ik heb zo'n vaag vermoeden dat er iets niet helemaal 100% volgens plan gaat,quote:
Dus? Als ik afgeschoten word schiet ik terug. Net als de rest van de fokkers..quote:Op woensdag 13 november 2013 14:02 schreef kensei het volgende:
[..]
Die andere 10 mensen die erbij waren zullen het zich ook wel ingebeeld hebben dan zeker, iedereen vond je irritant
Aah okequote:Op woensdag 13 november 2013 14:10 schreef xSoDx het volgende:
[..]
Dus? Als ik afgeschoten word schiet ik terug. Net als de rest van de fokkers..
(En dat heb ik nonstop gemerkt ook..30+ Deaths .. Auto en motor ook tig x gesloopt..)
Ook toen ik niets deed werd ik neergeschoten, hoor je mij dan huilen ?
Nee want het hoort bij het spelletje.. Ik ress en loop weer terug..
Big fucking deal.
@ pizza, bensterNL
Tja, binnen de crew doen we niet aan crewkillen. Als jij vindt dat dat bij het spel hoort kun je beter een andere crew zoeken. Nogmaals, iemand een keer killen voor de fun kan. Maar constant alles verneuken voor iedereen is gewoon niet leuk. We hebben je meerdere keren aangegeven dat je moest kappen en dat het niet meer leuk was, als je dan toch door blijft gaan is de laatste optie je uit de crew te gooien.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:10 schreef xSoDx het volgende:
[..]
Dus? Als ik afgeschoten word schiet ik terug. Net als de rest van de fokkers..
(En dat heb ik nonstop gemerkt ook..30+ Deaths .. Auto en motor ook tig x gesloopt..)
Ook toen ik niets deed werd ik neergeschoten, hoor je mij dan huilen ?
Nee want het hoort bij het spelletje.. Ik ress en loop weer terug..
Big fucking deal.
@ pizza, bensterNL
Gister duw ik zon delivery truck de berg op met mn squad car.. Ding kwam amper omhoog dus ik denk ik duw em ff..quote:Op woensdag 13 november 2013 14:13 schreef delano.888 het volgende:
Ach ja sommige crew members zijn fucking zeikerds. Ik werd laatst afgemaakt omdat ik op peds zat te schieten onderweg, blijkbaar mag dat niet? Stel je de fuck aan zeg.
Gast, ik stopte toen ook totdat ik weer afgeknalt werd.. Dan vraag je eromquote:Op woensdag 13 november 2013 14:14 schreef Painore het volgende:
[..]
Tja, binnen de crew doen we niet aan crewkillen. Als jij vindt dat dat bij het spel hoort kun je beter een andere crew zoeken. Nogmaals, iemand een keer killen voor de fun kan. Maar constant alles verneuken voor iedereen is gewoon niet leuk. We hebben je meerdere keren aangegeven dat je moest kappen en dat het niet meer leuk was, als je dan toch door blijft gaan is de laatste optie je uit de crew te gooien.
Ik heb je toch echt duidelijk gezegd dat je moest kappen want je molde de deuren. Ik gok echter dat je vermoord werd omdat je net daarvoor alles verneukte met je airstrike.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:16 schreef xSoDx het volgende:
[..]
Gister duw ik zon delivery truck de berg op met mn squad car.. Ding kwam amper omhoog dus ik denk ik duw em ff..
Nou, dat is blijkbaar ook voldoende om gekilled te worden
Dat zou nog 's tof zijnquote:Op woensdag 13 november 2013 14:16 schreef Painore het volgende:
[..]
Jammer dat er geen dieren zijn in online, anders konden we de videoclip van Roar namaken
Dat was opzich best wel geinig. Alleen jammer dat het toen net lekker liep met de vrachtwagenquote:Op woensdag 13 november 2013 14:17 schreef Painore het volgende:
[..]
Ik heb je toch echt duidelijk gezegd dat je moest kappen want je molde de deuren. Ik gok echter dat je vermoord werd omdat je net daarvoor alles verneukte met je airstrike.
Mop, er zijn meerdere mensen die je hebben gezegd te kappen en wat de gevolgen zijn. Kappen kon je niet en je moet nu de gevolgen onderzien.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:17 schreef xSoDx het volgende:
[..]
Gast, ik stopte toen ook totdat ik weer afgeknalt werd.. Dan vraag je erom
1) mn eerste crewkill/massacre was die airstrike en toen was ik al meerdere keren gedood (ook door jou met diezelfde truck)quote:Op woensdag 13 november 2013 14:17 schreef Painore het volgende:
[..]
Ik heb je toch echt duidelijk gezegd dat je moest kappen want je molde de deuren. Ik gok echter dat je vermoord werd omdat je net daarvoor alles verneukte met je airstrike.
Wat zijn peds? Wie deed het? Wat waren de omstandigheden? Iets meer info graagquote:Op woensdag 13 november 2013 14:19 schreef delano.888 het volgende:
Ik werd overigens niet gewaarschuwd voor het peds killen. Geen idee wat het probleem was.
Nergens zeg ik dat ik niet fout zat. Ik zeg wel dat wanneer ik stopte er meerdere fokkers mij als target practise gebruikte en dat ik dan toch echt terug schiet..quote:Op woensdag 13 november 2013 14:22 schreef Painore het volgende:
[..]
Mop, er zijn meerdere mensen die je hebben gezegd te kappen en wat de gevolgen zijn. Kappen kon je niet en je moet nu de gevolgen onderzien.
Ik heb je ook al gezegd dat als je kapt met zo irritant te zijn je wat mij betreft weer gewoon lid kan worden. Toch blijf je door gaan en zeggen dat je niks fout hebt gedaan blablabla dan houdt het gewoon op..
Zoals ik al zei, terugschieten is prima. Een heel plan voor iedereen te verneuken door maar alles op te blazen niet. Als je de ballen had gehad om zonder je voicechanger iets door je headset te zeggen had je kunnen zeggen dat je zou kappen en zouden er geen problemen zijn.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:24 schreef xSoDx het volgende:
[..]
Nergens zeg ik dat ik niet fout zat. Ik zeg wel dat wanneer ik stopte er meerdere fokkers mij als target practise gebruikte en dat ik dan toch echt terug schiet..
Mag dat niet dan?
Bally, je stelt me teleur.quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:26 schreef Painore het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, terugschieten is prima. Een heel plan voor iedereen te verneuken door maar alles op te blazen niet. Als je de ballen had gehad om zonder je voicechanger iets door je headset te zeggen had je kunnen zeggen dat je zou kappen en zouden er geen problemen zijn.
We reden met de hele crew in een truck en ik schoot om me heen op pedestrians, ineens stopt de truck en word ik geëxecuteerd, vaag toch?quote:Op woensdag 13 november 2013 14:23 schreef Painore het volgende:
[..]
Wat zijn peds? Wie deed het? Wat waren de omstandigheden? Iets meer info graag
Was ik daar bij? Maar als ik zou moeten gokken probeerden ze/we iets te doen zonder politie. Als je op Randoms schiet krijg je weer gezeik met de popo en is alles weer verpest. Heeft niemand iets tegen je gezegd door de voicechat?quote:Op woensdag 13 november 2013 14:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
We reden met de hele crew in een truck en ik schoot om me heen op pedestrians, ineens stopt de truck en word ik geëxecuteerd, vaag toch?
Toen ben ik naar een andere server gegaan
Jij = durex?quote:Op woensdag 13 november 2013 14:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
We reden met de hele crew in een truck en ik schoot om me heen op pedestrians, ineens stopt de truck en word ik geëxecuteerd, vaag toch?
Toen ben ik naar een andere server gegaan
Ik snap dat je het probeert uit te leggen, maar dat doet hij ook.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:29 schreef Painore het volgende:
[..]
Bally, je stelt me teleur.
Ik ben nog niet eens degene die hem gekickt heeft, ik leg hem gewoonweg uit waarom.
Geen idee of jij er bij was, en ik heb niks gehoord maar de missie was randoms killen dus hoezo geen politiequote:Op woensdag 13 november 2013 14:31 schreef Painore het volgende:
[..]
Was ik daar bij? Maar als ik zou moeten gokken probeerden ze/we iets te doen zonder politie. Als je op Randoms schiet krijg je weer gezeik met de popo en is alles weer verpest. Heeft niemand iets tegen je gezegd door de voicechat?
Nee ik werd echt geëxecuteerd met een shotgunquote:Op woensdag 13 november 2013 14:32 schreef xSoDx het volgende:
[..]
Jij = durex?
Die mepte ik per ongeluk neer in de truck.. (Intentie om peds te schieten)
Dan was ik het deze x nietquote:Op woensdag 13 november 2013 14:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee ik werd echt geëxecuteerd met een shotgun
heeft het 1 keer lekker gelopen met die vrachtwagen? was volgens mij continu chaos enzoquote:Op woensdag 13 november 2013 14:18 schreef Grielen het volgende:
[..]
Dat was opzich best wel geinig. Alleen jammer dat het toen net lekker liep met de vrachtwagen
die airstrike kwam idd een beetje onverwachtquote:Op woensdag 13 november 2013 14:22 schreef xSoDx het volgende:
[..]
1) mn eerste crewkill/massacre was die airstrike en toen was ik al meerdere keren gedood (ook door jou met diezelfde truck)
2) die airstrike was hilariach en zonde dat het niet gerecord is
Ah, Randoms zijn spelers die niet in onze crew zien. Das wat anders dan pedestrians dus..quote:Op woensdag 13 november 2013 14:33 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Geen idee of jij er bij was, en ik heb niks gehoord maar de missie was randoms killen dus hoezo geen politie
Dit dusquote:Op woensdag 13 november 2013 14:49 schreef b4kl4p het volgende:
Vooral lekker blijven janken omdat je het niet eens bent met wat de meerderheid vindt. Zoek een andere crew dan barry.
We waren onderweg naar de randoms en ik schoot op peds.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:42 schreef Painore het volgende:
[..]
Ah, Randoms zijn spelers die niet in onze crew zien. Das wat anders dan pedestrians dus..
Laten we aub niet die ja maar discussies houden hier en als volwassenen een computer spelletje spelen:)quote:
Wie huilt er nou als je gaat killen omdat ik op peds schietquote:Op woensdag 13 november 2013 14:36 schreef kensei het volgende:
delano je bent echt de grootste droeftoeter in het topic, ga huilen over 1 death dan
Als je op weg bent naar een random om te killen snap ik dat het irritant is als je politie achter je aan hebt omdat pedestrians gekilled worden. Zo kan de random weg komen omdat je tegen de cops moet vechten.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wie huilt er nou als je gaat killen omdat ik op peds schiet
en toch op een 1 of andere vage manier ontploft er dan toch wel weer ietsquote:Op woensdag 13 november 2013 15:01 schreef Painore het volgende:
Zijn je crew members ergens mee bezig dan laat ze met rust
haha guiltyquote:Op woensdag 13 november 2013 15:06 schreef kawa4 het volgende:
[..]
en toch op een 1 of andere vage manier ontploft er dan toch wel weer iets![]()
![]()
dmv sticky's
(airstrikes worden te weinig gebruikt vind ik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |