Leuk hoor, al die cryptische antwoordenquote:Op woensdag 13 november 2013 18:59 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Indien nee is het vrij awkward.
quote:Op woensdag 13 november 2013 18:48 schreef Debra_ het volgende:
Ik heb gewoon zo'n kort winterjasje hoor. Dat zeg maar net over m'n broek komt.
Zo eentje:Als je bontkraagjes draagt, zul je ook wel mooie beelden van jezelf in andermans DM dumpen, niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, ging het om het bontkraagje. Sorry, maar ik vond het model jas gewoon mooi. Ik had 'm liever zonder bontkraag gehad, maar die hadden ze niet. Gelukkig kan ik 'm er gewoon af ritsen, wat ik ook meteen gedaan heb voor ik 'm ging dragen.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als je bontkraagjes draagt, zul je ook wel mooie beelden van jezelf in andermans DM dumpen, niet?
Ik mis ietsquote:Op woensdag 13 november 2013 19:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als je bontkraagjes draagt, zul je ook wel mooie beelden van jezelf in andermans DM dumpen, niet?
Voorruit, omdat glas breekbaar is.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:00 schreef Debra_ het volgende:
[..]
Leuk hoor, al die cryptische antwoorden
Hou maar op met trollen bitte.
Jouw hoofdquote:Op woensdag 13 november 2013 19:05 schreef Nikonlover het volgende:
Ik draag ook altijd lange jasjes in de winter
Wil alleen maar naar ze kijken! Hoe kom je erbij dat ik meer wil dan dat! Blijf een FOK!ker he.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:33 schreef vera166 het volgende:
TS doe wat aan je eigen kop en de vrouwen zullen naar je toe vliegen
Dit.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:23 schreef ntm het volgende:
Terechte klacht. Ik zoek nog een leuke winterjas die niet te lang is, met capuchon, maar zonder bontkraag, helaas is dit moeilijk te vindenLijkt wel alsof de winterjassen ook elk jaar lelijker worden, beginnen steeds meer op vuilniszakken te lijken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |