quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SnowiejowiejowOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:De bekkenstoot
Wij masturberen met de bekkenstoot
Jezelf helpen zonder je hand te keren
Voordeel is het hoeft niet bloot
Masturberen kan je leren van deze heren.
Schurend met mijn bekken op de matras
Help ik mijzelf helemaal in mijn sas
Soms mijn matras, soms met een kruik
Niets is te gek maar altijd op mijn buik.
[ Bericht 6% gewijzigd door Ama op 13-11-2013 04:07:20 ]Your beauty never ever scared me.
Hij is nog te kort, maar geen zin om verder te rijmen.quote:Op woensdag 13 november 2013 03:30 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan hem waarderen, hij blijft erin staan
Van warme woonkamer naar een koude kamer. Maar ja ik vind het kut om daar tot laat te zitten dampen want morgenvroeg moeten daar weer mensen ontbijtenquote:
Moet je uitkijken met al die foto's plaatsenquote:Op woensdag 13 november 2013 03:32 schreef Channie83 het volgende:
waarom kan ik dan niet in dat andere topic?? foto van mij moeten worden geiwst!!
Dan eten ze wel goed natuurlijkquote:Op woensdag 13 november 2013 03:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Van warme woonkamer naar een koude kamer. Maar ja ik vind het kut om daar tot laat te zitten dampen want morgenvroeg moeten daar weer mensen ontbijten
Je kan toch je post nog wel editten nadat een topic is gesloten?quote:Op woensdag 13 november 2013 03:32 schreef Channie83 het volgende:
waarom kan ik dan niet in dat andere topic?? foto van mij moeten worden geiwst!!
Flauw hoor Sarduquote:Op woensdag 13 november 2013 03:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je kan toch je post nog wel editten nadat een topic is gesloten?
Dat is bullshit ! ik vraag het gewoon vriendelijk.....kan mijn foto daar weg...dank jequote:Op woensdag 13 november 2013 03:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet je uitkijken met al die foto's plaatsen
Nope.quote:Op woensdag 13 november 2013 03:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je kan toch je post nog wel editten nadat een topic is gesloten?
Nou nouquote:Op woensdag 13 november 2013 03:34 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Dat is bullshit ! ik vraag het gewoon vriendelijk.....kan mijn foto daar weg...dank je
Ik kan mijn post editten in het vorige topic.quote:
Ik het laatste berichtje van mij wel maar die daarvoor niet.quote:Op woensdag 13 november 2013 03:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik kan mijn post editten in het vorige topic.
Het topic is automatisch gesloten na 300 posts. En posts in gesloten topics kan je niet editen.quote:Op woensdag 13 november 2013 03:34 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Dat is bullshit ! ik vraag het gewoon vriendelijk.....kan mijn foto daar weg...dank je
Je hebt gelijk, alleen die edit knop blijft staan.quote:Op woensdag 13 november 2013 03:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik het laatste berichtje van mij wel maar die daarvoor niet.
quote:Op woensdag 13 november 2013 03:36 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Het topic is automatisch gesloten na 300 posts. En posts in gesloten topics kan je niet editen.
Ik zal de immer schappelijke LompeHork eens DM'en, misschien wil hij 'm weg halen.
Sshhht!quote:Op woensdag 13 november 2013 03:37 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Hork nadat ie een .rar heeft aangemaakt met foto's
Heeft niks met nadenken te maken...daar voor kon ik het gewoon wissen....en ik vraag gewoon normaal of het kan worden gewist! wat is dat nou weer dan voor flut reactiequote:Op woensdag 13 november 2013 03:37 schreef Amarantha het volgende:
Tevens gewoon nadenken voor je foto's op FOK! plaatst
Maar hoe moeten sommige mensen dan hun fix aandacht krijgen?quote:Op woensdag 13 november 2013 03:39 schreef Amarantha het volgende:
Na ik vind dat als je niet wilt dat een foto blijft rondzwerven dat je gewoon geen foto's moet plaatsen. Risico loop je op zo'n moment nou eenmaal
Dat is een risico inderdaad. Teh interwebs kent er wel wat meer.quote:Op woensdag 13 november 2013 03:39 schreef Channie83 het volgende:
risico? dat is als ik met mijn ogen dicht wil oversteken terwijl het rood is
En ook het plaatsen van foto's onlinequote:Op woensdag 13 november 2013 03:39 schreef Channie83 het volgende:
risico? dat is als ik met mijn ogen dicht wil oversteken terwijl het rood is
Scheer je weg joh met je flut reacties.....negeermode aubquote:Op woensdag 13 november 2013 03:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En ook het plaatsen van foto's onlineDat doe je toch echt zelf en als je niet wilt dat ze ergens blijven staan dan kun je ze beter niet op een forum zetten. Maar goed dat vind ik
quote:Op woensdag 13 november 2013 03:42 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Scheer je weg je met je flut reacties.....negeermode aub
En ze kan nog 6 dagen niet DMen.quote:Op woensdag 13 november 2013 03:36 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Het topic is automatisch gesloten na 300 posts. En posts in gesloten topics kan je niet editen.
Ik zal de immer schappelijke LompeHork eens DM'en, misschien wil hij 'm weg halen.
quote:
Heb 'm nog wel onder ctrl+v staan die quote.quote:Op woensdag 13 november 2013 03:41 schreef Sardu het volgende:
Lijkt me wel een gevalletje al doende leert men.![]()
Daarom heb ik even ge-pm'd. Zo iets in het feedback-topic zetten is vragen om problemen jaquote:Op woensdag 13 november 2013 03:44 schreef FL_Freak het volgende:
Ama heeft wel gelijk. En je kunt een mod vragen of de foto weggehaald kan worden. Maar juist als je de foto weg wilt dan worden mensen een stuk meer geïnteresseerder in je foto's
Dat is toch gewoon onzin.....ik weet niet eens wie of wat een mod is? ben nieuw hierquote:Op woensdag 13 november 2013 03:44 schreef FL_Freak het volgende:
Ama heeft wel gelijk. En je kunt een mod vragen of de foto weggehaald kan worden. Maar juist als je de foto weg wilt dan worden mensen een stuk meer geïnteresseerder in je foto's
Je kent Fopje inmiddels.quote:Op woensdag 13 november 2013 03:46 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon onzin.....ik weet niet eens wie of wat een mod is? ben nieuw hier
owww jaa Fopje....nou Mano doe gewoon is aardigquote:Op woensdag 13 november 2013 03:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je kent Fopje inmiddels.![]()
Die blauwen zijn de mods. Maar als het goed is wil Mano wel voor je white knighten.
Wanneer je straks wat langer op FOK zit zul je het wel snappenquote:Op woensdag 13 november 2013 03:46 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon onzin.....ik weet niet eens wie of wat een mod is? ben nieuw hier
Heeft ie al gedaan, dat zegt ie tenminste.quote:Op woensdag 13 november 2013 03:48 schreef Channie83 het volgende:
[..]
owww jaa Fopje....nou Mano doe gewoon is aardig
Al lang gedaan man. Vers vlees op Fok, die kan ik nog laten geloven dat ik OK benquote:Op woensdag 13 november 2013 03:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je kent Fopje inmiddels.![]()
Die blauwen zijn de mods. Maar als het goed is wil Mano wel voor je white knighten.
Bis später friekie.quote:
dank je wel!!quote:Op woensdag 13 november 2013 03:49 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Al lang gedaan man. Vers vlees op Fok, die kan ik nog laten geloven dat ik OK ben
Jepquote:Op woensdag 13 november 2013 03:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Heeft ie al gedaan, dat zegt ie tenminste.
Maar jij bent dus 29/30?
Awwww....quote:Op woensdag 13 november 2013 03:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij doet Mano juist hartstikke aardig..
Whyyyy god whyyyyquote:
Ik zou het niet weten,Ik ben van 83,gewoon goed voor je zelf zorgen,goed eten/drinken/sportenquote:Op woensdag 13 november 2013 03:53 schreef Amarantha het volgende:
Waarom vind ik het zo moeilijk om te geloven dat je 30 bent?
Dus als er "daten?" onder staat dan denk jij dat er wat mis is?quote:Op woensdag 13 november 2013 03:53 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Wat is er nou mis met mijn leeftijd
Nee .aangetast? positie? ik wil best naast je komen zitten op een krukkiequote:Op woensdag 13 november 2013 03:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dus als er "daten?" onder staat dan denk jij dat er wat mis is?
Ik als stamoudste voel me gewoon aangetast in mijn positie, tenzij je natuurlijk naast me op de kruk komt zitten.
Wat gaat af?quote:Op woensdag 13 november 2013 03:56 schreef Amarantha het volgende:
Ergens gaat mijn klonen/trollen radar een beetje af
Wacht... Ben jij ouder dan mij?quote:Op woensdag 13 november 2013 03:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dus als er "daten?" onder staat dan denk jij dat er wat mis is?
Ik als stamoudste voel me gewoon aangetast in mijn positie, tenzij je natuurlijk naast me op de kruk komt zitten.
Dusss..... Daten?![]()
Begrijpend lezen zat wel in het pakket toch, pop?quote:Op woensdag 13 november 2013 03:56 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Nee .aangetast? positie? ik wil best naast je komen zitten op een krukkie
Ik ben er bang voor.quote:
Ja bijdehand kind,maar wat is datquote:Op woensdag 13 november 2013 03:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klonen/Trollen radar, staat er toch
quote:Op woensdag 13 november 2013 03:58 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ja bijdehand kind,maar wat is dat
Gebarentaal is op dit moment beterquote:Op woensdag 13 november 2013 03:58 schreef Sardu het volgende:
[..]
Begrijpend lezen zat wel in het pakket toch, pop?![]()
Ik zoek toevallig toch nog iemand voor op de kruk totdat Snöwie het over komt nemen.
Wat was de reden dat je je kwam registreren?quote:Op woensdag 13 november 2013 03:58 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ja bijdehand kind,maar wat is dat
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pure vervelingquote:Op woensdag 13 november 2013 04:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wat was de reden dat je je kwam registreren?
Gezellig meelullen in een SC?
Een prangende vraag perhaps?
Voor de foto's?![]()
Omdaj dr jok an had'n?
Om allemaal foto's te plaatsen hier enzquote:Op woensdag 13 november 2013 04:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wat was de reden dat je je kwam registreren?
Gezellig meelullen in een SC?
Een prangende vraag perhaps?
Voor de foto's?![]()
Omdaj dr jok an had'n?
Gewoon spontaan en sociaalquote:Op woensdag 13 november 2013 04:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Om allemaal foto's te plaatsen hier enz
Ben je nieuw? Wist ik niet johquote:Op woensdag 13 november 2013 04:02 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Gewoon spontaan en sociaal
Ben nieuw ook
Snöwie is mijn trouwe rechterhand en tevens verloofde (onder enige dwang)quote:Op woensdag 13 november 2013 04:00 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Gebarentaal is op dit moment beter
wie is Snowie.ik pak wel een andere kruk
Noooo don't leave us!quote:Op woensdag 13 november 2013 04:02 schreef Mano_ het volgende:
Oh en bedtijd trouwens![]()
Facking slowchat![]()
Nou bijdezequote:Op woensdag 13 november 2013 04:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben je nieuw? Wist ik niet joh
Nee joh ik pak dan wel mijn eigen krukquote:Op woensdag 13 november 2013 04:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Snöwie is mijn trouwe rechterhand en tevens verloofde (onder enige dwang)
Maar Snöwie mag voor de uithuwelijking niet samen met mij gezien worden van de topicpolitie. Vandaar dat ik jou vraag om tot die tijd haar positie te bezetten, zodat het stamhoofd er niet zo kaal bij zit.
Nee, helemaal niet. Het klinkt gewoon alsof je zo in het diepe bent gesprongen. Soms ietwat naïef, maar opzich niet raar of een groot probleem. Daarbij moeten wij ook op een manier een beetje over je te weten te komen.quote:Op woensdag 13 november 2013 04:01 schreef Channie83 het volgende:
[..]
pure verveling
echt pure verveling
Is dat zo raar
quote:Op woensdag 13 november 2013 04:01 schreef Mano_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-0.3
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
quote:Op woensdag 13 november 2013 04:06 schreef Mano_ het volgende:
Truste allen!
Kusjes voor wie wil, middelvinger voor wie niet wil
quote:Op woensdag 13 november 2013 04:06 schreef Mano_ het volgende:
Truste allen!
Kusjes voor wie wil, middelvinger voor wie niet wil
quote:Op woensdag 13 november 2013 04:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Het klinkt gewoon alsof je zo in het diepe bent gesprongen. Soms ietwat naïef, maar opzich niet raar of een groot probleem. Daarbij moeten wij ook op een manier een beetje over je te weten te komen.
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-0.3
Tsss, wat is er gebeurd met de jeugd van tegenwoordig.quote:Op woensdag 13 november 2013 04:04 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Nee joh ik pak dan wel mijn eigen kruk
In het diepe ben gesprongen? Ik zou zeggen vraag maar raak maar mensen moeten niet achterlijk doen,,,ga nu douchen en slapen...houdoequote:Op woensdag 13 november 2013 04:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Het klinkt gewoon alsof je zo in het diepe bent gesprongen. Soms ietwat naïef, maar opzich niet raar of een groot probleem. Daarbij moeten wij ook op een manier een beetje over je te weten te komen.
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-0.3
Mensen moeten niet achterlijk doenquote:Op woensdag 13 november 2013 04:07 schreef Channie83 het volgende:
[..]
In het diepe ben gesprongen? Ik zou zeggen vraag maar raak maar mensen moeten niet achterlijk doen,,,ga nu douchen en slapen...houdoe
quote:Op woensdag 13 november 2013 04:07 schreef Mano_ het volgende:
[..]
I will, was weer eens ouderwets gezellig
Nja, er zijn ook veel users die eerst een tijd meelezen alvorens een acount aan te maken. Misschien een beetje inlezen over de forumregels, kijken wie/wat een mod is.quote:Op woensdag 13 november 2013 04:07 schreef Channie83 het volgende:
[..]
In het diepe ben gesprongen? Ik zou zeggen vraag maar raak maar mensen moeten niet achterlijk doen,,,ga nu douchen en slapen...houdoe
Haha de TT alleen alquote:Op woensdag 13 november 2013 04:09 schreef Mano_ het volgende:
Mijn god, waarom kom ik dit soort topics tegen als ik wil gaan slapen![]()
http://forum.fok.nl/topic/2041864
En dit!quote:Op woensdag 13 november 2013 04:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mensen moeten niet achterlijk doen
Welkom op FOK!Haha
Gezien vanavond.quote:Op woensdag 13 november 2013 04:09 schreef Mano_ het volgende:
Mijn god, waarom kom ik dit soort topics tegen als ik wil gaan slapen![]()
http://forum.fok.nl/topic/2041864
quote:Dat had een kennis pas ook. Ze is naar de dokter geweest en zalfje gekregen, maar het hielp niks. Toen een paar keer goed gewassen.. maar ook niks.
Toen is ze maar naar de kerk gegaan om hulp te vragen aan jezus. Toen ze daar vooraan bij het altaar zat en aan het bidden was viel er ineens een spijker op de grond. Ze keek omhoog en daar hing jezus met zijn neus dichtgeknepen met zijn vingers.
quote:Op woensdag 13 november 2013 04:11 schreef Sardu het volgende:
Dat had een kennis pas ook. Ze is naar de dokter geweest en zalfje gekregen, maar het hielp niks. Toen een paar keer goed gewassen.. maar ook niks.
Toen is ze maar naar de kerk gegaan om hulp te vragen aan jezus. Toen ze daar vooraan bij het altaar zat en aan het bidden was viel er ineens een spijker op de grond. Ze keek omhoog en daar hing jezus met zijn neus dichtgeknepen met zijn vingers.
Posten! Gooi ik het topic op slot.quote:Op woensdag 13 november 2013 04:18 schreef Amarantha het volgende:
Oh ik heb een foto van Ground Zero waar ik zo strak sta! Wat slecht
Haha neequote:Op woensdag 13 november 2013 04:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Posten! Gooi ik het topic op slot.![]()
zienquote:Op woensdag 13 november 2013 04:18 schreef Amarantha het volgende:
Oh ik heb een foto van Ground Zero waar ik zo strak sta! Wat slecht
Als de rest van je leven lekker doorgaat en je hindert er niemand mee, dan is er niks aan het handje toch?quote:Op woensdag 13 november 2013 08:00 schreef Unscrewed het volgende:
Is het slecht dat blowen weer een groot deel van mijn dagelijks leven is?
Andere dingen lijken er niet onder te leiden behalve 1 vriendschap..
Ja.quote:Op woensdag 13 november 2013 08:00 schreef Unscrewed het volgende:
Is het slecht dat blowen weer een groot deel van mijn dagelijks leven is?
Andere dingen lijken er niet onder te leiden behalve 1 vriendschap..
Ach joh, valt wel mee.quote:Op woensdag 13 november 2013 09:38 schreef Murdera het volgende:
Ach boeie, we gaan toch allemaal dood.
http://www.safetyanalyse.(...)en-aarde-weggeveegd/
Vind het wel een heel makkelijke reactie.quote:Op woensdag 13 november 2013 09:48 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ach joh, valt wel mee.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ort-jereinste-onzin/
Gewoon wat lichtgevende sushi en ijsberen met kale koppen.
Maar zo'n nucleaire winter kan toch mooi de global warming uitbalanceren?quote:Op woensdag 13 november 2013 09:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vind het wel een heel makkelijke reactie.
"ja nee het brand niet dus komt wel goed".
Het probleem is juist dat ze bang zijn dat het water waar het door gekoeld wordt wegloopt en het dan in de fik zal vliegen. Op de 2e verdieping waar nog zo'n 1000 staven liggen is al geen water meer.
Tevens Karel Knip.Na zijn vorige zware onderschatting is die ook niet echt meer serieus te nemen toch?
quote:Op woensdag 13 november 2013 09:57 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Maar zo'n nucleaire winter kan toch mooi de global warming uitbalanceren?
Geile dude zit daar zeg.quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
No worries babe! Jij blijft mijn plastuitje voor aaaaltijd.![]()
Noh ik dacht alleen maar komt dat irritante mens nou hier posten?quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 10:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Noh ik dacht alleen maar komt dat irritante mens nou hier posten?
Naïviteit plus newbie maakt het grappig, ook al ging trollradar af bij sommige posts.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Da's mooi al snap ik niet wat er zo grappig aan is
Moest wel lachen om haar "Ik ben niet haatdragend tegen andere dames"quote:Op woensdag 13 november 2013 11:38 schreef Viro het volgende:
[..]
Naïviteit plus newbie maakt het grappig, ook al ging trollradar af bij sommige posts.
Wauw. Duidelijk, bedanktquote:Op woensdag 13 november 2013 11:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Enige wat we weten na vannacht is dat het een 29/30 jarige getrouwde kameelkusser is
Zie je dat het wel grappig was/isquote:Op woensdag 13 november 2013 11:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moest wel lachen om haar "Ik ben niet haatdragend tegen andere dames"
Oh, next.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Enige wat we weten na vannacht is dat het een 29/30 jarige getrouwde kameelkusser is
Sorry voel me een beetje hersendoodquote:Op woensdag 13 november 2013 11:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Saai mens ben je vandaag, had meer van jou verwacht broodmeiske
Ah defecte hersensmassa, heb ik af en toe ook last vanquote:Op woensdag 13 november 2013 11:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sorry voel me een beetje hersendood
Als ik een vrouw was, zou ik me borsten voelen.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sorry voel me een beetje hersendood
Purrrrhaps I could help you with something, sir.quote:
Dat werd tijd.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Purrrrhaps I could help you with something, sir.
Graag gedaan.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat werd tijd.
heb al "foto" in dm, maar voldoet niet helemaal, toch bedankt banaan.
Maar je bent geen vrouw, wat nu?quote:Op woensdag 13 november 2013 12:04 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Als ik een vrouw was, zou ik me borsten voelen.
quote:Op woensdag 13 november 2013 12:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar je bent geen vrouw, wat nu?
Je maakte geen grapje toen je zei dat je hersendood was.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
wat heb ik nou aan zo'n nietszeggend plaatje gvd
Cup G ofzo, weet je hoe lang dat duurt over mijn brakke internet verbinding?quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 12:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
Cup G ofzo, weet je hoe lang dat duurt over mijn brakke internet verbinding?
Zit hier te wachten op die ene hersencel plaatjequote:Op woensdag 13 november 2013 12:15 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Je maakte geen grapje toen je zei dat je hersendood was.
Nou jeetje een man die na heel lang stilzitten opeens een evil laugh doet, sjonge.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:15 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Je maakte geen grapje toen je zei dat je hersendood was.
IK KIJK NAAR JE TIETEN OMDAT IK JE BIJ DE BOEZEM WIL PAKK'N!quote:Op woensdag 13 november 2013 12:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou jeetje een man die na heel lang stilzitten opeens een evil laugh doet, sjonge.
quote:Op woensdag 13 november 2013 12:16 schreef Viro het volgende:
[..]
Zit hier te wachten op die ene hersencel plaatje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
quote:Op woensdag 13 november 2013 12:20 schreef Sardu het volgende:
[..]Die jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Alleen ma viezerikke hier :squote:Op woensdag 13 november 2013 12:18 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
IK KIJK NAAR JE TIETEN OMDAT IK JE BIJ DE BOEZEM WIL PAKK'N!
Tot op heden dacht je dat ik een keurige jongen was?quote:
En dan nog zonder salaris ook.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:21 schreef Sardu het volgende:
Ben verdomme net wakker. Lijkt wel werken dit
Daar heb je een punt!quote:Op woensdag 13 november 2013 12:26 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Tot op heden dacht je dat ik een keurige jongen was?
Jullie eeuwige dank is niet in een salaris uit te drukken.quote:
Wow, wow. Ik wil alleen maar over je heen zeiken, en das best steriel.quote:
Sterkte broquote:Op woensdag 13 november 2013 12:21 schreef Sardu het volgende:
Ben verdomme net wakker. Lijkt wel werken dit
Is dat het enige?quote:Op woensdag 13 november 2013 12:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Jullie eeuwige dank is niet in een salaris uit te drukken.
[..]
Wow, wow. Ik wil alleen maar over je heen zeiken, en das best steriel.
Met Vas.quote:
Nette mensen en vuige beesten.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:33 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik dacht dat er alleen maar nette mensen hier waren
Hueeheheuehe no-life activated oid.quote:Top 100 van dinsdag 12 november 2013
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 350 Karina
02. 258 Pino112
03. 257 Insomnia_
04. 242 Sardu
05. 226 Mexicanobakker
Ok.quote:
Huehuehuequote:Op woensdag 13 november 2013 12:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hueeheheuehe no-life activated oid.![]()
Nu kan ik weer met een gerust hart een paar dagen wegblijven.
Mofo animalsquote:Op woensdag 13 november 2013 12:34 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Nette mensen en vuige beesten.
I know the feelingquote:Op woensdag 13 november 2013 12:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hueeheheuehe no-life activated oid.![]()
Nu kan ik weer met een gerust hart een paar dagen wegblijven.
quote:Op woensdag 13 november 2013 10:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Noh ik dacht alleen maar komt dat irritante mens nou hier posten?
Je hebt zeker US niet meegelezenquote:Op woensdag 13 november 2013 12:42 schreef Sardu het volgende:
[..]zet een aantal vreemde vrouwen in 1 hok en krijg je meteen dit.
Waarom zijn vrouwen naar elkaar altijd zo haatdragend?
Met...drie puntjes in...haar zinnen ... typt. En ze rookt tjoepiesquote:Op woensdag 13 november 2013 11:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Die pikorde wil bij mij nog wel eens een probleem veroorzaken. Vooral als agressieve dominante, maar totaal incapabele, mannetjes zichzelf belangrijk willen maken.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:42 schreef Sardu het volgende:
Gooi een zooi vreemde kerels bij elkaar en ze gaan meteen bier drinken en slap ouwehoeren, voordat ze de pikorde vaststellen.
quote:
Wat is oudste hier?quote:Op woensdag 13 november 2013 12:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Met...drie puntjes in...haar zinnen ... typt. En ze rookt tjoepies
Daar word dan toch juist vastgesteld wat de rangen zijn?quote:Op woensdag 13 november 2013 12:45 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Die pikorde wil bij mij nog wel eens een probleem veroorzaken. Vooral als agressieve dominante, maar totaal incapabele, mannetjes zichzelf belangrijk willen maken.
Keiharde waarheid ditquote:Op woensdag 13 november 2013 12:42 schreef Sardu het volgende:
Gooi een zooi vreemde kerels bij elkaar en ze gaan meteen bier drinken en slap ouwehoeren, voordat ze de pikorde vaststellen.
Ik kom daar bijna nooit omdat jij en Veer er toch geen foto's posten.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hebt zeker US niet meegelezen
En toen was jij een bijdehand kutkind.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:48 schreef Amarantha het volgende:
Oh en ze plaatst allemaal foto's en was daarna beetje para dat ze niet meer in het gesloten topic kon komen om hem te deleten![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 12:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
En toen was jij een bijdehand kutkind.![]()
Nope, enlighten usquote:Op woensdag 13 november 2013 12:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hebt zeker US niet meegelezen
Klopt, maar dat gaat niet op een vriendelijke manier. Ik ben zo'n dude die 99% van de tijd superchill is, zoals je op de meet wellicht gemerkt hebt. Maar bij de resterende 1% kan ik enorm fel zijn.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
Daar word dan toch juist vastgesteld wat de rangen zijn?
quote:Op woensdag 13 november 2013 12:52 schreef Viro het volgende:
We hebben gelachen vannacht, dat is een feit![]()
Time will tell, stiekem hoop ik van wel.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:52 schreef Amarantha het volgende:
Zal Channie nog terugkomen?Heb zo'n vermoeden dat ze hier nooit weer komt
Oh die foto's zie ik nu, mijn fake radar gaat af johquote:Op woensdag 13 november 2013 12:48 schreef Amarantha het volgende:
Oh en ze plaatst allemaal foto's en was daarna beetje para dat ze niet meer in het gesloten topic kon komen om hem te deleten![]()
Ik was nie op de meet.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:51 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Klopt, maar dat gaat niet op een vriendelijke manier. Ik ben zo'n dude die 99% van de tijd superchill is, zoals je op de meet wellicht gemerkt hebt. Maar bij de resterende 1% kan ik enorm fel zijn.
Link, alsjeblieft?quote:Op woensdag 13 november 2013 12:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh die foto's zie ik nu, mijn fake radar gaat af joh
quote:Op woensdag 13 november 2013 12:52 schreef Viro het volgende:
We hebben gelachen vannacht, dat is een feit![]()
Vergeet je ook nog een / in die tag.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik was nie op de meet.![]()
![]()
[me=Sardu]rent weg en gaat weer in een hoekje zitten huilen[me=Sardu]
Waarom moet ik de belangrijke dingen toch altijd missen.![]()
Allemaal chille mensen die ik nog moet ontmoeten.![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 12:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ONZ / [ONZ STONERS!] #536 - Jong van joint, stoned van geest!
Hier in de quote van sardu
Ben gelukkig niet de enigequote:Op woensdag 13 november 2013 12:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh die foto's zie ik nu, mijn fake radar gaat af joh
Dat heb ik zelf gedaan omdat ze begon te janken dat haar kamelenfoto's weg moesten.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En jahoor, hij is fake. Even in google gegooid die 2e foto. Doei Channie
Even inbeelden dat er gewoon een dik puisterig wijf achter de computer zitquote:Op woensdag 13 november 2013 12:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat heb ik zelf gedaan omdat ze begon te janken dat haar kamelenfoto's weg moesten.
Ik wist hetquote:Op woensdag 13 november 2013 12:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En jahoor, hij is fake. Even in google gegooid die 2e foto. Doei Channie
quote:Op woensdag 13 november 2013 13:03 schreef Sardu het volgende:
Oh you guys.![]()
Moet ik dan serieus gaan uitleggen dat ik de linkjes in die foto heb veranderd met imgur frontpage foto's![]()
Jij hebt toch in US meegelezen? Ik kom nie met die quote op de proppen.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Hoe moeten wij dat nou weer weten. Ik was er niet eens bij ja
Us meegelezen ja maar toen had ze alweer al die foto's verwijderdquote:Op woensdag 13 november 2013 13:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Jij hebt toch in US meegelezen? Ik kom nie met die quote op de proppen.![]()
Ze was blond en leek een beetje op de achterkant van zo'n rubbebootje wat de kustwacht altijd gebruikt.
Nee, maar ik weet nog wel dat ik die linkjes heb vervangen.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:07 schreef Viro het volgende:
Sardu, c'mon man, don't tell us you believe her
Geylquote:Op woensdag 13 november 2013 13:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
de achterkant van zo'n rubbebootje wat de kustwacht altijd gebruikt.
Als er maar bollingen zijn.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet nog wel dat ik die linkjes heb vervangen.
Daar was ik bij, maar ik geloof er nog steeds niets van tot ze foto post met dr gezicht en blaadje waar minimaal fok! stoners, tijd en datum op staat.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet nog wel dat ik die linkjes heb vervangen.
En nog quoten voor mijn edit ook.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:56 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Vergeet je ook nog een / in die tag.
Ik dacht dat je ook op de meet was. Maar dan zal je wel in mijn hart gezeten hebben.
2 uur is een beetje lang voor een middagdutje.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar je penis kan de komende 2 uur weer met rust gelaten worden?
Wow let verdomme een beetje op je wordenquote:Op woensdag 13 november 2013 14:41 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
2 uur is een beetje lang voor een middagdutje.
Geen zorgen, je bent behoorlijk fapbaar.quote:
woorden*quote:Op woensdag 13 november 2013 14:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wow let verdomme een beetje op je wordenBarbaar!
Fetch me that jewgold!!!!quote:
Tijd voor mijn middagdutje.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:49 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Geen zorgen, je bent behoorlijk fapbaar.
[..]
woorden*
MANO GODVERDOMME WAAR WAS JE AL DIE TIJDquote:Op woensdag 13 november 2013 14:49 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Oh snap!
Nou, doe maar rustig aan, ik ben wat later...
Gisteravond was ik hierquote:Op woensdag 13 november 2013 14:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tijd voor mijn middagdutje.
[..]
MANO GODVERDOMME WAAR WAS JE AL DIE TIJD![]()
Ik heb 'm gister voor je warmgehouden.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
MANO GODVERDOMME WAAR WAS JE AL DIE TIJD![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb 'm gister voor je warmgehouden.
Ik moet ook maar even douchen denk ikquote:Op woensdag 13 november 2013 14:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb 'm gister voor je warmgehouden.
Dankje?quote:Op woensdag 13 november 2013 14:49 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Geen zorgen, je bent behoorlijk fapbaar.
[..]
woorden*
Graag gedaan. Het is misschien wat onorthodox, maar je weet in ieder geval dat het gemeend is.quote:
Zometeen zit je tegenover hem en is dat het enige wat je kan denken. Er volgt een pijnlijke stilte, hij opent met een vraag naar jou en het enige wat je uit kan brengen is, JEWGOLD!!!quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zometeen zit je tegenover hem en is dat het enige wat je kan denken. Er volgt een pijnlijke stilte, hij opent met een vraag naar jou en het enige wat je uit kan brengen is, JEWGOLD!!!
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:56 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Graag gedaan. Het is misschien wat onorthodox, maar je weet in ieder geval dat het gemeend is.
Stahpquote:Op woensdag 13 november 2013 14:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zometeen zit je tegenover hem en is dat het enige wat je kan denken. Er volgt een pijnlijke stilte, hij opent met een vraag naar jou en het enige wat je uit kan brengen is, JEWGOLD!!!
But, what if....quote:Op woensdag 13 november 2013 14:56 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Graag gedaan. Het is misschien wat onorthodox, maar je weet in ieder geval dat het gemeend is.
Moest lachen.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:56 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Wijquote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 15:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wij![]()
![]()
Bert & Ernie zijn er niks bij.
Ik inmiddels ook.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
But, what if....![]()
I see what you did there.
I asked a jewish girl for her number. She rolled up her sleeve.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:08 schreef BaasBanaan het volgende:
Shit, ik had nog een goede pick-up line voor krul.
"Are you Jewish? Cause you Israeli hot".
quote:Op woensdag 13 november 2013 15:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
I asked a jewish girl for her number. She rolled up her sleeve.
Die is wel leukquote:Op woensdag 13 november 2013 15:08 schreef BaasBanaan het volgende:
Shit, ik had nog een goede pick-up line voor krul.
"Are you Jewish? Cause you Israeli hot".
God vindt het niet tof als je je scheert.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:13 schreef Sardu het volgende:
Maar Krul had date met een man die in het bezit was van een baard. Later bleek het een jood en wij ons maar blind staren op dat goud.
Schiet me dus net onder het bekkenstoten te binnen. Een jood met een baard?![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
__
Ik zou in geen enkel gesprek buiten fok beginnen over snöwie.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:12 schreef Viro het volgende:
Succes krul
Niet beginnen over snowie, joden hebben nog steeds angst voor duitsers
Jij weetquote:Op woensdag 13 november 2013 15:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
I asked a jewish girl for her number. She rolled up her sleeve.
Wacht wat? Is er meer dan fok?quote:Op woensdag 13 november 2013 15:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik zou in geen enkel gesprek buiten fok beginnen over snöwie.
wikipediaquote:
mmmm chocoladequote:Op woensdag 13 november 2013 15:18 schreef Murdera het volgende:
De prachtige tijden die krul tegemoet gaat
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |