Dat ligt aan jou denk ik, ik vond hem weer schitterend.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:13 schreef lyolyrc het volgende:
Ligt het nou aan mij of valt het dit seizoen een beetje tegen met beelden van bovenaf?
Nog niet te vinden. Ook de vorige aflevering kan ik niet meer vinden (terwijl die toen probleemloos wat binnengehaald.) DMCA gedoe?quote:Op zondag 24 november 2013 01:02 schreef Iemand91 het volgende:
Jammer; staat niet op nieuwsgroepen of torrents. De eerste aflevering was al 2 dagen later automatisch opgehaald.
Maar goed dat ik het heb opgenomen...
En de Tasmantoren in Groningen zag ik ook voorbij komen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:01 schreef k_man het volgende:
Je hebt dat hele stuk over Friesland gemist?
2nd that en dan ook nog teveel beelden vanuit een drone of kraanwagen (althans zoiets). Allemaal te dichtbij.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:36 schreef tralalala het volgende:
[..]
Teveel beelden vanaf de grond.
Hier mee eens. Vorig seizoen was vrij strak gekaderd waar de aflevering over ging; nu niet.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:45 schreef lyolyrc het volgende:
Ook gisteren heb ik weer moeten constateren dat de programmamakers echt compleet de weg kwijt zijn. Het zou een stuk helpen als ze eens wat duidelijkere thema's zouden kiezen, waardoor er ook op een logische manier luchtopnames bij kunnen worden gemaakt en gemonteerd. Nu is het thema zweverig, de beelden vormen een onlogisch geheel en de tekst bij de beelden is tenenkrommend.
Ik ben bang dat Roel die teksten zelf schrijft voordat ie ze inspreekt.quote:Op maandag 2 december 2013 08:11 schreef Meneerik2 het volgende:
Wat krijgt die man een klote teksten om in te spreken zeg. Mijn vriendin en ik liggen af en toe te schateren op de bank
Beetje chaotisch inderdaad.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |