quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SnowiejowiejowOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:De bekkenstoot
Wij masturberen met de bekkenstoot
Jezelf helpen zonder je hand te keren
Voordeel is het hoeft niet bloot
Masturberen kan je leren van deze heren.
Schurend met mijn bekken op de matras
Help ik mijzelf helemaal in mijn sas
Soms mijn matras, soms met een kruik
Niets is te gek maar altijd op mijn buik.
Your beauty never ever scared me.
Ja de vorige had ze niet doorquote:
Wat een ondankbaar kreng.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja de vorige had ze niet doorSpeciaal voor haar en ze zag het niet eens volgens mij
Bleghquote:Op woensdag 13 november 2013 21:31 schreef Channie83 het volgende:
maarreeeee ja ik heb baby/kinderfotos
Post ns 1 voor in de OP?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:31 schreef Channie83 het volgende:
maarreeeee ja ik heb baby/kinderfotos
Fotoquote:Op woensdag 13 november 2013 21:32 schreef Viro het volgende:
Oh ja, ik zou babyfoto voor in OP zoeken.
Dilemma hierFoto zoeken of joint draaien?
FOTO!quote:Op woensdag 13 november 2013 21:32 schreef Viro het volgende:
Oh ja, ik zou babyfoto voor in OP zoeken.
Dilemma hierFoto zoeken of joint draaien?
YES aandachtquote:Op woensdag 13 november 2013 21:33 schreef Channie83 het volgende:
aaah wil je een beetje aandacht meisje.......
Hier komt tie dan he.........met de extra puntjes speciaal voor op je depri hartje
Ik zag je tekst wel hoor hihihi
Dat is de ns 1396, kan ik als treinspotter bevestigen.quote:
Hoe bedoel je, meid?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:33 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Hoi Joodje gaan we lekker schijnheilig doen....
Omdat ze lekker anders isquote:Op woensdag 13 november 2013 21:34 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Whoeehoeeeyeaaahhhhwhoeiiiiiii
Waarom doe je zo opstandig dan?
Ik opstandig?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:34 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Whoeehoeeeyeaaahhhhwhoeiiiiiii
Waarom doe je zo opstandig dan?
Die 396 vielen buiten m'n scherm.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat is de ns 1396, kan ik als treinspotter bevestigen.
Vieze antisemitistquote:Op woensdag 13 november 2013 21:33 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Hoi Joodje gaan we lekker schijnheilig doen....
Breng hetquote:Op woensdag 13 november 2013 21:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb wel een kamelenteen voor je
Ah, zo heb ik ook weleens 2x dezelfde trein op de foto gezet.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:35 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Die 396 vielen buiten m'n scherm.
Bucketlist compleet nu?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:35 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben gewoon blij dat je me aandacht hebt gegeven Channie. Mijn leven is compleet nu
Waar is dat van? Ik las het gelijk met zo'n wijze Britse stemquote:Op woensdag 13 november 2013 21:35 schreef Trollscience het volgende:
two historical figures, outlaws and desperadoes if that, the villainous pair of really nice boys who just happened to be on the wrong side of the law
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bijna maar ben nu wel al een eind verder ja
Oh jee.quote:
Top! heb vandaag al vele goede daden verrichtquote:Op woensdag 13 november 2013 21:35 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben gewoon blij dat je me aandacht hebt gegeven Channie. Mijn leven is compleet nu
madvillain heeft het gesampled in hun introquote:Op woensdag 13 november 2013 21:36 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Waar is dat van? Ik las het gelijk met zo'n wijze Britse stem
Joah, en zoals het er stond was voor mij niet duudlijk.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:36 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Precies zoals het er staat
Maar goed ik hou het voor de rest gezellig
Vertel, wat voor goede daden heb je nog meer verricht.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:37 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Top! heb vandaag al vele goede daden verricht
suckie suckiequote:Op woensdag 13 november 2013 21:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vertel, wat voor goede daden heb je nog meer verricht.
Je ziet er goed uit, je blowt en doet goede dadenquote:Op woensdag 13 november 2013 21:37 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Top! heb vandaag al vele goede daden verricht
Topicvulling en een stijgende lijn in de popcornverkoop.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vertel, wat voor goede daden heb je nog meer verricht.
Popcorn; check!quote:Op woensdag 13 november 2013 21:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Topicvulling en een stijgende lijn in de popcornverkoop.
FOTOquote:Op woensdag 13 november 2013 21:39 schreef Murdera het volgende:
Hij is groot, ik moet mijn inrichting wat aanpassen
Gebeurt vaker hier, we zijn het gewend. Vraag maar aan Moira of Sarduquote:Op woensdag 13 november 2013 21:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oja, ik ging ook een joint draaien
Pics!quote:Op woensdag 13 november 2013 21:39 schreef Murdera het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal top.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:40 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Jaaa daar ben ik prof in
Mijn werk is mensen helpen
Geloof ik direct.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:39 schreef Viro het volgende:
[..]
Gebeurt vaker hier, we zijn het gewend. Vraag maar aan Moira of Sardu![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:40 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Jaaa daar ben ik prof in
Mijn werk is mensen helpen
Ik ben heul nog niet binnen.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:39 schreef Murdera het volgende:
Opeens schrik je wakker met je hele bank onder de tabak en verkrachte vloei op schoot.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:39 schreef Viro het volgende:
[..]
Gebeurt vaker hier, we zijn het gewend. Vraag maar aan Moira of Sardu![]()
Hoe kom je daarbij? Foto van Vas gezien?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geloof ik direct.
Blowen is dan ook niet zo heel goed voor je geheugen..
Mwuhahajajajajaajajaquote:Op woensdag 13 november 2013 21:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
NEEEEEE WAAROM DOE JE DIT KUTKIND
Nee?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Foto van Vas gezien?![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:41 schreef Sardu het volgende:
[..]
Opeens schrik je wakker met je hele bank onder de tabak en verkrachte vloei op schoot.
Nee.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:42 schreef Ugjerke het volgende:
Kun je vrienden zijn met iemand als je niet op haar bank mag poepen?
Wát?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:42 schreef Ugjerke het volgende:
Oprechte haat ditquote:
Oh ja joden worden niet boosquote:
Zie OP en 2 topics terug... even zoeken.quote:
Neequote:Op woensdag 13 november 2013 21:42 schreef Ugjerke het volgende:
Nee?quote:
Ik ben lui, sorryquote:Op woensdag 13 november 2013 21:43 schreef Viro het volgende:
[..]
Zie OP en 2 topics terug... even zoeken.
Natuurlijk niet. Blijkbaar vertrouwt ze je niet. Ditchen die handelquote:Op woensdag 13 november 2013 21:42 schreef Ugjerke het volgende:
Stonerquote:Op woensdag 13 november 2013 21:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee?
[..]
Ik ben lui, sorry
wat is dat voor preuts wijf danquote:Op woensdag 13 november 2013 21:42 schreef Ugjerke het volgende:
Op een bank kotsen versterkt de band juistquote:Op woensdag 13 november 2013 21:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kun je vrienden met iemand zijn als je niet op haar bank mag kotsen?
...niet je type zeker.quote:
Oh shit, bij jou had ik nog geen reputatie!quote:
Gadverdamme goor wijfquote:Op woensdag 13 november 2013 21:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze moet nog leren omgaan met die titel.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:46 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat zeg je toch niet tegen je verloofde
Sinds wanneer ben ik joodsquote:Op woensdag 13 november 2013 21:43 schreef Viro het volgende:
[..]
Oprechte haat dit
[..]
Oh ja joden worden niet boos
[..]
Zie OP en 2 topics terug... even zoeken.
Ik was meer verbaast dat het niet mag, dan over jouw reputatiequote:Op woensdag 13 november 2013 21:45 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Oh shit, bij jou had ik nog geen reputatie!
Nou ja, nu wel.
Uit dwang jaquote:Op woensdag 13 november 2013 21:46 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat zeg je toch niet tegen je verloofde
Op een vreemde bank.. neequote:Op woensdag 13 november 2013 21:47 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ja jou! Kotsen op een vreemde bank...
Nooit gedaanquote:Op woensdag 13 november 2013 21:47 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ja jou! Kotsen op een vreemde bank...
Oh, gelukkig.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik was meer verbaast dat het niet mag, dan over jouw reputatie
op een vriendin op de bankquote:Op woensdag 13 november 2013 21:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Op een vreemde bank.. nee![]()
Op een bank van een vriend(in)..
Ben ik blij dat julllie niet thuis komen bij mijquote:
Ja ok. Een goede vriend(in) dan. Kotsen is voor mij toch een stuk intiemer dan poepen.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Op een vreemde bank.. nee![]()
Op een bank van een vriend(in)..
Niks dwang, je kwam al kotsend in mijn armen gevlogen.quote:
Ik ben ook blij dat ik niet bij jou thuis komquote:Op woensdag 13 november 2013 21:49 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ben ik blij dat julllie niet thuis komen bij mij
Ik ben nu knetter stoned en zie het ook echt voor me dat iemand kotst op mijn bank...Zou helemaaaaal gek worden joh hahaha
Ik heb dat juist andersomquote:Op woensdag 13 november 2013 21:49 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ja ok. Een goede vriend(in) dan. Kotsen is voor mij toch een stuk intiemer dan poepen.
Ik had nog plannen om binnen in je huis te komen...quote:Op woensdag 13 november 2013 21:49 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik ben nu knetter stoned en zie het ook echt voor me dat iemand kotst op mijn bank...Zou helemaaaaal gek worden joh hahaha
Op de bank?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik had nog plannen om binnen in je huis te komen...
Sinds je date met 1quote:Op woensdag 13 november 2013 21:46 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik joods
Dat blijkt, desnoods het erin meppen als het nodig isquote:Op woensdag 13 november 2013 21:46 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ze moet nog leren omgaan met die titel.
Beter dat het leuk is, ga je niet met tegenzin naar werkquote:Op woensdag 13 november 2013 21:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Leuk man. 10x beter dan die kut post
Ja en? Je mag wel beetje respect tonen naar hem toe, verwend nestquote:
Hihi. Hihihi.. Je zei komenquote:Op woensdag 13 november 2013 21:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
........................................................... emo.............................................................quote:Op woensdag 13 november 2013 21:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat ik niet bij jou thuis kom
Oh god, die smiley is echt lelijkquote:Op woensdag 13 november 2013 21:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hihi. Hihihi.. Je zei komen[ afbeelding ]
Ik ben Mur niet.quote:
Sodeju, dat is geen Galgje voor Beginnersquote:Op woensdag 13 november 2013 21:51 schreef Channie83 het volgende:
[..]
........................................................... emo.............................................................
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:51 schreef Channie83 het volgende:
[..]
........................................................... emo.............................................................
It will blow you away.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Om wat te komen doen?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
Alleen als dat komt omdat ze zelf de ontvangende partij wil zijn.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik moest even heel hard lachenquote:Op woensdag 13 november 2013 21:52 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Sodeju, dat is geen Galgje voor Beginners
Curiousity risesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Wie weet, misschien zitten wij nu bij je buren op de bank te poepen en kotsenquote:Op woensdag 13 november 2013 21:49 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Bekkenstoten liek a pro!quote:
This cracked me upquote:Op woensdag 13 november 2013 21:52 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Sodeju, dat is geen Galgje voor Beginners
Shit nu mag ik geen ham meerquote:Op woensdag 13 november 2013 21:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Sinds je date met 1
[..]
Dat blijkt, desnoods het erin meppen als het nodig is
[..]
Beter dat het leuk is, ga je niet met tegenzin naar werk
[..]
Ja en? Je mag wel beetje respect tonen naar hem toe, verwend nest
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Curiousity rises
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duidelijk waar jij trek in hebtquote:Op woensdag 13 november 2013 21:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je wilt welquote:![]()
godverquote:Op woensdag 13 november 2013 21:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ben Mur niet.![]()
Gewoon in de matras of op een kruik.
First world problemsquote:Op woensdag 13 november 2013 21:54 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Shit nu mag ik geen ham meer
Ochnousorryhoorquote:Op woensdag 13 november 2013 21:54 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Duidelijk waar jij trek in hebt
Niet voor onze huwelijksnacht.quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Niet voor onze huwelijksnacht.![]()
Maar dan mag je losgaan alsof je Vas met striae op je kont bent.
Whehe, sorry die referentie lag er te dik bovenop.quote:
You'd wishquote:Op woensdag 13 november 2013 21:56 schreef Viro het volgende:
[..]
That's what she said [ afbeelding ]
Ohnohquote:Op woensdag 13 november 2013 21:56 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het negatief is
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Niet voor onze huwelijksnacht.![]()
Maar dan mag je losgaan alsof je Vas met striae op je kont bent.
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:56 schreef Viro het volgende:
[..]
That's what she said [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Curiousity rises
Muahahahah tis dat ik geen dark knight ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag joods, morgen misschien.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Muahahahah tis dat ik geen dark knight ben.
Matra'squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken een verhaal over een gast die ham in een gat in zijn matras deed.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:54 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Shit nu mag ik geen ham meer
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:58 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik ken een verhaal over een gast die ham in een gat in zijn matras deed.
Ik heb altijd het vermoeden gehad dat de jongen die mij dit vertelde, eigenlijk over zichzelf sprak.
Jij hebt een sex change operatie achter de rug?quote:
quote:[..]
Ohnoh![]()
I told you soquote:Op woensdag 13 november 2013 21:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Eigenlijk hou ik daar niet eens van
Hij houdt van sushiDroomman
fucking zwaarquote:Op woensdag 13 november 2013 21:57 schreef Amarantha het volgende:
Mur we willen je tafel zien
Oh en hoe klote was het om hem te tillen? (ondanks dat je met zijn tweeën was neem ik aan was die vast nog steeds vet zwaar)
Jij bent een zwarte piet?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Muahahahah tis dat ik geen dark knight ben.
Haha trappen op..quote:Op woensdag 13 november 2013 21:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
fucking zwaarvooral de trappen op. Foto komt zo
én, wat deed dat gat daar?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:58 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik ken een verhaal over een gast die ham in een gat in zijn matras deed.
Ik heb altijd het vermoeden gehad dat de jongen die mij dit vertelde, eigenlijk over zichzelf sprak.
Nee. Ik zou mijn goddelijke lichaam nooit veranderenquote:Op woensdag 13 november 2013 21:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Jij hebt een sex change operatie achter de rug?
Je wil graag tips zodat je geen flater slaat?quote:
Soms ga je spijt hebben dat je hier vragen stelt, zeg dat uit ervaringquote:Op woensdag 13 november 2013 21:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
én, wat deed dat gat daar?
Gelukkig maarquote:[..]
Nee. Ik zou mijn goddelijke lichaam nooit veranderen
Kan ik morgen wel even fixen.quote:
Die liep onderaan zeg maarquote:Op woensdag 13 november 2013 22:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
tis maar goed dat ik getrained heb, mijn vader had het,, zwaarder
Nu ben ik benieuwd naar de antwoordenquote:Op woensdag 13 november 2013 22:00 schreef Viro het volgende:
[..]
Soms ga je spijt hebben dat je hier vragen stelt, zeg dat uit ervaring
[..]
Gelukkig maar
Bekkenstootassistentie.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 13 november 2013 22:01 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Bekkenstootassistentie.
Persoonlijk stoot ik mijn bekkens liever op jouw goddelijke lichaam.
Wel een goed idee van die ham. Ik heb nu een kussen met een gat voor de bekkenstootsessies onderweg.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:01 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Bekkenstootassistentie.
Persoonlijk stoot ik mijn bekkens liever op jouw goddelijke lichaam.
Mijn buren zouden je slopenquote:Op woensdag 13 november 2013 21:53 schreef Viro het volgende:
[..]
Wie weet, misschien zitten wij nu bij je buren op de bank te poepen en kotsen
Jij komt sex te kort he?quote:
Vind je het trouwens creepy als mijn naam steeds als laatste voyeur op je fobo staat? Anders download ik de foto's gewoon even.quote:
Fobo gecheckt, mooien poesfoto'squote:Op woensdag 13 november 2013 21:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Duur geintje, ham moet je om de zoveel tijd vervangenquote:Op woensdag 13 november 2013 22:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wel een goed idee van die ham. Ik heb nu een kussen met een gat voor de bekkenstootsessies onderweg.
Pics als die er is?quote:Op woensdag 13 november 2013 22:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wel een goed idee van die ham. Ik heb nu een kussen met een gat voor de bekkenstootsessies onderweg.
Valt mee, na die foto's gisteren is het wel iets minder geworden.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:03 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Mijn buren zouden je slopen
[..]
Jij komt sex te kort he?
Geen probleemquote:Op woensdag 13 november 2013 22:03 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Vind je het trouwens creepy als mijn naam steeds als laatste voyeur op je fobo staat? Anders download ik de foto's gewoon even.
Ja, eentje is nu op mijn schoot gaan liggen. Ik kan dus alsnog geen joint draaienquote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 22:03 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Vind je het trouwens creepy als mijn naam steeds als laatste voyeur op je fobo staat? Anders download ik de foto's gewoon even.
Ik zit ook al 10min met tipje in mijn handenquote:Op woensdag 13 november 2013 22:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oja. Joint draaien. Nu echt.
Als ze mij zien doen ze gezellig mee, ben een sociaal mannetjequote:
Sex en bekkenstoten zijn 2 verschillende dingenquote:[..]
Jij komt sex te kort he?
Zal je zo even uut de brand helpen.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:03 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Chill.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geen probleem
[..]
Ja, eentje is nu op mijn schoot gaan liggen. Ik kan dus alsnog geen joint draaien
Ik heb mijn zooi nog steeds in mijn tas, op mijn stoel. Ik zit op de bank. Onder een kat..quote:Op woensdag 13 november 2013 22:04 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik zit ook al 10min met tipje in mijn handen
Zie OP.quote:
Die van mij komen juist op schoot liggen als de joint brandtquote:Op woensdag 13 november 2013 22:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geen probleem
[..]
Ja, eentje is nu op mijn schoot gaan liggen. Ik kan dus alsnog geen joint draaien
Ik blow alleen buiten. En die van mij komen niet buitenquote:Op woensdag 13 november 2013 22:06 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Die van mij komen juist op schoot liggen als de joint brandtBazenbeesten.
Hype van 2013quote:
Succesquote:Op woensdag 13 november 2013 22:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb mijn zooi nog steeds in mijn tas, op mijn stoel. Ik zit op de bank. Onder een kat..
Je schuurt gewoon met je lul over een matras tot je komt?quote:Op woensdag 13 november 2013 22:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zie OP.
Zo houd ik het vol tot onze huwelijksnacht.
Ja. Ik vind het zo zielig om haar weg te jagen. Ze ligt zo lekker languit enzoquote:
Hoi schatjequote:
Heb je een grote schoot of een kleine poes?quote:Op woensdag 13 november 2013 22:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Ik vind het zo zielig om haar weg te jagen. Ze ligt zo lekker languit enzo
Zoals ik eerder zei: er komt altijd wat tussen als je een joint gaat draaienquote:Op woensdag 13 november 2013 22:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Ik vind het zo zielig om haar weg te jagen. Ze ligt zo lekker languit enzo
Totdat je bijna komt, dan pak je een doek, onderbroek, shirt, etc. om je lading testikelvloed in te lozen. Anders gaat je bed zo stinken.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je schuurt gewoon met je lul over een matras tot je komt?
Kleine poes. 5 maandenquote:Op woensdag 13 november 2013 22:07 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Heb je een grote schoot of een kleine poes?
Jaquote:Op woensdag 13 november 2013 22:08 schreef Viro het volgende:
[..]
Zoals ik eerder zei: er komt altijd wat tussen als je een joint gaat draaien
Je hebt toch niet ook een poes van Annnet he?quote:Op woensdag 13 november 2013 22:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kleine poes. 5 maanden
[..]
Ja
Zo kan je het ook noemen. Hoeft geen matras kan ook een kruik zijn. Ooit een halfzachte basketbal gebruikt maar toen keken mijn ouders vreemd op wanneer ze de tuin in kwamen.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je schuurt gewoon met je lul over een matras tot je komt?
Sorry, hier volg ik je even niet meer.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:08 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Je hebt toch niet ook een poes van Annnet he?
Wat de fuckquote:Op woensdag 13 november 2013 22:08 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Totdat je bijna komt, dan pak je een doek, onderbroek, shirt, etc. om je lading testikelvloed in te lozen. Anders gaat je bed zo stinken.
Die ham moet je af en toe ook vervangen trouwens.
Daar heb ik een maand of 5-6 geleden een kitten opgehaald. Ik neem aan dat jij dat niet hebt gedaan, als ik zo je reactie lees.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sorry, hier volg ik je even niet meer.
quote:
Welcome to the clubquote:[..]
Ja
Ik denk dat hij een grote poes bedoelt?quote:Op woensdag 13 november 2013 22:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sorry, hier volg ik je even niet meer.
omgquote:Op woensdag 13 november 2013 22:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wreef vroeger wel eens langs die klimtouwen. Jeweetwel, die je in het gymlokaal op de basisschool had
Neequote:Op woensdag 13 november 2013 22:10 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Daar heb ik een maand of 5-6 geleden een kitten opgehaald. Ik neem aan dat jij dat niet hebt gedaan, als ik zo je reactie lees.
Dat is heuvelklimmenquote:Op woensdag 13 november 2013 22:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wreef vroeger wel eens langs die klimtouwen. Jeweetwel, die je in het gymlokaal op de basisschool had
Hard gewordenquote:Op woensdag 13 november 2013 22:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hard geworden.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Eng hequote:Op woensdag 13 november 2013 22:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Serieus. Jullie worden hard van het idee van een meisje van 7 die langs een klimtouw wrijft?
Whut? Ik laat het altijd gewoon in mijn matras lopen en gooi 'm dan om.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:08 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Totdat je bijna komt, dan pak je een doek, onderbroek, shirt, etc. om je lading testikelvloed in te lozen. Anders gaat je bed zo stinken.
Die ham moet je af en toe ook vervangen trouwens.
7?quote:Op woensdag 13 november 2013 22:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Serieus. Jullie worden hard van het idee van een meisje van 7 die langs een klimtouw wrijft?
Had ik ook moeten doen, die van mij volgt totaal geen bevelen op.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee![]()
Die van mij komen uit Duitsland
Je zei nergens dat je 7 was.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het is dat ik die klimtouwen altijd een gekut vond.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ben wel eens van minderjarige hard geworden.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
I told you soquote:Op woensdag 13 november 2013 22:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Plsquote:Op woensdag 13 november 2013 22:12 schreef Viro het volgende:
Denk je dat TGND de Vasileense heuvel zou beklimmen als we dat aan haar vragen?
Als ik gewoon even ala Hitler ga schreeuwen.. wauw, je moet eens zien wat ze voor me doenquote:Op woensdag 13 november 2013 22:12 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Had ik ook moeten doen, die van mij volgt totaal geen bevelen op.
Nee, maar basisschool...? Onder de 12 in ieder geval.quote:
De wat?quote:Op woensdag 13 november 2013 22:12 schreef Viro het volgende:
Niet 1 maar meerdere?quote:Op woensdag 13 november 2013 22:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik gewoon even ala Hitler ga schreeuwen.. wauw, je moet eens zien wat ze voor me doen
Jij kan a la Hitler schreeuwen?quote:Op woensdag 13 november 2013 22:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik gewoon even ala Hitler ga schreeuwen.. wauw, je moet eens zien wat ze voor me doen
[..]
Nee, maar basisschool...? Onder de 12 in ieder geval.
Mooi stukkie natuur dat. Wel een machette me voor de wildgroei en het stinkt er altijd naar pis.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:12 schreef Viro het volgende:
'Ik wreef vroeger wel eens langs die klimtouwen. Jeweetwel, die je in het gymlokaal op de basisschool had 'quote:Op woensdag 13 november 2013 22:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Nee, maar basisschool...? Onder de 12 in ieder geval.
quote:Op woensdag 13 november 2013 22:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
'Ik wreef vroeger wel eens langs die klimtouwen. Jeweetwel, die je in het gymlokaal op de basisschool had '
Vroeger kan elke leeftijd zijn en je zei zoals op een basisschool. Staat nergens dat het daadwerkelijk op een basisschool was.Vroeger kan in haar geval geen 83 zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Al 539 delen en still going strong!quote:
Ik heb er 2. Zie foboquote:
JAWOHL!quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 22:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
'Ik wreef vroeger wel eens langs die klimtouwen. Jeweetwel, die je in het gymlokaal op de basisschool had '
Vroeger kan elke leeftijd zijn en je zei zoals op een basisschool. Staat nergens dat het daadwerkelijk op een basisschool was.Je hebt gelijk. Mijn excuses.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op woensdag 13 november 2013 22:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mooi stukkie natuur dat. Wel een machette me voor de wildgroei en het stinkt er altijd naar pis.
HIER? IN DEZE SC? WAT?quote:
Uhuh, zeggen ze allemaalquote:Op woensdag 13 november 2013 22:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
I will nevergaat tegen mn principes in
FoBo stalken gaatquote:Op woensdag 13 november 2013 22:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb er 2. Zie fobo
[..]
JAWOHL!
[..]
Je hebt gelijk. Mijn excuses.
quote:Op woensdag 13 november 2013 22:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Daar zie ik een prachtige vrouw
quote:
Ik een jood.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Daar zie ik een prachtige vrouw
quote:Op woensdag 13 november 2013 22:17 schreef Ugjerke het volgende:
Speech van de fuhrer aangezet.
Fobo open.
Verse ham opgewarmt.
Klaar om te stoten.![]()
Ik zou er een gedichtje van maken, als ik bloed in m'n hersens had.
Fobo open.
Verse ham opgewarmt.
Klaar om te stoten.![]()
Heb Ug ook al geholpen van die 1e plek af te komen.quote:
Fobo-warsquote:Op woensdag 13 november 2013 22:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Heb Ug ook al geholpen van die 1e plek af te komen.
Fobo open.
Verse ham opgewarmt.
Klaar om te stoten.![]()
Elke foto in een apart venster uiteraardquote:Op woensdag 13 november 2013 22:20 schreef Sardu het volgende:
Godver, die mano lust er wel pap van.![]()
Mano
Ug
Mano
Mano
Mano
Ik ben nog van de oude stempel.quote:
Ik switch alleen tussen mijn verloofde en dit topic. Mijn verloofde is aardig stil, dus tied zat.quote:
Hnnnng, die goeie ouwe tijd.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:21 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Elke foto in een apart venster uiteraard
Als je toch tijd op z'n plat gaat typen, gebruik dan die kans om tiet te typen.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:21 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik switch alleen tussen mijn verloofde en dit topic. Mijn verloofde is aardig stil, dus tied zat.
Ik heb een anderquote:Op woensdag 13 november 2013 22:21 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik switch alleen tussen mijn verloofde en dit topic. Mijn verloofde is aardig stil, dus tied zat.
quote:Op woensdag 13 november 2013 22:21 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik ben nog van de oude stempel.
Stempels hebben natte kussens.
Srry.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:22 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Als je toch tijd op z'n plat gaat typen, gebruik dan die kans om tiet te typen.
Yeeyquote:Op woensdag 13 november 2013 22:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Poes van schoot. Joint draaien!
Ik schaam mij niet voor het stalkenquote:Op woensdag 13 november 2013 22:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Heb Ug ook al geholpen van die 1e plek af te komen.
Yes plsquote:
Moest gewoon glimlachen.....shitttt straks worden we internet vriendinnenquote:
Open huwelijk.quote:
Warme meloenquote:Op woensdag 13 november 2013 22:23 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Moest gewoon glimlachen.....shitttt straks worden we internet vriendinnen
Maar ik was bezig met mijn tjoepie draaien en bakske meloenthee
Wow, bekkenstootkit 2.0quote:
Iemand moest het zeggen.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:25 schreef Viro het volgende:
[..]
Die bruine linksboven lijkt op een bevroren drol
ik zal t maar vertellen dan, jllie gaan allebij vreemd met mijquote:Op woensdag 13 november 2013 22:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Open huwelijk.![]()
![]()
We zijn echt perfect voor elkaar.![]()
Maar jij was de enige voor mijquote:Op woensdag 13 november 2013 22:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik zal t maar vertellen dan, jllie gaan allebij vreemd met mij
Dude, stahp.. ik kom kantjes tekort op mijn matras.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:25 schreef Viro het volgende:
[..]
Die bruine linksboven lijkt op een bevroren drol
Plot twistquote:Op woensdag 13 november 2013 22:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik zal t maar vertellen dan, jllie gaan allebij vreemd met mij
quote:Op woensdag 13 november 2013 22:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dude, stahp.. ik kom kantjes tekort op mijn matras.
Ik heb extra matrassen moeten bestellen vandaagquote:Op woensdag 13 november 2013 22:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dude, stahp.. ik kom kantjes tekort op mijn matras.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |