En jij bent...quote:Op woensdag 13 november 2013 18:28 schreef kamikazebanaan het volgende:
en tessa natuurlijk :
[ afbeelding ]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 november 2013 18:33 schreef PicoMMP het volgende:
and I raise you:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
quote:Op woensdag 13 november 2013 18:36 schreef ManageTheAnger het volgende:
I see your:
[..]
and I raise you:FAILSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn cometquote:Op woensdag 13 november 2013 17:29 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik heb gister 5 personal vehicles opgeblazen, zonder bad sport te worden.
2 x vrachtwagen van panini
1 x entity van panini
1 x jouw auto
1 x iemand die ik niet kan herinneren
?quote:
Ik ga je helpenquote:Op woensdag 13 november 2013 18:40 schreef kawa4 het volgende:
zulde altijd zien, zoek je naar een zion cabrio, kom je er gewoon GEEN tegen
+1quote:
ik welquote:
Ja in een spoiler... dit mag volgens mij niet.quote:
Dus doe je een TR...quote:Op woensdag 13 november 2013 18:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
ik wel
[..]
Ja in een spoiler... dit mag volgens mij niet.
In elk geval niet hier.
oke voor jou doe ik datquote:Op woensdag 13 november 2013 18:44 schreef Pizzapuntje het volgende:
Nee man, da's 18+ spul, en dat niveau is het hier volgens sommige niet! Spoilers dus aub
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |