SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stadion:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ligat Ha'al:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Europa League:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sfeer impressie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 00:53 schreef zwaaien het volgende:
Hier alles over de mooiste club uit het Heilige Land!
Logo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stadion:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ligat Ha'al:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Europa League:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sfeer impressie:AFC Ajax naar het beloofde land in de Champions League.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1250 Maccabi Tel Aviv fans zullen de trip naar Nicosia maken om daar hopelijk de kwalificatie te vieren!![]()
ben je ook naar Frankfurt geweest?quote:Op donderdag 14 november 2013 13:12 schreef zwaaien het volgende:
1250 Maccabi Tel Aviv fans zullen de trip naar Nicosia maken om daar hopelijk de kwalificatie te vieren!![]()
Nee. Jij wel?quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
ben je ook naar Frankfurt geweest?![]()
![]()
Zo moet de vernieuwde arena eruit zien van buiten af.. 25000 plaatsen
Onlangs is het stadion in Jeruzalem gerenoveerd, zijn nieuwe stadions gebouwd in Petah Tikva en Netanya en momenteel zijn in Haifa en Beer Sheva nieuwe stadions aan het bouwen!
Israëlische infrastructuur zal een hoop verbeterd zijn. Beter dan de Belgische![]()
![]()
Zo.. dat is heel wat anders dan wat ik zag toen ik daar was. En toch hebben die oude stadions wel wat.quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:59 schreef zwaaien het volgende:
Zo moet de vernieuwde arena eruit zien van buiten af.. 25000 plaatsen
bepaalde knusheid.![]()
Dat zijn onze broeders jaquote:
Beitar = hardcore nationalisme
Maccabi = gezond nationalisme
Hapoel = Arbeiders
Even ter verduidelijking voor de Israëlische voetballeken onder ons![]()
Weet ik, ik ben half joodsquote:Op zaterdag 23 november 2013 13:13 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Dat zijn onze broeders ja
Beitar = hardcore nationalisme
Maccabi = gezond nationalisme
Hapoel = Arbeiders
Even ter verduidelijking voor de Israëlische voetballeken onder ons
N A P O L I
C A M P A N I A![]()
quote:Op zondag 24 november 2013 18:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gelukkig lag er wakker van vannacht.![]()
![]()
graag op anoniem![]()
Je moeder ook.quote:Op zondag 24 november 2013 18:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gelukkig lag er wakker van vannacht.![]()
Ik ben alleen blij dat je het meld.quote:Op zondag 24 november 2013 19:43 schreef Rosario het volgende:
[..]
Want jouw reactie was ook zo gezellig en ontopic?Groot fan van User Wotte![]()
Ja, vast.quote:Op zondag 24 november 2013 19:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben alleen blij dat je het meld.
Prima dat Maccabi je geen reet interesseert, maar laat de weinige mensen en posts die wel gewoon bijdragen aan dit topic gewoon in hun waarde. Anders kun je 'een belachelijke reactie' terug verwachten wat mij betreft.![]()
Maccabi Tel Aviv kijkt na een zege tegen Hapoel Haifa met volle vertrouwen uit naar het treffen van Apoel Nicosia in de Europa League.
Bij winst is het geplaatst voor de volgende ronde in de Europa League. Meer dan 1000 supporters van Maccabi Tel Aviv zullen de trip maken naar Cyprus![]()
Per trein?quote:Op dinsdag 26 november 2013 00:52 schreef zwaaien het volgende:
Maccabi Tel Aviv kijkt na een zege tegen Hapoel Haifa met volle vertrouwen uit naar het treffen van Apoel Nicosia in de Europa League.
Bij winst is het geplaatst voor de volgende ronde in de Europa League. Meer dan 1000 supporters van Maccabi Tel Aviv zullen de trip maken naar CyprusVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
G P
1 Eintracht Frankfurt 6 15
2 Maccabi Tel Aviv 6 11
3 APOEL Nicosia 6 5
4 Girondins Bordeaux 6 3
1-0 gewonnen thuis tegen Bordeaux.
Knap werk van Maccabi Tel Aviv! Maandag gaan ze mee de loting in.
Misschien nog eens Maccabi - Ajax. Dat zou wel leuk zijn
Edit: ze kunnen elkaar niet loten
[ Bericht 1% gewijzigd door zwaaien op 13-12-2013 01:37:25 ]![]()
1 Maccabi Tel Aviv 13 10 2 1 27 9 18 32
2 Hapoel Beer Sheva 13 8 4 1 23 9 14 28
3 Bnei Sachnin 13 6 5 2 17 13 4 23
4 Maccabi Haifa 13 6 3 4 19 13 6 21
5 Hapoel Tel Aviv 13 5 4 4 22 14 8 19
6 Ironi Kiryat Shmona 13 5 4 4 18 16 2 19
7 Hapoel Raanana 13 4 6 3 13 11 2 18
8 Hapoel Haifa 13 5 2 6 13 18 -5 17
9 Hapoel Ironi Akko 13 4 4 5 14 16 -2 16
10 Ashdod SC 13 4 4 5 12 15 -3 16
11 Beitar Jerusalem 13 4 3 6 12 16 -4 15
12 Ironi Ramat Hasharon 13 2 4 7 8 23 -15 10
13 Maccabi Petach Tikva 13 1 5 7 12 25 -13 8
14 Bnei Yehuda Tel Aviv 13 1 2 10 13 25 -12 5
Alles loopt op wieltjes voor Maccabi Tel Aviv. De enige die hen nog kunnen bedreigen (in mijn ogen) zijn Hapoel Beer Sheva en Maccabi Haifa. Die eerste club is goed op weg om een topclub te worden in Israël maar zit nog in een groeiproces, die andere club is al een topclub maar door een wat slechte start staan ze al behoorlijk achter.
Naar alle waarschijnlijkheid zal Maccabi Tel Aviv dus zijn titel mogen verlengen.
In de Europa League wacht Bazel. Op papier een sterkere ploeg, toch hoop ik dat Maccabi Tel Aviv het hen lastig kan maken![]()
Bij winst van Maccabi en Ajax spelen ze tegen elkaar.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:36 schreef zwaaien het volgende:
Misschien nog eens Maccabi - Ajax. Dat zou wel leuk zijn
Edit: ze kunnen elkaar niet loten![]()
Lekkerquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:02 schreef Rosario het volgende:
[..]
Bij winst van Maccabi en Ajax spelen ze tegen elkaar.![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: