quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:51 schreef CapnIzzy het volgende:
je bent een prooi of jager - vrij duidelijk wat TS is.
quote:
Wijze woordenquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:56 schreef spierbal het volgende:
Mooie troll, dit weet ik door de volgende punten:
Tijdstip, als dit was gebeurd, had je het al in de eind van de middag, of avond gepost.
Tijdstip, wie denkt er nu nog aan school.
En er was nog iets, oowja vwo. Dat zijn stuudjes die zich laten leiden door wow niet door nietmachines
quote:Op woensdag 13 november 2013 15:10 schreef workhard12 het volgende:
Vermeld hier je studievoortgang.
-Bachelor
-Master
OF zelfs Phd (motorbloempje)
Ts begint:
20 jaar- 2e jaars Leiden.
En toch tijd over hebben om ons te vermaken. Onvoorstelbaar.quote:Op zaterdag 23 november 2013 01:12 schreef datismijnmening het volgende:
Ik dacht dat jij een dubbele WO studie deed met tig commissies honourclasses
Geweldig toch die TSquote:Op zaterdag 23 november 2013 01:14 schreef Scuidward het volgende:
[..]
En toch tijd over hebben om ons te vermaken. Onvoorstelbaar.
Ik schaam mij dat ik niet zo goed ben als TS. Ik vind dat hij ons niet langer moet voorliegen en gewoon moet zeggen waar hij zijn middeltjes koopt want ik denk dat hij ergens een adresje heeft die hij niet wilt delen.quote:
True, waarschijnlijk koeken van gedroogd tijgersperma volgens geheim Chinees recept.quote:Op zaterdag 23 november 2013 01:22 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik schaam mij dat ik niet zo goed ben als TS. Ik vind dat hij ons niet langer moet voorliegen en gewoon moet zeggen waar hij zijn middeltjes koopt want ik denk dat hij ergens een adresje heeft die hij niet wilt delen.
Haha inderdaad. Zie hem al stiekem gniffelend zo'n koek oppeuzelen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 01:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
True, waarschijnlijk koeken van gedroogd tijgersperma volgens geheim Chinees recept.
Als je er sterk van wordt... Waarom niet?quote:Op zaterdag 23 november 2013 01:26 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Haha inderdaad. Zie hem al stiekem gniffelend zo'n koek oppeuzelen.
Tijgersperma. Nuf said.quote:Op zaterdag 23 november 2013 01:27 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Als je er sterk van wordt... Waarom niet?
Zijn net kakkerlakken. Daar kom je ook nooit van afquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:57 schreef Snakey het volgende:
Leuk, nog zo'n idioot met verzonnen verhalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |