SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 23:47 schreef Frey het volgende:
Het is wachten op de twist dat Vincent en Danny verwisseld zijn vlak na de geboorte.
Ik zie t zo gebeuren. Waarom heeft Tim altijd een uitdrukking op zijn gezicht alsof de hele wereld tegen hem is?quote:Op woensdag 13 november 2013 23:47 schreef Frey het volgende:
Het is wachten op de twist dat Vincent en Danny verwisseld zijn vlak na de geboorte.
Is dat niet zo dan?quote:Op donderdag 14 november 2013 10:34 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik zie t zo gebeuren. Waarom heeft Tim altijd een uitdrukking op zijn gezicht alsof de hele wereld tegen hem is?
Jankman.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:28 schreef luftersel het volgende:
Rikki: 'Het gaat erom hoe ik me bij Tim voel. Zo wil ik me voelen bij een man.'
Tim is inderdaad het juiste voorbeeld van een echte man ja.
Ze wil dus een man die gevoeliger is dan haarzelf. 3 op de 10 van de vrouwen wil een slappe zak en 7 van 10 wil een man die macho is en waar je nooit bang hoeft te zijn.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:28 schreef luftersel het volgende:
Rikki: 'Het gaat erom hoe ik me bij Tim voel. Zo wil ik me voelen bij een man.'
Tim is inderdaad het juiste voorbeeld van een echte man ja.
Je bent niet de enige die zich daaraan irriteert... mijn vriend kijkt altijd mee met mij als ik GTST kijk en heeft toch wel zo'n hekel aan als dat bijna in elke scene gebeurt dat zoenen en klef doen...quote:Op donderdag 14 november 2013 22:15 schreef Redbullkid het volgende:
Mwah vond Sjoerd toch wel heel sterk.![]()
Zelfs Lucas.. (Alleen MOET hij nou echt in elke scene zoenen of klef doen met Menno?) de tering hee
Heb verder niks tegen homo's ofzo, maar zie ze liever niet zoenen of sex hebben. Voorderest moeten ze doen wat ze leuk vinden. En zeker om nou elke keer als ze in beeld komen te zoenen en klef te doen is wel echtquote:Op vrijdag 15 november 2013 11:31 schreef Miss_paraplu het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die zich daaraan irriteert... mijn vriend kijkt altijd mee met mij als ik GTST kijk en heeft toch wel zo'n hekel aan als dat bijna in elke scene gebeurt dat zoenen en klef doen...
ik heb dat precies met lesbische stellen. Heb er niks op tegen, maar hoef ze niet klef te zien doen. *ril*quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:44 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Heb verder niks tegen homo's ofzo, maar zie ze liever niet zoenen of sex hebben. Voorderest moeten ze doen wat ze leuk vinden. En zeker om nou elke keer als ze in beeld komen te zoenen en klef te doen is wel echt.
Doen ze bij heterostellen toch ook niet in de serie?
Ken me er wel iets van voorstellenquote:Op vrijdag 15 november 2013 12:11 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik heb dat precies met lesbische stellen. Heb er niks op tegen, maar hoef ze niet klef te zien doen. *ril*Van 2 mannen vind ik dat helemaal niet erg.
ik ga over mijn nek van dat "schatje" iedere keerquote:Op vrijdag 15 november 2013 11:31 schreef Miss_paraplu het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die zich daaraan irriteert... mijn vriend kijkt altijd mee met mij als ik GTST kijk en heeft toch wel zo'n hekel aan als dat bijna in elke scene gebeurt dat zoenen en klef doen...
Maar dat heb ik ook als Janine met/over Nina praat.quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:44 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik ga over mijn nek van dat "schatje" iedere keer
ik heb het ook in alle gevallen. bah bah bahquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar dat heb ik ook als Janine met/over Nina praat.
"Ja, maar lieverdje, ja maar schatje"!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |