Okee, daar deed het mij direct aan denken. Maar muzikaal is het zo te horen ook aardig anders.quote:
Wat klinkt dat kut op het eerste gehoor zegquote:
Zeker een lekker nummer! Heb hem al zo vaak gehoord maar vind hem nog steeds geweldig. Dat is dan gewoon een goed nummer.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:54 schreef Merge het volgende:
Nieuwste single van The Boxer Rebellion, erg fijn nummer
Ook nog, jezus, het is weer drukquote:
quote:Op maandag 18 november 2013 22:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zeker een lekker nummer! Heb hem al zo vaak gehoord maar vind hem nog steeds geweldig. Dat is dan gewoon een goed nummer.
Niet bijster interessant, maar wel een mooi nummer. Maar lang niet zo overweldigend als die geweldige single die hij destijds uitbracht bij zijn vorige album, in een volstrekt andere stijl:quote:
Ja, heb dat topic helemaal opgezocht dus reken maar dat ik het door hebquote:Op maandag 18 november 2013 22:55 schreef Felagund het volgende:
[..], je hebt door dat je een post uit maart quote?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Zeker. Zeker. Ook heel wat spannender dan dat vorige albumquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:16 schreef BoerBert het volgende:
Maar deze klinkt alvast lekker, vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |