Ik weet nietquote:Op woensdag 13 november 2013 19:13 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
maar van wie is TS een kloon ?
Nah ,gewoon met onzin vullen ofiets!quote:Op woensdag 13 november 2013 19:26 schreef smegmanus het volgende:
Nou oké, verder nog iets te melden?
Pics van jezus.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:27 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Nah ,gewoon met onzin vullen ofiets!
spontaanheid is ver te zoeken hee hier hahaaha jezus
Graag.quote:
Dit is godverdomme het EO forum niet.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:58 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Mag je dat hier wel posten?? straks raakt er iemand beledigd
Gelukkig niet zeg...quote:Op woensdag 13 november 2013 19:59 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dit is godverdomme het EO forum niet.
Pics van Jezus nu graag, je zus mag ook.quote:
Wat is TS nou weerquote:
Link van fotos in een foto topic.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:05 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Wat is TS nou weer
Nogmaals ik zit hier 2 dagen,snap het halfjes
En heb al Fotos gepost in een foto topic
TS is Tantoe Swagalicousss.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:05 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Wat is TS nou weer
Nogmaals ik zit hier 2 dagen,snap het halfjes
En heb al Fotos gepost in een foto topic
Heb je geen betere foto's ? Ik zie alleen maar de helft van je gezicht.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:10 schreef Channie83 het volgende:
US / Userfoto's #312 - u nu!
en volgens mij 6
Jah die had ik er ook op,maar gewist natuurlijkquote:Op woensdag 13 november 2013 20:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heb je geen betere foto's ? Ik zie alleen maar de helft van je gezicht.
Oh, jammer. Zal wel ff aan CoolGuy vragen hoe je eruit ziet.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:12 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Jah die had ik er ook op,maar gewist natuurlijk
Ja, dat gaat dus niet werken in ONZquote:Op woensdag 13 november 2013 19:18 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik weet niet
De regels van Fok is blijkbaar eerst als een stille idioot weken lang meelezen en dan voorzichtig reageren in een topic....Ik kan daar niks mee en reageerde gelijk spontaan en sociaal
Afin afin
Sssst, jaag deze kloon nou niet weg. Deze kloon weet hoe je foto's moet uploaden op imgur zodat je niet achter de facebook profile komt.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:14 schreef smegmanus het volgende:
Vermakelijke kloon.
Post nu maar een foto waar je een briefje vasthoud met de tekst ''ik ben geen kloon" dan praten we verder.
Preciesquote:Op woensdag 13 november 2013 20:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sssst, jaag deze kloon nou niet weg. Deze kloon weet hoe je foto's moet uploaden op imgur zodat je niet achter de facebook profile komt.
Vraag anders ff aan de opperbaas voor een IP check, kunnen we ondertussen geld inzetten op wiens kloon het is.quote:
Met ontblote tetten uiteraardquote:Op woensdag 13 november 2013 20:14 schreef smegmanus het volgende:
Vermakelijke kloon.
Post nu maar een foto waar je een briefje vasthoud met de tekst ''ik ben geen kloon" dan praten we verder.
Ik wacht nog steeds op die van jouquote:
Lees goed met je baloogies,ik ga mezelf niet bewijzen,ik ben ik ,wil je dat niet geloven? jammer dan ,bewijzen via internet...moet niet gekker worden mensen hahaha tot nu toe vermaak ik mij wel prima met julliequote:Op woensdag 13 november 2013 20:14 schreef smegmanus het volgende:
Vermakelijke kloon.
Heb je niet goed teruggezocht in de ONZ FCquote:Op woensdag 13 november 2013 20:24 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op die van jou
Vertel eens wat meer over jezelf.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:25 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Lees goed met je baloogies,ik ga mezelf niet bewijzen,ik ben ik ,wil je dat niet geloven? jammer dan ,bewijzen via internet...moet niet gekker worden mensen hahaha tot nu toe vermaak ik mij wel prima met jullie
hahaha ja inderdaat zou toch niet mogen zoiets hahaquote:Op woensdag 13 november 2013 20:25 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Lees goed met je baloogies,ik ga mezelf niet bewijzen,ik ben ik ,wil je dat niet geloven? jammer dan ,bewijzen via internet...moet niet gekker worden mensen hahaha tot nu toe vermaak ik mij wel prima met jullie
Dat had ik toevallig gevraagt aan iemand van hierquote:Op woensdag 13 november 2013 20:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sssst, jaag deze kloon nou niet weg. Deze kloon weet hoe je foto's moet uploaden op imgur zodat je niet achter de facebook profile komt.
Hey, ik ben miljonair en heb een pik van 30 cm. Je gaat ook geen bewijs krijgen.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:28 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Dat had ik toevallig gevraagt aan iemand van hier
mezelf bewijzen via internet...moet niet gekker worden hoor'!
Mooi zo! ik zit hier voor de gezelligheid...voor de rest heb ik geen prive leven nodig van andere mensen.Dan bel ik wel een vriendin opquote:Op woensdag 13 november 2013 20:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hey, ik ben miljonair en heb een pik van 30 cm. Je gaat ook geen bewijs krijgen.
Dat doen best veel mensen eigenlijk.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:28 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Dat had ik toevallig gevraagt aan iemand van hier
mezelf bewijzen via internet...moet niet gekker worden hoor'!
ach jaaaquote:Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat doen best veel mensen eigenlijk.
(zonder grappen, laatst nog wat van die foto's van mezelf teruggevonden uit 2009 ofzo)
Altijd leuk om te bewijzen dat je tieten van jou zijn en niet van een google images plaatje
En die doen de ronde op het internet of slechts op je harde schijf?quote:Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat doen best veel mensen eigenlijk.
(zonder grappen, laatst nog wat van die foto's van mezelf teruggevonden uit 2009 ofzo)
Altijd leuk om te bewijzen dat je tieten van jou zijn en niet van een google images plaatje
Jaja, net haar scheidegger typecursus afgerond en nu helemaal up-to-date en klaar om FOK! te bestormen met al haar levenslessen.quote:
Staan nog ergens in een KLB topic voor Surveillance-Fiets.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:30 schreef Trebo het volgende:
[..]
En die doen de ronde op het internet of slechts op je harde schijf?
Linkje?quote:Op donderdag 14 november 2013 05:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Staan nog ergens in een KLB topic voor Surveillance-Fiets.
Voor mij net zo veel moeite om te zoeken als voor jouquote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 05:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Voor mij net zo veel moeite om te zoeken als voor jou
Bovendien staan er betere (en recentere) foto's in m'n fobo dus sowieso beetje zinloos
vrij goed jaquote:Op donderdag 14 november 2013 11:07 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
Hoi channie, ben je toevallig ook goed in wiskunde?
Groot spelen? je denkwijze in dat grote hoofd van je moet lekker naar benedenquote:Op donderdag 14 november 2013 21:10 schreef FallenAngel777 het volgende:
Niemand kent je begrijp je? dus ga niet groot spelen ga maar weer lekker naar beneden.
Kill youself do itt!quote:Op donderdag 14 november 2013 21:21 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Groot spelen? je denkwijze in dat grote hoofd van je moet lekker naar beneden
Maar goed niemand kent me idd.
Onzeker?quote:Op donderdag 14 november 2013 21:25 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ahhh doe niet zo onzeker joh kutje
Schizoquote:Op donderdag 14 november 2013 21:25 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ahhh doe niet zo onzeker joh kutje
Dus wil je mij nou wijs maken toen jij hier voor het eerst kwam dat iedereen je kende?quote:Op donderdag 14 november 2013 21:30 schreef FallenAngel777 het volgende:
[..]
Onzeker?
Niemand kent je begrijp je dus ga niet groot spelen ga maar weer lekker naar beneden en druk die computer uit.
Relax my friend its nothing personalquote:Op donderdag 14 november 2013 21:35 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Dus wil je mij nou wijs maken toen jij hier voor het eerst kwam dat iedereen je kende?
een klein meisje die mij kon vertellen dat ik mijn laptop uit mijn drukken
HAHAHAHAAHAHA go fuck yourself
Van mij ook nietquote:Op donderdag 14 november 2013 21:36 schreef FallenAngel777 het volgende:
[..]
Relax my friend its nothing personal
1.90 kiss assquote:Op donderdag 14 november 2013 21:35 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Dus wil je mij nou wijs maken toen jij hier voor het eerst kwam dat iedereen je kende?
Rustig rimpelige brandarisvrouw.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:35 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Rimpelig?? denk dat je je kleine piemeltje bedoeldquote:Op donderdag 14 november 2013 21:38 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Rustig rimpelige brandarisvrouw.
Pellequote:Op donderdag 14 november 2013 21:38 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Owjezus,ken je clowntje het reuze kind nog
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |