Nee want ook vrouwen hebben het koud als het kouder is, daarom kleden ze zich warmer.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:31 schreef H0D3NPYL het volgende:
Wat een krengen zijn dat zeg.
In de zomer geniet ik altijd van een lekker stukje fietsen. Met name in de stad zie je dan meerdere fraaie dames fietsen met een goede kont![]()
Maar goed, nu het weer winter is hebben al die chicks weer van die (lange) winterjassen aangetrokken, waardoor de mooie billen dus niet goed te zien zijn. Nu is een fietstochtje een stuk minder amusant.
Kunnen die wijven niet gewoon in een strak shirtje fietsen? Jammer dat ze het koud hebben dan toch?
Kunnen jullie elkaar de hand schudden!quote:Op woensdag 13 november 2013 16:44 schreef Ferrari_Tape het volgende:
TS komt wat tekort en moet zich verlekkeren aan wildvreemde vrouwen.
Je niet verlekkeren aan wildvreemde vrouwenquote:Op woensdag 13 november 2013 16:44 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Welke taal is dit?quote:Op woensdag 13 november 2013 16:43 schreef Kiid het volgende:
Sowieso een bloedhekel aan vrouwen. Terechte klacht dus
quote:Op woensdag 13 november 2013 16:44 schreef Ferrari_Tape het volgende:
True, en vooral wij met onze lengte... te lange jassen staan dan weer totaal niet.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:23 schreef ntm het volgende:
Terechte klacht. Ik zoek nog een leuke winterjas die niet te lang is, met capuchon, maar zonder bontkraag, helaas is dit moeilijk te vindenLijkt wel alsof de winterjassen ook elk jaar lelijker worden, beginnen steeds meer op vuilniszakken te lijken
Precies! Lange jassen staan kleine meisjes niet zo en de korte jassen met capuchon hebben allemaal bontkraagquote:Op woensdag 13 november 2013 17:28 schreef Meloewa het volgende:
[..]
True, en vooral wij met onze lengte... te lange jassen staan dan weer totaal niet.
Issues en al die korte zijn bontkraag.
Ik heb nu wel best een leuke.
VD hij is van Benneton. Best leuke jas wel simpel. Zonder bontkraag.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:34 schreef ntm het volgende:
[..]
Precies! Lange jassen staan kleine meisjes niet zo en de korte jassen met capuchon hebben allemaal bontkraagWaar heb je die van jou gekocht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door Debra_ op 13-11-2013 18:55:05 ]
Leuken trollquote:Op woensdag 13 november 2013 18:48 schreef Debra_ het volgende:
Ik heb gewoon zo'n kort winterjasje hoor. Dat zeg maar net over m'n broek komt.
Zo eentje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |