Zou jij aub niet zo populair willen doen over vmbo'ers in de context van vertraging?quote:Op donderdag 14 november 2013 13:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Weetiktoch! Aanhouder wint!
quote:
Gast, ik mag hopen dat jij hogeschool Leiden bedoelt en niet universiteit Leiden. Welke persoon boven de 18 typt nou nog metquote:Op woensdag 13 november 2013 16:27 schreef workhard12 het volgende:
Haha wil wel onbekend blijven op dit forum dus ik zeg niks:P
Ze vervelen zich iig kapot nu xd en zitten de hele dag achter de schermpjes..
fifa etc
Dat is wel totaal iets anders ineens!quote:Op donderdag 14 november 2013 18:38 schreef Erno-BE het volgende:
20 jaar
Van 2006 tot 2011 Havo gedaan,
daarna 2 jaar VWO.
In 2013 gestart met WO Civiele Techniek,
na 2 maanden gestopt
In februari beginnen met Accountancy op de HAN Arnhem
Meer rekenwerk ipv de heavy wiskunde van civiel, ik denk dat dat meer in mijn straatje ligt.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is wel totaal iets anders ineens!
Moet je voor de lol zijn piho bekijken, je lacht je dood om zijn gelul.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:47 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Gast, ik mag hopen dat jij hogeschool Leiden bedoelt en niet universiteit Leiden. Welke persoon boven de 18 typt nou nog meten
?
Pohi bedoel je?quote:Op donderdag 14 november 2013 18:52 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Moet je voor de lol zijn piho bekijken, je lacht je dood om zijn gelul.
Dat zeg jij? Laat mij aub niet lachen.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:52 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
ik denk dat je op die van jezelf geklikt hebt..quote:Op donderdag 14 november 2013 18:52 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Motorbloempje, de meest kuttige user van Fok.quote:Op vrijdag 15 november 2013 08:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik denk dat je op die van jezelf geklikt hebt..
quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:50 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Motorbloempje, de meest kuttige user van Fok.
Hahaha dit is zo waar. Komt nou wat nuttigs uit dr mond,quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:50 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Motorbloempje, de meest kuttige user van Fok.
Boem, de universiteit. Dat is even schrikken!quote:Op donderdag 14 november 2013 18:38 schreef Erno-BE het volgende:
In 2013 gestart met WO Civiele Techniek,
na 2 maanden gestopt
Komt op mij over als een nutteloos bash-topic.quote:Op zaterdag 23 november 2013 02:06 schreef Lilliesleaf het volgende:
Beetje een 'zie mij eens opscheppen over m'n studie(punten)' topic dit.
Achja. Niet iedereen is zo succesvol als jijquote:Op zaterdag 23 november 2013 14:53 schreef motorbloempje het volgende:
Vindtie stoer. Je moet wat, als je een kutleven hebt!
Vraag ik me toch wat er tussen jullie gebeurd is dat de haat zo levendig is van beide kanten.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:38 schreef workhard12 het volgende:
[..]
Achja. Niet iedereen is zo succesvol als jij
TS is gewoon een irritante troll.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:46 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Vraag ik me toch wat er tussen jullie gebeurd is dat de haat zo levendig is van beide kanten.
TS trollt, maar ik vind het leuk.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:57 schreef Syntos het volgende:
[..]
TS is gewoon een irritante troll.
koningquote:Op zaterdag 23 november 2013 21:59 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
TS trollt, maar ik vind het leuk.
Volgens mijn lerares Nederlands was ik koning van de drogargumenten, maar bedankt voor het compliment. Tenminste 1 user die mij kan waarderen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |