abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133320987
"Waar staat het bladerdeeg"

:') Sinds de diepvries ombouw krijg ik deze vraag echt 10 keer per dag (3 uurtjes.) Leer godverdomme eens verder kijken dan je neus lang is :')
  zaterdag 16 november 2013 @ 17:35:53 #277
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_133321109
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 november 2013 17:28 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Op je 45ste in een DC werken. Dan heb je het ver geschopt hoor.
Niet iedereen heeft vroeger de kans gehad om naar school te gaan en een opleiding te volgen. Ik moet de Aha nog lezen. Maar misschien is hij ooit ergens ontslagen en werkt hij sindsdien op het LVC om niet op kosten van de maatschappij te leven.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_133321125
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 17:35 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Niet iedereen heeft vroeger de kans gehad om naar school te gaan en een opleiding te volgen. Ik moet de Aha nog lezen. Maar misschien is hij ooit ergens ontslagen en werkt hij sindsdien op het LVC om niet op kosten van de maatschappij te leven.
Ik zie nu dat het een pool is trouwens.. Had hem alleen nog even snel doorgebladerd Dusja. Beter dan geen werk, dat wel :P En het is een zij trouwens

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2013 17:37:03 ]
pi_133321388
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 november 2013 17:30 schreef d4v1d het volgende:
"Waar staat het bladerdeeg"

:') Sinds de diepvries ombouw krijg ik deze vraag echt 10 keer per dag (3 uurtjes.) Leer godverdomme eens verder kijken dan je neus lang is :')
Wat jij zei over die potjes babyvoeding die er allemaal hetzelfde uitzien.
Als Hak of AH in de aanbieding is, pak ik vaak 2 van verschillende merken - het ziet er allemaal hetzelfde uit. Bij mij heeft het te maken met dyslexie en bijziendheid.
pi_133321419
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 17:49 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Wat jij zei over die potjes babyvoeding die er allemaal hetzelfde uitzien.
Als Hak of AH in de aanbieding is, pak ik vaak 2 van verschillende merken - het ziet er allemaal hetzelfde uit. Bij mij heeft het te maken met dyslexie en bijziendheid.
Wat is bijziendheid? Kan je geen onderscheid maken tussen twee etiketten die er toch totaal verschillend uit zien? Lijkt me best kut.
pi_133321470
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 november 2013 17:50 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Wat is bijziendheid? Kan je geen onderscheid maken tussen twee etiketten die er toch totaal verschillend uit zien? Lijkt me best kut.
Als er 2 potjes naast elkaar staan, zie ik natuurlijk het verschil direct. Maar niet met vakken vol, dan wordt het één massa gelijke potjes.

Bijziendheid is dat je van dichtbij scherp op bijna scherp ziet en van afstand niet. Dichtbij is natuurlijk relatief.
pi_133322120
Wolvega achter de rug, wat een mooie winkel is dat geworden!

Uren nog even verwerkt bij de mensen en mezelf, vraag me af of het goed is gegaan, doe normaal geen correcties. Hoe lang duurt het voordat het zichtbaar is op plaza?
pi_133322229
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 18:20 schreef Questionmarks het volgende:

Uren nog even verwerkt bij de mensen en mezelf, vraag me af of het goed is gegaan, doe normaal geen correcties. Hoe lang duurt het voordat het zichtbaar is op plaza?
Als er bij mij een kwartiertje af of bij wordt gezet zie ik dit meestal gelijk zodra ik thuis ben (na een half uurtje dus ongeveer)
pi_133322247
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 18:20 schreef Questionmarks het volgende:

uitleen is niet zichtbaar op plaza. Correcties op een andere dag eveneens niet.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_133322337
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 18:25 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

uitleen is niet zichtbaar op plaza. Correcties op een andere dag eveneens niet.
Uitleen = uitleen van uren ander filiaal?

Heb ze ingeboekt in teamloos, dus eigen uren, maar zijn nog niet zichtbaar. We worden later gecompenseerd, mocht ze van sm in teamloos zetten. Betreft vandaag, heb geen correcties op gisteren gedaan.

Ben nog heel leek in deze dingen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Questionmarks op 16-11-2013 18:35:43 ]
  zaterdag 16 november 2013 @ 18:37:44 #286
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_133322515
Niet logisch. Maar goed, als het zo afgesproken is moet je het natuurlijk gewoon zo doen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_133322629
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 18:37 schreef Janneke141 het volgende:
Niet logisch. Maar goed, als het zo afgesproken is moet je het natuurlijk gewoon zo doen.
Jep.. Heb even gebeld met collega, die gaat het voor me nakijken. Heb toch echt ingevoerd, wk 46 zaterdag > medewerker 5 toeslaguren, zeker weten? ok > budget gedoe > ok.
pi_133322752
Wat ook zou kunnen is dat ze in de verkeerde week staan, heb wel de week aangepast naar wk 46 maar misschien uit haast niet doorgevoerd? Als je week kiest en daarnaast teamloos > ok > dan zit je toch neem ik aan in wk 46.

Zou me bijna moeten schamen dat ik het niet weet.. haha
pi_133322838
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 november 2013 17:36 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ik zie nu dat het een pool is trouwens.. Had hem alleen nog even snel doorgebladerd Dusja. Beter dan geen werk, dat wel :P En het is een zij trouwens
De carrière die jij hebt uitgestippelt als CEO van Ahold is helaas niet voor ons allemaal weggelegd ;(
pi_133322901
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 18:53 schreef mujentas het volgende:

[..]

De carrière die jij hebt uitgestippelt als CEO van Ahold is helaas niet voor ons allemaal weggelegd ;(
Zal wel een hevige strijd worden.. ;( Tips hoe ik WDEV kan wegwerken? *)
pi_133323106

1 v.d. 2 paden

Impressie
pi_133323144
Ziet er netjes uit!
pi_133323186
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 18:30 schreef Questionmarks het volgende:

[..]

Uitleen = uitleen van uren ander filiaal?

Heb ze ingeboekt in teamloos, dus eigen uren, maar zijn nog niet zichtbaar. We worden later gecompenseerd, mocht ze van sm in teamloos zetten. Betreft vandaag, heb geen correcties op gisteren gedaan.

Ben nog heel leek in deze dingen.
ja uitleen is uitleen aan een andere filiaal. Zoals Janneke al zegt is dit niet logische. Uitlenende winkels worden nooit gecompenseerd achteraf. Ze moeten uitlenen aan betreffende winkel. Die vervolgens extra na de opening de uren via uitleen en dus 9990 (of ander nummer) overboekt naar de LKP.
Maar goed al de SM dit wou dan wil hij het zo he. Maar wat hij zo doet klopt niet en gaat hij de uurtjes zelf betalen..
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_133323279
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 19:03 schreef Questionmarks het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

1 v.d. 2 paden

[ afbeelding ]

Impressie
Volgens mij werkt dit haast therapeutisch bij mensen met OCD.
pi_133323301
Hey, geen unox in de bonus volgende week :o :')
pi_133323304
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 19:05 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

ja uitleen is uitleen aan een andere filiaal. Zoals Janneke al zegt is dit niet logische. Uitlenende winkels worden nooit gecompenseerd achteraf. Ze moeten uitlenen aan betreffende winkel. Die vervolgens extra na de opening de uren via uitleen en dus 9990 (of ander nummer) overboekt naar de LKP.
Maar goed al de SM dit wou dan wil hij het zo he. Maar wat hij zo doet klopt niet en gaat hij de uurtjes zelf betalen..
Ja klopt, vond het ook maar vaag. Hij zei zet ze maar op vkk hb / teamloos.
pi_133323960
Hoor allemaal verhalen dat de bhv cursus zo makkelijk is, mensen die niet eens boek opengeslagen hebben en de 'docent' die erg coulant is.

Uren stonden goed in r&r, gelukkig
  zaterdag 16 november 2013 @ 19:39:18 #298
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_133324235
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 19:05 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Waarschijnlijk corrigeert de SM de uren maandagochtend. Als Vraagteken al niet eens zeker weet of hij in de goede week zit in R&R, is het uitlenen van uren misschien wel handiger om zelf achteraf te doen.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  zaterdag 16 november 2013 @ 19:39:51 #299
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_133324252
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 november 2013 19:08 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Volgens mij werkt dit haast therapeutisch bij mensen met OCD.
Dat kan ik als neuroot bevestigen.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_133324374
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 november 2013 19:39 schreef NJ het volgende:

[..]

Waarschijnlijk corrigeert de SM de uren maandagochtend. Als Vraagteken al niet eens zeker weet of hij in de goede week zit in R&R, is het uitlenen van uren misschien wel handiger om zelf achteraf te doen.
Klopt, maar moet het ook leren! :)

De ondernemer wou dat we producten niet plat bovenop gingen leggen, maar onderop en daarboven weer de producten. Beetje de c1000.jumbo manier dus. Ter verduidelijking: bij vruchtensappen zie je dan 3 pakken liggen en daarbovenop staand de rest van de pakken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')