Gaat niet gebeuren Chufquote:Op woensdag 13 november 2013 19:12 schreef chufi het volgende:
Ik wil jullie echt beide een keer live meemaken IRL tegelijk dan ...
Je bent niet goed bij je hoofd.quote:
We zijn het éénsquote:Op woensdag 13 november 2013 19:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren Chuf
Ik ga broodje shoarma eten.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Voor één keertje dan
Dat we het eens zijn bedoel ik
Wat eet jij in zulke gevallen van lekkere trek ?quote:Op woensdag 13 november 2013 19:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Eet smakelijk zou ik zeggen.
Van alles behalve vlees. Da's niet zo moeilijk hoor, ik snap niet dat dat zo'n issue moet zijn hier.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat eet jij in zulke gevallen van lekkere trek ?
Wordt jij allleen maar getriggerd door een TT ... Kom met een voorstel en wie weet wat we kunnen doen, maar wacht er niet mee tot post 274 of zo ...quote:Op woensdag 13 november 2013 19:18 schreef sacha het volgende:
ja en nu missing TT?![]()
ja doei!
tot het volgeende topic
Ik vraag het je alleen Fannquote:Op woensdag 13 november 2013 19:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Van alles behalve vlees. Da's niet zo moeilijk hoor, ik snap niet dat dat zo'n issue moet zijn hier.
mongòòlquote:Op woensdag 13 november 2013 19:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Wordt jij allleen maar getriggerd door een TT ... Kom met een voorstel en wie weet wat we kunnen doen, maar wacht er niet meer tot post 274 of zo ...
Ja, ja gewoon val alles dus, ik heb trouwens een prijs gewonnen met mijn recept van gevuldequote:
Het staat rechts bij winnende recepten...quote:Geachte heer/mevrouw XXX,
Van harte gefeliciteerd! U heeft een dinercheque t.w.v. ¤75,- gewonnen voor een diner voor twee.
Iedere twee maanden verloten wij een dinercheque onder alle ingezonden recepten.
Dit heeft u gewonnen, naar aanleiding van uw ingezonden recept: “Gevulde Paprika’s”.
Om zeker te weten dat de dinercheque goed aankomt, wil ik u vragen onderstaande adresgegevens te controleren:
Hier stonden mijn adresgegevens ....
Met vriendelijke groeten,
XXX
Gefeli Fann ..quote:Op woensdag 13 november 2013 19:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, ja gewoon val alles dus, ik heb trouwens een prijs gewonnen met mijn recept van gevulde
Paprika's
[..]
Het staat rechts bij winnende recepten...
http://www.bio-plus.nl/consument/in-de-keuken/recepten/
Toch leuk
Beter dan Piet zijn oordeelquote:
Waarom gebruik je die niet dan?quote:Op woensdag 13 november 2013 19:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ook nog 100 E aan dinercheques liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |