Zoveel verlies maak je toch niet op een IF Ibra en Lavezzi ?quote:Op donderdag 14 november 2013 15:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
dan zijn ze vast veel minder waard weer
ik zou wel willen maar ik doe het toch rustig aan, wil echt geen verlies maken op spelers nu, ik verwacht als de legends uitkomen een grote marketcrash en dan zullen de prijzen achter gaan inkakkenquote:Op donderdag 14 november 2013 15:41 schreef Kamikazie het volgende:
Maver stop met mieten en laat da geld rollen
WAAAAAAAAAAT ik had dat daily gift 1 keer en toen had ik Jozefzoon. En jij haalt gewoon Torres Nilo eruitquote:
okquote:Op donderdag 14 november 2013 15:59 schreef Dudeweiser het volgende:
Even stukje gereden in de auto van mams
En hoe was dat?quote:Op donderdag 14 november 2013 15:59 schreef Dudeweiser het volgende:
Even stukje gereden in de auto van mams
Hoe lang heb je daar op moeten wachten?quote:Op donderdag 14 november 2013 16:01 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog 2 die niet meer in het overzicht staan. Goede dag zo.
geen idee. Heb nu ongeveer 70 IF's, ik gooi ze steeds voor 3 dagen er op. Elke dag verkoop ik er 1 of 2, vandaag al 6. Hopelijk wordt 5 a 6 nu de standaard. Geld herinvesteer ik gelijk weer in nieuwe zwarte kaarten.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hoe lang heb je daar op moeten wachten?
die zwarsche karte meister toefjes.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
geen idee. Heb nu ongeveer 70 IF's, ik gooi ze steeds voor 3 dagen er op. Elke dag verkoop ik er 1 of 2, vandaag al 6. Hopelijk wordt 5 a 6 nu de standaard. Geld herinvesteer ik gelijk weer in nieuwe zwarte kaarten.
Het prettige is dat je 1 a 2 keer per dag maar hoeft te kijken, en eventueel nieuw in hoeft te slaan. Niet meer full time traden dusquote:Op donderdag 14 november 2013 16:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die zwarsche karte meister toefjes.
heb al weken niet meer fanatiek gekeken naar mijn FUT account. moet hem ook nog steeds opruimen.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het prettige is dat je 1 a 2 keer per dag maar hoeft te kijken, en eventueel nieuw in hoeft te slaan. Niet meer full time traden dus
quote:Op donderdag 14 november 2013 16:10 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Waar vallen de through balls (L1+Triangle) onder? Long passing + vision?
Jij hebt snode plannetjes.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:10 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
shot power en aggressionquote:Op donderdag 14 november 2013 16:10 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |