abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133219237

De OP vind je hier.

quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.

Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn :D
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.

Maar goed, post hier dus als je stoned bent *O*
SPOILER: kinderjunks
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Snowiejowiejow
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
De bekkenstoot

Wij masturberen met de bekkenstoot
Jezelf helpen zonder je hand te keren
Voordeel is het hoeft niet bloot
Masturberen kan je leren van deze heren.

Schurend met mijn bekken op de matras
Help ik mijzelf helemaal in mijn sas
Soms mijn matras, soms met een kruik
Niets is te gek maar altijd op mijn buik.

:D
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  woensdag 13 november 2013 @ 15:28:12 #2
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_133219438
TT _O_
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
pi_133219464
Na 450 keer bekkenstoten kreeg ik jewgold, dat was echt fantastisch :D
pi_133219656
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:29 schreef Viro het volgende:
Na 450 keer bekkenstoten kreeg ik jewgold, dat was echt fantastisch :D
_O-

Ik wilde er nog 450 euro in verwerken. Dat was echt fantastisch. :D
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  woensdag 13 november 2013 @ 15:41:58 #5
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_133219852
Zo, jodenkrul gefixt. Nu nog een plakbaard en klaar voor date met Krul. :P

SPOILER
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
pi_133220120
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:41 schreef Sardu het volgende:

SPOILER
swagger gespot
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
  woensdag 13 november 2013 @ 15:52:29 #7
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_133220214
quote:
7s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:49 schreef Ahmad1nejad het volgende:

[..]

swagger gespot
Zeker, ultieme doucheselfie ditdat. :D
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
pi_133220436
quote:

SPOILER
_O-
pi_133220445
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:35 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

_O-

Ik wilde er nog 450 euro in verwerken. Dat was echt fantastisch. :D
_O-
pi_133220455
quote:
De bekkenstoot

Wij masturberen met de bekkenstoot
Jezelf helpen zonder je hand te keren
Voordeel is het hoeft niet bloot
Masturberen kan je leren van deze heren.

Schurend met mijn bekken op de matras
Help ik mijzelf helemaal in mijn sas
Soms mijn matras, soms met een kruik
Niets is te gek maar altijd op mijn buik.
wtfff
  woensdag 13 november 2013 @ 16:02:58 #11
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_133220558
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:59 schreef Flippiee het volgende:

[..]

wtfff
Hij is mooi hè :D
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
pi_133220977
quote:
[ONZ STONERS!] #538 - JEWGOLD
Complot, ik zeg het je :o
pi_133221472
Ik poep in je neus
pi_133221671
Pfff inlezen over Fukushima. Best bizarre shit allemaal. Moeilijk voor te stellen.
En dan niet eens de risico's ofzo, maar de omstandigheden van de mensen die daar gelijk na de ramp en nog steeds werkzaam zijn enzo.
pi_133221722
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:35 schreef Murdera het volgende:
Pfff inlezen over Fukushima. Best bizarre shit allemaal. Moeilijk voor te stellen.
En dan niet eens de risico's ofzo, maar de omstandigheden van de mensen die daar gelijk na de ramp en nog steeds werkzaam zijn enzo.
Het is echt bizar dat zij daar werken en waarom het nog steeds niet is opgelost met de techniek vandaag de dag.
  woensdag 13 november 2013 @ 16:43:09 #16
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_133221877
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:37 schreef Viro het volgende:

[..]

Het is echt bizar dat zij daar werken en waarom het nog steeds niet is opgelost met de techniek vandaag de dag.
Daarom, kernfusie ftw! Als dat mis gaat stopt de reactie vanzelf.
pi_133221886
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:37 schreef Viro het volgende:

[..]

Nouja, waarom het nog steeds niet opgelost is snap ik wel.
Fout na fout na fout.
TEPCO zoekt de allergoedkoopste oplossingen, dan moet het ook nog snel, de lonen van de mensen die er werken zijn met 20% verlaagd omdat TEPCO te weinig geld over had, en blijven nieuwe lekkages komen, de reservoirs die ze bouwen om het koelwater op te vangen na gebruik die lekken nu al omdat ze zo haastig in elkaar getrapt worden, en ze weten bijvoorbeeld nog niet eens waar de 3 reactor kernen zijn... Die zijn ergens diep in de grond verdwenen, nadat ze door verschillende kelderniveaus heengebrand zijn, en die zijn nu nog gloeiend heet.
Ze injecteren 400 ton water per dag in het gebied, waarvan 300 daarna de zee in loopt, en waar de andere 100 heen gaan weten ze gewoon niet..
en de onderneming om de paar duizend brandstaven te verwijderen is feitelijk bijna onmogelijk zonder fouten, omdat de hele opslag op instorten staat, de brandstaven aan het afbrokkelen zijn (er is gruis in het water gevonden) en die dingen zijn in hun rekken gebogen..
pi_133221950
Als TEPCO te weinig geld heeft, nationaliseer je dat bedrijf toch? Ik denk dat wij dat in Nederland wel zouden doen.
pi_133222034
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:45 schreef BaasBanaan het volgende:
Als TEPCO te weinig geld heeft, nationaliseer je dat bedrijf toch? Ik denk dat wij dat in Nederland wel zouden doen.
Nouja, ze hebben niet te weinig geld, ze willen er zo min mogelijk aan uitgeven.
pi_133222050
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:43 schreef Murdera het volgende:

[..]

Nouja, waarom het nog steeds niet opgelost is snap ik wel.
Fout na fout na fout.
TEPCO zoekt de allergoedkoopste oplossingen, dan moet het ook nog snel, de lonen van de mensen die er werken zijn met 20% verlaagd omdat TEPCO te weinig geld over had, en blijven nieuwe lekkages komen, de reservoirs die ze bouwen om het koelwater op te vangen na gebruik die lekken nu al omdat ze zo haastig in elkaar getrapt worden, en ze weten bijvoorbeeld nog niet eens waar de 3 reactor kernen zijn... Die zijn ergens diep in de grond verdwenen, nadat ze door verschillende kelderniveaus heengebrand zijn, en die zijn nu nog gloeiend heet.
Ze injecteren 400 ton water per dag in het gebied, waarvan 300 daarna de zee in loopt, en waar de andere 100 heen gaan weten ze gewoon niet..
en de onderneming om de paar duizend brandstaven te verwijderen is feitelijk bijna onmogelijk zonder fouten, omdat de hele opslag op instorten staat, de brandstaven aan het afbrokkelen zijn (er is gruis in het water gevonden) en die dingen zijn in hun rekken gebogen..
Maar dat is toe te schrijven aan japanse trots, geen hulp aanvaarden van andere landen omdat ze gezichtsverlies zullen lijden. Amerika en andere landen waar kernenergie groot is hebben al hulp aangeboden. Japanse overheid heeft weken na de ramp dingen stil gehouden om zelfde reden.
pi_133222098
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:48 schreef Viro het volgende:

[..]

Maar dat is toe te schrijven aan japanse trots, geen hulp aanvaarden van andere landen omdat ze gezichtsverlies zullen lijden. Amerika en andere landen waar kernenergie groot is hebben al hulp aangeboden. Japanse overheid heeft weken na de ramp dingen stil gehouden om zelfde reden.
OA, maar als de hele wereld mee helpt is het nog bijzonder lastig, en denk ik niet dat ze die brandstaven weg zullen krijgen zonder een paar ongelukken.
Ik ben nog benieuwder hoe ze de lekken gaan oplossen. er was al sprake van plannen om het gebied te laten bevriezen ofzo.. :{
pi_133222230
Kunnen ze Fukushima niet nuken?
pi_133222357
Bazen werkdag. Beetje monitoren afkoppelen en aansluiten.
pi_133222362
Iedereen zit hier de komende vijftien minuten voor zich uit te staren, omdat de domste oplossing in dit geval misschien best slim is. :P
pi_133222379
quote:
6s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:57 schreef FL_Freak het volgende:
Bazen werkdag. Beetje monitoren afkoppelen en aansluiten.
Ik doe meer dan alleen maar monitoren afkoppelen en aansluiten.

Oh nee, ik doe minder.
pi_133222390
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:53 schreef BaasBanaan het volgende:
Kunnen ze Fukushima niet nuken?
:')
Dan kunnen ze gewoon inpakken en rustig weglopen, dan gaat het allemaal vanzelf. :')
pi_133222427
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:58 schreef Murdera het volgende:

[..]

Dan kunnen ze gewoon inpakken en rustig weglopen, dan gaat het allemaal vanzelf. :')
Nee, als je die zooi alleen laat wordt het niet opeens een kernbom. :P
pi_133222471
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:59 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ik denk dat het op hetzelfde neer zal komen, al doet een kernbom natuurlijk nog geen fractie van de schade.
pi_133222530
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 17:00 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik denk dat het op hetzelfde neer zal komen, al doet een kernbom natuurlijk nog geen fractie van de schade.
Precies, gewoon een relatief kleine. Zolang de temperatuur maar hoog genoeg wordt om alles kapot te maken daar. :)
pi_133222548
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:50 schreef Murdera het volgende:

[..]

OA, maar als de hele wereld mee helpt is het nog bijzonder lastig, en denk ik niet dat ze die brandstaven weg zullen krijgen zonder een paar ongelukken.
Ik ben nog benieuwder hoe ze de lekken gaan oplossen. er was al sprake van plannen om het gebied te laten bevriezen ofzo.. :{
Dat de wereld meekijkt is juist een reden om open te zijn over stand van zaken ipv stil houden. Dat het vaker mis zal gaan is een zekerheid. Ze hebben zelf toegegeven geen kennis te hebben om bv het lekken te stoppen. Als ze daarvoor bv. nederland om advies/hulp vragen zou dat veel tijd schelen en geld, want nederland heeft kennis als het aankomt op grondwerken en bodemonderzoek als geen een ander land ter wereld. Wat ze nu doen is nieuwe technieken proberen om de ramp in te dammen.
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:59 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Als zij het zooi niet afkoelen zal het zooi veel meer radioactief afval opleveren op lange termijn. Daar heeft niemand baat bij, vooral als er tig keer meer radioactief afval dan chernobyl per dag de zee in lekt.
  woensdag 13 november 2013 @ 17:03:07 #31
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_133222553
Het doet me goed om te weten dat mensen met de macht en kennis om een land te besturen grotere fouten kunnen maken dan ik. :7
Naar het schijnt heb ik toch niet het eeuwige leven en om nu te zeggen dat het hier zo'n groot feest is.. :N
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
pi_133222570
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 17:02 schreef Viro het volgende:

[..]

Als zij het zooi niet afkoelen zal het zooi veel meer radioactief afval opleveren op lange termijn. Daar heeft niemand baat bij, vooral als er tig keer meer radioactief afval dan chernobyl per dag de zee in lekt.
Maar als je alles kapotmaakt is er geen lange termijn. :)
pi_133222580
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 17:03 schreef Sardu het volgende:
Het doet me goed om te weten dat mensen met de macht en kennis om een land te besturen grotere fouten kunnen maken dan ik. :7
Naar het schijnt heb ik toch niet het eeuwige leven en om nu te zeggen dat het hier zo'n groot feest is.. :N
There's always a party in my pants.
pi_133222600
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 17:02 schreef Viro het volgende:

[..]

Dat de wereld meekijkt is juist een reden om open te zijn over stand van zaken ipv stil houden. Dat het vaker mis zal gaan is een zekerheid. Ze hebben zelf toegegeven geen kennis te hebben om bv het lekken te stoppen. Als ze daarvoor bv. nederland om advies/hulp vragen zou dat veel tijd schelen en geld, want nederland heeft kennis als het aankomt op grondwerken en bodemonderzoek als geen een ander land ter wereld. Wat ze nu doen is nieuwe technieken proberen om de ramp in te dammen.
Volgens mij is iedereen het er over eens dat er zoveel mogelijk openheid en hulp moet zijn. :P
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 17:04 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

banaan pls. :')
  woensdag 13 november 2013 @ 17:05:27 #35
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_133222613
quote:

[..]

There's always a party in my pants.
Sinds kort in mijn matras. *O*
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
pi_133222627
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 17:05 schreef Murdera het volgende:

[..]

banaan pls. :')
Leg mij eens uit wat er mis kan gaan. :D
pi_133222629
grappig detail trouwens, dat er in amerika nog 23 kopieën van die powerplant staan, allemaal in de buurt van breuklijnen, en allemaal met dezelfde constructiefouten. :')
pi_133222633
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 17:05 schreef Sardu het volgende:

[..]

Sinds kort in mijn matras. *O*
Dat doe ik al jaren. :P
pi_133222657
quote:
grappig detail trouwens, dat er in amerika nog 23 kopieën van die powerplant staan, allemaal in de buurt van breuklijnen, en allemaal met dezelfde constructiefouten. :')
Hilarisch!

pi_133222734
quote:
Niet vergeten dat het al hele oude centrales zijn die in jaren 60 zijn gebouwd. De koelketels zijn na al die jaren straling vermoeid. Een schok is al voldoende om de ketels te laten scheuren :X
pi_133222754
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:58 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ik doe meer dan alleen maar monitoren afkoppelen en aansluiten.

Oh nee, ik doe minder.
uitkering trekkert goffedomme land uit jij!!2!2!einz!1
pi_133222757
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 17:10 schreef Viro het volgende:

[..]

Niet vergeten dat het al hele oude centrales zijn die in jaren 60 zijn gebouwd. De koelketels zijn na al die jaren straling vermoeid. Een schok is al voldoende om de ketels te laten scheuren :X
Een schok is al voldoende, genoteerd.
pi_133222768
quote:
8s.gif Op woensdag 13 november 2013 17:11 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

uitkering trekkert goffedomme land uit jij!!2!2!einz!1
IK KRIJG GODVERDOMME GEEN UITKERING VIEZE GEBUGGU(EG(GU(GU(BU(E)VU(GUE(FGEFH( QE&H(E&FH(E&GH IUD GH(ET (EH

RACIST
pi_133222806
quote:

[..]

Nee dan maak je het juist erger, zoals mur al zegt is er een deel van de staven de grond ingebrand en andere helft ligt ergens in het puin of in de koelketel. Als je het nukt zorg je ervoor dat het bovengrondse deel van de staven het atmosfeer in gaat. Ik zit er niet op te wachten om minimaal 6k staven in te ademen.
  woensdag 13 november 2013 @ 17:15:08 #45
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_133222869
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 17:13 schreef Viro het volgende:

[..]

Nee dan maak je het juist erger, zoals mur al zegt is er een deel van de staven de grond ingebrand en andere helft ligt ergens in het puin of in de koelketel. Als je het nukt zorg je ervoor dat het bovengrondse deel van de staven het atmosfeer in gaat. Ik zit er niet op te wachten om minimaal 6k staven in te ademen.
Scheelt me wel wat geld, ik doe nu al mijn best om me kapot te roken en dit zal wel een flinke boost geven.
Dan snel kinderen maken en hopen dat het mutants worden.

X-men. :D *O*
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
pi_133222903
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 17:13 schreef Viro het volgende:

[..]

Harder nuken, in dat geval. Er moet helemaal niks meer over zijn om de atmosfeer in te kunnen gaan. :)
pi_133222918
Metaal-moeheid voor kerncentrales wordt zwaar onderschat, vooral bij centrales uit de koude oorlog.
Toen was men erg bezig om centrales te bouwen die bestand waren tegen externe bedreigingen ipv interne bedreigingen.
pi_133222924
Het is wel eng hoe accuraat dit is voor mij.

pi_133222926
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 17:16 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Harder nuken, in dat geval. Er moet helemaal niks meer over zijn om de atmosfeer in te kunnen gaan. :)
_O-
pi_133223037
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 17:16 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

_O- :')

Banaan wil een post-apocalypse wereld waarin hij fallout praktijken kan doen? :D
pi_133223061
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 17:20 schreef Viro het volgende:

[..]

Banaan wil een post-apocalypse wereld waarin hij fallout praktijken kan doen? :D
Die doppenverzameling gaat zichzelf niet nuttig maken.
pi_133223078
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 17:12 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

IK KRIJG GODVERDOMME GEEN UITKERING VIEZE GEBUGGU(EG(GU(GU(BU(E)VU(GUE(FGEFH( QE&H(E&FH(E&GH IUD GH(ET (EH

RACIST
beste heer banaan, je capslock staat aan
pi_133223111
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 17:20 schreef Viro het volgende:

[..]

woensdag 13 november 2013 @ 17:22:24 #54
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_133223114
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 17:21 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Oi, jij kan rijmen! Maak de bekkenstoot in de OP even af. :D
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
pi_133223129
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 17:21 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Niet, dan zouden het kleine letters zijn geweest. Ik hield mijn shiftknop namelijk ingedrukt. Vandaar dat je leestekens ipv cijfers ziet.
  woensdag 13 november 2013 @ 17:24:28 #56
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_133223179
quote:
17s.gif Op woensdag 13 november 2013 17:22 schreef Murdera het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Come at me bruh!

I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
pi_133223180
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 17:22 schreef Sardu het volgende:

[..]

Oi, jij kan rijmen! Maak de bekkenstoot in de OP even af. :D
Had niet eens door dat het rijmde :')
pi_133223242
Ik vond lou altijd zo lief. :@ Elke keer dat ik speelde gaf ik hem gelijk zijn zin en liet ik de mensheid afslachten omdat hij me zo lief aankeek. :@ O+
pi_133223263
Tevens, die eindbaas _O_
  woensdag 13 november 2013 @ 17:27:38 #60
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_133223285
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 17:26 schreef Murdera het volgende:
Tevens, die eindbaas _O_
[ afbeelding ]
New Vegas? Die heb ik nog niet gespeeld :@
pi_133223317
pi_133223323
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 17:27 schreef Mano_ het volgende:

[..]

Fallout, de originele :D
heeeeel lang geleden toen ik nog een klein murretje was. O+
  woensdag 13 november 2013 @ 17:28:57 #63
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_133223333
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 17:27 schreef Mano_ het volgende:

[..]

Troost je, ik geen enkele fallout. :+
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
  woensdag 13 november 2013 @ 17:30:14 #64
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_133223395
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 17:28 schreef Murdera het volgende:

[..]

Fallout, de originele :D
heeeeel lang geleden toen ik nog een klein murretje was. O+
[ afbeelding ]
Ah, ik dacht dat het gewoon een crappy plaatje was :D
1 en 2 heb ik nooit echt gespeeld omdat top-down view.
  woensdag 13 november 2013 @ 17:31:15 #65
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_133223440
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 17:28 schreef Sardu het volgende:

[..]

Troost je, ik geen enkele fallout. :+
3 is vet, alleen al omdat je een stad kan nuken O+
pi_133223509
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 17:31 schreef Mano_ het volgende:

[..]

Zie je wel, steden nuken is vet.
  woensdag 13 november 2013 @ 17:33:01 #67
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_133223515
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 17:31 schreef Mano_ het volgende:

[..]

Is dat die waar je begint op een kinderverjaardag? Wist niet hoe snel ik 'm weer af moest sluiten. Kinderen. :')
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
  woensdag 13 november 2013 @ 17:34:34 #68
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_133223570
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 17:33 schreef Sardu het volgende:

[..]

Is dat die waar je begint op een kinderverjaardag? Wist niet hoe snel ik 'm weer af moest sluiten. Kinderen. :')
Ja, daar moet je even doorheen bijten.
  woensdag 13 november 2013 @ 17:35:20 #69
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_133223602
Godver, morgen teringvroeg opstaan om de auto te laten keuren :(
  woensdag 13 november 2013 @ 17:39:11 #70
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_133223724
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 17:34 schreef Mano_ het volgende:

[..]

Ja, daar moet je even doorheen bijten.
Meh, genoeg games waar ik niet eerst een kinderverjaardag uit moet zitten.
En een achterlijk lange backlog dus nog genoeg te doen voordat ik me bezig hoef te houden met fallout. :P
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
  woensdag 13 november 2013 @ 17:39:43 #71
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_133223744
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 17:39 schreef Sardu het volgende:

[..]

Meh, genoeg games waar ik niet eerst een kinderverjaardag uit moet zitten.
En een achterlijk lange backlog dus nog genoeg te doen voordat ik me bezig hoef te houden met fallout. :P
Surgeon Simulator 2013 _O_ *O*
  woensdag 13 november 2013 @ 17:41:07 #72
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_133223786
Ik loop zelf ook wat achter trouwens, heb Commander Keen 7 bijna uitgespeeld *O*
  woensdag 13 november 2013 @ 17:48:14 #73
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_133224005
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 17:41 schreef Mano_ het volgende:
Ik loop zelf ook wat achter trouwens, heb Commander Keen 7 bijna uitgespeeld *O*
Al een jaar geen games gekocht ivm weinig tijd. ;(

Binnenkort wel een 2e vidkaart erbij en voeding+ cpu upgraden. :P
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
  woensdag 13 november 2013 @ 17:55:56 #74
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_133224213
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 17:48 schreef Sardu het volgende:

[..]

Al een jaar geen games gekocht ivm weinig tijd. ;(

Binnenkort wel een 2e vidkaart erbij en voeding+ cpu upgraden. :P
Als ik de baan krijg ga ik ook weer een beetje lekker verdienen. Dan mag m'n oude telraam ook eens afgelost worden na ruim 4 jaar :)
  woensdag 13 november 2013 @ 18:00:02 #75
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_133224331
quote:
7s.gif Op woensdag 13 november 2013 17:55 schreef Mano_ het volgende:

[..]

Als ik de baan krijg ga ik ook weer een beetje lekker verdienen. Dan mag m'n oude telraam ook eens afgelost worden na ruim 4 jaar :)
De mijne staat al bijna een jaar in een bigshopper te verstoffen. :')
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
pi_133224738
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 17:30 schreef Mano_ het volgende:

[..]

Ah, ik dacht dat het gewoon een crappy plaatje was :D
1 en 2 heb ik nooit echt gespeeld omdat top-down view.
ik heb over de 800 uur in de 1e zitten. Geen overdrijving
pi_133225010
Date was zo leuk O+ O+ O+
3 uur non stop gepraat over van alles en nog wat _O-
Zie hem zaterdag weer waarschijnlijk O+
pi_133225032
quote:

SPOILER
Omg _O-
pi_133225046
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 18:21 schreef krullenbolletje het volgende:
klinkt als eeen mislukte date :P
pi_133225136
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 18:22 schreef Murdera het volgende:

[..]

klinkt als eeen mislukte date :P
Mentale klik vind ik zo fijn dus zeker niet :P Ik kan een jongen nog zo leuk vinden als ik niet uren slap met hem kan lullen wordt het niks _O-
pi_133225157
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 18:25 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Mentale klik vind ik zo fijn dus zeker niet :P Ik kan een jongen nog zo leuk vinden als ik niet uren slap met hem kan lullen wordt het niks _O-
was grapje hoor :D
pi_133225229
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 18:26 schreef Murdera het volgende:

[..]

was grapje hoor :D
Nou we hebben niet gezoend dus sommige mensen zouden het als mislukt ervaren :P
pi_133225281
quote:
Uhuh, je zag gewoon zijn jewgold horloge oid :D
pi_133225734
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 18:30 schreef Viro het volgende:

[..]

Uhuh, je zag gewoon zijn jewgold horloge oid :D
Had hij niet :P
pi_133225772
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 18:43 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Had hij niet :P
Had hij wel een typische joods baard en kapsel?
  woensdag 13 november 2013 @ 18:49:06 #86
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_133225910
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 18:44 schreef Viro het volgende:

[..]

Hier ben ik ook wel benieuwd naar. :D
Anders zit ik voor niks met 2 van die krullen nu. :'(
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
pi_133225923
quote:
05-02-2011 337
In me eentje een heel topic vol geluld :')
  woensdag 13 november 2013 @ 18:49:46 #88
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_133225928
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 18:22 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Omg _O-
Yeah, you like that, don't you. :P :D
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
pi_133225929
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 18:49 schreef Sardu het volgende:

[..]

_O-
pi_133226213
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 18:44 schreef Viro het volgende:

[..]

Nee duh _O-
pi_133226266
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 19:00 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Nee duh _O-
Dan is het geen jood -O- No jewgold for you gold digger _O-
Arme Sardu :'(
pi_133226274
quote:

[..]

Yeah, you like that, don't you. :P :D
:'(
  woensdag 13 november 2013 @ 19:05:26 #93
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_133226372
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 19:02 schreef Viro het volgende:

[..]

Bah, heb mijn keppeltje maar weer in de kast gestopt. ;(
Die krullen gebruik ik wel om andere golddiggers mee te vangen. :7

quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 19:02 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

:'(
There's more where that one came from. *) :P
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
pi_133226406
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 19:02 schreef Viro het volgende:

[..]

Dat wel :P Hippe jood gewoon O+
pi_133226432
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 19:05 schreef Sardu het volgende:

[..]

Genoeg gold diggers die rond lopen daar buiten :Y
quote:
[..]

_O-
pi_133226450
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 19:06 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Dat wel :P Hippe jood gewoon O+
Hipster jood? :'(
pi_133226454
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 19:05 schreef Sardu het volgende:

[..]

[..]

Ik pas :P
  woensdag 13 november 2013 @ 19:08:09 #98
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_133226486
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 18:25 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Met dat criterium kan je de helft van dit topic wel daten. _O-
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
pi_133226529
_O-
  woensdag 13 november 2013 @ 19:09:09 #100
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_133226530
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 19:07 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Ik pas :P
Is het omdat ik geen baard heb? :'(
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
pi_133226662
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 19:07 schreef Viro het volgende:

[..]

Hipster jood? :'(
Hippe niet hipster :{w
pi_133226680
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 19:08 schreef Sardu het volgende:

[..]

Met dat criterium kan je de helft van dit topic wel daten. _O-
Is niet mijn enige criterium :+
pi_133226705
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 19:09 schreef Sardu het volgende:

[..]

Is het omdat ik geen baard heb? :'(
Nee 8)7
pi_133226765
quote:

[..]

He sletje
  woensdag 13 november 2013 @ 19:17:13 #105
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_133226815
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 19:13 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Nee 8)7
Nou,nou niet zo serieus... Straks ga je me nog vertellen dat het aan mijn blauwe ogen ligt. :D

quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 19:15 schreef Snowbells het volgende:

[..]

He sletje
Eh sexy!
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
  roze woensdag 13 november 2013 @ 19:17:57 #106
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_133226841
Schatjes :*
Your beauty never ever scared me.
pi_133226929
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2013 19:17 schreef Amarantha het volgende:
Babe
pi_133226934
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 19:17 schreef Sardu het volgende:

[..]

Nou,nou niet zo serieus... Straks ga je me nog vertellen dat het aan mijn blauwe ogen ligt. :D

[..]

Eh sexy!
Je bent mijn type niet
  roze woensdag 13 november 2013 @ 19:20:55 #109
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_133226949
quote:
14s.gif Op woensdag 13 november 2013 19:20 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Babe
O+
  woensdag 13 november 2013 @ 19:22:20 #110
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_133226990
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 19:20 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Je bent mijn type niet
Ah, dankje! Dat is wel een zorg minder, liep me hier al helemaal voorbeeldig te gedragen met de angst dat ik misschien je type zou zijn. :P
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
  woensdag 13 november 2013 @ 19:22:47 #111
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_133227003
quote:
Bijdehand vrouwtje. :W
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
pi_133227038
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 19:22 schreef Sardu het volgende:

[..]

Ah, dankje! Dat is wel een zorg minder, liep me hier al helemaal voorbeeldig te gedragen met de angst dat ik misschien je type zou zijn. :P
Is dat ook weer duidelijk
  roze woensdag 13 november 2013 @ 19:23:54 #113
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_133227045
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 19:22 schreef Sardu het volgende:

[..]

Bijdehand vrouwtje. :W
Kind was het toch?
  woensdag 13 november 2013 @ 19:25:42 #114
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_133227109
quote:
14s.gif Op woensdag 13 november 2013 19:23 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Is dat ook weer duidelijk
Zeker, last van mn schouders af. *O*

quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2013 19:23 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Kind was het toch?
Hoja, maar komt omdat zij al over de heuvel was. :P
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
  woensdag 13 november 2013 @ 19:26:17 #115
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_133227131
'Avond :W
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
pi_133227146
quote:
O+ O+
pi_133227287
Taart
  woensdag 13 november 2013 @ 19:31:37 #118
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_133227316
quote:
14s.gif Op woensdag 13 november 2013 19:31 schreef Snowbells het volgende:
Taart
Cake. -O-
Had niks beters in huis.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
  roze woensdag 13 november 2013 @ 19:33:34 #119
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_133227396
Chocolade O+

(Naja nu nog een broodje aan het eten)
  woensdag 13 november 2013 @ 19:34:22 #120
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_133227434
quote:
14s.gif Op woensdag 13 november 2013 19:31 schreef Snowbells het volgende:
Taart
Kantoneese aardappelblokjes, rundercarree's en rode kool met peer :Y)
pi_133227538
Net pasta met tonijn :9~
pi_133227563
quote:
14s.gif Op woensdag 13 november 2013 19:34 schreef Mano_ het volgende:

[..]

Kantoneese aardappelblokjes, rundercarree's en rode kool met peer :Y)
Klinkt goor
  woensdag 13 november 2013 @ 19:38:32 #123
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_133227600
quote:
11s.gif Op woensdag 13 november 2013 19:37 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Klinkt goor
Smaakt goed :6
  roze woensdag 13 november 2013 @ 19:41:28 #124
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_133227723
Zo maar even douchen in een badkamer zonder verwarming en daarna opdrogen in een kamer zonder verwarming (heb wel een kachel maar olie is op) :')
  woensdag 13 november 2013 @ 19:42:19 #125
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_133227750
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2013 19:41 schreef Amarantha het volgende:
Zo maar even douchen in een badkamer zonder verwarming en daarna opdrogen in een kamer zonder verwarming (heb wel een kachel maar olie is op) :')
Rondjes om het huis rennen zonder kachel, droogt sneller en je krijgt het er niet zo koud van. ^O^
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
  roze woensdag 13 november 2013 @ 19:43:23 #126
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_133227795
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 19:42 schreef Sardu het volgende:

[..]

Rondjes om het huis rennen zonder kachel, droogt sneller en je krijgt het er niet zo koud van. ^O^
Qua kou valt het op mijn kamer nog wel mee maar als ik natte haren heb dan is het hier wel fris denk ik. Houtkachel in de kelder staat wel aan dus ik ga daar later vanavond nog wel even opwarmen :9 Wellicht ook opdrogen straks
  woensdag 13 november 2013 @ 19:46:39 #127
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_133227938
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 19:36 schreef krullenbolletje het volgende:
Net pasta met tonijn :9~
Hoe was je date?
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_133227985
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 19:46 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Hoe was je date?
Pagina 4 van dit topic
  woensdag 13 november 2013 @ 19:48:48 #129
169715 Mano_
Manomanoman..
  roze woensdag 13 november 2013 @ 19:49:21 #130
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_133228046
quote:
7s.gif Op woensdag 13 november 2013 19:48 schreef Mano_ het volgende:
Toetje :9~
[ afbeelding ]
_O_ :9~
  woensdag 13 november 2013 @ 19:50:30 #131
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_133228098
quote:
7s.gif Op woensdag 13 november 2013 19:48 schreef Mano_ het volgende:
Toetje :9~
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit, ouwe. :D
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
  woensdag 13 november 2013 @ 19:50:50 #132
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_133228111
waarom gaat er niets in dit topic over waar het hoort over te gaan? :')
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
  roze woensdag 13 november 2013 @ 19:51:03 #133
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_133228121
Joint draaien voor na het douchen
  roze woensdag 13 november 2013 @ 19:51:16 #134
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_133228131
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 19:50 schreef Basxt het volgende:
Hoezo ik zie hier boven een joint?
  woensdag 13 november 2013 @ 19:51:17 #135
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_133228132
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2013 19:41 schreef Amarantha het volgende:
Oh een koude badkamer is echt kut, ik zou dan gewoon de oven naar de badkamer slepen en 'm met het deurtje open een uur laten bakken :D
  woensdag 13 november 2013 @ 19:51:30 #136
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_133228141
quote:
Bakkes :(
  woensdag 13 november 2013 @ 19:51:40 #137
391391 Basxt
pi_133228145
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2013 19:51 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Hoezo ik zie hier boven een joint?
behalve dat :P
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
  woensdag 13 november 2013 @ 19:52:18 #138
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_133228170
quote:
Tjah, ligt in hetzelfde hoekje als users die hier nooit posten maar wel denken dat we waarde hechten aan hun mening. ^O^
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
  roze woensdag 13 november 2013 @ 19:52:22 #139
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_133228173
quote:
7s.gif Op woensdag 13 november 2013 19:51 schreef Mano_ het volgende:

[..]

Oh een koude badkamer is echt kut, ik zou dan gewoon de oven naar de badkamer slepen en 'm met het deurtje open een uur laten bakken :D
Ja ik ga heel snel me aankleden en daarna hopen dat mijn kamer te doen is daarna :') Anders ren ik door naar de houtkachel
  roze woensdag 13 november 2013 @ 19:52:35 #140
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_133228184
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 19:52 schreef Sardu het volgende:

[..]

Tjah, ligt in hetzelfde hoekje als users die hier nooit posten maar wel denken dat we waarde hechten aan hun mening. ^O^
:D :D :D :D
  woensdag 13 november 2013 @ 19:52:55 #141
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_133228201
quote:

[..]

_O-
  woensdag 13 november 2013 @ 19:54:24 #142
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_133228276
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 19:50 schreef Sardu het volgende:

[..]

Ziet er goed uit, ouwe. :D
:(
  roze woensdag 13 november 2013 @ 19:54:24 #143
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_133228277
Oh en ik doe bewust mijn kachel niet elke keer aan want dan ben ik deze winter verwend en doe ik dat ding de hele dag aan :') Kost me veel te veel geld
  woensdag 13 november 2013 @ 19:55:02 #144
391391 Basxt
pi_133228304
Hoeveel joints halen jullie uit één polletje?
quote:

[..]

roze woensdag 13 november 2013 @ 19:55:27 #145
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_133228328
Wat is een polletje?
  woensdag 13 november 2013 @ 19:55:33 #146
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_133228333
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2013 19:54 schreef Amarantha het volgende:
Oh en ik doe bewust mijn kachel niet elke keer aan want dan ben ik deze winter verwend en doe ik dat ding de hele dag aan :') Kost me veel te veel geld
Dat wel ja. Ik heb een paar jaar terug ook een naheffing van Eneco gekregen. Of ik even 800 euro wou aftikken :X
  roze woensdag 13 november 2013 @ 19:55:51 #147
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_133228350
Als ik zo meteen het antwoord weet reageer ik wel. Ik ga nu echt anders doe ik dat niet meer vanavond :')
  woensdag 13 november 2013 @ 19:56:31 #148
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_133228379
quote:
14s.gif Op woensdag 13 november 2013 19:48 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Pagina 4 van dit topic
We zitten pas op pagina 3.
  roze woensdag 13 november 2013 @ 19:56:41 #149
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_133228386
quote:
7s.gif Op woensdag 13 november 2013 19:55 schreef Mano_ het volgende:

[..]

Dat wel ja. Ik heb een paar jaar terug ook een naheffing van Eneco gekregen. Of ik even 800 euro wou aftikken :X
Ik heb een oliekachel (hele veilige hoor, ding slaat uit als de lucht niet meer goed is etc.) maar olie kost me gewoon teveel om hem elke dag aan te zetten. In de winter doe ik dat vast wel maar in de herfst toch nog maar even besparen daarop en gewoon meer in de woonkamer zitten bij de houtkachel :9
  woensdag 13 november 2013 @ 19:57:34 #150
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_133228429
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2013 19:56 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ik heb een oliekachel (hele veilige hoor, ding slaat uit als de lucht niet meer goed is etc.) maar olie kost me gewoon teveel om hem elke dag aan te zetten. In de winter doe ik dat vast wel maar in de herfst toch nog maar even besparen daarop en gewoon meer in de woonkamer zitten bij de houtkachel :9
Geen CV? :o
  woensdag 13 november 2013 @ 19:58:13 #151
391391 Basxt
pi_133228458
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2013 19:55 schreef Amarantha het volgende:
Wat is een polletje?
een toppie. was de naam even kwijt
  roze woensdag 13 november 2013 @ 19:58:15 #152
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_133228459
quote:
7s.gif Op woensdag 13 november 2013 19:57 schreef Mano_ het volgende:

[..]

Geen CV? :o
SPOILER
  roze woensdag 13 november 2013 @ 19:58:31 #153
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_133228467
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 19:58 schreef Basxt het volgende:

[..]

Oh nou daar zit ook verschil in. Je hebt kleine topjes wiet en hele grote _O-
  woensdag 13 november 2013 @ 19:58:47 #154
391391 Basxt
pi_133228477
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2013 19:58 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Oh nou daar zit ook verschil in. Je hebt kleine topjes wiet en hele grote _O-
k, Zeg een één gram?
  roze woensdag 13 november 2013 @ 19:59:01 #155
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_133228488
quote:

[..]

k, Zeg een één gram?
Stuk of 5 jointjes
  woensdag 13 november 2013 @ 19:59:24 #156
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_133228508
quote:

[..]

Topjes hebben alle groottes en gewichten, daar kan je toch geen schatting over geven. :')
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
  woensdag 13 november 2013 @ 19:59:39 #157
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_133228522
quote:
14s.gif Op woensdag 13 november 2013 19:58 schreef Amarantha het volgende:

[..]

SPOILER
Ah da's waar ook ja 8)7
Toen ik anti-kraak woonde hadden we gratisch stroom. Er stonden echt overal van die electrische convectiekachels te bollen de hele dag _O-
  woensdag 13 november 2013 @ 19:59:54 #158
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_133228535
quote:

[..]

k, Zeg een één gram?
Puur of met tabak?
Met tabak wel iets meer, puur ongeveer 2 joints.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
  woensdag 13 november 2013 @ 20:00:29 #159
391391 Basxt
pi_133228567
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2013 19:59 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Stuk of 5 jointjes
tering.
maar het probleem is, ik heb geen zin in roken, en ga het ook zeker niet doen. En heb bij laat ik zeggen een kwart toppie niet echt een goed effect. Ik voel wel wat, maar niet zo zeer dat je hem tript o.i.d

dus als ik te weinig doe, zou ik misschien aan sjek verslaafd kunnen raken ;(
  woensdag 13 november 2013 @ 20:00:31 #160
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_133228568
quote:

[..]

k, Zeg een één gram?
Tussen de 5 en 10 jointjes, afhankelijk van de wiet en waar ik zin in heb.
  woensdag 13 november 2013 @ 20:01:41 #161
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_133228613
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:00 schreef Basxt het volgende:

[..]

tering.
maar het probleem is, ik heb geen zin in roken, en ga het ook zeker niet doen. En heb bij laat ik zeggen een kwart toppie niet echt een goed effect. Ik voel wel wat, maar niet zo zeer dat je hem tript o.i.d

Wiet roken om te trippen :')
Daar zijn veel betere middeltjes voor :Y)

Oh en probeer eens een (water)pijp, dan heb je geen tabak nodig (met een pure ook niet natuurlijk, maar dan heb je al veel wiet nodig) en komt het veel directer aan.
  woensdag 13 november 2013 @ 20:01:53 #162
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_133228626
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:00 schreef Basxt het volgende:

[..]

tering.

Denk dat je heel wat moet roken voordat je gaat trippen van een joint. :')

Mij nog nooit overkomen. :N
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
  woensdag 13 november 2013 @ 20:03:24 #163
391391 Basxt
pi_133228687
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:01 schreef Sardu het volgende:

[..]

Denk dat je heel wat moet roken voordat je gaat trippen van een joint. :')

Mij nog nooit overkomen. :N
ja haha, nee maar ik heb het gevoel dat het hoogtepunt, dat zo weer weg is.. 10 min max.
  woensdag 13 november 2013 @ 20:04:19 #164
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_133228721
Je raakt trouwens ook niet gauw verslaafd aan roken wanneer je af en toe een joint met tabak rookt. :{w

Trippen kan je beter ander spul voor halen. Als je geen zin hebt aan roken vraag ik me af wat je met wiet doet. Injecteren, of in een cake?
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
pi_133228725
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:03 schreef Basxt het volgende:

[..]

ja haha, nee maar ik heb het gevoel dat het hoogtepunt, dat zo weer weg is.. 10 min max.
Meid, erg vervelend voor je
pi_133228783
Ik heb zin in brownies ;(
  woensdag 13 november 2013 @ 20:06:32 #167
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_133228804
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:03 schreef Basxt het volgende:

[..]

You're doing it wrong!!
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
  woensdag 13 november 2013 @ 20:07:16 #168
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_133228835
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:06 schreef Sardu het volgende:

[..]

You're doing it wrong!!
Volgens mij is 'ie Salvia aan het roken _O-
  woensdag 13 november 2013 @ 20:07:54 #169
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_133228866
quote:
7s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:07 schreef Mano_ het volgende:

[..]

Volgens mij is 'ie Salvia aan het roken _O-
Lucky strikes en dan niet over de longen. :P _O-
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
  woensdag 13 november 2013 @ 20:09:05 #170
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_133228913
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:07 schreef Sardu het volgende:

[..]

Lucky strikes en dan niet over de longen. :P _O-
Die heb ik altijd in de auto. Als m'n ma mee rijdt denkt ze altijd dat er wiet in zit _O-
pi_133229002
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:04 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Meid, erg vervelend voor je
  woensdag 13 november 2013 @ 20:13:42 #172
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_133229104
quote:
14s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:09 schreef Mano_ het volgende:

[..]

Die heb ik altijd in de auto. Als m'n ma mee rijdt denkt ze altijd dat er wiet in zit _O-
Ja, sommige peuken hebben echt een eigenaardig geurtje. :D
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
  woensdag 13 november 2013 @ 20:14:51 #173
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_133229148
Godver, check deze link uit het funny-blabla-topic _O- :')

http://distractify.com/ne(...)ly-in-mortal-danger/
  woensdag 13 november 2013 @ 20:17:05 #174
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_133229241
quote:
A resident calls the PD to complain about a bright light outside the house. Officers come to investigate -- turns out that it's the moon!
:D _O- :')
pi_133229320
quote:
7s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:17 schreef Mano_ het volgende:

[..]

:D _O- :')
Die moet behoorlijk high zijn geweest :')
  roze woensdag 13 november 2013 @ 20:20:08 #176
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_133229348
Brrrrrrr
pi_133229503
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 19:12 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Hippe niet hipster :{w
potato of potato :{w
pi_133229512
bwahaha filemon is zo grafdroog :')
pi_133229536
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 19:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
'Avond :W
Avond :W
Ga je lekker?
  woensdag 13 november 2013 @ 20:25:37 #180
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_133229554
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:25 schreef Viro het volgende:

[..]

Avond :W
Ga je lekker?
Nog niet, maar ga me zo wel een dikke draaien :D
Jij?
|| justdiggit.org ||
  woensdag 13 november 2013 @ 20:29:43 #181
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_133229723
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Jij?
Buurvrouw. :D
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
  woensdag 13 november 2013 @ 20:30:20 #182
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_133229742
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:29 schreef Sardu het volgende:

[..]

Buurvrouw. :D
:W

Buurman :D
|| justdiggit.org ||
pi_133229756
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Jij?
Nice, ik moet nog een wasje opvouwen daarna draai ik er ook een :9

Kijk mij eens brave huishoudmannetje zijn :'(
pi_133229763
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:24 schreef Viro het volgende:

[..]

potato of potato :{w
totaal niet :+
  woensdag 13 november 2013 @ 20:31:04 #185
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_133229773
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

:W

Buurman :D
Gek op joden, perhaps? :P
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
pi_133229795
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:30 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Hoe was je date met jewfro? *O*
pi_133229798
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 19:56 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

We zitten pas op pagina 3.
op mijn laptop niet :?
pi_133229804
Sardu gaat van vrouw naar vrouw met zijn bekkenstoten :D
pi_133229837
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:30 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

heulemaal wel :P
pi_133229846
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:31 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Hoe was je date met jewfro? *O*
ONZ / [ONZ STONERS!] #538 - JEWGOLD
als het goed is gaat die link naar de goede post :@
  woensdag 13 november 2013 @ 20:33:23 #191
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_133229885
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:31 schreef Viro het volgende:
Sardu gaat van vrouw naar vrouw met zijn bekkenstoten :D
Ik stekkerboot alles. :9
Vandaag pimp ik met mijn jodenbakkebaarden. *)
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
pi_133229894
1 pagina hier op pc/laptop of mobiel :7
pi_133229904
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef Viro het volgende:

[..]

heulemaal wel :P
hip vind ik gewoon normale kleding gekocht in de afgelopen 5 jaar, hipster is belachelijke brillen zonder glazen/skinny jeans etc :')
pi_133229958
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:33 schreef Sardu het volgende:

[..]

Ik stekkerboot alles. :9
Vandaag pimp ik met mijn jodenbakkebaarden. *)
pi_133229965
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

ONZ / [ONZ STONERS!] #538 - JEWGOLD
als het goed is gaat die link naar de goede post :@
Oeh, leuk :D
  woensdag 13 november 2013 @ 20:36:06 #196
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_133229985
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:35 schreef Viro het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Veer wou ook al niet bekkenstoten. -O-
Iets met golden retriever...
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
  woensdag 13 november 2013 @ 20:36:31 #197
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_133230000
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:30 schreef Viro het volgende:

[..]

Nice, ik moet nog een wasje opvouwen daarna draai ik er ook een :9

Kijk mij eens brave huishoudmannetje zijn :'(
Heb ik vanmorgen allemaal al gedaan :D Kijk mij een braaf huisvrouwtje zijn ;(

quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:31 schreef Sardu het volgende:

[..]

Gek op joden, perhaps? :P
Gek op.. nah.
|| justdiggit.org ||
pi_133230024
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:33 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

hip vind ik gewoon normale kleding gekocht in de afgelopen 5 jaar, hipster is belachelijke brillen zonder glazen/skinny jeans etc :')
Oh dat valt dan wel mee. Dat zijn geen hipsters maar ongedierte :r
  woensdag 13 november 2013 @ 20:39:03 #199
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_133230103
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Gek op.. nah.
Ééndagsjoden? :D :P
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
  woensdag 13 november 2013 @ 20:39:32 #200
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_133230117
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:31 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

op mijn laptop niet :?
Oké.

Hier is een vis die zichzelf pleziert met een onthoofde vis:

pi_133230118
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:36 schreef Sardu het volgende:

[..]

Veer wou ook al niet bekkenstoten. -O-
Iets met golden retriever...
Je had haar been moeten bekkenstoten tegen haar wil in ^O^
  woensdag 13 november 2013 @ 20:40:44 #202
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_133230172
quote:
Mooi zo!
  woensdag 13 november 2013 @ 20:41:03 #203
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_133230181
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:39 schreef Sardu het volgende:

[..]

Ééndagsjoden? :D :P
Ligt er maar net aan...
|| justdiggit.org ||
pi_133230188
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Heb ik vanmorgen allemaal al gedaan :D Kijk mij een braaf huisvrouwtje zijn ;(

[..]

Gek op.. nah.
Dat is nog braver dan mij :D Ons imago, wat doe je? :'(

Ik ben gek op joden, zie TT :@
  woensdag 13 november 2013 @ 20:41:50 #205
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_133230211
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:41 schreef Viro het volgende:

[..]

Dat is nog braver dan mij :D Ons imago, wat doe je? :'(

Ik ben gek op joden, zie TT :@
Jij begon erover! :'(

Oke :P
|| justdiggit.org ||
pi_133230239
Ja oke nu echt even was opvouwen :{
  woensdag 13 november 2013 @ 20:42:53 #207
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_133230254
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:39 schreef Viro het volgende:

[..]

Je had haar been moeten bekkenstoten tegen haar wil in ^O^
En ik maar likken, bleek lassie helemaal geen golden retriever. :'(

quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Ligt er maar net aan...
Nee, dit word niks. :N

Wanna get high? :D
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
  woensdag 13 november 2013 @ 20:43:23 #208
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_133230275
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:39 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Oké.

Beste. Filmpje. Ooit.
Punt.

_O- _O- _O-
pi_133230291
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Jij begon erover! :'(

Oke :P
8)7 |:(
  woensdag 13 november 2013 @ 20:43:54 #210
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_133230300
quote:
17s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:42 schreef Sardu het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk geen mening over joden. Nooit een jood ontmoet of me verdiept erin :N

Jaaa :D
|| justdiggit.org ||
  woensdag 13 november 2013 @ 20:44:10 #211
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_133230310
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:43 schreef Viro het volgende:

[..]

8)7 |:(
o|O
|| justdiggit.org ||
  woensdag 13 november 2013 @ 20:45:49 #212
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_133230386
quote:
7s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:43 schreef Mano_ het volgende:

[..]

Beste. Filmpje. Ooit.
Punt.

_O- _O- _O-
Je ziet ook echt die piemel er in glijden. :Y
pi_133230442
quote:
17s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:42 schreef Sardu het volgende:

[..]

En ik maar likken, bleek lassie helemaal geen golden retriever. :'(

[..]

Was het:
SPOILER
?
  woensdag 13 november 2013 @ 20:48:58 #214
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_133230516
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk geen mening over joden. Nooit een jood ontmoet of me verdiept erin :N

Ik ook nie, ik had voor Krul van die mooie bakkebaarden gemaakt, maar bleek niet haar type. :'(

quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:47 schreef Viro het volgende:

[..]

Was het:
SPOILER
?
Ghehehe, als je misspain en mij zou kruizen. :D _O-
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
  woensdag 13 november 2013 @ 20:50:36 #215
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_133230604
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:48 schreef Sardu het volgende:

[..]

Ik ook nie, ik had voor Krul van die mooie bakkebaarden gemaakt, maar bleek niet haar type. :'(
Pics? :D
|| justdiggit.org ||
  woensdag 13 november 2013 @ 20:53:17 #216
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_133230733
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

woensdag 13 november 2013 @ 20:55:33 #217
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_133230852
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

1e pagina in een discrete spoiler.

pas op, kon weleens niet je type zijn. _O-
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
pi_133230864
quote:
14s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:40 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Mooi zo!
Zeker, zaterdag zie ik hem weer *O*
pi_133230884
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:55 schreef Sardu het volgende:

[..]

pi_133230906
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:37 schreef Viro het volgende:

[..]

Oh dat valt dan wel mee. Dat zijn geen hipsters maar ongedierte :r
Hipsters zijn ongedierte _O-
  woensdag 13 november 2013 @ 20:56:59 #221
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_133230912
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:55 schreef Sardu het volgende:

[..]

Ik ben nieuwsgierig naar de rest :9
|| justdiggit.org ||
pi_133230917
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:35 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Oeh, leuk :D
Jaa :D
pi_133230931
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:39 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Oké.

Niet gekeken :{w
  woensdag 13 november 2013 @ 20:58:54 #224
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_133230994
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:56 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Wat loop je te emogiffen, zeikerd? :6

quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Die knip ik er niet voor niks af. :{w
Dit is mijn goede hoek. :P
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
  roze woensdag 13 november 2013 @ 20:59:03 #225
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_133231000
Ik hou van houtkachels O+ Nog geen 5 min. voor dat ding gezeten en mijn haar was helemaal droog
  woensdag 13 november 2013 @ 20:59:25 #226
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_133231016
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:58 schreef Sardu het volgende:

[..]

Die knip ik er niet voor niks af. :{w
Dit is mijn goede hoek. :P
;(
|| justdiggit.org ||
pi_133231083
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:58 schreef Sardu het volgende:

[..]

Wat loop je te emogiffen, zeikerd? :6

tu esta locooo
  woensdag 13 november 2013 @ 21:01:35 #228
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_133231110
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

;(
Kom wel een keer in the mix een dikken roken.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
  woensdag 13 november 2013 @ 21:02:35 #229
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_133231165
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:01 schreef Sardu het volgende:

[..]

Kom wel een keer in the mix een dikken roken.
Gaan we een keertje samen doen, stel ik voor :Y)
|| justdiggit.org ||
  woensdag 13 november 2013 @ 21:03:40 #230
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_133231223
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:01 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

tu esta locooo
Oja, dat klopt. :D
Krijg je met die gekke sociopaten. :9
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
  woensdag 13 november 2013 @ 21:06:47 #231
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_133231399
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Gaan we een keertje samen doen, stel ik voor :Y)
Stonerminimeet met de buurvrouw en die idioot. *O*
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
  woensdag 13 november 2013 @ 21:07:31 #232
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_133231445
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:06 schreef Sardu het volgende:

[..]

Stonerminimeet met de buurvrouw en die idioot. *O*
En dan ben ik de idioot en jij de buurvrouw? :D
|| justdiggit.org ||
  woensdag 13 november 2013 @ 21:09:03 #233
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_133231511
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

En dan ben ik de idioot en jij de buurvrouw? :D
Tot dat moment mag jij dat denken. :P
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
  woensdag 13 november 2013 @ 21:09:21 #234
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_133231523
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:09 schreef Sardu het volgende:

[..]

Tot dat moment mag jij dat denken. :P
|| justdiggit.org ||
pi_133231715
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Vragen kan je stellen aan krul, die gaat zich bekeren tot het jodendom :P
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

o|O
Oeh pls don't stop :@
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:48 schreef Sardu het volgende:

[..]

[..]

Ghehehe, als je misspain en mij zou kruizen. :D _O-
Wie is dat? En dat geloof ik best _O-
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:56 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Hipsters zijn ongedierte _O-
Ja geef mij eens ongelijk :7
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Jij bent channie? :o
  woensdag 13 november 2013 @ 21:13:49 #236
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_133231749
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:57 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Niet gekeken :{w
;(
  woensdag 13 november 2013 @ 21:14:34 #237
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_133231783
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:13 schreef Viro het volgende:

[..]

Vragen kan je stellen aan krul, die gaat zich bekeren tot het jodendom :P
Okee...

quote:
[..]

Oeh pls don't stop :@
o|O ~O>

quote:
Jij bent channie? :o
Ik ben wie?
|| justdiggit.org ||
pi_133231787
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:13 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

;(
Met zo'n titel _O-
  roze woensdag 13 november 2013 @ 21:14:59 #239
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_133231804
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben wie?
Channie...die typt...graag zo met drie...puntjes
  woensdag 13 november 2013 @ 21:15:28 #240
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_133231826
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:14 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Met zo'n titel _O-
Ik vond die titel al jammer, dat ontmoedigt toch een paar mensen. Misschien moet ik 'em downloaden en heruploaden als "Dolphin having fun". :P
  woensdag 13 november 2013 @ 21:15:35 #241
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_133231829
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:14 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Waar typte ik met drie puntjes dan? :o
|| justdiggit.org ||
  roze woensdag 13 november 2013 @ 21:16:17 #242
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_133231855
Oh en nieuw op FOK! en vind mij bijdehand en is 30 maar komt over als iemand van 12 :@

Dat is Channie.

Oh en ze kust graag kamelen :)
  woensdag 13 november 2013 @ 21:16:18 #243
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_133231857
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Waar typte ik met drie puntjes dan? :o
Ik typ je graag met drie puntjes. winkwink nudgenudge
  woensdag 13 november 2013 @ 21:16:36 #244
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_133231869
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:16 schreef Amarantha het volgende:
Oh en nieuw op FOK! en vind mij bijdehand en is 30 maar komt over als iemand van 12 :@

Dat is Channie.

Houdt ze van masturberende dolfijnen?
  woensdag 13 november 2013 @ 21:16:46 #245
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_133231876
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:16 schreef Amarantha het volgende:

Dat is Channie.

Oke _O-

quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:16 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

:9
|| justdiggit.org ||
pi_133231889
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Okee...
Geen grap :N
quote:
[..]

o|O ~O>
Little bit to the left :@
quote:
[..]

Ik ben wie?
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:14 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Wat...ama...zegt...
pi_133231919
quote:

[..]

Houdt ze van masturberende dolfijnen?
Wie niet
  woensdag 13 november 2013 @ 21:17:44 #248
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_133231932
quote:
11s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:17 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Wie niet
Krul. :{
pi_133231943
quote:

[..]

#subtielefix :D
  roze woensdag 13 november 2013 @ 21:17:53 #250
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_133231945
Volgens mij heeft Channie niet eens door dat ik de vorige TT aan haar heb opgedragen
  woensdag 13 november 2013 @ 21:17:59 #251
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_133231952
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:16 schreef Viro het volgende:

[..]

Geen grap :N

[..]

Little bit to the left :@

[..]

[..]

Wat...ama...zegt...
Got it :+
|| justdiggit.org ||
pi_133231969
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:17 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Die krul is een bitch aan het worden sinds ze met die jood gaat :'(
pi_133231992
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:17 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mij heeft Channie niet eens door dat ik de vorige TT aan haar heb opgedragen
Denk je? _O-
  roze woensdag 13 november 2013 @ 21:19:27 #254
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_133232020
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:18 schreef Viro het volgende:

[..]

Denk je? _O-
Wel flauw hoor
pi_133232021
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:17 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Nare vrouw dat :N
  roze woensdag 13 november 2013 @ 21:20:46 #256
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_133232094
Ik weet nu zeker wat de lekkerste chocolade is O+
pi_133232097
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:19 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Wel flauw hoor

om op smaak te brengen :')
  woensdag 13 november 2013 @ 21:20:56 #258
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_133232105
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:19 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Gelukkig zou jij dit wel glimlachend aanschouwen.

roze woensdag 13 november 2013 @ 21:21:08 #259
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_133232115
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:20 schreef Viro het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
om op smaak te brengen :')
8-) Nomnomnom
  woensdag 13 november 2013 @ 21:21:13 #260
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_133232128
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:19 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Inderdaad, niet echt mijn type ook. :P
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
pi_133232205
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik weet nu zeker wat de lekkerste chocolade is O+
:{w stoned romige karamel ijs eten van hertog is het lekkerste :9~
  roze woensdag 13 november 2013 @ 21:22:41 #262
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_133232207
ONZ / Iets uit de wereld helpen Mensen hebben jullie dit al gelezen van onze Channie?
pi_133232224
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:20 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Gelukkig zou jij dit wel glimlachend aanschouwen.

Geile beesten dat _O-
pi_133232250
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:22 schreef Amarantha het volgende:
ONZ / Iets uit de wereld helpen Mensen hebben jullie dit al gelezen van onze Channie?
Godver zeg :') 'het topic' trouwens, lekker duidelijk _O-
  roze woensdag 13 november 2013 @ 21:24:04 #265
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_133232288
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:23 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Godver zeg :') 'het topic' trouwens, lekker duidelijk _O-
Het topic van van8.

_O- En die is 30
pi_133232295
Hopelijk komt ze hier niet meer :@
pi_133232309
biologiehuiswerk

en nu blowen *O*
pi_133232322
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:24 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Het topic van van8.

_O- En die is 30
Vervelende manier van typen idd :') Smstaal
  woensdag 13 november 2013 @ 21:24:51 #269
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_133232327
quote:
Wil....zo....graag...pic....posten....om...te...stangen.

SPOILER
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
  roze woensdag 13 november 2013 @ 21:25:12 #270
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_133232344
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:24 schreef Sardu het volgende:

[..]

SPOILER
HELD.
  woensdag 13 november 2013 @ 21:25:22 #271
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_133232350
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:24 schreef Snowbells het volgende:
Don't worry bby. :*
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
  roze woensdag 13 november 2013 @ 21:25:50 #272
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_133232372
quote:
Denk het niet haha _O-
  roze woensdag 13 november 2013 @ 21:26:05 #273
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_133232384
Vas dat is dus wel een echte foto
pi_133232385
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:25 schreef Sardu het volgende:

[..]

Don't worry bby. :*
Wat heb je gedaan om haar weg te jagen? :D
  roze woensdag 13 november 2013 @ 21:26:18 #275
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_133232396
Of in ieder geval zegt ze
  woensdag 13 november 2013 @ 21:26:33 #276
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_133232406
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:26 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Wat heb je gedaan om haar weg te jagen? :D
Post 269 van dit topique. :7
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
pi_133232407
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:24 schreef Sardu het volgende:

[..]

SPOILER
Is zij dat?
pi_133232423
Leuk he klein jongetje
moet jij je niet aftrekken op barbie

Hallo trouwens
  woensdag 13 november 2013 @ 21:27:00 #279
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_133232427
quote:
Ooh, is dat Channie? _O-
|| justdiggit.org ||
  roze woensdag 13 november 2013 @ 21:27:03 #280
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_133232431
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:26 schreef Amarantha het volgende:
quote:
14s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:26 schreef Amarantha het volgende:
Of in ieder geval zegt ze
Voor Snow :9
pi_133232434
quote:
Hater, wij hebben vannacht onwijs veel plezier gehad met haar :D _O-
  roze woensdag 13 november 2013 @ 21:27:20 #282
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_133232443
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:26 schreef Channie83 het volgende:
Leuk he klein jongetje

Hallo trouwens
CHANNIE IK BEGON JE AL TE MISSEN :'( :'( :'( :'( :'(
pi_133232455
quote:
Leuk he klein jongetje

Hallo trouwens
wil je een joint
  woensdag 13 november 2013 @ 21:27:37 #284
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_133232456
quote:
Leuk he klein jongetje

Hallo trouwens
He lekkertje. :W
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
  woensdag 13 november 2013 @ 21:27:53 #285
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_133232468
quote:
Leuk he klein jongetje

Hallo trouwens
Channie! Ik heb al zoveel over je gehoord! _O_
|| justdiggit.org ||
  roze woensdag 13 november 2013 @ 21:28:16 #286
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_133232486
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Haha :D :@
pi_133232490
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:27 schreef Trollscience het volgende:

[..]

wil je een joint
Dankje,krijg jij de mijne
  woensdag 13 november 2013 @ 21:28:24 #288
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_133232493
Poep, ventilator..

Popcorn! :D
pi_133232504
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:26 schreef Amarantha het volgende:
Ja dat had ik al begrepen :D
pi_133232512
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:28 schreef Channie83 het volgende:

[..]

Dankje,krijg jij de mijne
nee die van mij is lekker: DER
  woensdag 13 november 2013 @ 21:29:12 #291
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_133232536
quote:
Leuk he klein jongetje

Hallo trouwens
Mag ik een dolfijn tot aan zijn staartvin in je baarmoeder drukken?
pi_133232541
  roze woensdag 13 november 2013 @ 21:29:34 #293
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_133232557
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:29 schreef Viro het volgende:
[ afbeelding ]
  roze woensdag 13 november 2013 @ 21:29:44 #294
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_133232561
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:29 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Mag ik een dolfijn tot aan zijn staartvin in je baarmoeder drukken?
_O- _O-
pi_133232562
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Niet veel soeps he _O- _O_
  roze woensdag 13 november 2013 @ 21:29:58 #296
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_133232572