadert anders ook wel aardig de 30 dus bek houwe
Toen je 19 was? wats deze, dan wil ik ook wel bij de mac werken.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke. Nouja, wel mooi loontje.
Bij de Mc verdiende ik meer
Jaloers?quote:Op woensdag 13 november 2013 23:04 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Je bent jaloers he,jij jonger en een zure augurk mentaliteit en ik fris en fruitig als 30er
nog strak in het pak...ik ben stoned daarom typ ik lekker relax met fouten zonder fouten met puntjes zonder dit......je moet minder piepen en gewoon fatsoenlijk doen
Ik ben superrrrrrrrrrrrrrrrrr liefquote:Op woensdag 13 november 2013 23:03 schreef Studeur het volgende:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:55 schreef Channie83 het volgende:
quote:Op woensdag 13 november 2013 23:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat klopt, alsnog zou je mij bespringen als een wilde tijger.
Toen ik 19 was, verdiende ik daar 9,50/u. Nu verdien ik er 13/u. Ben nu 23.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:05 schreef Studeur het volgende:
[..]
Toen je 19 was? wats deze, dan wil ik ook wel bij de mac werken.
hahah wat een kankeruser ben jijquote:Op woensdag 13 november 2013 23:04 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Je bent jaloers he,jij jonger en een zure augurk mentaliteit en ik fris en fruitig als 30er
nog strak in het pak...ik ben stoned daarom typ ik lekker relax met fouten zonder fouten met puntjes zonder dit......je moet minder piepen en gewoon fatsoenlijk doen
Sarcasme vriendinnetje!! ken je datquote:Op woensdag 13 november 2013 23:05 schreef Amarantha het volgende:
Sorry hoor maar ik moest even heel hard lachen
Nee, wat is dat? Sarcasme? Vreemd woordquote:Op woensdag 13 november 2013 23:06 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Sarcasme vriendinnetje!! ken je dat
gaan we knuffelen?quote:Op woensdag 13 november 2013 23:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee, wat is dat? Sarcasme? Vreemd woord
Ik breng een joint mee!quote:Op woensdag 13 november 2013 23:09 schreef Sardu het volgende:
Allemaal bij Viro op de bank popcorn eten.![]()
Ik pak er chips bij, ok? Ben niet zo'n popcorn fan (hoewel popcorn met chocolade wel chill is, koop ik wel eens als ik 1x per 5 jaar ofzo naar de bios ga)quote:Op woensdag 13 november 2013 23:09 schreef Sardu het volgende:
Kom erbij zitten, iemand thee?quote:Op woensdag 13 november 2013 23:09 schreef Sardu het volgende:
Vrouw naar m'n hart dit.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik breng een joint mee!
Of wat er nog van over is..
Heb je koffie?quote:
wowquote:Op woensdag 13 november 2013 23:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Heb je koffie?
Kon weleens een latertje worden.
quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 23:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik breng een joint mee!
Of wat er nog van over is..
quote:Op woensdag 13 november 2013 23:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik pak er chips bij, ok? Ben niet zo'n popcorn fan (hoewel popcorn met chocolade wel chill is, koop ik wel eens als ik 1x per 5 jaar ofzo naar de bios ga)
quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 23:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Heb je koffie?
Kon weleens een latertje worden.
quote:
Melk/creamer, suiker? Koekje erbij?quote:
Alleen koekje erbijquote:Op woensdag 13 november 2013 23:11 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
[..]
Melk/creamer, suiker? Koekje erbij?
Kleintje suiker pls.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:11 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
[..]
Beetje suiker, dank je.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:11 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
[..]
Haha, je geweten post mee onder een ander acount.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:12 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat is niet de eerste keer.
Volgens mij ben jij een losgeslagen kloon
Als jij mijn geweten bent...quote:Op woensdag 13 november 2013 23:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
Haha, je geweten post mee onder een ander acount.
Hm?quote:
..................quote:Op woensdag 13 november 2013 23:14 schreef Channie83 het volgende:
Maar goed....
IK ben stoned....................lig lekker in mijn grote bank...................joint in mijn linkerhand...............plakje cake 1meter voor mijn neus,Meloen thee in een thee kan
Chauntie!!!quote:Op woensdag 13 november 2013 23:14 schreef Channie83 het volgende:
Maar goed....
IK ben stoned....................lig lekker in mijn grote bank...................joint in mijn linkerhand...............plakje cake 1meter voor mijn neus,Meloen thee in een thee kan
quote:
quote:
Die heb ik hier liggenquote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 23:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kleintje suiker pls.
Ik neem wel een cake mee, kan je de koekjes bewaren voor morgenvroeg.
Komt eraanquote:Op woensdag 13 november 2013 23:13 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Beetje suiker, dank je.
Ik heb deze meegenomen:
[ afbeelding ]
Joods geweten, jij komt overal mee weg vandaag.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:14 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Als jij mijn geweten bent...
I'm doomed
Living the good lifequote:Op woensdag 13 november 2013 23:14 schreef Channie83 het volgende:
Maar goed....
Zelfs zonder baard ben je een baasje.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:15 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Die heb ik hier liggen![]()
[..]
[..]
Komt eraan
Kijk mij dan een brave gastheer zijn![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 23:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
Joods geweten, jij komt overal mee weg vandaag.
Neuken?quote:
Ja zeker!quote:Op woensdag 13 november 2013 23:16 schreef Viro het volgende:
[..]
Living the good life
Maare hoe zit het nou tussen jou en ama?
Je bent het met of zonder baard, ben geen fakerquote:Op woensdag 13 november 2013 23:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zelfs zonder baard ben je een baasje.
Amaquote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 23:17 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Tuuuuuuuuurlijk ben ik er nog!
In the left corner, wearing pink and double D's challenger Chauntie!!!!!quote:Op woensdag 13 november 2013 23:17 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mij redden we het wel om dit deel ook binnen een uur vol te posten
Ama the pickle.. Sardu wil je ruzie?quote:Op woensdag 13 november 2013 23:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
[..]
In the left corner, wearing pink and double D's challenger Chauntie!!!!!
In the right corner, wearing green today, the woman who will eat your hear out, Ama the pickle.
Round 1.... FIGHT!
Augurkje tochquote:Op woensdag 13 november 2013 23:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ama the pickle.. Sardu wil je ruzie?
Wowowowow, niet mijn schuld. Uitdager kiest de namen.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ama the pickle.. Sardu wil je ruzie?
En als je echt hard moet lachen, hoe doe je dat dan?quote:Op woensdag 13 november 2013 23:23 schreef Channie83 het volgende:
hahahaha gewoon lach ik hard op!
Augurkjeeeeeee waarom ben jij zo zuuuuurrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Jij!quote:Op woensdag 13 november 2013 23:20 schreef Viro het volgende:
Wie heeft grotere tetten, krul of channie?
En dan halverwege: "A new challenger has appeared!".quote:
Zelfdequote:Op woensdag 13 november 2013 23:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
En als je echt hard moet lachen, hoe doe je dat dan?
Stel onze ballen raken elkaar, zou je dat eng vinden?quote:
Jouw zuurgraad ligt ook veel te hoogquote:Op woensdag 13 november 2013 23:23 schreef Channie83 het volgende:
Ach, er zijn prima airbags voorhandenquote:Op woensdag 13 november 2013 23:25 schreef Viro het volgende:
[..]
Watch out for head on head collision
Heb je ook zo'n bulderlach waarbij je hoofd iets naar achter kantelt en je dan zo heel hard HAHAHAHA doet? Soms met een klein knorretje?quote:
Dat soort dingen gebeuren, daar doe je niets aan.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Stel onze ballen raken elkaar, zou je dat eng vinden?
Niet bewust natuurlijk maar als je midden in de actie net even die grandslam wil binnen halen.
Dat is de matras van Sardu.quote:
Oh snapquote:Op woensdag 13 november 2013 23:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jouw zuurgraad ligt ook veel te hoog
Liefjen!!!quote:
Kan niet ik gebruik Lacta....dus mijn zuurgraad ligt zenquote:Op woensdag 13 november 2013 23:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jouw zuurgraad ligt ook veel te hoog
quote:Op woensdag 13 november 2013 23:27 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ach, er zijn prima airbags voorhanden
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 23:23 schreef Channie83 het volgende:
Je zuurgraad voelt zich verkracht als je hem gaat martelen met van die onzin zeepjesquote:Op woensdag 13 november 2013 23:28 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Kan niet ik gebruik Lacta....dus mijn zuurgraad ligt zen
Nee,nee dat is de ham, die is al wat oud aan het worden.quote:
Gewoon na die tijd opfrissen met cola toch?quote:Op woensdag 13 november 2013 23:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je zuurgraad voelt zich verkracht als je hem gaat martelen met van die onzin zeepjes
Ieuwquote:Op woensdag 13 november 2013 23:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee,nee dat is de ham, die is al wat oud aan het worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |