abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128236277
Voor hen die al wat ouder zijn dan de gemiddelde bezoeker van FOK! en op voetbalgebied Ajax als hun club zien was er ooit een eerste bezoek van Ajax aan Israël en wel Maccabi Tel Aviv over twee Champions league wedstrijden. Los van het gegeven dat het toenmalige bestuur van Ajax een flater van de eerste orde begin door helemaal niks aan cadeautjes mee te nemen voor dit bezoek dat weken van te voren als "bijzonder" te boek stond in de Israëlische media, en op het vliegveld verwelkomt werd door een grote delegatie Israëlische fans met cadeau's, was het verblijf aldaar een bijzondere.

(Klaagmuur)

(respectievelijke geboorteplek van Jezus van Nazareth)

(Elvis is heel populair in Israël getuige dit restaurant)

Wie waren er toen ook bij?
pi_128247859
Ik
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edensnator over 'n out
pi_128273265
Ik(thuis), mijn eerste champions league potje. Kan het me nog goed herinneren, het hele uitvak vol met vuurwerk, de penalty van Sneijder op de lat. Uiteindelijk 3-0 gewonnen was een mooie avond!
pi_128529392
Ik was er die thuiswedstrijd ook bij. Helaas niet naar Israël geweest, waar ik nog eeuwig spijt van heb. Het waren erg gezellige dagen. Die jongens van Maccabi die bij jongens van 410 bleven slapen. Vrij genomen van werk om met die jongens op te trekken. Aantal van ons stonden ook in het uitvak. Spandoekje tegen fIIIr en natuurlijk al het vuurwerk. Was een topavondje!

Van de wedstrijd zelf kan ik me niet veel meer herinneren. Ik weet nog wel dat die uitwedstrijd waardeloos was en dat we daar verloren :')
  Moderator woensdag 3 juli 2013 @ 23:25:57 #5
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_128562779
2004 belde
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_128569441
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juli 2013 23:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
2004 belde
kneus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')