Ik woon alleen in een stad waar ik niemand ken, ik lig er de hele dag zo bij.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:52 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ik heb al een hoekje van mijn rukbunker opgezocht, ik lig er nu zo bij:
[ afbeelding ]
thx, gedeelde smart = halve smartquote:Op woensdag 13 november 2013 19:54 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik woon alleen in een stad waar ik niemand ken, ik lig er de hele dag zo bij.
is dat niet een overkillquote:Op woensdag 13 november 2013 19:55 schreef M0cr1nat0r het volgende:
Het komt wel goed schatje.
Zet gewoon in je beschrijving dat je fok mod ben, daar vallen ze voor, mannen met macht.
Geen mmorpgs spelen omdat je toch geen plannen in het weekend hebtquote:Op woensdag 13 november 2013 19:52 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ik heb al een hoekje van mijn rukbunker opgezocht, ik lig er nu zo bij:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 november 2013 19:57 schreef LompeHork het volgende:
Arme jongeman. Poseer anders op een foto met een tube deeg en een natte hond, dat zal vast vrouwtjes trekken!
Ik filter altijd op fok modquote:Op woensdag 13 november 2013 19:57 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
is dat niet een overkill, die profilering is denk ik veel te sterk, ik probeer mij ook nog enigszins bescheiden op te stellen
huh hoe kom je dan op dit ideequote:Op woensdag 13 november 2013 19:57 schreef LompeHork het volgende:
Arme jongeman. Poseer anders op een foto met een tube deeg en een natte hond, dat zal vast vrouwtjes trekken!
quote:Op woensdag 13 november 2013 19:57 schreef LompeHork het volgende:
Niet wetenquote:
Dit idee heb ik uiteraard zelf eens getest, mijn toenmalige date was ook erg content, maar ze ging toch liever voor iemand anders.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:58 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
huh hoe kom je dan op dit idee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Haha jij bent lelijk haha!!!!" noem ik geen chatten, sorry.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:56 schreef Juicyhil het volgende:
Sorry TS, ze zijn allemaal druk bezig met mij te chatten.
Hosselkoning Drebin in the housequote:Op woensdag 13 november 2013 20:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
Misschien moet je het zo tegen het weekend opnieuw proberen dan heb je een grotere kans dat ze al een behoorlijk slokje op hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |