quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SnowiejowiejowOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:De bekkenstoot
Wij masturberen met de bekkenstoot
Jezelf helpen zonder je hand te keren
Voordeel is het hoeft niet bloot
Masturberen kan je leren van deze heren.
Schurend met mijn bekken op de matras
Help ik mijzelf helemaal in mijn sas
Soms mijn matras, soms met een kruik
Niets is te gek maar altijd op mijn buik.
Samonella kopkaasquote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 22:26 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Met Chocolade/vanille cake......zelf gemaakt![]()
![]()
Kreeg een stijve van deze post.quote:
Mate!quote:
Dat gaat godverdomme een bloedgeile huwelijksnacht worden.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:25 schreef Murdera het volgende: [..] ik zal t maar vertellen dan, jllie gaan allebij vreemd met mij
Spoot de onderkant van mijn kat onder door deze post.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Begon te lekken bij het lezen van deze post.
Srry, ik mijzelf ook.quote:
Film het en post die shit onlinequote:Op woensdag 13 november 2013 22:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat gaat godverdomme een bloedgeile huwelijksnacht worden.![]()
Zie mezelf al de huwelijkssuite uitvaren met een matras vol cum en pussyjuice als vlot, een vlag in de pener van Mur als mast en snöwie motorboaten voor extra power.![]()
![]()
![]()
Yarrrr!
Mijn hond drijft nu van de bank afquote:Op woensdag 13 november 2013 22:29 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Spoot de onderkant van mijn kat onder door deze post.
Mijn kat is eens gekomen op mijn handquote:Op woensdag 13 november 2013 22:29 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Spoot de onderkant van mijn kat onder door deze post.
Leen Sardu's vlot.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mijn hond drijft nu van de bank af
Grote poes heb je voor een 16jarigequote:Op woensdag 13 november 2013 22:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mijn hond drijft nu van de bank af
God ver dommequote:Op woensdag 13 november 2013 22:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat gaat godverdomme een bloedgeile huwelijksnacht worden.![]()
Zie mezelf al de huwelijkssuite uitvaren met een matras vol cum en pussyjuice als vlot, een vlag in de pener van Mur als mast en snöwie motorboaten voor extra power.![]()
![]()
![]()
Yarrrr!
Veel lichaamsvochtquote:Op woensdag 13 november 2013 22:31 schreef Viro het volgende:
[..]
Grote poes heb je voor een 16jarige
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |