quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SnowiejowiejowOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:De bekkenstoot
Wij masturberen met de bekkenstoot
Jezelf helpen zonder je hand te keren
Voordeel is het hoeft niet bloot
Masturberen kan je leren van deze heren.
Schurend met mijn bekken op de matras
Help ik mijzelf helemaal in mijn sas
Soms mijn matras, soms met een kruik
Niets is te gek maar altijd op mijn buik.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
quote:Op woensdag 13 november 2013 15:29 schreef Viro het volgende:
Na 450 keer bekkenstoten kreeg ik jewgold, dat was echt fantastisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
quote:Op woensdag 13 november 2013 15:41 schreef Sardu het volgende:
Zo, jodenkrul gefixt. Nu nog een plakbaard en klaar voor date met Krul.![]()
swagger gespotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
Zeker, ultieme doucheselfie ditdat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 15:35 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik wilde er nog 450 euro in verwerken. Dat was echt fantastisch.
wtfffquote:De bekkenstoot
Wij masturberen met de bekkenstoot
Jezelf helpen zonder je hand te keren
Voordeel is het hoeft niet bloot
Masturberen kan je leren van deze heren.
Schurend met mijn bekken op de matras
Help ik mijzelf helemaal in mijn sas
Soms mijn matras, soms met een kruik
Niets is te gek maar altijd op mijn buik.
Het is echt bizar dat zij daar werken en waarom het nog steeds niet is opgelost met de techniek vandaag de dag.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:35 schreef Murdera het volgende:
Pfff inlezen over Fukushima. Best bizarre shit allemaal. Moeilijk voor te stellen.
En dan niet eens de risico's ofzo, maar de omstandigheden van de mensen die daar gelijk na de ramp en nog steeds werkzaam zijn enzo.
Daarom, kernfusie ftw! Als dat mis gaat stopt de reactie vanzelf.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Het is echt bizar dat zij daar werken en waarom het nog steeds niet is opgelost met de techniek vandaag de dag.
Nouja, waarom het nog steeds niet opgelost is snap ik wel.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Het is echt bizar dat zij daar werken en waarom het nog steeds niet is opgelost met de techniek vandaag de dag.
Nouja, ze hebben niet te weinig geld, ze willen er zo min mogelijk aan uitgeven.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:45 schreef BaasBanaan het volgende:
Als TEPCO te weinig geld heeft, nationaliseer je dat bedrijf toch? Ik denk dat wij dat in Nederland wel zouden doen.
Maar dat is toe te schrijven aan japanse trots, geen hulp aanvaarden van andere landen omdat ze gezichtsverlies zullen lijden. Amerika en andere landen waar kernenergie groot is hebben al hulp aangeboden. Japanse overheid heeft weken na de ramp dingen stil gehouden om zelfde reden.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja, waarom het nog steeds niet opgelost is snap ik wel.
Fout na fout na fout.
TEPCO zoekt de allergoedkoopste oplossingen, dan moet het ook nog snel, de lonen van de mensen die er werken zijn met 20% verlaagd omdat TEPCO te weinig geld over had, en blijven nieuwe lekkages komen, de reservoirs die ze bouwen om het koelwater op te vangen na gebruik die lekken nu al omdat ze zo haastig in elkaar getrapt worden, en ze weten bijvoorbeeld nog niet eens waar de 3 reactor kernen zijn... Die zijn ergens diep in de grond verdwenen, nadat ze door verschillende kelderniveaus heengebrand zijn, en die zijn nu nog gloeiend heet.
Ze injecteren 400 ton water per dag in het gebied, waarvan 300 daarna de zee in loopt, en waar de andere 100 heen gaan weten ze gewoon niet..
en de onderneming om de paar duizend brandstaven te verwijderen is feitelijk bijna onmogelijk zonder fouten, omdat de hele opslag op instorten staat, de brandstaven aan het afbrokkelen zijn (er is gruis in het water gevonden) en die dingen zijn in hun rekken gebogen..
OA, maar als de hele wereld mee helpt is het nog bijzonder lastig, en denk ik niet dat ze die brandstaven weg zullen krijgen zonder een paar ongelukken.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:48 schreef Viro het volgende:
[..]
Maar dat is toe te schrijven aan japanse trots, geen hulp aanvaarden van andere landen omdat ze gezichtsverlies zullen lijden. Amerika en andere landen waar kernenergie groot is hebben al hulp aangeboden. Japanse overheid heeft weken na de ramp dingen stil gehouden om zelfde reden.
Ik doe meer dan alleen maar monitoren afkoppelen en aansluiten.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:57 schreef FL_Freak het volgende:
Bazen werkdag. Beetje monitoren afkoppelen en aansluiten.
Nee, als je die zooi alleen laat wordt het niet opeens een kernbom.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:58 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Dan kunnen ze gewoon inpakken en rustig weglopen, dan gaat het allemaal vanzelf.
Ik denk dat het op hetzelfde neer zal komen, al doet een kernbom natuurlijk nog geen fractie van de schade.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:59 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Nee, als je die zooi alleen laat wordt het niet opeens een kernbom.
Precies, gewoon een relatief kleine. Zolang de temperatuur maar hoog genoeg wordt om alles kapot te maken daar.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk dat het op hetzelfde neer zal komen, al doet een kernbom natuurlijk nog geen fractie van de schade.
Dat de wereld meekijkt is juist een reden om open te zijn over stand van zaken ipv stil houden. Dat het vaker mis zal gaan is een zekerheid. Ze hebben zelf toegegeven geen kennis te hebben om bv het lekken te stoppen. Als ze daarvoor bv. nederland om advies/hulp vragen zou dat veel tijd schelen en geld, want nederland heeft kennis als het aankomt op grondwerken en bodemonderzoek als geen een ander land ter wereld. Wat ze nu doen is nieuwe technieken proberen om de ramp in te dammen.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
OA, maar als de hele wereld mee helpt is het nog bijzonder lastig, en denk ik niet dat ze die brandstaven weg zullen krijgen zonder een paar ongelukken.
Ik ben nog benieuwder hoe ze de lekken gaan oplossen. er was al sprake van plannen om het gebied te laten bevriezen ofzo..
Als zij het zooi niet afkoelen zal het zooi veel meer radioactief afval opleveren op lange termijn. Daar heeft niemand baat bij, vooral als er tig keer meer radioactief afval dan chernobyl per dag de zee in lekt.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:59 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Nee, als je die zooi alleen laat wordt het niet opeens een kernbom.
Maar als je alles kapotmaakt is er geen lange termijn.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Als zij het zooi niet afkoelen zal het zooi veel meer radioactief afval opleveren op lange termijn. Daar heeft niemand baat bij, vooral als er tig keer meer radioactief afval dan chernobyl per dag de zee in lekt.
There's always a party in my pants.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:03 schreef Sardu het volgende:
Het doet me goed om te weten dat mensen met de macht en kennis om een land te besturen grotere fouten kunnen maken dan ik.![]()
Naar het schijnt heb ik toch niet het eeuwige leven en om nu te zeggen dat het hier zo'n groot feest is..
Volgens mij is iedereen het er over eens dat er zoveel mogelijk openheid en hulp moet zijn.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat de wereld meekijkt is juist een reden om open te zijn over stand van zaken ipv stil houden. Dat het vaker mis zal gaan is een zekerheid. Ze hebben zelf toegegeven geen kennis te hebben om bv het lekken te stoppen. Als ze daarvoor bv. nederland om advies/hulp vragen zou dat veel tijd schelen en geld, want nederland heeft kennis als het aankomt op grondwerken en bodemonderzoek als geen een ander land ter wereld. Wat ze nu doen is nieuwe technieken proberen om de ramp in te dammen.
banaan pls.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:04 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Maar als je alles kapotmaakt is er geen lange termijn.
Sinds kort in mijn matras.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:04 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
There's always a party in my pants.
Leg mij eens uit wat er mis kan gaan.quote:
Dat doe ik al jaren.quote:
Hilarisch!quote:Op woensdag 13 november 2013 17:05 schreef Murdera het volgende:
grappig detail trouwens, dat er in amerika nog 23 kopieën van die powerplant staan, allemaal in de buurt van breuklijnen, en allemaal met dezelfde constructiefouten.
Niet vergeten dat het al hele oude centrales zijn die in jaren 60 zijn gebouwd. De koelketels zijn na al die jaren straling vermoeid. Een schok is al voldoende om de ketels te laten scheurenquote:Op woensdag 13 november 2013 17:05 schreef Murdera het volgende:
grappig detail trouwens, dat er in amerika nog 23 kopieën van die powerplant staan, allemaal in de buurt van breuklijnen, en allemaal met dezelfde constructiefouten.
uitkering trekkert goffedomme land uit jij!!2!2!einz!1quote:Op woensdag 13 november 2013 16:58 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik doe meer dan alleen maar monitoren afkoppelen en aansluiten.
Oh nee, ik doe minder.
Een schok is al voldoende, genoteerd.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:10 schreef Viro het volgende:
[..]
Niet vergeten dat het al hele oude centrales zijn die in jaren 60 zijn gebouwd. De koelketels zijn na al die jaren straling vermoeid. Een schok is al voldoende om de ketels te laten scheuren
IK KRIJG GODVERDOMME GEEN UITKERING VIEZE GEBUGGU(EG(GU(GU(BU(E)VU(GUE(FGEFH( QE&H(E&FH(E&GH IUD GH(ET (EHquote:Op woensdag 13 november 2013 17:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
uitkering trekkert goffedomme land uit jij!!2!2!einz!1
Nee dan maak je het juist erger, zoals mur al zegt is er een deel van de staven de grond ingebrand en andere helft ligt ergens in het puin of in de koelketel. Als je het nukt zorg je ervoor dat het bovengrondse deel van de staven het atmosfeer in gaat. Ik zit er niet op te wachten om minimaal 6k staven in te ademen.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:04 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Maar als je alles kapotmaakt is er geen lange termijn.
Scheelt me wel wat geld, ik doe nu al mijn best om me kapot te roken en dit zal wel een flinke boost geven.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:13 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee dan maak je het juist erger, zoals mur al zegt is er een deel van de staven de grond ingebrand en andere helft ligt ergens in het puin of in de koelketel. Als je het nukt zorg je ervoor dat het bovengrondse deel van de staven het atmosfeer in gaat. Ik zit er niet op te wachten om minimaal 6k staven in te ademen.
Harder nuken, in dat geval. Er moet helemaal niks meer over zijn om de atmosfeer in te kunnen gaan.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:13 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee dan maak je het juist erger, zoals mur al zegt is er een deel van de staven de grond ingebrand en andere helft ligt ergens in het puin of in de koelketel. Als je het nukt zorg je ervoor dat het bovengrondse deel van de staven het atmosfeer in gaat. Ik zit er niet op te wachten om minimaal 6k staven in te ademen.
quote:Op woensdag 13 november 2013 17:16 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Harder nuken, in dat geval. Er moet helemaal niks meer over zijn om de atmosfeer in te kunnen gaan.
quote:Op woensdag 13 november 2013 17:16 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Harder nuken, in dat geval. Er moet helemaal niks meer over zijn om de atmosfeer in te kunnen gaan.
Die doppenverzameling gaat zichzelf niet nuttig maken.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:20 schreef Viro het volgende:
[..]![]()
![]()
Banaan wil een post-apocalypse wereld waarin hij fallout praktijken kan doen?
beste heer banaan, je capslock staat aanquote:Op woensdag 13 november 2013 17:12 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
IK KRIJG GODVERDOMME GEEN UITKERING VIEZE GEBUGGU(EG(GU(GU(BU(E)VU(GUE(FGEFH( QE&H(E&FH(E&GH IUD GH(ET (EH
RACIST
quote:Op woensdag 13 november 2013 17:20 schreef Viro het volgende:
[..]![]()
![]()
Banaan wil een post-apocalypse wereld waarin hij fallout praktijken kan doen?
Oi, jij kan rijmen! Maak de bekkenstoot in de OP even af.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
beste heer banaan, je capslock staat aan
Niet, dan zouden het kleine letters zijn geweest. Ik hield mijn shiftknop namelijk ingedrukt. Vandaar dat je leestekens ipv cijfers ziet.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
beste heer banaan, je capslock staat aan
Had niet eens door dat het rijmdequote:Op woensdag 13 november 2013 17:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oi, jij kan rijmen! Maak de bekkenstoot in de OP even af.
Fallout, de originelequote:Op woensdag 13 november 2013 17:27 schreef Mano_ het volgende:
[..]
New Vegas? Die heb ik nog niet gespeeld
Troost je, ik geen enkele fallout.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:27 schreef Mano_ het volgende:
[..]
New Vegas? Die heb ik nog niet gespeeld
Ah, ik dacht dat het gewoon een crappy plaatje wasquote:Op woensdag 13 november 2013 17:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Fallout, de originele![]()
heeeeel lang geleden toen ik nog een klein murretje was.
[ afbeelding ]
3 is vet, alleen al omdat je een stad kan nukenquote:Op woensdag 13 november 2013 17:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Troost je, ik geen enkele fallout.
Zie je wel, steden nuken is vet.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:31 schreef Mano_ het volgende:
[..]
3 is vet, alleen al omdat je een stad kan nuken
Is dat die waar je begint op een kinderverjaardag? Wist niet hoe snel ik 'm weer af moest sluiten. Kinderen.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:31 schreef Mano_ het volgende:
[..]
3 is vet, alleen al omdat je een stad kan nuken
Ja, daar moet je even doorheen bijten.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Is dat die waar je begint op een kinderverjaardag? Wist niet hoe snel ik 'm weer af moest sluiten. Kinderen.
Meh, genoeg games waar ik niet eerst een kinderverjaardag uit moet zitten.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:34 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ja, daar moet je even doorheen bijten.
Surgeon Simulator 2013quote:Op woensdag 13 november 2013 17:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Meh, genoeg games waar ik niet eerst een kinderverjaardag uit moet zitten.
En een achterlijk lange backlog dus nog genoeg te doen voordat ik me bezig hoef te houden met fallout.
Al een jaar geen games gekocht ivm weinig tijd.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:41 schreef Mano_ het volgende:
Ik loop zelf ook wat achter trouwens, heb Commander Keen 7 bijna uitgespeeld
Als ik de baan krijg ga ik ook weer een beetje lekker verdienen. Dan mag m'n oude telraam ook eens afgelost worden na ruim 4 jaarquote:Op woensdag 13 november 2013 17:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Al een jaar geen games gekocht ivm weinig tijd.![]()
Binnenkort wel een 2e vidkaart erbij en voeding+ cpu upgraden.
De mijne staat al bijna een jaar in een bigshopper te verstoffen.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:55 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Als ik de baan krijg ga ik ook weer een beetje lekker verdienen. Dan mag m'n oude telraam ook eens afgelost worden na ruim 4 jaar
ik heb over de 800 uur in de 1e zitten. Geen overdrijvingquote:Op woensdag 13 november 2013 17:30 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat het gewoon een crappy plaatje was
1 en 2 heb ik nooit echt gespeeld omdat top-down view.
OmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
klinkt als eeen mislukte datequote:Op woensdag 13 november 2013 18:21 schreef krullenbolletje het volgende:
Date was zo leuk![]()
![]()
![]()
3 uur non stop gepraat over van alles en nog wat![]()
Zie hem zaterdag weer waarschijnlijk
Mentale klik vind ik zo fijn dus zeker nietquote:
was grapje hoorquote:Op woensdag 13 november 2013 18:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mentale klik vind ik zo fijn dus zeker nietIk kan een jongen nog zo leuk vinden als ik niet uren slap met hem kan lullen wordt het niks
Uhuh, je zag gewoon zijn jewgold horloge oidquote:Op woensdag 13 november 2013 18:21 schreef krullenbolletje het volgende:
Date was zo leuk![]()
![]()
![]()
Had hij nietquote:Op woensdag 13 november 2013 18:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Uhuh, je zag gewoon zijn jewgold horloge oid
Hier ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Had hij wel een typische joods baard en kapsel?
Yeah, you like that, don't you.quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 18:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hier ben ik ook wel benieuwd naar.![]()
Anders zit ik voor niks met 2 van die krullen nu.
Nee duhquote:Op woensdag 13 november 2013 18:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Had hij wel een typische joods baard en kapsel?
Bah, heb mijn keppeltje maar weer in de kast gestopt.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Dan is het geen joodNo jewgold for you gold digger
Arme Sardu
There's more where that one came from.quote:
Dat welquote:Op woensdag 13 november 2013 19:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Dan is het geen joodNo jewgold for you gold digger
Arme Sardu
Genoeg gold diggers die rond lopen daar buitenquote:Op woensdag 13 november 2013 19:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Bah, heb mijn keppeltje maar weer in de kast gestopt.![]()
Die krullen gebruik ik wel om andere golddiggers mee te vangen.
quote:[..]
There's more where that one came from.![]()
Hipster jood?quote:Op woensdag 13 november 2013 19:06 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat welHippe jood gewoon
Ik pasquote:Op woensdag 13 november 2013 19:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Bah, heb mijn keppeltje maar weer in de kast gestopt.![]()
Die krullen gebruik ik wel om andere golddiggers mee te vangen.
[..]
There's more where that one came from.![]()
Met dat criterium kan je de helft van dit topic wel daten.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mentale klik vind ik zo fijn dus zeker nietIk kan een jongen nog zo leuk vinden als ik niet uren slap met hem kan lullen wordt het niks
Is het omdat ik geen baard heb?quote:
Is niet mijn enige criteriumquote:Op woensdag 13 november 2013 19:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Met dat criterium kan je de helft van dit topic wel daten.
He sletjequote:Op woensdag 13 november 2013 18:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hier ben ik ook wel benieuwd naar.![]()
Anders zit ik voor niks met 2 van die krullen nu.
Nou,nou niet zo serieus... Straks ga je me nog vertellen dat het aan mijn blauwe ogen ligt.quote:
Eh sexy!quote:
Je bent mijn type nietquote:Op woensdag 13 november 2013 19:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nou,nou niet zo serieus... Straks ga je me nog vertellen dat het aan mijn blauwe ogen ligt.
[..]
Eh sexy!
Ah, dankje! Dat is wel een zorg minder, liep me hier al helemaal voorbeeldig te gedragen met de angst dat ik misschien je type zou zijn.quote:
Is dat ook weer duidelijkquote:Op woensdag 13 november 2013 19:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ah, dankje! Dat is wel een zorg minder, liep me hier al helemaal voorbeeldig te gedragen met de angst dat ik misschien je type zou zijn.
Zeker, last van mn schouders af.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:23 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Is dat ook weer duidelijk
Hoja, maar komt omdat zij al over de heuvel was.quote:
Cake.quote:
Klinkt goorquote:Op woensdag 13 november 2013 19:34 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Kantoneese aardappelblokjes, rundercarree's en rode kool met peer
Rondjes om het huis rennen zonder kachel, droogt sneller en je krijgt het er niet zo koud van.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:41 schreef Amarantha het volgende:
Zo maar even douchen in een badkamer zonder verwarming en daarna opdrogen in een kamer zonder verwarming (heb wel een kachel maar olie is op)
Qua kou valt het op mijn kamer nog wel mee maar als ik natte haren heb dan is het hier wel fris denk ik. Houtkachel in de kelder staat wel aan dus ik ga daar later vanavond nog wel even opwarmenquote:Op woensdag 13 november 2013 19:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
Rondjes om het huis rennen zonder kachel, droogt sneller en je krijgt het er niet zo koud van.
Hoe was je date?quote:
Ziet er goed uit, ouwe.quote:
Hoezo ik zie hier boven een joint?quote:Op woensdag 13 november 2013 19:50 schreef Basxt het volgende:
waarom gaat er niets in dit topic over waar het hoort over te gaan?
Oh een koude badkamer is echt kut, ik zou dan gewoon de oven naar de badkamer slepen en 'm met het deurtje open een uur laten bakkenquote:Op woensdag 13 november 2013 19:41 schreef Amarantha het volgende:
Zo maar even douchen in een badkamer zonder verwarming en daarna opdrogen in een kamer zonder verwarming (heb wel een kachel maar olie is op)
Bakkesquote:Op woensdag 13 november 2013 19:50 schreef Basxt het volgende:
behalve datquote:Op woensdag 13 november 2013 19:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoezo ik zie hier boven een joint?
Tjah, ligt in hetzelfde hoekje als users die hier nooit posten maar wel denken dat we waarde hechten aan hun mening.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:50 schreef Basxt het volgende:
Ja ik ga heel snel me aankleden en daarna hopen dat mijn kamer te doen is daarnaquote:Op woensdag 13 november 2013 19:51 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Oh een koude badkamer is echt kut, ik zou dan gewoon de oven naar de badkamer slepen en 'm met het deurtje open een uur laten bakken
quote:Op woensdag 13 november 2013 19:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tjah, ligt in hetzelfde hoekje als users die hier nooit posten maar wel denken dat we waarde hechten aan hun mening.
[..]
Tjah, ligt in hetzelfde hoekje als users die hier nooit posten maar wel denken dat we waarde hechten aan hun mening.
[..]
Dat wel ja. Ik heb een paar jaar terug ook een naheffing van Eneco gekregen. Of ik even 800 euro wou aftikkenquote:Op woensdag 13 november 2013 19:54 schreef Amarantha het volgende:
Oh en ik doe bewust mijn kachel niet elke keer aan want dan ben ik deze winter verwend en doe ik dat ding de hele dag aanKost me veel te veel geld
We zitten pas op pagina 3.quote:
Ik heb een oliekachel (hele veilige hoor, ding slaat uit als de lucht niet meer goed is etc.) maar olie kost me gewoon teveel om hem elke dag aan te zetten. In de winter doe ik dat vast wel maar in de herfst toch nog maar even besparen daarop en gewoon meer in de woonkamer zitten bij de houtkachelquote:Op woensdag 13 november 2013 19:55 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat wel ja. Ik heb een paar jaar terug ook een naheffing van Eneco gekregen. Of ik even 800 euro wou aftikken
Geen CV?quote:Op woensdag 13 november 2013 19:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb een oliekachel (hele veilige hoor, ding slaat uit als de lucht niet meer goed is etc.) maar olie kost me gewoon teveel om hem elke dag aan te zetten. In de winter doe ik dat vast wel maar in de herfst toch nog maar even besparen daarop en gewoon meer in de woonkamer zitten bij de houtkachel
een toppie. was de naam even kwijtquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Oh nou daar zit ook verschil in. Je hebt kleine topjes wiet en hele grotequote:Op woensdag 13 november 2013 19:58 schreef Basxt het volgende:
[..]
een toppie. was de naam even kwijt
k, Zeg een één gram?quote:Op woensdag 13 november 2013 19:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nou daar zit ook verschil in. Je hebt kleine topjes wiet en hele grote
Topjes hebben alle groottes en gewichten, daar kan je toch geen schatting over geven.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:58 schreef Basxt het volgende:
[..]
een toppie. was de naam even kwijt
quote:Op woensdag 13 november 2013 19:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]Ah da's waar ook jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toen ik anti-kraak woonde hadden we gratisch stroom. Er stonden echt overal van die electrische convectiekachels te bollen de hele dag![]()
Puur of met tabak?quote:
tering.quote:
Wiet roken om te trippenquote:Op woensdag 13 november 2013 20:00 schreef Basxt het volgende:
[..]
tering.
maar het probleem is, ik heb geen zin in roken, en ga het ook zeker niet doen. En heb bij laat ik zeggen een kwart toppie niet echt een goed effect. Ik voel wel wat, maar niet zo zeer dat je hem tript o.i.d
dus als ik te weinig doe, zou ik misschien aan sjek verslaafd kunnen raken
Denk dat je heel wat moet roken voordat je gaat trippen van een joint.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:00 schreef Basxt het volgende:
[..]
tering.
maar het probleem is, ik heb geen zin in roken, en ga het ook zeker niet doen. En heb bij laat ik zeggen een kwart toppie niet echt een goed effect. Ik voel wel wat, maar niet zo zeer dat je hem tript o.i.d
dus als ik te weinig doe, zou ik misschien aan sjek verslaafd kunnen raken
ja haha, nee maar ik heb het gevoel dat het hoogtepunt, dat zo weer weg is.. 10 min max.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Denk dat je heel wat moet roken voordat je gaat trippen van een joint.![]()
Mij nog nooit overkomen.
Meid, erg vervelend voor jequote:Op woensdag 13 november 2013 20:03 schreef Basxt het volgende:
[..]
ja haha, nee maar ik heb het gevoel dat het hoogtepunt, dat zo weer weg is.. 10 min max.
You're doing it wrong!!quote:Op woensdag 13 november 2013 20:03 schreef Basxt het volgende:
[..]
ja haha, nee maar ik heb het gevoel dat het hoogtepunt, dat zo weer weg is.. 10 min max.
Lucky strikes en dan niet over de longen.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:07 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Volgens mij is 'ie Salvia aan het roken
Die heb ik altijd in de auto. Als m'n ma mee rijdt denkt ze altijd dat er wiet in zitquote:Op woensdag 13 november 2013 20:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Lucky strikes en dan niet over de longen.![]()
Ja, sommige peuken hebben echt een eigenaardig geurtje.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:09 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Die heb ik altijd in de auto. Als m'n ma mee rijdt denkt ze altijd dat er wiet in zit
quote:A resident calls the PD to complain about a bright light outside the house. Officers come to investigate -- turns out that it's the moon!
Nog niet, maar ga me zo wel een dikke draaienquote:
Buurvrouw.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nog niet, maar ga me zo wel een dikke draaien![]()
Jij?
Nice, ik moet nog een wasje opvouwen daarna draai ik er ook eenquote:Op woensdag 13 november 2013 20:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nog niet, maar ga me zo wel een dikke draaien![]()
Jij?
Gek op joden, perhaps?quote:
Ik stekkerboot alles.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:31 schreef Viro het volgende:
Sardu gaat van vrouw naar vrouw met zijn bekkenstoten
hip vind ik gewoon normale kleding gekocht in de afgelopen 5 jaar, hipster is belachelijke brillen zonder glazen/skinny jeans etcquote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 20:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik stekkerboot alles.![]()
Vandaag pimp ik met mijn jodenbakkebaarden.
Oeh, leukquote:Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ONZ / [ONZ STONERS!] #538 - JEWGOLD
als het goed is gaat die link naar de goede post
Veer wou ook al niet bekkenstoten.quote:
Heb ik vanmorgen allemaal al gedaanquote:Op woensdag 13 november 2013 20:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Nice, ik moet nog een wasje opvouwen daarna draai ik er ook een
Kijk mij eens brave huishoudmannetje zijn
Gek op.. nah.quote:
Oh dat valt dan wel mee. Dat zijn geen hipsters maar ongediertequote:Op woensdag 13 november 2013 20:33 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
hip vind ik gewoon normale kleding gekocht in de afgelopen 5 jaar, hipster is belachelijke brillen zonder glazen/skinny jeans etc
Oké.quote:
Je had haar been moeten bekkenstoten tegen haar wil inquote:Op woensdag 13 november 2013 20:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Veer wou ook al niet bekkenstoten.![]()
Iets met golden retriever...
Mooi zo!quote:Op woensdag 13 november 2013 18:21 schreef krullenbolletje het volgende:
Date was zo leuk![]()
![]()
![]()
Dat is nog braver dan mijquote:Op woensdag 13 november 2013 20:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb ik vanmorgen allemaal al gedaanKijk mij een braaf huisvrouwtje zijn
[..]
Gek op.. nah.
Jij begon erover!quote:Op woensdag 13 november 2013 20:41 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat is nog braver dan mijOns imago, wat doe je?
Ik ben gek op joden, zie TT
En ik maar likken, bleek lassie helemaal geen golden retriever.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:39 schreef Viro het volgende:
[..]
Je had haar been moeten bekkenstoten tegen haar wil in
Nee, dit word niks.quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 20:39 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Oké.
Hier is een vis die zichzelf pleziert met een onthoofde vis:
Ik heb eigenlijk geen mening over joden. Nooit een jood ontmoet of me verdiept erinquote:Op woensdag 13 november 2013 20:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee, dit word niks.![]()
Wanna get high?
Je ziet ook echt die piemel er in glijden.quote:
Was het:quote:Op woensdag 13 november 2013 20:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
En ik maar likken, bleek lassie helemaal geen golden retriever.
[..]
Nee, dit word niks.![]()
Wanna get high?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Ik ook nie, ik had voor Krul van die mooie bakkebaarden gemaakt, maar bleek niet haar type.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen mening over joden. Nooit een jood ontmoet of me verdiept erin![]()
Jaaa
quote:Op woensdag 13 november 2013 20:47 schreef Viro het volgende:
[..]
Was het:Ghehehe, als je misspain en mij zou kruizen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?![]()
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Pics?quote:Op woensdag 13 november 2013 20:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ook nie, ik had voor Krul van die mooie bakkebaarden gemaakt, maar bleek niet haar type.
quote:
1e pagina in een discrete spoiler.quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 20:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
1e pagina in een discrete spoiler.
pas op, kon weleens niet je type zijn.![]()
Hipsters zijn ongediertequote:Op woensdag 13 november 2013 20:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh dat valt dan wel mee. Dat zijn geen hipsters maar ongedierte
Ik ben nieuwsgierig naar de restquote:Op woensdag 13 november 2013 20:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
1e pagina in een discrete spoiler.
pas op, kon weleens niet je type zijn.![]()
Niet gekekenquote:Op woensdag 13 november 2013 20:39 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Oké.
Hier is een vis die zichzelf pleziert met een onthoofde vis:
Wat loop je te emogiffen, zeikerd?quote:
Die knip ik er niet voor niks af.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig naar de rest
quote:Op woensdag 13 november 2013 20:58 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die knip ik er niet voor niks af.![]()
Dit is mijn goede hoek.
tu esta locoooquote:Op woensdag 13 november 2013 20:58 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wat loop je te emogiffen, zeikerd?
Kom wel een keer in the mix een dikken roken.quote:
Gaan we een keertje samen doen, stel ik voorquote:Op woensdag 13 november 2013 21:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kom wel een keer in the mix een dikken roken.
Oja, dat klopt.quote:
Stonerminimeet met de buurvrouw en die idioot.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gaan we een keertje samen doen, stel ik voor
En dan ben ik de idioot en jij de buurvrouw?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Stonerminimeet met de buurvrouw en die idioot.
Tot dat moment mag jij dat denken.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dan ben ik de idioot en jij de buurvrouw?
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tot dat moment mag jij dat denken.
Vragen kan je stellen aan krul, die gaat zich bekeren tot het jodendomquote:Op woensdag 13 november 2013 20:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen mening over joden. Nooit een jood ontmoet of me verdiept erin![]()
Jaaa
Oeh pls don't stopquote:
Wie is dat? En dat geloof ik bestquote:Op woensdag 13 november 2013 20:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ook nie, ik had voor Krul van die mooie bakkebaarden gemaakt, maar bleek niet haar type.
[..]
Ghehehe, als je misspain en mij zou kruizen.![]()
Ja geef mij eens ongelijkquote:Op woensdag 13 november 2013 20:56 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hipsters zijn ongedierte
Jij bent channie?quote:Op woensdag 13 november 2013 20:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig naar de rest
quote:
Okee...quote:Op woensdag 13 november 2013 21:13 schreef Viro het volgende:
[..]
Vragen kan je stellen aan krul, die gaat zich bekeren tot het jodendom
Oeh pls don't stop
Ik ben wie?quote:Jij bent channie?
Ik vond die titel al jammer, dat ontmoedigt toch een paar mensen. Misschien moet ik 'em downloaden en heruploaden als "Dolphin having fun".quote:
Waar typte ik met drie puntjes dan?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Channie...die typt...graag zo met drie...puntjes
Ik typ je graag met drie puntjes. winkwink nudgenudgequote:Op woensdag 13 november 2013 21:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waar typte ik met drie puntjes dan?
Houdt ze van masturberende dolfijnen?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:16 schreef Amarantha het volgende:
Oh en nieuw op FOK! en vind mij bijdehand en is 30 maar komt over als iemand van 12
Dat is Channie.
Oh en ze kust graag kamelen
Okequote:Op woensdag 13 november 2013 21:16 schreef Amarantha het volgende:
Oh en nieuw op FOK! en vind mij bijdehand en is 30 maar komt over als iemand van 12
Dat is Channie.
Oh en ze kust graag kamelen
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:16 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik typ je graag met drie puntjes. winkwink nudgenudge
Geen grapquote:
Little bit to the leftquote:[..]![]()
Ik ben wie?
Wat...ama...zegt...quote:Op woensdag 13 november 2013 21:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Channie...die typt...graag zo met drie...puntjes
Wie nietquote:Op woensdag 13 november 2013 21:16 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Houdt ze van masturberende dolfijnen?
Krul.quote:
#subtielefixquote:Op woensdag 13 november 2013 21:16 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik typ je graag met drie puntjes. winkwink nudgenudge
Got itquote:Op woensdag 13 november 2013 21:16 schreef Viro het volgende:
[..]
Geen grap
[..]
Little bit to the left
[..]
[..]
Wat...ama...zegt...
Denk je?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:17 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mij heeft Channie niet eens door dat ik de vorige TT aan haar heb opgedragen
Gelukkig zou jij dit wel glimlachend aanschouwen.quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:20 schreef Viro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
om op smaak te brengen
Inderdaad, niet echt mijn type ook.quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik weet nu zeker wat de lekkerste chocolade is
Geile beesten datquote:Op woensdag 13 november 2013 21:20 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Gelukkig zou jij dit wel glimlachend aanschouwen.
Godver zegquote:Op woensdag 13 november 2013 21:22 schreef Amarantha het volgende:
ONZ / Iets uit de wereld helpen Mensen hebben jullie dit al gelezen van onze Channie?
Het topic van van8.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Godver zeg'het topic' trouwens, lekker duidelijk
Vervelende manier van typen iddquote:Op woensdag 13 november 2013 21:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het topic van van8.En die is 30
Wil....zo....graag...pic....posten....om...te...stangen.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:22 schreef Amarantha het volgende:
ONZ / Iets uit de wereld helpen Mensen hebben jullie dit al gelezen van onze Channie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wil....zo....graag...pic....posten....om...te...stangen.HELD.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Post 269 van dit topique.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan om haar weg te jagen?
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wil....zo....graag...pic....posten....om...te...stangen.Is zij dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooh, is dat Channie?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:22 schreef Amarantha het volgende:
CHANNIE IK BEGON JE AL TE MISSENquote:Op woensdag 13 november 2013 21:26 schreef Channie83 het volgende:
Leuk he klein jongetje
moet jij je niet aftrekken op barbie
Hallo trouwens
wil je een jointquote:Op woensdag 13 november 2013 21:26 schreef Channie83 het volgende:
Leuk he klein jongetje
Hallo trouwens
He lekkertje.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:26 schreef Channie83 het volgende:
Leuk he klein jongetje
Hallo trouwens
Channie! Ik heb al zoveel over je gehoord!quote:Op woensdag 13 november 2013 21:26 schreef Channie83 het volgende:
Leuk he klein jongetje
Hallo trouwens
Hahaquote:Op woensdag 13 november 2013 21:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Channie! Ik heb al zoveel over je gehoord!
Mag ik een dolfijn tot aan zijn staartvin in je baarmoeder drukken?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:26 schreef Channie83 het volgende:
Leuk he klein jongetje
Hallo trouwens
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:29 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Mag ik een dolfijn tot aan zijn staartvin in je baarmoeder drukken?
Niet veel soeps hequote:Op woensdag 13 november 2013 21:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Channie! Ik heb al zoveel over je gehoord!
Hoe weet je dat nou johquote:Op woensdag 13 november 2013 21:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee die van mij is lekker: DER
Heb je nog babyfoto's?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |