Eckte zijlijnen ja..quote:Op woensdag 13 november 2013 22:56 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Schiphol-Leiden bijvoorbeeld.. Weesp-Lelystad. Of het gaat juist om hele korte stukjes.
Diverse overwegloze baanvakken. Volgens mij Amsterdam - Rotterdam over Schiphol en Leiden is overwegvrij .quote:Op woensdag 13 november 2013 23:07 schreef Peterselieman het volgende:
Dat is waar, maar op een aantal baanvakken moet het inmiddels bijna kunnen, omdat daar vrijwel alle overwegen opgeheven zijn.
Ja, maar het enige waar naar gekeken wordt is "nu overdrijf je wat" Dus is het mijn schuld dus kan men lekker de kop in het zand blijven steken.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nah, nu overdrijf je wat. Niet alles is kut, maar het kan gewoon nog zoveel beter zonder dat het direct veel geld hoeft te kosten. Het zijn veel relatief kleine dingetjes die bij elkaar opgeteld het product een heel stuk kunnen verbeteren.
Zaandam - Houtenquote:Op woensdag 13 november 2013 23:11 schreef b2py het volgende:
[..]
Diverse overwegloze baanvakken. Volgens mij Amsterdam - Rotterdam over Schiphol en Leiden is overwegvrij .
bedenk me net: is de overweg Kandelaarweg/Kerkweg bij Kethel al opgeheven?quote:Op woensdag 13 november 2013 23:11 schreef b2py het volgende:
[..]
Diverse overwegloze baanvakken. Volgens mij Amsterdam - Rotterdam over Schiphol en Leiden is overwegvrij .
De meeste? Nou dat valt wel mee, eigenlijk alleen een paar hoofdlijnen. Antwerpen-Brussel, Oostende-Brussel-Leuven, Gent-Lille, Brussel-Halle dat is het wel zo'n beetje wat de reguliere lijnen betreft.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:51 schreef greavy het volgende:
[..]
De meeste lijnen zijn in het Belgische land al 160km/h.
Binnen een paar jaar in elk geval:quote:Op woensdag 13 november 2013 23:41 schreef remcoP het volgende:
Den Haag - Gouda (en daarmee dus ook bijna Den Haag - Utrecht) wordt ook snel overwegvrij. Ze zijn daar nu druk bezig alles te ondertunnelen. Het enige probleem is het veenlandschap daar. Om een beetje comfortabel en veilig op hogere snelheid te reizen zijn daar nog wel wat aanpassingen nodig.
kunnen ze niet beter een paar bruggetjes bouwen voor die overwegen?quote:Op woensdag 13 november 2013 23:41 schreef remcoP het volgende:
Den Haag - Gouda (en daarmee dus ook bijna Den Haag - Utrecht) wordt ook snel overwegvrij. Ze zijn daar nu druk bezig alles te ondertunnelen. Het enige probleem is het veenlandschap daar. Om een beetje comfortabel en veilig op hogere snelheid te reizen zijn daar nog wel wat aanpassingen nodig.
Tot aan "screenshots" dacht ik dat je het werkelijk over het noorden daar hadquote:Op donderdag 14 november 2013 00:36 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik ging voor het eerst mijn wisselstraat testen. Eén Engels wissel moet ik nog wat aanpassen, want ik heb een plan V op zijn kant gekregen...Helaas geen screenshots, sorry.
Rotterdam - Utrecht is ook overwegvrij.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:11 schreef b2py het volgende:
[..]
Het is dik water, met de huidige baanconstructie kun je het vergeten.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:41 schreef remcoP het volgende:
quote:Op donderdag 14 november 2013 05:23 schreef MTL het volgende:
[..]
Tot aan "screenshots" dacht ik dat je het werkelijk over het noorden daar had
Die telt niet, soort van.quote:Op donderdag 14 november 2013 08:36 schreef Peter het volgende:
En die onbewaakte boeren overweg bij Gouda dan? ( tussen het spoor naar Rotterdam en Den Haag) of heb ik die verkeerd onthouden...
Herstel, die hoerige kutoverweg bij Moordrecht is de laatste, even vergeten. Maar die zou in 2015 weg moeten zijn.quote:Op donderdag 14 november 2013 08:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Rotterdam - Utrecht is ook overwegvrij.
Tsja, dat kan ook zonder overwegen. Zit er niet een inrichting in de buurt daar? Of zijn de mensen daar zo suïcidaalquote:Op donderdag 14 november 2013 09:25 schreef James1988 het volgende:
Tussen Breda en Tilburg liggen de nodige overwegen, het gaat helaas met enige regelmaat mis
Dat daar niet dagelijks ongelukken gebeuren is ook een wonder. Die overweg en toeleidende wegen zijn altijd overvol. Dat ding hadden ze in de jaren '80 al moeten schrappen.quote:Op donderdag 14 november 2013 09:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Herstel, die hoerige kutoverweg bij Moordrecht is de laatste, even vergeten. Maar die zou in 2015 weg moeten zijn.
Geen idee.quote:
twitter:NOS twitterde op donderdag 14-11-2013 om 11:36:06Het treinverkeer bij Schiphol ligt naar verwachting tot 13.00 uur stil vanwege een brand in een trein: http://t.co/FpMtjBIFpc reageer retweet
Daar zitten er volgens mij een stuk of negen in totaal, waarvan de Hulteneindestraat en de Broekdijk 'populair' zijn. Die liggen beide tussen Tilburg en Gilze Rijen.quote:Op donderdag 14 november 2013 09:48 schreef Viezze het volgende:
[..]
Tsja, dat kan ook zonder overwegen. Zit er niet een inrichting in de buurt daar? Of zijn de mensen daar zo suïcidaal
En hoeveel overwegen hebben we het over? In Tilburg niks volgens mij, verder weet ik het niet precies maar in ieder geval bij Gilze-Rijen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |