SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Sakkerju MolFan (of is het MadMax?), je hebt daar nogal een collectie liggen
Ik weet alleen niet of dat petje nou volgers trekt of juist afschrikt
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja tis inmiddels nog wel meerquote:Op woensdag 13 november 2013 10:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Sakkerju MolFan (of is het MadMax?), je hebt daar nogal een collectie liggen
Ik weet alleen niet of dat petje nou volgers trekt of juist afschriktZijn er best veel die die pet willen hebben haha collectors item je weet
![]()
Zoveel coins ter beschikking hebben, zoveel aanvallende kracht kunnen inkopen dus...en dan een 5atb makenquote:Op woensdag 13 november 2013 10:34 schreef Johnbon het volgende:
[ afbeelding ] He Maver moest ik tegen jou pack only team?????
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik zie er mezelf nog niet mee over straat lopenquote:Op woensdag 13 november 2013 10:35 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja tis inmiddels nog wel meerZijn er best veel die die pet willen hebben haha collectors item je weet
Daar moet je echt al wat jaartjes mee bezig zijn
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja speelde het potje er voor ook tegen deze persoon. Ik speelde met mijn Zweeds ibra team tegen zijn Portugees team. Toen speelde die 343 o.i.d. Hij vroeg om rematch en kwam met dit team.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zoveel coins ter beschikking hebben, zoveel aanvallende kracht kunnen inkopen dus...en dan een 5atb maken🍆![]()
2x gewonnen?quote:Op woensdag 13 november 2013 10:37 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ja speelde het potje er voor ook tegen deze persoon. Ik speelde met mijn Zweeds ibra team tegen zijn Portugees team. Toen speelde die 343 o.i.d. Hij vroeg om rematch en kwam met dit team.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Me2 wil nu potje doen tegen john steeds verbinding verbrokenquote:Op woensdag 13 november 2013 10:42 schreef MeneerLogica het volgende:
Vanavond eindelijk weer FUTdagen niet gespeeld
![]()
![]()
Ik heb echt medelijden met je vrouwtje. Je verkoopt hondensteps en je verzamelt Playstation 2 gamesquote:Op woensdag 13 november 2013 10:35 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja tis inmiddels nog wel meerZijn er best veel die die pet willen hebben haha collectors item je weet
Hoe verzin je het
![]()
Had ik zondag, eindelijk neymar kunnen betalen. Hele avond internet weg en nu nog geen pot mee gespeeld omdat ik 2 dagen vol werkquote:Op woensdag 13 november 2013 10:43 schreef MolFan het volgende:
[..]
Me2 wil nu potje doen tegen john steeds verbinding verbroken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |