quote:Op donderdag 14 november 2013 16:10 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Waar vallen de through balls (L1+Triangle) onder? Long passing + vision?
Jij hebt snode plannetjes.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:10 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
shot power en aggressionquote:Op donderdag 14 november 2013 16:10 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
zo dan moet je wel heel veel voetbal kijken wil je hier iets zinnigs over kunnen zeggen.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:12 schreef Roypsv het volgende:
denk dat ik hem zo doe
[ afbeelding ]
Waarom niet België BTS? Scheelt ¤0.12quote:Op donderdag 14 november 2013 16:12 schreef Roypsv het volgende:
denk dat ik hem zo doe
[ afbeelding ]
quote:Bij Belgie zijn Kompany & Gillet er niet bij, Vermaen, Buyten zijn twijfel, maar ze kunnen het ook zomaar halen vanavond. Colombia mist hoe het er nu naar uit ziet achterin Zuniga, Ospina (1e keeper), Zuniga en Quintero.
bts?quote:Op donderdag 14 november 2013 16:14 schreef Freire het volgende:
[..]
Waarom niet België BTS? Scheelt ¤0.12
Niet mijn info:
[..]
Combo'squote:Op donderdag 14 november 2013 16:12 schreef Roypsv het volgende:
denk dat ik hem zo doe
[ afbeelding ]
Bouwenquote:Op donderdag 14 november 2013 16:22 schreef FCsuarez het volgende:
aan de tradeprofit van de banned one te zien is het bouwen van zijn autobuyer ook gelukt
Hij maakt als een sletje accounts aan voor mensen die het gebruiken voor autobuyers.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:22 schreef FCsuarez het volgende:
aan de tradeprofit van de banned one te zien is het bouwen van zijn autobuyer ook gelukt
Hij zei dat hij er een ging kopen voor 100 euroquote:Op donderdag 14 november 2013 16:22 schreef FCsuarez het volgende:
nog triesterquote:Op donderdag 14 november 2013 16:23 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Bouwen![]()
Die heeft hij gewoon gekocht.
die kan nog niet tot 10 tellen laat staan zon ding bouwenquote:Op donderdag 14 november 2013 16:22 schreef FCsuarez het volgende:
quote:Op donderdag 14 november 2013 16:23 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hij maakt als een sletje accounts aan voor mensen die het gebruiken voor autobuyers.
Nieuwste deal was geloof ik 2 miljoen voor 50 accounts waar hij dan 10 uur mee bezig is.
2 miljoen is op zijn positiefst gezien 300 euro.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:23 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hij maakt als een sletje accounts aan voor mensen die het gebruiken voor autobuyers.
Nieuwste deal was geloof ik 2 miljoen voor 50 accounts waar hij dan 10 uur mee bezig is.
200 euro voor 10 uur, prima uurloon.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:23 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
falcao gaat in ieder geval de 9 chem niet halen.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:27 schreef Freire het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team van EA is zo gek nog niet, of werkt dat niet met chem?
Guarin geen max chemquote:Op donderdag 14 november 2013 16:27 schreef Freire het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team van EA is zo gek nog niet, of werkt dat niet met chem?
Dan maar Nainggolan ipv guarinquote:Op donderdag 14 november 2013 16:29 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Guarin geen max chem
Jobson 45k. Als ik hem gelijk had verkocht had ik bijna het drievoudige gevangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |