Lukt mij de hele tijd niet om te joinen, kun je inviten?quote:Op woensdag 13 november 2013 22:31 schreef kamikazebanaan het volgende:
ik heb een crew only aan gemaakt. panini op het cargobob account dus we gaan veel plezier beleven
LOL ik ben net ook zo'n ding aan het halen om mensen omhoog te tillen maar ze hebben ons opgeblazenquote:Op woensdag 13 november 2013 22:31 schreef kamikazebanaan het volgende:
ik heb een crew only aan gemaakt. panini op het cargobob account dus we gaan veel plezier beleven
vandaar dat ik een een crew only sessie aanmaak dan weet je tenminste zeker dat je geen klotende randoms hebtquote:Op woensdag 13 november 2013 22:35 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
LOL ik ben net ook zo'n ding aan het halen om mensen omhoog te tillen maar ze hebben ons opgeblazen
Ik kom er helemaal niet meer in.quote:
Ik kan je niet inviten want je hebt de tutorial nog niet gedaanquote:Op woensdag 13 november 2013 22:52 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik kom er helemaal niet meer in.
Zal het nog 1x proberen.
OH MIJN GODquote:Op woensdag 13 november 2013 22:55 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik kan je niet inviten want je hebt de tutorial nog niet gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 november 2013 23:04 schreef kamikazebanaan het volgende:
ik heb HET event voor een crew sessieHoe kom je d'r opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
Je zat te twijfelen over het delete character menu?quote:Op woensdag 13 november 2013 22:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik zat nog te twijfelen, of ik wel of niet in dat vak moest klikken.
Uiteindelijk toch maar gedaan just in case, en nu BOOM alles weg.
Fixedquote:Op woensdag 13 november 2013 23:27 schreef kamikazebanaan het volgende:
durex hoe ziet je huis zolderkamer er uit op dit moment?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 november 2013 01:15 schreef kamikazebanaan het volgende:
allemaal even wiwa steunen voor morgen![]()
![]()
Wat gaat wiwa doen dan ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pff kan niet slapen
En, heb je hem alweer terug?quote:Op woensdag 13 november 2013 22:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik zat nog te twijfelen, of ik wel of niet in dat vak moest klikken.
Uiteindelijk toch maar gedaan just in case, en nu BOOM alles weg.
quote:Op donderdag 14 november 2013 01:15 schreef kamikazebanaan het volgende:
allemaal even wiwa steunen voor morgen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Solliciterenquote:Op donderdag 14 november 2013 03:12 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Wat gaat wiwa doen dan ?
Pff kan niet slapen
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:39 schreef kensei het volgende:
Daar moet een sticky op
Daar moet een sticky op
Wij zijn 's avonds uren bezig met meesterlijke plannen (die altijd falen) en hebben daar enorm veel plezier in.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:40 schreef over_hedge het volgende:
Vinden jullie het nou niet saai worden gta online? Het is de heletijd de zelfde missies en races. en beetje rond rijden heb je na 15 min ook wel weer gezienHeb het een tijdje best veel gespeeld maar ging me vrij snel vervelen.
Daarom bf4 gekochtquote:Op donderdag 14 november 2013 11:40 schreef over_hedge het volgende:
Vinden jullie het nou niet saai worden gta online? Het is de heletijd de zelfde missies en races. en beetje rond rijden heb je na 15 min ook wel weer gezienHeb het een tijdje best veel gespeeld maar ging me vrij snel vervelen.
quote:Op donderdag 14 november 2013 11:21 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
Nu pas goede morgen voor mij
Uitgeslapen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |