Eindelijk na drie maanden weer eens een kans op seks gehad vannacht, en tijdens een avondje zuipen maar weer eens door de zure appel heengebeten en een uurtje geïnvesteerd in een bijzonder slap en oninteressant gesprek over technofeesten en goede tijden slechte tijden, wat altijd goed werkt bij chicks.
Toen ik de buit binnen leek te hebben, bleek het zwaarste gedeelte van de avond echter nog te komen, want het moment dat we goed en wel op mijn bed lagen, en ze haar string uit deed, kwam me er toch een penetrante, zure, onbeschrijfelijk vieze lucht vanaf, dat heb ik echt nog nooit van mijn leven meegemaakt

..
Maar daarbij hield het nog niet op, want na er even een paar trekjes aan gegeven te hebben, vond mevrouw het direct nodig dat we overgingen op orale bevrediging, en dus ging ze met haar knieën aan beide zijden ter hoogte van mijn borst zitten, en voordat ik goed en wel doorhad wat de bedoeling was (had gehoopt op enkel een BJ en geen 69) duwde ze haar kut volgas in mijn gezicht
Echt ik ben, vooral na drie maanden droog te hebben gestaan, tot veel in staat, maar dit ging me echt even drie stappen te ver..
Hoe is het mogelijk dat een paar van die vochtige lappen vlees zo'n ongelooflijk ranzige lucht tot stand kunnen brengen? Er heeft in mijn studentenhuis wel eens een enorme rat een paar weken onder een keukenkastje gelegen, maar ik overdrijf oprecht niet als ik zeg dat dit minder slecht rook dan de flamoes van die chick..