SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Ugjerke op 13-11-2013 08:10:09 ]Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 november 2013 08:41 schreef Lollertrolle het volgende:
Met betrekking tot de laatste aflevering:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 november 2013 08:49 schreef Robar het volgende:
[..]It's the most human thing to do. Just like doing stuff. You know. Things.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien als je de zin kan herformuleren, zodat ik hem wel begrijp, kan ik je antwoord geven.quote:Op woensdag 13 november 2013 09:09 schreef HiZ het volgende:
Over wie Hershel gered zou hebben: misschien Glen?
Het was een reactie op een reactie, ik had me afgevraagd hoeveel mensen er niet dood waren geweest als Hershel opgevreten was door de zombie-zwerm op zijn boerderij. Ik schat dat hij alleen in de laatste aflevering 4-5 doden op zijn geweten heeft.quote:Op woensdag 13 november 2013 09:10 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Misschien als je de zin kan herformuleren, zodat ik hem wel begrijp, kan ik je antwoord geven.
Hoezo is dat zijn schuld, die ziekte ken ie niks aan doen.quote:Op woensdag 13 november 2013 09:12 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het was een reactie op een reactie, ik had me afgevraagd hoeveel mensen er niet dood waren geweest als Hershel opgevreten was door de zombie-zwerm op zijn boerderij. Ik schat dat hij alleen in de laatste aflevering 4-5 doden op zijn geweten heeft.
Nee, het ging om de mensen die dood gingen omdat hij slonzig blijft omgaan met het feit dat de doden allemaal re-animeren en dus ieder lijk een potentieel dodelijk gevaar is. Je zou zelfs kunnen zeggen dat hij zijn eigen effectiviteit als arts daarmee ernstig ondermijnt; hij is veel te veel tijd bezig met het verslepen van lijken die hem ieder momemnt kunnen gaan proberen op te eten.quote:Op woensdag 13 november 2013 09:15 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Hoezo is dat zijn schuld, die ziekte ken ie niks aan doen.
En lekker afwachten tot er weer allerlei ziektes uitbreken? Waarom denk je dat het in rampgebieden zo belangrijk is dat lijken snel worden geruimd?quote:Op woensdag 13 november 2013 08:45 schreef FoXje het volgende:
Ben benieuwd wat The Governor voor evil plannen heeft. En hebben ze dat hek nu gefixed? Gewoon iedere walker die daar komt meteen killen, dan bouwt het niet zo op! En een muur maken van de lijken, net zoals bij 300
quote:Op woensdag 13 november 2013 08:49 schreef Robar het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft een van de lijken die hij aan het verslepen was mensen vermoord?quote:Op woensdag 13 november 2013 09:21 schreef HiZ het volgende:
[..]
Nee, het ging om de mensen die dood gingen omdat hij slonzig blijft omgaan met het feit dat de doden allemaal re-animeren en dus ieder lijk een potentieel dodelijk gevaar is. Je zou zelfs kunnen zeggen dat hij zijn eigen effectiviteit als arts daarmee ernstig ondermijnt; hij is veel te veel tijd bezig met het verslepen van lijken die hem ieder momemnt kunnen gaan proberen op te eten.
Nee, maar hij was daardoor wel veel te laat bij de etende zombiequote:Op woensdag 13 november 2013 09:23 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Heeft een van de lijken die hij aan het verslepen was mensen vermoord?
Hij had bijvoorbeeld ook kunnen weten dat die jongen die later zijn vader opat al dood was.quote:Op woensdag 13 november 2013 09:24 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Nee, maar hij was daardoor wel veel te laat bij de etende zombie
Jep, dus die gevangenis gaan ze binnenkort wel verlaten. Zijn de mensen die een terugkerend decor niet aan kunnen ook weer tevreden.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:12 schreef INViCTuS het volgende:
Er blijft overigens niet veel volk over en het wordt ook steeds minder bewoonbaar volgens mij
Het wordt ook eens tijd dat ze weggaan en eens iets doen aan die hele zombie invasie. Dat probleem gaat zichzelf niet oplossen denk ik.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:12 schreef INViCTuS het volgende:
Er blijft overigens niet veel volk over en het wordt ook steeds minder bewoonbaar volgens mij
quote:Op woensdag 13 november 2013 09:18 schreef Elan het volgende:
Ik ga nu aan seizoen 3 beginnen.
Revolution is trouwens ook tof, al mis je de "Walkers" wel.
Walkers in Revolution, waarom ook niet.quote:Op woensdag 13 november 2013 09:18 schreef Elan het volgende:
Ik ga nu aan seizoen 3 beginnen.
Revolution is trouwens ook tof, al mis je de "Walkers" wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |