quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SnowiejowiejowOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:De bekkenstoot
Wij masturberen met de bekkenstoot
Jezelf helpen zonder je hand te keren
Voordeel is het hoeft niet bloot
Masturberen kan je leren van deze heren.
Schurend met mijn bekken op de matras
Help ik mijzelf helemaal in mijn sas
Soms mijn matras, soms met een kruik
Niets is te gek maar altijd op mijn buik.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
quote:Op woensdag 13 november 2013 15:29 schreef Viro het volgende:
Na 450 keer bekkenstoten kreeg ik jewgold, dat was echt fantastisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
quote:Op woensdag 13 november 2013 15:41 schreef Sardu het volgende:
Zo, jodenkrul gefixt. Nu nog een plakbaard en klaar voor date met Krul.![]()
swagger gespotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
Zeker, ultieme doucheselfie ditdat.quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 15:41 schreef Sardu het volgende:
Zo, jodenkrul gefixt. Nu nog een plakbaard en klaar voor date met Krul.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 15:35 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik wilde er nog 450 euro in verwerken. Dat was echt fantastisch.
wtfffquote:De bekkenstoot
Wij masturberen met de bekkenstoot
Jezelf helpen zonder je hand te keren
Voordeel is het hoeft niet bloot
Masturberen kan je leren van deze heren.
Schurend met mijn bekken op de matras
Help ik mijzelf helemaal in mijn sas
Soms mijn matras, soms met een kruik
Niets is te gek maar altijd op mijn buik.
Het is echt bizar dat zij daar werken en waarom het nog steeds niet is opgelost met de techniek vandaag de dag.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:35 schreef Murdera het volgende:
Pfff inlezen over Fukushima. Best bizarre shit allemaal. Moeilijk voor te stellen.
En dan niet eens de risico's ofzo, maar de omstandigheden van de mensen die daar gelijk na de ramp en nog steeds werkzaam zijn enzo.
Daarom, kernfusie ftw! Als dat mis gaat stopt de reactie vanzelf.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Het is echt bizar dat zij daar werken en waarom het nog steeds niet is opgelost met de techniek vandaag de dag.
Nouja, waarom het nog steeds niet opgelost is snap ik wel.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Het is echt bizar dat zij daar werken en waarom het nog steeds niet is opgelost met de techniek vandaag de dag.
Nouja, ze hebben niet te weinig geld, ze willen er zo min mogelijk aan uitgeven.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:45 schreef BaasBanaan het volgende:
Als TEPCO te weinig geld heeft, nationaliseer je dat bedrijf toch? Ik denk dat wij dat in Nederland wel zouden doen.
Maar dat is toe te schrijven aan japanse trots, geen hulp aanvaarden van andere landen omdat ze gezichtsverlies zullen lijden. Amerika en andere landen waar kernenergie groot is hebben al hulp aangeboden. Japanse overheid heeft weken na de ramp dingen stil gehouden om zelfde reden.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja, waarom het nog steeds niet opgelost is snap ik wel.
Fout na fout na fout.
TEPCO zoekt de allergoedkoopste oplossingen, dan moet het ook nog snel, de lonen van de mensen die er werken zijn met 20% verlaagd omdat TEPCO te weinig geld over had, en blijven nieuwe lekkages komen, de reservoirs die ze bouwen om het koelwater op te vangen na gebruik die lekken nu al omdat ze zo haastig in elkaar getrapt worden, en ze weten bijvoorbeeld nog niet eens waar de 3 reactor kernen zijn... Die zijn ergens diep in de grond verdwenen, nadat ze door verschillende kelderniveaus heengebrand zijn, en die zijn nu nog gloeiend heet.
Ze injecteren 400 ton water per dag in het gebied, waarvan 300 daarna de zee in loopt, en waar de andere 100 heen gaan weten ze gewoon niet..
en de onderneming om de paar duizend brandstaven te verwijderen is feitelijk bijna onmogelijk zonder fouten, omdat de hele opslag op instorten staat, de brandstaven aan het afbrokkelen zijn (er is gruis in het water gevonden) en die dingen zijn in hun rekken gebogen..
OA, maar als de hele wereld mee helpt is het nog bijzonder lastig, en denk ik niet dat ze die brandstaven weg zullen krijgen zonder een paar ongelukken.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:48 schreef Viro het volgende:
[..]
Maar dat is toe te schrijven aan japanse trots, geen hulp aanvaarden van andere landen omdat ze gezichtsverlies zullen lijden. Amerika en andere landen waar kernenergie groot is hebben al hulp aangeboden. Japanse overheid heeft weken na de ramp dingen stil gehouden om zelfde reden.
Ik doe meer dan alleen maar monitoren afkoppelen en aansluiten.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:57 schreef FL_Freak het volgende:
Bazen werkdag. Beetje monitoren afkoppelen en aansluiten.
Nee, als je die zooi alleen laat wordt het niet opeens een kernbom.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:58 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Dan kunnen ze gewoon inpakken en rustig weglopen, dan gaat het allemaal vanzelf.
Ik denk dat het op hetzelfde neer zal komen, al doet een kernbom natuurlijk nog geen fractie van de schade.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:59 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Nee, als je die zooi alleen laat wordt het niet opeens een kernbom.
Precies, gewoon een relatief kleine. Zolang de temperatuur maar hoog genoeg wordt om alles kapot te maken daar.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk dat het op hetzelfde neer zal komen, al doet een kernbom natuurlijk nog geen fractie van de schade.
Dat de wereld meekijkt is juist een reden om open te zijn over stand van zaken ipv stil houden. Dat het vaker mis zal gaan is een zekerheid. Ze hebben zelf toegegeven geen kennis te hebben om bv het lekken te stoppen. Als ze daarvoor bv. nederland om advies/hulp vragen zou dat veel tijd schelen en geld, want nederland heeft kennis als het aankomt op grondwerken en bodemonderzoek als geen een ander land ter wereld. Wat ze nu doen is nieuwe technieken proberen om de ramp in te dammen.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
OA, maar als de hele wereld mee helpt is het nog bijzonder lastig, en denk ik niet dat ze die brandstaven weg zullen krijgen zonder een paar ongelukken.
Ik ben nog benieuwder hoe ze de lekken gaan oplossen. er was al sprake van plannen om het gebied te laten bevriezen ofzo..
Als zij het zooi niet afkoelen zal het zooi veel meer radioactief afval opleveren op lange termijn. Daar heeft niemand baat bij, vooral als er tig keer meer radioactief afval dan chernobyl per dag de zee in lekt.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:59 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Nee, als je die zooi alleen laat wordt het niet opeens een kernbom.
Maar als je alles kapotmaakt is er geen lange termijn.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Als zij het zooi niet afkoelen zal het zooi veel meer radioactief afval opleveren op lange termijn. Daar heeft niemand baat bij, vooral als er tig keer meer radioactief afval dan chernobyl per dag de zee in lekt.
There's always a party in my pants.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:03 schreef Sardu het volgende:
Het doet me goed om te weten dat mensen met de macht en kennis om een land te besturen grotere fouten kunnen maken dan ik.![]()
Naar het schijnt heb ik toch niet het eeuwige leven en om nu te zeggen dat het hier zo'n groot feest is..
Volgens mij is iedereen het er over eens dat er zoveel mogelijk openheid en hulp moet zijn.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat de wereld meekijkt is juist een reden om open te zijn over stand van zaken ipv stil houden. Dat het vaker mis zal gaan is een zekerheid. Ze hebben zelf toegegeven geen kennis te hebben om bv het lekken te stoppen. Als ze daarvoor bv. nederland om advies/hulp vragen zou dat veel tijd schelen en geld, want nederland heeft kennis als het aankomt op grondwerken en bodemonderzoek als geen een ander land ter wereld. Wat ze nu doen is nieuwe technieken proberen om de ramp in te dammen.
banaan pls.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:04 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Maar als je alles kapotmaakt is er geen lange termijn.
Sinds kort in mijn matras.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:04 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
There's always a party in my pants.
Leg mij eens uit wat er mis kan gaan.quote:
Dat doe ik al jaren.quote:
Hilarisch!quote:Op woensdag 13 november 2013 17:05 schreef Murdera het volgende:
grappig detail trouwens, dat er in amerika nog 23 kopieën van die powerplant staan, allemaal in de buurt van breuklijnen, en allemaal met dezelfde constructiefouten.
Niet vergeten dat het al hele oude centrales zijn die in jaren 60 zijn gebouwd. De koelketels zijn na al die jaren straling vermoeid. Een schok is al voldoende om de ketels te laten scheurenquote:Op woensdag 13 november 2013 17:05 schreef Murdera het volgende:
grappig detail trouwens, dat er in amerika nog 23 kopieën van die powerplant staan, allemaal in de buurt van breuklijnen, en allemaal met dezelfde constructiefouten.
uitkering trekkert goffedomme land uit jij!!2!2!einz!1quote:Op woensdag 13 november 2013 16:58 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik doe meer dan alleen maar monitoren afkoppelen en aansluiten.
Oh nee, ik doe minder.
Een schok is al voldoende, genoteerd.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:10 schreef Viro het volgende:
[..]
Niet vergeten dat het al hele oude centrales zijn die in jaren 60 zijn gebouwd. De koelketels zijn na al die jaren straling vermoeid. Een schok is al voldoende om de ketels te laten scheuren
IK KRIJG GODVERDOMME GEEN UITKERING VIEZE GEBUGGU(EG(GU(GU(BU(E)VU(GUE(FGEFH( QE&H(E&FH(E&GH IUD GH(ET (EHquote:Op woensdag 13 november 2013 17:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
uitkering trekkert goffedomme land uit jij!!2!2!einz!1
Nee dan maak je het juist erger, zoals mur al zegt is er een deel van de staven de grond ingebrand en andere helft ligt ergens in het puin of in de koelketel. Als je het nukt zorg je ervoor dat het bovengrondse deel van de staven het atmosfeer in gaat. Ik zit er niet op te wachten om minimaal 6k staven in te ademen.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:04 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Maar als je alles kapotmaakt is er geen lange termijn.
Scheelt me wel wat geld, ik doe nu al mijn best om me kapot te roken en dit zal wel een flinke boost geven.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:13 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee dan maak je het juist erger, zoals mur al zegt is er een deel van de staven de grond ingebrand en andere helft ligt ergens in het puin of in de koelketel. Als je het nukt zorg je ervoor dat het bovengrondse deel van de staven het atmosfeer in gaat. Ik zit er niet op te wachten om minimaal 6k staven in te ademen.
Harder nuken, in dat geval. Er moet helemaal niks meer over zijn om de atmosfeer in te kunnen gaan.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:13 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee dan maak je het juist erger, zoals mur al zegt is er een deel van de staven de grond ingebrand en andere helft ligt ergens in het puin of in de koelketel. Als je het nukt zorg je ervoor dat het bovengrondse deel van de staven het atmosfeer in gaat. Ik zit er niet op te wachten om minimaal 6k staven in te ademen.
quote:Op woensdag 13 november 2013 17:16 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Harder nuken, in dat geval. Er moet helemaal niks meer over zijn om de atmosfeer in te kunnen gaan.
quote:Op woensdag 13 november 2013 17:16 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Harder nuken, in dat geval. Er moet helemaal niks meer over zijn om de atmosfeer in te kunnen gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |