quote:Op woensdag 13 november 2013 15:26 schreef xSoDx het volgende:
Painore, ren nou niet weg
Protip voor je: achterkant van een vacca kan je amper doorheen schieten
1. Sommige mensen hebben belangrijkere dingen dan GTA te doen.quote:
ho ho wiwa er zijn er nog een paar die net zo erg of misschien nog erger zijn hoorquote:Op woensdag 13 november 2013 14:36 schreef kensei het volgende:
delano je bent echt de grootste droeftoeter in het topic, ga huilen over 1 death dan
Jij bent Mini in GTAO toch?quote:Op woensdag 13 november 2013 15:38 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ho ho wiwa er zijn er nog een paar die net zo erg of misschien nog erger zijn hoor
Hihiquote:Op woensdag 13 november 2013 15:38 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ho ho wiwa er zijn er nog een paar die net zo erg of misschien nog erger zijn hoor
die stickys warren echt focking irri mangquote:Op woensdag 13 november 2013 15:06 schreef kawa4 het volgende:
[..]
en toch op een 1 of andere vage manier ontploft er dan toch wel weer iets![]()
![]()
dmv sticky's
(airstrikes worden te weinig gebruikt vind ik)
quote:Op woensdag 13 november 2013 15:38 schreef Painore het volgende:
[..]
1. Sommige mensen hebben belangrijkere dingen dan GTA te doen.
2. Ik speel alleen met crew members.
3. Je bent een irritant naar jochie dat er niet tegen kan dat ie z'n zin niet krijgt.
gast stop er toch mee man je maakt jezelf belachelijk...jij ziet ook al dingen die er niet zijn misschien moet je ook iets van een eigen crew oprichten dat schijnt te helpenquote:Op woensdag 13 november 2013 15:43 schreef xSoDx het volgende:
[..]
Volgens mij reed ik naast je en schoot ik niet op je tot jij het nodig vond om een tankstation te koppen en vervolgens je frustraties om je eigen gefail op mij botvierde met een rpg..
Maar ok, ik ben een naar jochie..
Wat zie ik dan ?quote:Op woensdag 13 november 2013 15:45 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
gast stop er toch mee man je maakt jezelf belachelijk...jij ziet ook al dingen die er niet zijn misschien moet je ook iets van een eigen crew oprichten dat schijnt te helpen
O jij bent die grapjurk!quote:
het is wiwa z'n crew maar verder ben ik het met je bericht eensquote:Op woensdag 13 november 2013 15:49 schreef xSoDx het volgende:
[..]
O jij bent die grapjurk!
Maar is goed boys.. Het is blijkbaar jullie crew ipv een fokcrew en blijkbaar zijn jullie 2 de nazibaasjes.
Succes dermee veel plezier met elkaar
Hier moest ik toch wel even om gniffelenquote:Op woensdag 13 november 2013 15:45 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
gast stop er toch mee man je maakt jezelf belachelijk...jij ziet ook al dingen die er niet zijn misschien moet je ook iets van een eigen crew oprichten dat schijnt te helpen
Ik dacht dat je gniffelde omdat mini's arm een flink stuk in je sterretje zat..quote:Op woensdag 13 november 2013 15:52 schreef Painore het volgende:
[..]
Hier moest ik toch wel even om gniffelen
quote:Op woensdag 13 november 2013 15:52 schreef Painore het volgende:
[..]
Hier moest ik toch wel even om gniffelen
Dies grappig joh! Maak alstjeblieft meer van deze leuke grapjes, dan maak ik je weer lid!quote:Op woensdag 13 november 2013 15:54 schreef xSoDx het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gniffelde omdat mini's arm een flink stuk in je sterretje zat..
O! Wat fijn! Mag ik je dan wel weer afknallen?quote:Op woensdag 13 november 2013 15:55 schreef Painore het volgende:
[..]
Dies grappig joh! Maak alstjeblieft meer van deze leuke grapjes, dan maak ik je weer lid!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |